SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 05-09-2013 18:31:32 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is die foto naast het interview van The Oatmeal zelf? Ik wist niet dat hij zó goed in vorm was!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jaquote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Is die foto naast het interview van The Oatmeal zelf? Ik wist niet dat hij zó goed in vorm was!
Tevens wat nuttige info gehad over sportscholenblijkt met studentenkorting nog goedkoper te zijn dan in Hull. Fijn. Zodra ik ben ingeschreven aan de universiteit maar eens inschrijven bij de sportschool! Ze moeten natuurlijk wel bewijs zien van mijn studentschap, zeker op mijn leeftijd
_!
Ja doei.![]()
Volgens mij wel, dit is hem: http://theoatmeal.com/blog/charity_money >> http://s3.amazonaws.com/t(...)rity_money/matt1.jpgquote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Is die foto naast het interview van The Oatmeal zelf? Ik wist niet dat hij zó goed in vorm was!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oatmeal is wel een beetje mijn held zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vind dit toch wel de bazen-uitspraken:
My eating habits are that of a circus animal. Every time I do a trick, I get a reward. Ran 20 miles? Heck yes it's time for meatloaf and gummy bears. The best advice I can give other runners is to not eat like I do.
Short-shorts or regular shorts?
Short-shorts. They look horrible on 99.9% of people, but running isn't about looking good.
Fill in the blank: Barefoot running is _________.
...a good way to DNF. If we were supposed to run barefoot we'd have evolved hooves by now.![]()
![]()
http://www.macrumors.com/(...)ne-day-battery-life/
Runkeeper werkt er ook op wordt vermeld. Wellicht voor een van de gadget freaks hier?![]()
![]()
Nah, die dingen moeten eerst maar heel erg veel volwassener gaan worden. En GPS in telefoons net zo accuraat als in Garmins. Of eigenlijk moeten die horloges dan ook gewoon stand-alone gaan werken en een GPS ontvanger hebben. Dat je er een tweede simkaart in kunt stoppen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef Arquero het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)ne-day-battery-life/
Runkeeper werkt er ook op wordt vermeld. Wellicht voor een van de gadget freaks hier?![]()
Links een garmin en rechts zo'n ding en dan ook nog een telefoon ergensquote:Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nah, die dingen moeten eerst maar heel erg veel volwassener gaan worden. En GPS in telefoons net zo accuraat als in Garmins. Of eigenlijk moeten die horloges dan ook gewoon stand-alone gaan werken en een GPS ontvanger hebben. Dat je er een tweede simkaart in kunt stoppen.
Moet ook nog zien wat het eventuele nut is van deze dingen. In ieder geval nu nog geen meerwaarde.![]()
Ik vind het trouwens sowieso wel fijn dat als ik aan het rennen/fietsen/kroeghangen/winkelen/koken ben niet meteen merk als ik mail heb ik en sowieso of niet, of minder bereikbaar ben. Met zo'n horloge ben je helemaal 24 uur per dag op de hoogte van al je mail (ik kreeg laatst nadat ik 4 uur niet op een mailtje had gereageerd een vervolgmail waarom ik nog niet had gereageerd...) en merk je ook meteen dat je een berichtje hebt of gebeld wordt. Eigenlijk vind ik het gewoon rotapparaten, nu alquote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Arquero het volgende:
[..]
Links een garmin en rechts zo'n ding en dan ook nog een telefoon ergens
Moet ook nog zien wat het eventuele nut is van deze dingen. In ieder geval nu nog geen meerwaarde.Voor dat geld koop ik liever een nieuwe iPod classic, als die van mij sneuvelt
![]()
![]()
Dit... nou ja behalve die ipod classic dan, die heb ik niet nodigquote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens sowieso wel fijn dat als ik aan het rennen/fietsen/kroeghangen/winkelen/koken ben niet meteen merk als ik mail heb ik en sowieso of niet, of minder bereikbaar ben. Met zo'n horloge ben je helemaal 24 uur per dag op de hoogte van al je mail (ik kreeg laatst nadat ik 4 uur niet op een mailtje had gereageerd een vervolgmail waarom ik nog niet had gereageerd...) en merk je ook meteen dat je een berichtje hebt of gebeld wordt. Eigenlijk vind ik het gewoon rotapparaten, nu alVoor dat geld koop ik liever een nieuwe iPod classic, als die van mij sneuvelt
na m'n speakers oudste stukje hardware dat ik heb, en hij doet het al een jaar of 6. Goed geluid, lange batterijduur, veel opslagruimtequote:Op woensdag 4 september 2013 20:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit... nou ja behalve die ipod classic dan, die heb ik niet nodigAlleen begint de hdd steeds wat meer te kraken, en dat is vaak toch wel wat zorgwekkend
![]()
![]()
Ik heb ook nog ergens een superoude ipod liggen, maar die was niet betrouwbaar qua accu. Zou wel intressant zijn om te kijken wat voor muziek er opstaat, hebt dat ding al jaren niet meer aangehad...
Zojuist mijn lekkerste loopje gehad sinds ik weer ben begonnen met hardlopen zo'n 2 maanden geleden. Keep Running les 2 wat een duurloopje was van 35 minuten, maar ik had het idee niet kapot te kunnen. De laatste kilometer zelfs een behoorlijk stuk kunnen versnellen naar minder dan 6:00m/km. Wat kan het toch ook leuk zijn af en toe
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond wat langer stuk gelopen op een lager tempo. Wist op het begin nog niet precies wat ik zou gaan doen, maar vanwege de lekkere temperatuur besloten om langer dan normaal te lopen. Op het begin was dat wel even wennen, maar na een km of 3/4 begon ik er toch wel plezier in te krijgen. Was echt perfect hardloopweer en met die ondergaande zon gaf het wel mooie beelden. Moest ook meerdere keren zo'n wildrooster over, vind dat toch wel enge dingen omdat naar mijn idee die ijzeren dingen best ver uit elkaar zitten.
Het is toch normaal om buiten de bebouwde kom aan de linkerkant van de weg te lopen? Kwam nu ongeveer even vaak mensen tegen die wel aan de linkerkant liepen als aan de rechterkant. Viel me op dat juist de hardloopgroepen niet in tegengestelde richting lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/241185646/5539573![]()
Zo'n loopgroep wordt denk ik ook minder snel over het hoofd gezien dan een eenzame loper. Ik loop voornamelijk aan de linkerkant zodat ik nog tijd heb om de berm in te duiken als ik zie dat m'n tegenligger me niet op tijd gaat zien.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Piet90 het volgende:
Vanavond wat langer stuk gelopen op een lager tempo. Wist op het begin nog niet precies wat ik zou gaan doen, maar vanwege de lekkere temperatuur besloten om langer dan normaal te lopen. Op het begin was dat wel even wennen, maar na een km of 3/4 begon ik er toch wel plezier in te krijgen. Was echt perfect hardloopweer en met die ondergaande zon gaf het wel mooie beelden. Moest ook meerdere keren zo'n wildrooster over, vind dat toch wel enge dingen omdat naar mijn idee die ijzeren dingen best ver uit elkaar zitten.
Het is toch normaal om buiten de bebouwde kom aan de linkerkant van de weg te lopen? Kwam nu ongeveer even vaak mensen tegen die wel aan de linkerkant liepen als aan de rechterkant. Viel me op dat juist de hardloopgroepen niet in tegengestelde richting lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/241185646/5539573![]()
Ha, wij liepen ongeveer 5km uit elkaarquote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Piet90 het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/241185646/5539573. En dat lopen aan de linkerkant van de weg is iets wat ik steeds minder zie. Pak 'm beet 5 jaar geleden deed men het naar mijn idee meer dan tegenwoordig.
![]()
De wet is aangepast, het maakt niet meer uit waar je loopt. Maar ik loop normaal ook tegen het verkeer in (op fietspaden enzo). Maar als loopgroep claim je vaak een deel van de weg. Dat werkt het prettigst. En dan loop je in twee rijen achter elkaar. Tenminste, zo doen wij het.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Piet90 het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/241185646/5539573In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop meestal ook links voor eigen veiligheid, kan me voorstellen dat een loopgroep liever het verkeer niet teveel wil blokkeren en daarom rechts loopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
10km gelopen in ongeveer 56:30 en mijn pr verbeterd met zo'n 2 min 30! Ik zat op een schema om ergens in de 55 minuten te eindigen, maar ik moest na 8km iets langzamer lopen, omdat m'n ademhaling niet lekker meer liep. Ik kreeg pijn in m'n zij. Kon wel mooi rond de 10km/u blijven. Ben zeer tevreden,heitieh![]()
Feliquote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
10km gelopen in ongeveer 56:30 en mijn pr verbeterd met zo'n 2 min 30! Ik zat op een schema om ergens in de 55 minuten te eindigen, maar ik moest na 8km iets langzamer lopen, omdat m'n ademhaling niet lekker meer liep. Ik kreeg pijn in m'n zij. Kon wel mooi rond de 10km/u blijven. Ben zeer tevreden,![]()
![]()
Ohja, jammergenoeg had endomondo een gps-fuck-up en nu moet ik mijn work-out wel uit de statistieken halen
heitieh![]()
Als we naar buiten gaan lopen we ook rechts in twee rijen. Op de baan lopen we ook in twee rijen, maar schuiven we elk rondje qua plek in de formatie. Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De wet is aangepast, het maakt niet meer uit waar je loopt. Maar ik loop normaal ook tegen het verkeer in (op fietspaden enzo). Maar als loopgroep claim je vaak een deel van de weg. Dat werkt het prettigst. En dan loop je in twee rijen achter elkaar. Tenminste, zo doen wij het.Dat is echt stomquote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ohja, jammergenoeg had endomondo een gps-fuck-up en nu moet ik mijn work-out wel uit de statistieken halenMaar je kunt toch iig de afstand + tijd handmatig invoeren? Dan maar geen kaartje..
![]()
Ja, dat ga ik doenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als we naar buiten gaan lopen we ook rechts in twee rijen. Op de baan lopen we ook in twee rijen, maar schuiven we elk rondje qua plek in de formatie. Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.
[..]
Dat is echt stomMaar je kunt toch iig de afstand + tijd handmatig invoeren? Dan maar geen kaartje..
heitieh![]()
Ja, dat denk ik altijd met stofzuigeren, dan moet je afremmen, omdraaien, teruglopen, en weer hetzelfde doen. En dat terwijl ik zo langzaam loop....quote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Joooo-pi, Piet en baggerbaas goed bezig!PR's zijn altijd leuk en lopen natuurlijk ook!
![]()
![]()
Ik wou vandaag eigenlijk een rustig rondje doen, maar omdat ik maandag ook al 'rustig' heb gelopen vond ik dat toch niet leuk. Dus wou ik er een 5x1000 met 1000 rust van maken, nog wel veel rust, maar toch tussendoor nog lekker snel. Dan zou ik de snelle stukken in 4'/km doen ongeveer. Maar meneer mafkees kon het weer niet laten, gelukkig maar 2x echt uit de scheef gesprongen, maar is niet zo slim vlak na zo'n lange training. Ik loop mezelf echt weer een blessure zo.
Nou ja, kan ik in ieder geval vrijdag of zaterdag wel een rustig rondje doen en dan zondag knallen op de strongmanrun!Toch wel veel zin in!
