abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130821373

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 05-09-2013 18:31:32 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130821382
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130821390
Is die foto naast het interview van The Oatmeal zelf? Ik wist niet dat hij zó goed in vorm was!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130821419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Is die foto naast het interview van The Oatmeal zelf? Ik wist niet dat hij zó goed in vorm was!
Ja :)

Tevens wat nuttige info gehad over sportscholen :9 blijkt met studentenkorting nog goedkoper te zijn dan in Hull. Fijn. Zodra ik ben ingeschreven aan de universiteit maar eens inschrijven bij de sportschool! Ze moeten natuurlijk wel bewijs zien van mijn studentschap, zeker op mijn leeftijd :')_!
Ja doei.
pi_130821543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij wel, dit is hem: http://theoatmeal.com/blog/charity_money >> http://s3.amazonaws.com/t(...)rity_money/matt1.jpg
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 september 2013 @ 19:33:21 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130822612
Oatmeal is wel een beetje mijn held zo:

SPOILER
_O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 4 september 2013 @ 19:54:01 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130822989
Vind dit toch wel de bazen-uitspraken:

My eating habits are that of a circus animal. Every time I do a trick, I get a reward. Ran 20 miles? Heck yes it's time for meatloaf and gummy bears. The best advice I can give other runners is to not eat like I do.

Short-shorts or regular shorts?
Short-shorts. They look horrible on 99.9% of people, but running isn't about looking good.

Fill in the blank: Barefoot running is _________.
...a good way to DNF. If we were supposed to run barefoot we'd have evolved hooves by now.

:D
pi_130823563
http://www.macrumors.com/(...)ne-day-battery-life/
Runkeeper werkt er ook op wordt vermeld. Wellicht voor een van de gadget freaks hier? ;)
pi_130823821
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:05 schreef Arquero het volgende:
http://www.macrumors.com/(...)ne-day-battery-life/
Runkeeper werkt er ook op wordt vermeld. Wellicht voor een van de gadget freaks hier? ;)
Nah, die dingen moeten eerst maar heel erg veel volwassener gaan worden. En GPS in telefoons net zo accuraat als in Garmins. Of eigenlijk moeten die horloges dan ook gewoon stand-alone gaan werken en een GPS ontvanger hebben. Dat je er een tweede simkaart in kunt stoppen.
pi_130824118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nah, die dingen moeten eerst maar heel erg veel volwassener gaan worden. En GPS in telefoons net zo accuraat als in Garmins. Of eigenlijk moeten die horloges dan ook gewoon stand-alone gaan werken en een GPS ontvanger hebben. Dat je er een tweede simkaart in kunt stoppen.
Links een garmin en rechts zo'n ding en dan ook nog een telefoon ergens :P

Moet ook nog zien wat het eventuele nut is van deze dingen. In ieder geval nu nog geen meerwaarde.
pi_130824307
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Arquero het volgende:

[..]

Links een garmin en rechts zo'n ding en dan ook nog een telefoon ergens :P

Moet ook nog zien wat het eventuele nut is van deze dingen. In ieder geval nu nog geen meerwaarde.
Ik vind het trouwens sowieso wel fijn dat als ik aan het rennen/fietsen/kroeghangen/winkelen/koken ben niet meteen merk als ik mail heb ik en sowieso of niet, of minder bereikbaar ben. Met zo'n horloge ben je helemaal 24 uur per dag op de hoogte van al je mail (ik kreeg laatst nadat ik 4 uur niet op een mailtje had gereageerd een vervolgmail waarom ik nog niet had gereageerd...) en merk je ook meteen dat je een berichtje hebt of gebeld wordt. Eigenlijk vind ik het gewoon rotapparaten, nu al :P Voor dat geld koop ik liever een nieuwe iPod classic, als die van mij sneuvelt :+
pi_130824676
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens sowieso wel fijn dat als ik aan het rennen