Misschien toch maar eens een schema zoeken om het allemaal iets duidelijker te hebben..
http://www.endomondo.com/workouts/241258667/2368823![]()
Bezemen is wel weer wat anders. Nu loop je dus echt in formatie, je kunt niet afzakken, want daar hebben de mensen (kunnen er ook 4 zijn) achter je ook last van en inhalen kan ook niet omdat ie wel steeds weer bijpakt, en omdat dat eigenlijk sowieso aardig not done isquote:Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik altijd met stofzuigeren, dan moet je afremmen, omdraaien, teruglopen, en weer hetzelfde doen. En dat terwijl ik zo langzaam loop....Dat is het grote nadeel van mijn groep, de groep lager is echt heel erg langzaam, dus nieuwe mensen die wel al even lopen komen bij ons, de langzaamsten van de snellere groep. Maar nieuwe mensen kunnen over het algemeen echt geen snelle explosieve intervalletjes, maar willen wel meteen meelopen. Maar het is eigenlijk ook gewoon nog te zwaar voor ze, waardoor ze dus tempo niet vast kunnen houden. Ik heb maanden achteraan gelopen, tot ik dat niet meer mocht
![]()
Baandiscipline is soms best een bitch. Zeker nu de baan vol is met mensen van een andere vereniging, die bij ons mogen trainen zolang hun baan gerenoveerd wordt.![]()
Dat lijkt me echt kut ja. Ik heb er soms last van als ik op de baan train (in m'n uppie) en phanos is ook bezig. Maar goed, sinds alle doffe ellende heb ik er niet meer getraind, en het wordt weer winter.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
[snip]
Baandiscipline is soms best een bitch. Zeker nu de baan vol is met mensen van een andere vereniging, die bij ons mogen trainen zolang hun baan gerenoveerd wordt.
Ik moet een groep omhoog, want de huidige groep is echt te langzaam voor me en ik heb gemerkt dat ik toch wat sneller ben dan de langzamere 3 sterrenlopers. Maar dat is voor volgend jaar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deze frustraties klinken bekend van het schaatsenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bezemen is wel weer wat anders. Nu loop je dus echt in formatie, je kunt niet afzakken, want daar hebben de mensen (kunnen er ook 4 zijn) achter je ook last van en inhalen kan ook niet omdat ie wel steeds weer bijpakt, en omdat dat eigenlijk sowieso aardig not done isDat is het grote nadeel van mijn groep, de groep lager is echt heel erg langzaam, dus nieuwe mensen die wel al even lopen komen bij ons, de langzaamsten van de snellere groep. Maar nieuwe mensen kunnen over het algemeen echt geen snelle explosieve intervalletjes, maar willen wel meteen meelopen. Maar het is eigenlijk ook gewoon nog te zwaar voor ze, waardoor ze dus tempo niet vast kunnen houden. Ik heb maanden achteraan gelopen, tot ik dat niet meer mocht
![]()
Baandiscipline is soms best een bitch. Zeker nu de baan vol is met mensen van een andere vereniging, die bij ons mogen trainen zolang hun baan gerenoveerd wordt.Op de baan trainen lijkt me wel echt een keer interessant!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Woooow wat een snelheid!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Joooo-pi, Piet en baggerbaas goed bezig!PR's zijn altijd leuk en lopen natuurlijk ook!
![]()
![]()
Ik wou vandaag eigenlijk een rustig rondje doen, maar omdat ik maandag ook al 'rustig' heb gelopen vond ik dat toch niet leuk. Dus wou ik er een 5x1000 met 1000 rust van maken, nog wel veel rust, maar toch tussendoor nog lekker snel. Dan zou ik de snelle stukken in 4'/km doen ongeveer. Maar meneer mafkees kon het weer niet laten, gelukkig maar 2x echt uit de scheef gesprongen, maar is niet zo slim vlak na zo'n lange training. Ik loop mezelf echt weer een blessure zo.
Nou ja, kan ik in ieder geval vrijdag of zaterdag wel een rustig rondje doen en dan zondag knallen op de strongmanrun!Toch wel veel zin in!
Misschien toch maar eens een schema zoeken om het allemaal iets duidelijker te hebben..
http://www.endomondo.com/workouts/241258667/2368823Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mij ook! Als ik daar ooit de tijd voor heb wil ik ook nog eens bij een AV gaan. Ik vraag me echt af hoeveel sneller je kan worden als je gericht traint in plaats van zomaar wat doenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Deze frustraties klinken bekend van het schaatsenOp de baan trainen lijkt me wel echt een keer interessant!
. Al wil ik qua wedstrijden toch wel meer bij de trails blijven, maar goede training en tips voor core-training is natuurlijk ook erg belangrijk, maakt niet uit waar je loopt.
![]()
![]()
Ga je hele lichaam trainen zeg ik, daar heb je meer aan dan een paar core () oefeningen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met schaatsen vind ik het jammer dat ik niks op de binnenbaan te zoeken heb, maar er verder op het midden van de baan heel veel mensen schaatsen die daar dan weer echt niets te zoeken hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Deze frustraties klinken bekend van het schaatsenOp de baan trainen lijkt me wel echt een keer interessant!
Maar nu is het af en toe gewoon echt te druk op de baan. Gisteren kon eigenlijk niet en denk ik dat een groep beter buiten de baan had kunnen lopen. Trage recreanten + mijn groep (met verschillende tempo's) + grote snelle groep + sprinters = boe.![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ga je hele lichaam trainen zeg ik, daar heb je meer aan dan een paar core () oefeningen
Mja, misschien ook wel een slim idee inderdaad. Moet me er alleen nog toe zetten.
Boven liggen nog wel wat losse gewichten en een bankje enzo, maar er iets mee doen, ho maar...![]()
![]()
En terecht. Krachttraining blegh.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Mja, misschien ook wel een slim idee inderdaad. Moet me er alleen nog toe zetten.
Boven liggen nog wel wat losse gewichten en een bankje enzo, maar er iets mee doen, ho maar...![]()
Skip de dumbells, koop een barbell met wat platen. Barbell is al 20kg en je gaat heel makkelijk met 2,5kg per training omhoog in de eerste zoveel maanden.
Een setje van 1,25kg schijven kost 7 euro ofzo en dan zoek je een kekke sportschool uit die een squatrack heeft. Ga 2x per week en pak een full body schema vol met compounds en je ziet jezelf groeien (als in, je wordt sterker).
(en hats praat poep).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoeveel sneller wil je nog worden man? tsss...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mij ook! Als ik daar ooit de tijd voor heb wil ik ook nog eens bij een AV gaan. Ik vraag me echt af hoeveel sneller je kan worden als je gericht traint in plaats van zomaar wat doen. Al wil ik qua wedstrijden toch wel meer bij de trails blijven, maar goede training en tips voor core-training is natuurlijk ook erg belangrijk, maakt niet uit waar je loopt.
Voor core hoef je niet eens persé gewichten te hebben hoor.. ik ken genoeg oefeningen met eigen lichaamsgewicht die heel zwaar te maken zijn..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
Skip de dumbells, koop een barbell met wat platen. Barbell is al 20kg en je gaat heel makkelijk met 2,5kg per training omhoog in de eerste zoveel maanden.
Een setje van 1,25kg schijven kost 7 euro ofzo en dan zoek je een kekke sportschool uit die een squatrack heeft. Ga 2x per week en pak een full body schema vol met compounds en je ziet jezelf groeien (als in, je wordt sterker).
(en hats praat poep).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan nog zatquote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoeveel sneller wil je nog worden man? tsss....
![]()
Jij schaatst dus je verklaart me vast voor gek dag ik het niet wist... Maar ik google net de dame die gisteren een inspanningstest bij me heeft afgenomen, want ze kwam me zo bekend voor..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met schaatsen vind ik het jammer dat ik niks op de binnenbaan te zoeken heb, maar er verder op het midden van de baan heel veel mensen schaatsen die daar dan weer echt niets te zoeken hebben.
Maar nu is het af en toe gewoon echt te druk op de baan. Gisteren kon eigenlijk niet en denk ik dat een groep beter buiten de baan had kunnen lopen. Trage recreanten + mijn groep (met verschillende tempo's) + grote snelle groep + sprinters = boe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar denken dat ik haar vast ooit op een pink event was tegengekomen en haar daarvan kende...![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij schaatst dus je verklaart me vast voor gek. Maar ik google net de dane die gisteren een inspanningstest bij me heeft afgenomen, want ze kwam me zo bekend voor..LT misschien wel, ik schaats alsin: ik ben vorig jaar begonnen met schaatsles en begin in oktober weer. Schaatsen kijken vind ik heel erg saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar denken dat ik haar vast ooit op een pink event was tegengekomen en haar daarvan kende...Ik verklaar je dus niet voor gek hoor
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij schaatst dus je verklaart me vast voor gek dag ik het niet wist... Maar ik google net de dame die gisteren een inspanningstest bij me heeft afgenomen, want ze kwam me zo bekend voor..Die kon naast schaatsen ook nog eens aardig fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik maar denken dat ik haar vast ooit op een pink event was tegengekomen en haar daarvan kende...![]()
![]()
Dat klinkt meteen weer ernstig als KT ja, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
(en hats praat poep).. Alleen het lichaam een beetje in balans houden. Moet ook niet te zwaar worden natuurlijk, dat kost weer tijd met rennen!
![]()
Wielrennenkan ze ook goed.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had het niet over core training, maar over full body. Maar je hebt gelijk, je kan met simpele zaken hele simpele oefeningen heel zwaar maken. Mijn fysio is daar ook een ster in.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor core hoef je niet eens persé gewichten te hebben hoor.. ik ken genoeg oefeningen met eigen lichaamsgewicht die heel zwaar te maken zijn..
Alleen core training vind ik dom en eenzijdig en kortweg: bah.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Witty, die ken ik natuurlijk wel, als (voormalig) fanatiek sportkijker.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Is het niet rustiger geworden in Alkmaar nu er in Hoorn ook een baan is? Ik heb een paar jaar op zondagochtend schaatstraining gedaan.. en dan gewoon vol in de binnenbaan mee.. Ik was altijd bang dat ik de bocht niet kon houdenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met schaatsen vind ik het jammer dat ik niks op de binnenbaan te zoeken heb, maar er verder op het midden van de baan heel veel mensen schaatsen die daar dan weer echt niets te zoeken hebben.
Maar nu is het af en toe gewoon echt te druk op de baan. Gisteren kon eigenlijk niet en denk ik dat een groep beter buiten de baan had kunnen lopen. Trage recreanten + mijn groep (met verschillende tempo's) + grote snelle groep + sprinters = boe.doodeng, die bochten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vanavond een erg leuk lokaal loopje gedaan, de Rozendaalse Veldloop.
12 km over, heel verrassend, het Rozendaalse Veld. Het parcours gaat gelijk flink omhoog, niet echt lekker om in je ritme te komen. Rustig begonnen, waardoor ik naar beneden lekker tempo kon maken. Als denkt dat je na de eerste heuvels het ergste gehad te hebben, heb je het mooi mis. Erg veel mul zand op de vlakkere stukken. Toch lekker tempo kunnen houden. Rond 8 of 9 km een waterpost, normaal gespoken sla ik die over, maar door de warmte was het toch wel lekker om een paar slokjes te nemen. De rest van het bekertje over m'n kop gegooid, heerlijkDit leverde weer nieuwe energie op, de laatste heuvel op gestuiterd en daarna een kilometer vol naar beneden geknald. Eindtijd 54 min rond. Blij mee, paar jaar geleden liep ik m rond het uur.
Ook nog een fijn hardloopshirtje bij de finish en sportdrank. Dat alles voor slechts 5 euro en nog letterlijk om de hoek ook voor mij. Blij dat ik toch gegaan ben, ik twijfelde nog om te gaan, was nog niet helemaal hersteld van de 32 km trailrun van afgelopen weekend.
Hoogte profiel:
http://www.endomondo.com/workouts/241246420/11291298![]()
Ik heb ooit toen ik voor het eerst op klapschaatsen reed in Kardinge de halve groep uit de binnenbaan onderuit geveegd. Waren ze niet zo heel blij meequote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is het niet rustiger geworden in Alkmaar nu er in Hoorn ook een baan is? Ik heb een paar jaar op zondagochtend schaatstraining gedaan.. en dan gewoon vol in de binnenbaan mee.. Ik was altijd bang dat ik de bocht niet kon houdendoodeng, die bochten
![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht dat je al langer schaatste, maar als je niet veel schaatsen kijkt weet je het niet natuurlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
LT misschien wel, ik schaats alsin: ik ben vorig jaar begonnen met schaatsles en begin in oktober weer. Schaatsen kijken vind ik heel erg saaiIk verklaar je dus niet voor gek hoor
Baggerbaas, Daywalk3r & Guard, hadden jullie haar herkend als ze voor je zou staan?![]()
Ik denk het wel hoor, het wisselde afgelopen jaar een beetje. Mijn schaatsles focust zich met name op techniek, dus dan heb je sowieso weinig in de binnenbaan te zoeken. Wel killing voor je bovenbenenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Is het niet rustiger geworden in Alkmaar nu er in Hoorn ook een baan is? Ik heb een paar jaar op zondagochtend schaatstraining gedaan.. en dan gewoon vol in de binnenbaan mee.. Ik was altijd bang dat ik de bocht niet kon houdendoodeng, die bochten
![]()
![]()
Ik zeg dan weer dat je retesnel bentquote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Traag is relatief, Mo Farah zou wel zeggen dat ik redelijk traag ben ja
Conclusie: ik ben geen Mo Farah
Maar ik snap het wel, heb zondag ook weer met open bek staan kijken naar de Dibaba, Choukoud c.s. Dat ziet er zo soepel en mooi uit, dat zou ik ook wel willenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ziet er uit als een tof loopje! Mooie eindsprint ook!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef Tarahumara het volgende:
12 km over, heel verrassend, het Rozendaalse Veld. Het parcours gaat gelijk flink omhoog, niet echt lekker om in je ritme te komen. Rustig begonnen, waardoor ik naar beneden lekker tempo kon maken. Als denkt dat je na de eerste heuvels het ergste gehad te hebben, heb je het mooi mis. Erg veel mul zand op de vlakkere stukken. Toch lekker tempo kunnen houden. Rond 8 of 9 km een waterpost, normaal gespoken sla ik die over, maar door de warmte was het toch wel lekker om een paar slokjes te nemen. De rest van het bekertje over m'n kop gegooid, heerlijkDit leverde weer nieuwe energie op, de laatste heuvel op gestuiterd en daarna een kilometer vol naar beneden geknald. Eindtijd 54 min rond. Blij mee, paar jaar geleden liep ik m rond het uur.
Ook nog een fijn hardloopshirtje bij de finish en sportdrank. Dat alles voor slechts 5 euro en nog letterlijk om de hoek ook voor mij. Blij dat ik toch gegaan ben, ik twijfelde nog om te gaan, was nog niet helemaal hersteld van de 32 km trailrun van afgelopen weekend.
Hoogte profiel:
[ afbeelding ]
Neuh, misschien als ze haar schaatspak aan zou hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
Baggerbaas, Daywalk3r & Guard, hadden jullie haar herkend als ze voor je zou staan?
Neen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al langer schaatste, maar als je niet veel schaatsen kijkt weet je het niet natuurlijk
Baggerbaas, Daywalk3r & Guard, hadden jullie haar herkend als ze voor je zou staan?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Denk 't wel. Helemaal als ze zou beginnen praten met een Amerikaans/Engels accentquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al langer schaatste, maar als je niet veel schaatsen kijkt weet je het niet natuurlijk
Baggerbaas, Daywalk3r & Guard, hadden jullie haar herkend als ze voor je zou staan?![]()
doe je geen zomertraining? Wij deden 'droogschaatsen' en krachtoefeningen enzo op de weg.. Trapoprennen bij de Berekuil in Schoorl enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, het wisselde afgelopen jaar een beetje. Mijn schaatsles focust zich met name op techniek, dus dan heb je sowieso weinig in de binnenbaan te zoeken. Wel killing voor je bovenbenen![]()
Ik vond het wel heel erg leuk en vind het nog steeds jammer dat Rotterdam geen schaatsbaan heeft
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Goed gelopen allemaal!
Ik heb ook een heerlijk loopje gehad! En geen nieuwe blaren!
Truc: 2 paar sokken over elkaar heen en een laagje vaseline. En natuurlijk alle trucjes van opoe en klazien uut zalk![]()
Beetje gevoelig wel nog, want het is toch 'jonge huid' wat er daar zit (aangezien de blaren echt helemaal opengebroken waren), máár dit is echt zo'n verbetering! Geeft de burger moed.
Loopje met de club, met een eindsprintje: http://www.endomondo.com/workouts/241281713/881511
Wel veel pauzes weer. Toch maar eens kijken of er op den duur een mogelijkheid is om deze groep op te splitsen: wel dit tempo, maar minder wachten/pauze. Helaas is voor mij (en anderen die ik hier ook een beetje over heb horen 'mopperen') de groep hierboven nog nét iets te snel, namelijk. Maargoed, het was wel weer gezellig![]()
Ja doei.![]()
Eindsprint ging echt ziek snel, volle bak naar beneden geknald, ik stond pas 100 meter na de finish stilquote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ziet er uit als een tof loopje! Mooie eindsprint ook!![]()
Ik bleef een kennis die 3.15 op marathon loopt een minuut voor... Erg verleidelijk om de marathon straks ook in een flink tempo te gaan lopen. Toch eerst maar eens een marathon uitlopen, daarna aan het tempo werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 04-09-2013 22:19:07 (Typo) ]![]()
Mooi dat het help Mo!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Eindsprint ging echt ziek snel, volle bak naar beneden geknald, ik stond pas 100 meter finish stil![]()
Ik bleef eenn kennis die 3.15 op marathon loopt een minuut voor... Erg verleidelijk om de marathon straks ook in een flink tempo te gaan lopen. Toch eerst maar eens een marathon uitlopen, daarna aan het tempo werken.![]()
![]()
![]()
Nee. Doel voor mij is dat ik uiteindelijk ontspannen wat langere tochtjes over natuurijs kan schaatsen. Gewoon een goede basis. Ik ben afgelopen jaar begonnen met de techniek op simpele noren, en als ik word afgewezen bij IBM koop ik van die kekke kluunschaatsenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
doe je geen zomertraining? Wij deden 'droogschaatsen' en krachtoefeningen enzo op de weg.. Trapoprennen bij de Berekuil in Schoorl enzo![]()
Ik vond het wel heel erg leuk en vind het nog steeds jammer dat Rotterdam geen schaatsbaan heeftIk ga wel de komende weken mountainbiken om de bovenbeenspieren weer eens iets te laten doen
![]()
Omgeving Alkmaar is ook echt best wel leuk hoor, je hebt een ijsbaan, schoorl/egmond, je kunt ook door de polders stoempen en het is vrij rustig.![]()
Haha, dat is ook wel goed voor de doorstroming!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Eindsprint ging echt ziek snel, volle bak naar beneden geknald, ik stond pas 100 meter finish stil![]()
Ik bleef eenn kennis die 3.15 op marathon loopt een minuut voor... Erg verleidelijk om de marathon straks ook in een flink tempo te gaan lopen. Toch eerst maar eens een marathon uitlopen, daarna aan het tempo werken.
Heb je wel een beetje een streeftijd in je hoofd?![]()
Nee geen idee van een streeftijd, alles onder het uur vond ik prima. Had nog een zware training in de benen en komende zondag bridge2bridge op het programma. Tot aan de waterpost redelijk rustig gelopenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, dat is ook wel goed voor de doorstroming!
Heb je wel een beetje een streeftijd in je hoofd?![]()
![]()
Ik bedoelde voor de Mquote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Nee geen idee van een streeftijd, alles onder het uur vond ik prima. Had nog een zware training in de benen en komende zondag bridge2bridge op het programma. Tot aan de waterpost redelijk rustig gelopen
En voor de BtB nog snelle plannen?![]()
Ah, de Mquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor de M
En voor de BtB nog snelle plannen?ik ga ervan uit dat onder de 4 uur wel te doen is. Ik ga op een schema lopen van iets onder de 4 uur, dan hoop ik dat ik vanaf 30/35 km nog wat kan versnellen of dat ik dan de man met den hamer tegenkom...
B2b, rond de 1u10 zou mooi zijn. Ik hoop dat het niet te warm wordt.
Wat is jouw plan voor zondag?![]()
Als ik jouw loopjes voorbij zie komen kan je veel sneller! Maar verstandig beginnen is misschien ook wel slim..!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ah, de Mik ga ervan uit dat onder de 4 uur wel te doen is. Ik ga op een schema lopen van iets onder de 4 uur, dan hoop ik dat ik vanaf 30/35 km nog wat kan versnellen of dat ik dan de man met den hamer tegenkom...
Wat is jouw plan voor zondag?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor in de OP:
1
2[b]29 sep 2013 - [url=http://www.nijmegenatletiek.nl/pages/135/sjaak-arts-herfstloop/]Sjaak Aarts Herfstloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 10km![]()
Ik loop het als trainingsloopje, geen zin om nu alweer in m'n training gas terug te moeten nemen. Ik zit er nu net weer een beetje in. Verwacht dus zo rond de 1:35 te lopen, lijkt me voor een trainingsrondje prima. Evengoed een stuk sneller dan m'n LDL's, maar volgens mij wel goed te doen. En dan 2 weken later met de Vredesloop kijken of ik weer in de buurt van m'n PR op de 10 kan komen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ah, de Mik ga ervan uit dat onder de 4 uur wel te doen is. Ik ga op een schema lopen van iets onder de 4 uur, dan hoop ik dat ik vanaf 30/35 km nog wat kan versnellen of dat ik dan de man met den hamer tegenkom...
Wat is jouw plan voor zondag?![]()
Duizend maal excuses, hij heet Sjaak Arts, niet Aarts.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor in de OP:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Bijna net zo irritant als wegatleten voor je op een trailquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:* rechtsedirecte f
[..]
Als we naar buiten gaan lopen we ook rechts in twee rijen. Op de baan lopen we ook in twee rijen, maar schuiven we elk rondje qua plek in de formatie. Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb het parcours van de B2B ook alvast bekeken via streetview. Het zwaarste stuk lijkt me zo tussen de 5 en 7 KM. Je loopt hier bovenop een dijk zonder enige vorm van schaduw. Verder lijkt me de opgang naar de John Frost niet al te moeilijk. Maar dat zal zondag vast anders zijn na 8 KM hardlopen![]()
![]()
Ik zeg niks(Arts, Aarts,....)
Trouwens, geinig initiatief: http://avro.nl/operatienlfit/
En trouwens: mijn mams (61) heeft tijdens haar vakantie haar eerste aaneengesloten 30 min gelopen. Ik ben zo trotsWe zijn nu officieel een hardloopfamilie.
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Quoi het volgende:
Ik zeg niks(Arts, Aarts,....)
Trouwens, geinig initiatief: http://avro.nl/operatienlfit/
En trouwens: mijn mams (61) heeft tijdens haar vakantie haar eerste aaneengesloten 30 min gelopen. Ik ben zo trotsWe zijn nu officieel een hardloopfamilie.
voor hardloopmams!
Wat lijkt me dat geweldig als je met je ouders een rondje kan trainen, die van mij zijn helaas a-sportief.
![]()
Leuk Q.! Hier helaas ook onsportiviteit alomjammer vind ik dat wel, maar wat doe je eraan!
Ja doei.![]()
Quoi, fantastische prestatie van moeders!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja hé? Samen trainen lijkt me geweldig. Zelf zijn ze nogal terughoudend op dat vlak (want ze denken dat ik te hard ga, hoe ik ze er ook van probeer te overtuigen dat ik me wel aanpas).
Het is eigenlijk helemaal een succesverhaal. Zus en ouders ging het ca 2 jr geleden niet zo heel goed mee (somber, depressief, thuis, inactief). En nu: gaan lopen en helemaal alive and kicking!
Gelukkig heb ik van al die dingen geen lastAfijn: fijne berichten dit
![]()
![]()
Mijn moeder doet aan zumbaVind ik wel leuk voor haar, want ze is al 65+ en heeft daarvoor niet zoveel aan sport gedaan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Want?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Bijna net zo irritant als wegatleten voor je op een trailIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ghehequote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Bijna net zo irritant als wegatleten voor je op een trail
Ja doei.![]()
Nog 2,5 week tot de vredesloop! Iemand btw al z'n startnummer binnen? Wat is de beste voorbereiding voor de 10km vanaf nu? Iemand tips?![]()
Ja, dat ligt een beetje af van wat je normaal al loopt hè?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nog 2,5 week tot de vredesloop! Iemand btw al z'n startnummer binnen? Wat is de beste voorbereiding voor de 10km vanaf nu? Iemand tips?Ja doei.![]()
Geef eens wat tips voor iemand die 2x pw loopt, op 7:30, keertje 5km en de andere 10km.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ligt een beetje af van wat je normaal al loopt hè?
En voor iemand die 3x loopt: intervalt, ldl van 10-15 km (8/km) en een loopje v 3-8 km op 7/km.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Loop nu vaak 3maal per week. 1 a 2 keer 5 of 6 km en 1 keer 10 of 12 km. Soms een intervalletje tussendoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat ligt een beetje af van wat je normaal al loopt hè?![]()
Kijk, daar kunnen de deskundigen hier wat meequote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Loop nu vaak 3maal per week. 1 a 2 keer 5 of 6 km en 1 keer 10 of 12 km. Soms een intervalletje tussendoor.
Ja doei.![]()
eerste week rust voorbij zucht!!!
wel veel runnersworlds uitgelezen. van het jaar 1998 tot 2000.
en wat vind ik daarin. obstacle races, barefoot running, trailrunning etc.
en de toppers van weleer in jongere jaren. ellen van lange, greg van hesten anderen.
blijft leuk om te lezen.
maar toen mijn horloge begon te bleren. are we going for a run!
hope so. hoezo verslaafd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik zou zelf tot een week voor de Vredesloop gewoon blijven doen wat je nu doe en de laatste week dinsdag en donderdag twee korte loopjes van rond de 4km...dan paar dagen rustquote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Loop nu vaak 3maal per week. 1 a 2 keer 5 of 6 km en 1 keer 10 of 12 km. Soms een intervalletje tussendoor.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pff, wat klote zeg! Ik wil je trouwens wel echt aanraden om te proberen een "vlakke" route te vinden. Niet vlak als in niet heuvelachtig, maar waar de weg gewoon horizontaal is, i.p.v schuine stoeptegels enzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn eerste run in Amerika was niet echt je-van-het.. Ik herkende me erg in de verhalen van Levitas, veeeel te veel stoplichten waar je >5 minuten staat te wachten, veel hoogtemeters, soms geen troittoir of gewoon heel slecht en auto's die om je heen razen. En het allerergste nog, enorm scheve stoeptegels en gaten in de weg, uiteindelijk ben ik hier ook over gevallenDus nu 2 open knieen, 2 open handpalmen, en een schouder die protesteert als ik beweeg. Hoe ik het allemaal in één val voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet! Ik moest zelfs nog snel van de weg af krabbelen om niet plat te worden.
De statistieken zijn me nog redelijk goed gezind, met dank aan autopause:
http://www.endomondo.com/workouts/241025881/11367364
Maar nu dus zaak om een iets fatsoenlijker rondje te vinden!
Ik merk dat de spieren héél anders belast worden op een schuine weg, dan een normale weg (natuurlijk..) en het is niet echt goed voor de spieren (zo had ik dus één ontzettend gespannen kuit na afloop van een training, voornamelijk omdat de weg schuin wasJooo, hoe is 't ermee, Jero Butter?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nog 2,5 week tot de vredesloop! Iemand btw al z'n startnummer binnen? Wat is de beste voorbereiding voor de 10km vanaf nu? Iemand tips?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Valt wel mee, schema van Renate gaat er ook van uit dat je eerste keer 10 km ook het evenement zelf is. Gewoon ergens volgende week nog een keer een LDL van rond de 9 km doen, en dan moet het lukken de 21equote:Op donderdag 5 september 2013 06:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.
Dat komt wel goed hoor! Gewoon idd komende week nog eens 9km lopen. Door de extra adrenaline pers je er dan die extra kilometer (of als 9km lopen niet meer lukt 2) er wel uit. En dom, welnee, dan is een heel groot deel van de mensen dat aan evenementen meedoet dom. Genoeg die slechter voorbereid aan de start komen!quote:Op donderdag 5 september 2013 06:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.![]()
inderdaad!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
. Genoeg die slechter voorbereid aan de start komen!
Bij de DtD zullen er heel wat wandelend de tunnel uitkomen, puur door een slechte voorbereiding... officestaffpeerpressurerunners.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jammer dat die bruggenloop in Rotterdam 15 km is, dat is zeker weten teveel voor mij aangezien ik nog druk aan het opbouwen ben![]()
Zou wel binnenkort ergens voor willen inschrijven, 5 km ofzo, dat ik iets heb om naartoe te trainen.
Maargoed, eerst maar zorgen dat ik echt lang kan lopen zonder interval![]()
![]()
goede instelling dapluiz...haastige spoed and all that.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef dapluiz het volgende:
Jammer dat die bruggenloop in Rotterdam 15 km is, dat is zeker weten teveel voor mij aangezien ik nog druk aan het opbouwen ben![]()
Zou wel binnenkort ergens voor willen inschrijven, 5 km ofzo, dat ik iets heb om naartoe te trainen.
Maargoed, eerst maar zorgen dat ik echt lang kan lopen zonder interval
Er is nog tijd genoeg om in de toekomst langere afstanden te lopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn eerste 10km wedstrijd was ook m'n eerste keer 10km rennen aan één stukquote:Op donderdag 5 september 2013 06:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.daarvoor was m'n langste afstand aan één stuk 8km. Gaat je lukken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook eigenbelang, geen zin om door te hard te gaan straks met blessures te zittenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede instelling dapluiz...haastige spoed and all that.
Er is nog tijd genoeg om in de toekomst langere afstanden te lopen!
Maar het lijkt me wel toffe ervaring, startnummer, medaille etc
Alleen geen zin om dan straks wandelend te moeten finishen omdat ik het niet meer vol hou![]()
![]()
Medailles kun je ook verdienen met 5 km's dus goeie keuze om rustig op te bouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:22 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ook eigenbelang, geen zin om door te hard te gaan straks met blessures te zitten
Maar het lijkt me wel toffe ervaring, startnummer, medaille etc
Alleen geen zin om dan straks wandelend te moeten finishen omdat ik het niet meer vol hou
Zoek er een uit:
http://www.hardloopkalender.nl/
Damn dat is snel hoor. Van wat ik van je gezien heb zijn we aardig aan elkaar gewaagd en volgen we ongeveer hetzelfde schema (bijna evenveel km dit jaar ook), maar dit is welquote:Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef Tarahumara het volgende:
Hoogte profiel:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zie trouwens dat ik sinds ik Endomondo ben gaan gebruiken al meer dan 1000 km heb afgelegd (is dus hardlopen en fietsen), en dit weekend ga ik waarschijnlijk de 300 km hardlopen passeren
Vanavond start nieuwe seizoen van de loopvereniging![]()
Afgelopen dinsdag uitleg gehad van de trainers over hoe ze het aan willen pakken.
Onze groep gaat lopen volgens de Verheul methode, 5 weken opbouwen en 1 week rustig aan, en dat herhalen.
Gaan ook lopen tijdens de 7^^, bruggenloop en eind december een HM in Linschoten.
Had al begrepen dat de 1e training meteen een pittige is, om iedereen weer ff wakker te schudden
Hoop wel dat ik genoeg lucht heb, loop nu nog aardig te snotteren![]()
![]()
Zeker doen! Altijd leuk inderdaad om ergens naar toe te werkenquote:Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef dapluiz het volgende:
Maargoed, eerst maar zorgen dat ik echt lang kan lopen zonder interval![]()
![]()
*pling* Nieuwe folder Runnersworld valt in mijn mailbox...
Meteen wil ik weer dingen kopen...
Maar ja rekening is behoorlijk leeg
Denk dat ik maar iets ga zoeken in november/december, volgende maand word mijn zoon geboren dus dan is het denk ik wel handig om die maand vrij te houdenHeb ik ook tijd genoeg om te trainen
Wat hebben trouwens de meeste hier aan als het straks echt koud word ? Ik heb alleen nog maar ervaring met lekker weer en heb dus alleen nog hardloopbroek aan met t-shirt.![]()
De vraag is vooral wat je écht koud vindtquote:Op donderdag 5 september 2013 09:01 schreef dapluiz het volgende:
Wat hebben trouwens de meeste hier aan als het straks echt koud word ? Ik heb alleen nog maar ervaring met lekker weer en heb dus alleen nog hardloopbroek aan met t-shirt.
Ik ga meestal voor de lange tight, longsleeve shirt met nog een shirt eronder en eventueel handschoenen. Pas als het echt vriest een jasje en een muts.![]()
Lange tight, thermoshirt, hardloopjasje, handschoenen en een hoofdband, als 't écht koud is, zo rond 't vriespunt/met sneeuw. Maar al hardlopend krijg ik 't snel wel warm. Grootste probleem zit 'm in nat koud weer op m'n bovenbenendie worden dan écht koud. Lekker onder de douche daarna ook, van koud naar ontzettend warm
![]()
Ja doei.![]()
Zow.. zit nog midden in mijn vakantie en wat druk gehad de afgelopen dagen met de kinderen bezig houden (dagje Efteling slenteren enzo), maar eindelijk weer eens tijd om te lopen. Merk wel dat ik een drukke vakantie achter de boeg heb met daar middenin nog die 5km op de Ten Miles afgelopen zondag. Maar eigenlijk mag ik niet klagen met een gemiddelde van 5:23 over 6.3km natuurlijk, zou ik 4 weken geleden ook erg tevreden over zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren bij Decathlon nog een nieuw shirtje erbij gekocht en dan toch maar voor de winter een lange tight. Ik hoef het zelf niet te zien en het is toch donker dan als ik loop. Het zit wel erg lekker, kan me goed voorstellen dat ie erg lekker loopt. Mijn vriendin ook meteen in het nieuw gestoken daar, kan ze weer hip fitnessen![]()
![]()
Lange tight, thermos tight, thermos shirt, shirts met lange mouwen eventueel met een normaal shirt eronder (meerdere laagjes) en je bent gold. En handschoenen, dat vind ik wel fijn. Eventueel muts, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:01 schreef dapluiz het volgende:
Denk dat ik maar iets ga zoeken in november/december, volgende maand word mijn zoon geboren dus dan is het denk ik wel handig om die maand vrij te houdenHeb ik ook tijd genoeg om te trainen
Wat hebben trouwens de meeste hier aan als het straks echt koud word ? Ik heb alleen nog maar ervaring met lekker weer en heb dus alleen nog hardloopbroek aan met t-shirt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgens mij zijn we aardig aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 5 september 2013 08:46 schreef Saysem het volgende:
[..]
Damn dat is snel hoor. Van wat ik van je gezien heb zijn we aardig aan elkaar gewaagd en volgen we ongeveer hetzelfde schema (bijna evenveel km dit jaar ook), maar dit is welBen benieuwd of ik je zondag nog tref bij de B2B. Zit jij ook op endomondo of runkeeper?
![]()
Ik ook vorige week voor het eerst 8,7.. zaterdag wil ik 9 en een beetje proberen en dan vind ik maar dat ik er klaar voor moet zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 06:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.
het liefst wil ik die 10 een keer voor de 21e gelopen hebben, maar als het niet lukt of uitkomt, dan maar niet.. Die vredesloop gaat vast wel lukken
Ik heb niet zoveel wintergear. Kan me ook meestal wel redden met weinig. Heb 't dan juist snel warm.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja ik heb het ook snel warm, maar ik zweet ook snel, dat lijkt me nogal fris worden
Maar ik ga tegen die tijd wel een beetje experimenteren![]()
![]()
ik kan heel lang toe met lange tight en longsleeve.. Als de buitentemperatuur onder de 6 a 8 graden komt wil ik er wel een thermoshirt onder. En bij harde wind een windjack ipv de longsleeve.
Dit kan bij mij toe tot een graad of -15..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Denk dat ik het daar ook wel lang mee kan doen ja, zal tegen die tijd dan wel op zoek gaan naar een longsleeve![]()
![]()
zorg dan juist voor spul waarin je niet extra gaat zweten, windjacks zijn snel zweterig, dikkere hardloopjacks nog veel meerquote:Op donderdag 5 september 2013 09:37 schreef dapluiz het volgende:
Ja ik heb het ook snel warm, maar ik zweet ook snel, dat lijkt me nogal fris worden
Maar ik ga tegen die tijd wel een beetje experimenteren![]()
Ik zweet zelf ook behoorlijk, maar thermospul en gewone ren-kleding werkt het beste; afvoeren van zweet naar de bovenste laag zodat je niet koud wordt op je lichaam
Runkeeper wel, maar die is een beetje fucked qua synchronisatie momenteel. Ik dm het nog wel een keer.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we aardig aan elkaar gewaagdBen benieuwd of ik je zondag nog tref bij de B2B. Zit jij ook op endomondo of runkeeper?
![]()
Tssk! Kon ik vandaag eerder weg van stage, dus ik vol goede moed richting de hardloop-gespecialiseerde winkel in het zuiden van Sydney. Is er een ongeval op de weg, GIGA file. Dus snel omgedraaid en op naar huis..
Tijdens het rijden (handsfree) gebeld met de winkel en uitgelegd wat ik doe, wat m`n wensen zijn, huidige schoenen en "problemen". Hij raadde, op basis van mijn verhaal, me niet de Kinvara's aan, maar Brook PureFlow, een paar Mizuno's en nog wat andere dingen..
Uiteraard kun je op basis van een verhaal niet veel, dus ik neem zondag even de tijd om een uurtje naar de winkel te rijden, een opname te laten maken en zo schoenen te laten adviseren. Ben nu al benieuwd waar ik mee thuis ga komen![]()
![]()
Vanochtend weer heerlijk gerend na ruim 2,5 week niets gedaan te hebben (vakantie geweest en toen tattoeage laten zetten). En het viel me nog heel erg mee qua conditie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ja thermoshirtje haal ik denk ik ook als het wat kouder wordt. LIjkt me toch wel fijnquote:Op donderdag 5 september 2013 09:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
zorg dan juist voor spul waarin je niet extra gaat zweten, windjacks zijn snel zweterig, dikkere hardloopjacks nog veel meer![]()
Ik zweet zelf ook behoorlijk, maar thermospul en gewone ren-kleding werkt het beste; afvoeren van zweet naar de bovenste laag zodat je niet koud wordt op je lichaam
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Balen! Maar wel fijn dat ze je telefonisch al een hoop konden vertellen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Levitas het volgende:
Tssk! Kon ik vandaag eerder weg van stage, dus ik vol goede moed richting de hardloop-gespecialiseerde winkel in het zuiden van Sydney. Is er een ongeval op de weg, GIGA file. Dus snel omgedraaid en op naar huis..
Tijdens het rijden (handsfree) gebeld met de winkel en uitgelegd wat ik doe, wat m`n wensen zijn, huidige schoenen en "problemen". Hij raadde, op basis van mijn verhaal, me niet de Kinvara's aan, maar Brook PureFlow, een paar Mizuno's en nog wat andere dingen..
Uiteraard kun je op basis van een verhaal niet veel, dus ik neem zondag even de tijd om een uurtje naar de winkel te rijden, een opname te laten maken en zo schoenen te laten adviseren. Ben nu al benieuwd waar ik mee thuis ga komenOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
PureFlow's zijn ook helemaal niet zo gek hoor. Bieden ietsje meer demping dan Kinvara's. In je Omni's zit ook een aardige hoeveelheid demping, dus is de stap misschien minder groot. Maar het blijft een kwestie van uitproberen wat voor jou werktquote:Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Levitas het volgende:
Uiteraard kun je op basis van een verhaal niet veel, dus ik neem zondag even de tijd om een uurtje naar de winkel te rijden, een opname te laten maken en zo schoenen te laten adviseren. Ben nu al benieuwd waar ik mee thuis ga komen![]()
![]()
Oh gelukkig ben ik dan toch aardig voorbereid als ik het zo lees!![]()
Eerlijk gezegd heb ik echt zoiets van .. misschien moet ik maar niet gaan starten, het is te ver lopen, je bent er niet klaar voor.
Maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die nog minder getraind hebben dan mij en ook starten, dus waarom dan niet.
En net wat je zegt, door de gebeurtenis loop je waarschijnlijk die extra kilometer er dan vanzelf wel uit.
Als ik maar goed op mijn tempo blijf letten (niet te hard lopen) dan moet het uit te lopen zijn.
Gut, ik heb volgens mij zelfs nog nooit 10 km achter elkaar gewandeld zelfs
Thanks voor de motivatie weer luitjes!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat heerlijk, ik loop in op mijn challenge
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Race day magicquote:Op donderdag 5 september 2013 10:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
En net wat je zegt, door de gebeurtenis loop je waarschijnlijk die extra kilometer er dan vanzelf wel uit.![]()
![]()
Zoals eerder gezegd, Renate's 10k schema gaat ook uit van de 10 op een evenement, even uit mijn hoofd gezegd is de langste afstand die je daarvoor loopt 7km/42 minuten of anders een 8km. Ik heb 2 keer haar schema gevolgd en 2 keer die 10 uit weten te lopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh gelukkig ben ik dan toch aardig voorbereid als ik het zo lees!![]()
Eerlijk gezegd heb ik echt zoiets van .. misschien moet ik maar niet gaan starten, het is te ver lopen, je bent er niet klaar voor.
Maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die nog minder getraind hebben dan mij en ook starten, dus waarom dan niet.
En net wat je zegt, door de gebeurtenis loop je waarschijnlijk die extra kilometer er dan vanzelf wel uit.
Als ik maar goed op mijn tempo blijf letten (niet te hard lopen) dan moet het uit te lopen zijn.
Gut, ik heb volgens mij zelfs nog nooit 10 km achter elkaar gewandeld zelfs
Thanks voor de motivatie weer luitjes!
Dus als jij nu al 8 loopt, dan moet het echt geen probleem zijn.Gewoon er voor gaan!
Het schema stond nog op mijn desktop.
Dit zijn week 4-6 van Renates 6wk training van 5-10k:
en haar stukje over de laatste loodjes en de voorbereiding op de 10:
Dus vlgs mij moet je dat echt makkelijk redden hoor.
[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 05-09-2013 11:21:27 ]***![]()
Beetje je overwinningen kopen.. Zo kan ik die medailles ook verdienen jaquote:Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, Renate's 10k schema gaat ook uit van de 10 op een evenement, even uit mijn hoofd gezegd is de langste afstand die je daarvoor loopt 7km/42 minuten of anders een 8km. Ik heb 2 keer haar schema gevolgd en 2 keer die 10 uit weten te kopen.
Dus als jij nu al 8 loopt, dan moet het echt geen probleem zijn.Gewoon er voor gaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus vlgs mij moet je dat echt makkelijk redden hoor.![]()
![]()
![]()
Kluizenaar. Jij doet dat gewoon
Oh ja, de challenge! Even bijwerkenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wat heerlijk, ik loop in op mijn challenge
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beetje je overwinningen kopen.. Zo kan ik die medailles ook verdienen ja![]()
![]()
Kluizenaar. Jij doet dat gewoonHet waren beide gewoon helemaal in mijn eentje loopjes, niks te koop aan.
***![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het waren beide gewoon helemaal in mijn eentje loopjes, niks te koop aan.
Ooooooooooo
![]()
Jij kan dat
Thanks voor je postquote:Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, Renate's 10k schema gaat ook uit van de 10 op een evenement, even uit mijn hoofd gezegd is de langste afstand die je daarvoor loopt 7km/42 minuten of anders een 8km. Ik heb 2 keer haar schema gevolgd en 2 keer die 10 uit weten te lopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus vlgs mij moet je dat echt makkelijk redden hoor.![]()
Ik ga vanavond gemotiveerd, ik denk een km of 7 proberen door deze weersomstandigheden.
Een pyramideloopje kan ik nog inbouwen op zaterdag. Volgende week hoop ik op koeler weer en dan de 8 of meer doen, misschien nog een pyramideloopje en dan moet het gewoon goed zijn!
Ik krijg er gewoon zin in nu![]()
![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
![]()
E.T. deed me gisteren nog de tip om langzamer te lopen zodat ik het dan wrsch wat langer vol zou houden dus ik ga daar zometeen in de lunchpauze eens mee beginnen en dan kijken of ik dit weekend mss toch idd wel 40-42 minuten vol ga houden. Lukt dat wel, dan is er een klein kansje dat ik hem mss toch ook ga lopen, maar vooralsnog ben ik niet superoptimistisch nog.
Los daarvan lijkt het erop dat we ein-de-lijk ons eerste optreden gaan hebben met de band die avonden dat heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, dus dat gaat toch wel voor een 10k die ik mss niet uit kan lopen, maar het hangt van de timing af.
15 uur start, is 16.30 binnen uiterlijk (hoop ik) dan zou het toch mogelijk moeten zijn om om 19 uur in X te zijn voor een sound check. Toch?![]()
***![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon zin in nu![]()
![]()
Leuk onderzoekje over wat het beste is voor je basic metabolic rate. (de stofwisseling die nodig is om de minimale hoeveelheid energie te leveren die noodzakelijk is)
http://www.ergogenics.org/gezondheid31.html#2
Hieruit blijkt dat een combinatie van krachttraining en cardio het beste is (logisch).
En dat het juist achteruit gaat als je alleen cardio doet.
Dus... KT jullie!
Ik doe niet andersquote:
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe laat de start is of waar de finish isquote:Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
E.T. deed me gisteren nog de tip om langzamer te lopen zodat ik het dan wrsch wat langer vol zou houden dus ik ga daar zometeen in de lunchpauze eens mee beginnen en dan kijken of ik dit weekend mss toch idd wel 40-42 minuten vol ga houden. Lukt dat wel, dan is er een klein kansje dat ik hem mss toch ook ga lopen, maar vooralsnog ben ik niet superoptimistisch nog.
Los daarvan lijkt het erop dat we ein-de-lijk ons eerste optreden gaan hebben met de band die avonden dat heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, dus dat gaat toch wel voor een 10k die ik mss niet uit kan lopen, maar het hangt van de timing af.
15 uur start, is 16.30 binnen uiterlijk (hoop ik) dan zou het toch mogelijk moeten zijn om om 19 uur in X te zijn voor een sound check. Toch?![]()
Maar dat klinkt als makkelijk haalbaar en natuurlijk ben je daarna ongekend euforisch dus vol goede energie voor de band!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef Saysem het volgende:
Tja, als het verhogen van je BMR een doel is...
Nu alleen hopen op een gematigde temp de 21e.
Ik hoop mee!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nu alleen hopen op een gematigde temp de 21e.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Idd. Zondag hopelijk ook niet te warm, als is het deels in het bos en door het water.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nu alleen hopen op een gematigde temp de 21e.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik ga vanmiddag nog even lekker in de hitte trainen, zodat ik voorbereid ben, mocht de 21e nog steeds een hittegolf heerschen..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die moet gewoon over zijn dan. Vind ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef Guard het volgende:
ik ga vanmiddag nog even lekker in de hitte trainen, zodat ik voorbereid ben, mocht de 21e nog steeds een hittegolf heerschen..
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
@Tarahumara, wat trek je aan bij de BtB? Ik sta toch langs de kant voor m'n moeder, dus dan kan ik net zo goed ook voor jou juichen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weet ik nog niet, wellicht dit shirt als die weer op tijd uit de was komt. Is wel makkelijk zoeken in de foto's op internet.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
@Tarahumara, wat trek je aan bij de BtB? Ik sta toch langs de kant voor m'n moeder, dus dan kan ik net zo goed ook voor jou juichen![]()
Is het een zWeeffoto?
Ik moet m'n duim ook even recht laten zetten, zit een knik in...![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Tarahumara op 05-09-2013 12:46:07 ]![]()
Toffe foto's! Je gaat zeker niet op je FF's?dat was helemaal makkelijk geweest
Je hebt geen zeef in de handen, dus nee geen zeeffoto.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wellicht dit shirt als die weer op tijd uit de was komt. Is wel makkelijk zoeken in de foto's op internet.
[ afbeelding ]
Is het een zeeffoto?
Ik moet m'n duim ook even recht laten zetten, zit een knik in...![]()
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat ik mijn IJsselloop shirt aantrek. In dit shirt heb ik namelijk ook al eens een snelle tijd gelopen op een parcours met 2 bruggen.![]()
Jawel hoor, ik loop alles op m'n VFFquote:Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Toffe foto's! Je gaat zeker niet op je FF's?dat was helemaal makkelijk geweest
![]()
Maar dan op deze![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt geen zeef in de handen, dus nee geen zeeffoto.![]()
![]()
Je ziet die kat denken van "Hmmm individueel bewegende tenen, tempting"quote:Op donderdag 5 september 2013 12:49 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik loop alles op m'n VFF![]()
Maar dan op deze
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, geel t-shirt, witte FF'squote:Op donderdag 5 september 2013 12:49 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik loop alles op m'n VFF![]()
Maar dan op deze
[ afbeelding ]dat moet te herkennen zijn!
Ik ga zaterdag denk ik nog even de stad in om te kijken bij de sale van Run2day. Misschien hebben ze daar nog een leuk mouwloos shirtje. Ik heb er twee, maar die zijn allebei zwart... Das wat warm...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Precies. Daarom ga ik zondag even langs. Uitgebreid de tijd voor nemen en veel schoenen uitproberen. Heb een hele goede indruk van de man die ik aan de telefoon had.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
PureFlow's zijn ook helemaal niet zo gek hoor. Bieden ietsje meer demping dan Kinvara's. In je Omni's zit ook een aardige hoeveelheid demping, dus is de stap misschien minder groot. Maar het blijft een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt
Ik heb net heerlijk m`n laatste snelheidstraining gedaan voor de HM. 5x 1600m @ 5:02 min/km. Het grafiekjeMet de snelheid zit het wel goed. De laatste 1600m waren zwaar, maar het was vol te houden. Zeer tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/241492518/8850231
Vandaag ook voor het eerst 's avonds in een t-shirt gelopen. Het begint echt warmer te worden. Grappig, want de lente is pas net 4 dagen geleden begonnen.![]()
Waarom zou je dat niet willen doen?quote:Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef Saysem het volgende:
Tja, als het verhogen van je BMR een doel is...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Omdat je niet wil afvallen, juist wil aankomen, wil besparen op boodschappen, 's morgens niet nóg meer tijd kwijt wil zijn met boterhammen smeren, enz.![]()
Als je aankomt gaat je BMR ook omhoog dus ik mis je punt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Marathon Race Pack is bezorgd! Veel gelletjes, een whey-zakjedinges en wat electrolytesdrinkmaaktabletten. Zit ook zo'n vasthoudflesje in. Zou je er eigenlijk 2 van mee moeten nemen, als een soort van dumbbells
Ja doei.![]()
Ja, dat bedacht ik me net ook. Graad of 15 zou wel lekker zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nu alleen hopen op een gematigde temp de 21e.
Net rondje gelopen en er zowaar een 5 uit weten te persen.
http://www.endomondo.com/workouts/241500843/2964036***![]()
Oh, en vandaag is mijn Aussie buff binnen gekomen! Wat een gaaf spul!
Die de foto's enzo morgen wel, m`n laptop is nu op 2% batterij![]()
Die heb ik dus 1 keer gezien bij decathlon en nog altijd spijt dat ik hem toen niet meegenomen heb want ik heb ze daarna nergens meer gezien. Geen idee hoe handig dat is 5 of 10km lang, maar zo'n bottlebelt lijkt me ook lastig.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Marathon Race Pack is bezorgd! Veel gelletjes, een whey-zakjedinges en wat electrolytesdrinkmaaktabletten. Zit ook zo'n vasthoudflesje in. Zou je er eigenlijk 2 van mee moeten nemen, als een soort van dumbbells***![]()
Ze zijn hier niet aan te slepen, die flessen, elke sportwinkel heeft we welquote:Op donderdag 5 september 2013 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die heb ik dus 1 keer gezien bij decathlon en nog altijd spijt dat ik hem toen niet meegenomen heb want ik heb ze daarna nergens meer gezien. Geen idee hoe handig dat is 5 of 10km lang, maar zo'n bottlebelt lijkt me ook lastig.
Ja doei.![]()
Hey, hoe was trouwens je "eenzaam en alleen" loopje gegaan?quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
heu? Die van vandaag? oh, ik weet het alweer. De Hypotheker Beekloop. Ik vond 't een heel gezellig evenement, heel open en toegankelijk en ik was gauw over mijn 'schroom' heen. Volgend jaar weerquote:Op donderdag 5 september 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, hoe was trouwens je "eenzaam en alleen" loopje gegaan?![]()
Binnenkort ga ik weer alleen naar een loopje
Goed zo, fijn om te horenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
heu? Die van vandaag? oh, ik weet het alweer. De Hypotheker Beekloop. Ik vond 't een heel gezellig evenement, heel open en toegankelijk en ik was gauw over mijn 'schroom' heen. Volgend jaar weer![]()
Binnenkort ga ik weer alleen naar een loopje! En ook dat het zo'n leuk evenement is *onthoud*
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het leuke is ook dat het vrijblijvend is. je kunt je opgeven voor de 4km, maar als het lekker gaat, kun je er ook 8,12 of 16 doen. Andersom ook. Niemand houdt je tijd bij, je wordt niet opgenomen in een klassement oid. Je wordt wel aangemoedigd door wildvreemd volk en de lieve bewoners van het terreinquote:Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo, fijn om te horen! En ook dat het zo'n leuk evenement is *onthoud*
Oh echt? Dat is wel bijzonder ja! En een fijne testmanier mocht je nog niet zeker zijn van een afstand.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het leuke is ook dat het vrijblijvend is. je kunt je opgeven voor de 4km, maar als het lekker gaat, kun je er ook 8,12 of 16 doen. Andersom ook. Niemand houdt je tijd bij, je wordt niet opgenomen in een klassement oid. Je wordt wel aangemoedigd door wildvreemd volk en de lieve bewoners van het terreinOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ah Levitas van der Wielen! Met jou ook alles goed!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Precies. Daarom ga ik zondag even langs. Uitgebreid de tijd voor nemen en veel schoenen uitproberen. Heb een hele goede indruk van de man die ik aan de telefoon had.
Ik heb net heerlijk m`n laatste snelheidstraining gedaan voor de HM. 5x 1600m @ 5:02 min/km. Het grafiekjeMet de snelheid zit het wel goed. De laatste 1600m waren zwaar, maar het was vol te houden. Zeer tevreden!
http://www.endomondo.com/workouts/241492518/8850231
Vandaag ook voor het eerst 's avonds in een t-shirt gelopen. Het begint echt warmer te worden. Grappig, want de lente is pas net 4 dagen geleden begonnen.Mooie training hoor! Die HM gaat je helemaal lukken, in een toptijd!
![]()
![]()
Fixedquote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
@Tarahumara, wat trek je aan bij de BtB? Ik sta toch langs de kant voor m'n moeder hatsaflats, dus dan kan ik net zo goed ook voor jou juichen![]()
![]()
Hey, ik zie nu in het schema dat Trebweb de Singelloop gaat doen in Gouda, leuk!
Ik kreeg van de week nog de mogelijkheid de 3,5 te lopen via een vriendin, maar dat gaat niet, ik moet me goed voorbereiden want ik 'start' om 18.00 met mijn oudste die de 1km gaat lopen.
***![]()
Ja, ook voor jou! Maar jou herken ik welquote:
Oh ja! Nou.. doe hennig oan he!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Zondag hopelijk ook niet te warm, als is het deels in het bos en door het water.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oons dut aal't heanig anquote:Op donderdag 5 september 2013 15:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh ja! Nou.. doe hennig oan he!
Op een nog respectabel tempo ook!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me net ook. Graad of 15 zou wel lekker zijn.
Net rondje gelopen en er zowaar een 5 uit weten te persen.
http://www.endomondo.com/workouts/241500843/2964036
Ik kijk vanavond even hoe warm het is.. misschien dat ik mn loop anders ook wel wil uitstellen naar morgenvroeg.. vroeg.
Hoe gaan de FOKkers naar Den Haag eigenlijk de 21e? Beste groep nog zag ik net!
Ik twijfel.. verkeer is zo'n beetje een chaos daar. En dat is zonder loopwedstrijd. Maar OV is dat goed te doen naar de start?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nog geen idee. Ik schijt op het OV, maar daar rijden lijkt me ook niet alles inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hoe gaan de FOKkers naar Den Haag eigenlijk de 21e? Beste groep nog zag ik net!
Ik twijfel.. verkeer is zo'n beetje een chaos daar. En dat is zonder loopwedstrijd. Maar OV is dat goed te doen naar de start?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Had al een tijdje dat m'n schoenen waarmee ik lange afstanden liep niet echt lekker meer liepen. Af en toe wat last van m'n knie en er zat een piep in rechts, heel irritant.
Moest vanmorgen toch in Zoetermeer zijn dus even binnen gestapt bij Starshoe. Had iemand van loopgroep goede ervaring mee.
Bleek inderdaad dat die schoenen niet goed meer waren. Rechts te veel steun en hield een goede afwikkeling van m'n voeten tegen. Had inmiddels wat meer middenvoet landing gekregen en sterkere spieren in m'n onderbenen dan toen ik die schoenen kocht.
Geloof ik 8 paar geprobeerd en nu uitgekomen op de Saucony Guide 6
Nieuwe kilometervreters![]()
Goede zaak trouwens, helemaal onder de loep genomen en voetanalyse gehad. Bleek ook dat m'n rechter been iets korter is dan het linker, dat wist ik nog niet. Aanrader!![]()
Je hebt ondertussen meer schoenen gehad dan dat je kilometers gelopen hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Arquero het volgende:
Had al een tijdje dat m'n schoenen waarmee ik lange afstanden liep niet echt lekker meer liepen. Af en toe wat last van m'n knie en er zat een piep in rechts, heel irritant.
Moest vanmorgen toch in Zoetermeer zijn dus even binnen gestapt bij Starshoe. Had iemand van loopgroep goede ervaring mee.
Bleek inderdaad dat die schoenen niet goed meer waren. Rechts te veel steun en hield een goede afwikkeling van m'n voeten tegen. Had inmiddels wat meer middenvoet landing gekregen en sterkere spieren in m'n onderbenen dan toen ik die schoenen kocht.
[ afbeelding ]
Goede zaak trouwens, helemaal onder de loep genomen en voetanalyse gehad. Bleek ook dat m'n rechter been iets korter is dan het linker, dat wist ik nog niet. Aanrader!![]()
![]()
Je had toch ook al Saucony's waar je nog niet zoveel op gelopen hebt?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Goede zaak trouwens, helemaal onder de loep genomen en voetanalyse gehad. Bleek ook dat m'n rechter been iets korter is dan het linker, dat wist ik nog niet. Aanrader!Als het zo warm is als vandaag hoef je niet naar me uit te kijken hoor, dan ga ik niet. Net even naar het winkelcentrum gefietst om m'n groentepakket op te halen, en nu ben ik opquote:Op donderdag 5 september 2013 14:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ook voor jou! Maar jou herken ik welNiks waard, die hitte.
![]()
I know, i knowquote:Op donderdag 5 september 2013 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt ondertussen meer schoenen gehad dan dat je kilometers gelopen hebt
Maar ter verdediging: deze zijn ter vervanging van m'n Saucony schoenen, daar heb ik een jaar op gelopen.
Denk dat ik ook last heb van het Hats-virus![]()
![]()
Daar is gewoon een algemene naam voor hoor. Koopziek heet datquote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Arquero het volgende:
[..]
I know, i know
Maar ter verdediging: deze zijn ter vervanging van m'n Saucony schoenen, daar heb ik een jaar op gelopen.
Denk dat ik ook last heb van het Hats-virus![]()
![]()
Schuldigquote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar is gewoon een algemene naam voor hoor. Koopziek heet dat
Wat dat betreft had ik net zo goed een vrouw kunnen zijn, schoenenen zeker hardloop schoenen!
![]()
Ik mag er nog wel een paar schoenen bij nu ik regelmatig "even"een HM wegloop in een training en de afstand wil uitbouwen.![]()
Dat klinkt meer als een schoenenfetish. Ik koop vooral gewoon graag dingen. Hardloopgerelateerd of nietquote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Arquero het volgende:
[..]
Schuldig
Wat dat betreft had ik net zo goed een vrouw kunnen zijn, schoenenen zeker hardloop schoenen!
![]()
![]()
Was wel grappig trouwens; ik had een korte broek aan en zo was te zien dat wanneer ik schoenen aanhad die te weinig ondersteuning hadden, de overpronatie werd opgevangen door m'n kuit. Dat was goed te zien dat daar veel spanning op kwam te staan.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Arquero het volgende:
[..]
I know, i know
Denk dat ik ook last heb van het Hats-virus
Mooie schoenen![]()
![]()
Was dat niet omdat je huid zo strak stond omdat je voor 75% 3e graads verbrand ben door het onkruid wieden?![]()
Zo feestje hier voor de opening van de nieuwe campus, maar ik kan niet ivm kinderen en vrouw die vanavond werkt enzo, dus ik ga maar een uurtje eerder naar huis. Werd een half uur geleden al weggestuurd eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Was dat niet omdat je huid zo strak stond omdat je voor 75% 3e graads verbrand ben door het onkruid wieden?
Nee, m'n benen was niks mis mee dus dat was het niet.![]()
Ach ja, mijn grove motoriek is ook niet briljant, nu al voor de tweede keer gevallen in 3 maandenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
La_Tramposa! Ik lees nu net pas je valverhaal!kut zeg!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar had ik net ook last van.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar is gewoon een algemene naam voor hoor. Koopziek heet dat
3 weken terug paar abbo's naast elkaar leggen icm een S4 (contract is verlopen)
Beetje uitzoeken wat het goedkoopst is.
Nu terug van vakantie, nogmaals kijken. Hey niet duur meer, 3 seconden vergelijken. Ok goedkoop genoeg, bestellen maar..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
weer bij de fysio geweest.
ze vond de kuiten al wat losser en de bewegelijkheid van het gewricht beter.
ze heeft even alles goed gemasseerd en toen mijn achillespees onder handen genomen.
stevig! wouwauuuuuuuuuuuuuw!![]()
nu ben ik geductaped naar huis gestuurd. oefeningen en rekken blijven doen.
en nog steeds een verbod op hardlopen.![]()
niet een een paars of roze kleur![]()
Yuno vind het ook maar saai zo!
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik was gisteren trouwens uiteindelijk 's avonds óók nog wezen hardlopen :p Of nou ja, mijn hospita wilde gaan wandelen dus we waren met de auto naar een boulevard van 1,5 mile gereden. Maar toen vertelde ze dat ze ook in oktober een 5k wil gaan rennen (ze is 60 of zo, dus respect!). En toen heb ik haar aangemoedigd om liever vandaag dan morgen te beginnen met trainen. Dus we hebben 3 mijl gewandeld met 10x een minuut rennen of zo!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
net daar en nu al een personal trainerquote:Op donderdag 5 september 2013 16:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren trouwens uiteindelijk 's avonds óók nog wezen hardlopen :p Of nou ja, mijn hospita wilde gaan wandelen dus we waren met de auto naar een boulevard van 1,5 mile gereden. Maar toen vertelde ze dat ze ook in oktober een 5k wil gaan rennen (ze is 60 of zo, dus respect!). En toen heb ik haar aangemoedigd om liever vandaag dan morgen te beginnen met trainen. Dus we hebben 3 mijl gewandeld met 10x een minuut rennen of zo!
Ik heb hetzelfde... maar daar rijden is helemaal een hel! En ik ben daar toch tientallen keren geweest.. het is niet normaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik schijt op het OV, maar daar rijden lijkt me ook niet alles inderdaad.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
O... dan zou het wel OV worden, want ondanks ik best kan rijden, heb ik het niet zo op die drukte. Dan erger ik me bont en blauw.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde... maar daar rijden is helemaal een hel! En ik ben daar toch tientallen keren geweest.. het is niet normaal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je kunt ook parkeren in Wateringse Veld en dan in tram 16 stappen en bij halte Vredespaleis uitstappen. Kun je gegarandeerd (lang) zitten in de tramquote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde... maar daar rijden is helemaal een hel! En ik ben daar toch tientallen keren geweest.. het is niet normaal.Sorry, ik ben aan het liegen. Tram 17 gaat naar het Vredespaleis
Dan kun je nog steeds wel in Wateringse Veld parkeren.
Ik ga "gewoon" met het OV, daarna bier en/of sushi
[ Bericht 11% gewijzigd door hatsaflats op 05-09-2013 16:24:35 ]![]()
ik denk dat het hier ook OV wordt, heel misschien bij vriend langs in DH en daar met de tram verder, maar volgens mij is het betaald parkeren bij hem voor de deur.
en chauffeuren is niet biertjesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lijn 17 stopt ook op Hollands Spoor geloof ik, kun je daar met de trein uitstappen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook parkeren in Wateringse Veld en dan in tram 16 stappen en bij halte Vredespaleis uitstappen. Kun je gegarandeerd (lang) zitten in de tramSorry, ik ben aan het liegen. Tram 17 gaat naar het Vredespaleis
Dan kun je nog steeds wel in Wateringse Veld parkeren.
Ik ga "gewoon" met het OV, daarna bier en/of sushi![]()
Klopt ja. Nog even kijken wat handiger gaat zijn, HS of centraal. Komt de 20e wel. Zondag eerst naar Arnhem (dat is makkelijk: instappen in Alkmaar en dan wachten tot de trein in Arnhem is)quote:Op donderdag 5 september 2013 16:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Lijn 17 stopt ook op Hollands Spoor geloof ik, kun je daar met de trein uitstappen.![]()
Naast unisex trailschoenen, hebben we nu ook unisex Camelbaks...
Oftewel, ik heb er nu ook een. Tweedehandsje van eBay.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:57 schreef Wolve000 het volgende:
Naast unisex trailschoenen, hebben we nu ook unisex Camelbaks...
Oftewel, ik heb er nu ook een. Tweedehandsje van eBay.![]()
Ga je daar een nieuwe mondtuitje erop zetten?![]()
Er zit geen blaas bij, het is alleen de rugzak. Dus er komt nog een hele nieuwe blaas/slag/tuit bij.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ga je daar een nieuwe mondtuitje erop zetten?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Grijze VFFquote:Op donderdag 5 september 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, geel t-shirt, witte FF'sdat moet te herkennen zijn!
Ik ga zaterdag denk ik nog even de stad in om te kijken bij de sale van Run2day. Misschien hebben ze daar nog een leuk mouwloos shirtje. Ik heb er twee, maar die zijn allebei zwart... Das wat warm...![]()
![]()
Maak je geen zorgen! Ik breng nog elke dag een offering aan de weergoden en tot nu toe lijken ze me goed gezind!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef hatsaflats het volgende:
Als het zo warm is als vandaag hoef je niet naar me uit te kijken hoor, dan ga ik niet. Net even naar het winkelcentrum gefietst om m'n groentepakket op te halen, en nu ben ik opNiks waard, die hitte.
Mijn hemel!
Hier is noodweer op komst voor dit weekend, zeiden ze gisteren op de tv. Regen dit-dat-alles....
Ja doei.![]()
Maar nog niet bezorgdquote:04.09.2013 21:20 Uhr
Die Sendung hat das Import-Paketzentrum im Zielland verlassen.(Kinvara's)
Vanavond gaan de Virrata's aan maar zondag 32km wil ik op mijn nieuwe sloffen.![]()
Grijzequote:*noteert*
Dat gaat hier ook wel komen zaterdag.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel!
Hier is noodweer op komst voor dit weekend, zeiden ze gisteren op de tv. Regen dit-dat-alles....![]()
Nope. 33 graden buiten zei de auto. Ik heb een warmteshock van heb ik jou daar (ik rook niet meer dus was de hele dag nog niet buiten geweest, lang leve airco) .
Dat word morgenochtend dus heul vroeg opstaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh trouwens, met de Vredesloop ga ik gewoon wandelend vanaf CS denk ik. Zo ver is het echt niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuk, ik woon daar heel dichtbij en haal er dus ieder jaar nieuwe schoenen. Ik heb overigens exact dezelfde schoenen als jij, op een kleurverschil na.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Arquero het volgende:
Goede zaak trouwens, helemaal onder de loep genomen en voetanalyse gehad. Bleek ook dat m'n rechter been iets korter is dan het linker, dat wist ik nog niet. Aanrader!
Grappig is dat ik in juni een analyse liet doen samen met een maat van mij. Hij kreeg óók de Saucony Guide 6 mee. Hmmmz...![]()
Dat ziet er nog beter uit dan bij het knmi!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen! Ik breng nog elke dag een offering aan de weergoden en tot nu toe lijken ze me goed gezind!
[ afbeelding ]
En misschien loop ik wel met je mee vanaf cs!![]()
Airco ... ik heb mijn dag niet, geen nieuwe schoenen, ik heb opeens een onvervulbaar verlangen om sushi te eten (thanks for mentioning) en airco stuk. Ik heb barko.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nope. 33 graden buiten zei de auto. Ik heb een warmteshock van heb ik jou daar (ik rook niet meer dus was de hele dag nog niet buiten geweest, lang leve airco) .
Dat word morgenochtend dus heul vroeg opstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens of het dit weekend een beetje aangenaam loopweer wordt? De voorspellingen van vanochtend waren nogal onduidelijk.![]()
Wandelmeetquote:Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat ziet er nog beter uit dan bij het knmi!
En misschien loop ik wel met je mee vanaf cs!
Geen idee hoe ver. Of waar ik heen zou moeten lopenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh trouwens, met de Vredesloop ga ik gewoon wandelend vanaf CS denk ik. Zo ver is het echt niet
Dan kom je ook met ons meelopenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver. Of waar ik heen zou moeten lopen
Goed idee!quote:Op donderdag 5 september 2013 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan kom je ook met ons meelopenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ben geholpen door Mark. Hij nam rustig de tijd en volgens mij heef thij het hele magazijn overhoop gehaaldquote:Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Leuk, ik woon daar heel dichtbij en haal er dus ieder jaar nieuwe schoenen. Ik heb overigens exact dezelfde schoenen als jij, op een kleurverschil na.
Grappig is dat ik in juni een analyse liet doen samen met een maat van mij. Hij kreeg óók de Saucony Guide 6 mee. Hmmmz...
En blijkbaar is de Guide het "vlaggenschip" van Saucony, wist ik niet. Ze voelen iig goed aan, niet zo zacht.
Dit was overigens het laatste paar schoenen dat hij pakte.
[ Bericht 3% gewijzigd door Arquero op 05-09-2013 18:43:43 ]![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen! Ik breng nog elke dag een offering aan de weergoden en tot nu toe lijken ze me goed gezind!
[ afbeelding ]Je bent echt grappig Gup!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik geloof niet dat hij mij de Guide 6 mee zou geven, of ze moeten echt heel anders zijn dan de 5. Ik liep er echt niet goed op, als een stijve hark ipv als een zwabberhark.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Leuk, ik woon daar heel dichtbij en haal er dus ieder jaar nieuwe schoenen. Ik heb overigens exact dezelfde schoenen als jij, op een kleurverschil na.
Grappig is dat ik in juni een analyse liet doen samen met een maat van mij. Hij kreeg óók de Saucony Guide 6 mee. Hmmmz...![]()
wat K-loopje was dat zeg, maagkramp is niet leuk tijdens het lopen (note to self: geen dropjes meer vreten op het werk).
Verder houd ik dus helemaal niet van op een rustig tempo lopen, lijkt wel of ik dan verkrampt ga lopen, en dan begin ik ineens allerlei spieren en gewrichten te voelen![]()
Maar goed, this one is in the books, volgende keer beter.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hee! Ik heb gisteren ook dropjes zitten eten op t werkzou dat slecht vallen op het moment??
I second Guard! Man mijn benen waren precies 100 kg elk, niet echt handig als het rondje in de buurt enkel omhoog en omlaag is. Nujah na 30 uur na elkaar werken (oké 2 keer een klein uurtje geslapen tussendoor en dan vanmiddag een dutje van 2 uur misschien wel een normaal gevoel). Hopelijk zaterdag op de trail beter! Zin in!
Trouwens Wolve goed idee, Ebay! Ik heb nog een losse waterzak van Camelbag thuis liggen van trektocht, misschien vind ik er wel een losse rugzak bij!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik denk: Wat leuk, een concert na de Vredesloop. Biertje doen, beetje socializen onder het genot van een deuntje...
Tikcets: ¤ 50.00![]()
Uhm.... ik pas.
als Kane komt is elke toegagnsprijs me te hoog overigensMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben gewoon bij voorbaat niet gaan lopen, kan het ook niet misgaanMet deze warmte vol in de zon rondjes rennen zou een uiting van pure zelfhaat zijn. Ben ik stiekem toch nog een beetje aan het taperen
![]()
![]()
Dan moet je zelfs niet gaan al krijg je er geld bij...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef Guard het volgende:
Ik denk: Wat leuk, een concert na de Vredesloop. Biertje doen, beetje socializen onder het genot van een deuntje...
Uhm.... ik pas.
als Kane komt is elke toegagnsprijs me te hoog overigensOnce in a while, I just wanna dance and feel good![]()
De hitte was lang het ergste niet, op een of andere manier kan ik dat wel hebben, de rest (vandaag) blijkbaar niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gewoon bij voorbaat niet gaan lopen, kan het ook niet misgaanMet deze warmte vol in de zon rondjes rennen zou een uiting van pure zelfhaat zijn. Ben ik stiekem toch nog een beetje aan het taperen
Leuk zeg, kondigen ze de volgende editie aan van een loop met mijn foto erbij, hallo roodhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
![]()
niks mis met die foto
Edit: en even de fb pagina geliked, klinkt wel als een leuk loopje
[ Bericht 41% gewijzigd door Guard op 05-09-2013 19:11:46 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Sjaapje het volgende:
Leuk zeg, kondigen ze de volgende editie aan van een loop met mijn foto erbij, hallo roodhoofd!Met duimpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ze hier serieus 50 euro voor durven te vragen:
quote:Natasha Bedingfield, DJ Paul van Dyk, de Braziliaanse legende Carlinhos Brown, Spaanse superster Miguel Bosé, de met een BRIT-award bekroonde band The Feeling, de Engelse X-Factor ontdekking Jahméne Douglas, de Haagse band Kane en nog veel meer internationale artiesten die belangeloos meewerken.![]()
En de artiesten werken er belangeloos aan mee... waar gaat die 50 euro dan heen?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met duimpjes!
Maar dat ze hier serieus 50 euro voor durven te vragen:
[..]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik word er ook altijd goed geholpen. Fijne zaak. De guide 6 is net als de guide 5 een fijne schoen, voor ons althans.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:15 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ben geholpen door Mark. Hij nam rustig de tijd en volgens mij heef thij het hele magazijn overhoop gehaald
En blijkbaar is de Guide het "vlaggenschip" van Saucony, wist ik niet. Ze voelen iig goed aan, niet zo zacht.
Dit was overigens het laatste paar schoenen dat hij pakte.De 6 is vrijwel gelijk aan de 5. Dus de laatste keer was ik snel klaarquote:Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij mij de Guide 6 mee zou geven, of ze moeten echt heel anders zijn dan de 5. Ik liep er echt niet goed op, als een stijve hark ipv als een zwabberhark.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Sjaapje het volgende:
Leuk zeg, kondigen ze de volgende editie aan van een loop met mijn foto erbij, hallo roodhoofd!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Is nog 3 kwartier lopen vanaf Den Haag CS
9mins, aldus Google maps (klik)?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Is nog 3 kwartier lopen vanaf Den Haag CS
Oh kak, ik keek bij auto... wacht ff
Vergeet je niet op het looppoppetje te klikken bovenin?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
9mins, aldus Google maps (klik)?![]()
I knowquote:Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet je niet op het looppoppetje te klikken bovenin?blond en ales!
Maar goed tram 3 gaat elke 10min naar een halte daar in de buurttrammeet dan maar. Ging in Rotterdam ook goed!
Hmmmbierquote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I knowblond en ales!
Maar goed tram 3 gaat elke 10min naar een halte daar in de buurttrammeet dan maar. Ging in Rotterdam ook goed!
![]()
![]()
Mossel en ik zijn nog druk aan het taperen in Frankrijk. En koolhydraten (lees baguettes) stapelen..![]()
doen we weer zo'n gezellige drukke whatsapp groep?
De ingang naar het terrein zit wel redelijk onpraktisch trouwens. Daardoor moet je best wel een stuk verder lopen vanaf het station. Tram 1 en 17 zijn nu ook niet handig..![]()
12 km mag er worden bijgeschreven voor vandaag. Maar wat is het warm![]()
Na 3 KM was ik al zeiknat.
Nu tijd voor een heerlijk verkoelend bad
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
O, alvast voor de eventuele trammeet: gaan jullie ook allemaal naar de 5km kijken? IJsdraakje treint namelijk met mij mee met korting, dus ik moet sowieso op tijd zijn en kijken.![]()
Zit er al even aan te denken om een sportarmband te kopen (voor mijn htc one s). Bij wat voor winkel zou ik hiervoor het beste kunnen kijken, bij een hardloopwinkel (of sportzaak iig) of zou ik hiervoor bij een andere winkel gaan kijken? Als ik beetje op internet kijk kom ik er niet achter of er ook altijd een vakje zit voor sleutels, is dit meestal wel aanwezig bij een sportarmband?![]()
@piet: die armbanden die ik heb gehad voor telefoons zaten geen vakjes voor sleutels in. Een losse sleutel kan wel achter de telefoon, maar een sleutelbos nietMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben er waarschijnlijk ook ruim op tijd. Marge ivm eventuele treinproblemen, je weet maar nooitquote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
O, alvast voor de eventuele trammeet: gaan jullie ook allemaal naar de 5km kijken? IJsdraakje treint namelijk met mij mee met korting, dus ik moet sowieso op tijd zijn en kijken.
Ik zat net naar het programma te kijken, maar beetje vreemd dat ze voor die kidsloopjes 2 uur uittrekken.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
O, alvast voor de eventuele trammeet: gaan jullie ook allemaal naar de 5km kijken? IJsdraakje treint namelijk met mij mee met korting, dus ik moet sowieso op tijd zijn en kijken.
Ik vind het altijd wel leuk om aan te moedigen (dat vind ik zelf immers ook fijn, als er mensen langs de kant staan die je aanmoedigen) dus ik wil wel kijken bij de 5Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hopelijk gaat mijn knie normaal blijven zondag. Heb nu al lang last maar ik moet en zal de strongmanrun lopen. (ja eigenwijs, oppassen dit dat) wil het niet dan stap ik uit.
Ik wil ook wel op tijd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja vanaf dinsdag al. Ja ik hoop ook dat de knie lief blijft. Zeurt al een maandje lichtjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee met de knie Daglopert! Nu tot zondag rust?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik zit nog in de huidige geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef Guard het volgende:
doen we weer zo'n gezellige drukke whatsapp groep?
Trammaagd hier.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef Guard het volgende:
Uhm.... ik pas.
als Kane komt is elke toegagnsprijs me te hoog overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Omdat ik afgelopen weekend een ten miles heb gelopen, daarna nog even met mijn vrouw mee gerent heb (met haar training) en gisteren ongeveer 18 km heb gelopen, had ik verwacht dat ik wel in de top 3 zou staan bij Endo.....
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwen??quote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Arquero het volgende:
[..]
Schuldig
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef streamnl het volgende:
[..]Tarahumara 71.65kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Omdat ik afgelopen weekend een ten miles heb gelopen, daarna nog even met mijn vrouw mee gerent heb (met haar training) en gisteren ongeveer 18 km heb gelopen, had ik verwacht dat ik wel in de top 3 zou staan bij Endo.....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ik ga het tegen Mrs. RD zeggen!!
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef streamnl het volgende:
[..]ieder zijn ding natuurlijk, maar Kane is voor mij de Nederlandse versie van NickelbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar hoor ik ook iedereen over, maar wat is er mis mee? Vind het best grappige nummers..quote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef Guard het volgende:
[..]
ieder zijn ding natuurlijk, maar Kane is voor mij de Nederlandse versie van Nickelback![]()
![]()
Ik heb in totaal nog maar 151km op de Kinvara's gelopen, en hij doet de helft in 1 week...quote:
gaat erg langzaam, die km's op Kinvara's![]()
![]()
Mrs.RD heeft nog te sterke Schotse roots om aan koopziekte te lijden terwijl ik juist (hence de achternaam) nog Bourgondische roots hebquote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]ik ga het tegen Mrs. RD zeggen!!
Komt wel goed! Rustig opbouwen is goed bezig!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb in totaal nog maar 151km op de Kinvara's gelopen, en hij doet de helft in 1 week...
gaat erg langzaam, die km's op Kinvara's![]()
![]()
![]()
tijd dat ik mijn kilometers ook maar weer eens ga bijhoudenquote:
In het kader van rustig opbouwen ben ik erg aan en twijfelen of ik zondag op m'n Mirage's of Omni's zal gaan lopen. 10km op de Kinvara's gaat goed, Omni's blijf ik meh vinden, maar op de Mirage's heb ik nog niet onwijs veel gelopen, en 10em is toch best verquote:Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Komt wel goed! Rustig opbouwen is goed bezig!Drama! Zoveel schoenen!
Ik sta nu boven je in de challengequote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tijd dat ik mijn kilometers ook maar weer eens ga bijhouden![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef hatsaflats het volgende:
Ik sta nu boven je in de challenge![]()
heb de challenge maar gelaten voor wat het is.... het begon me op een gegeven moment alleen maar af te leiden en soms dacht ik "waarom loop ik eigenlijk? omdat ik het leuk vind of om de challenge?"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:![]()
![]()
Nog een kiekje van m'n vliegende finish van gisteren![]()
Nu nog ff een klein herstel rondje doen, moet wel aan m'n kilometers denken hè.![]()
Nice pic!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Tarahumara het volgende:
Nog een kiekje van m'n vliegende finish van gisteren![]()
![]()
yup!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Met dubbele sokken en een potje vaseline?
Ja doei.![]()
Zeeffoto!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een kiekje van m'n vliegende finish van gisteren
[ afbeelding ]
Nu nog ff een klein herstel rondje doen, moet wel aan m'n kilometers denken hè.
Vet hoor, ziet goed dat er aardig wat snelheid in zitquote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog ff een klein herstel rondje doen, moet wel aan m'n kilometers denken hè.. Maar dat betekend wel dat je nog best wat harder had kunnen lopen
.
Nee, erg goed gedaan!![]()
![]()
Leuk! Je ledematen zijn te snel voor de camera!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog ff een klein herstel rondje doen, moet wel aan m'n kilometers denken hè.![]()
Je moet niet zo snel lopen als er een foto gemaakt wordt Tarahumara, nu is de foto niet helemaal scherp!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: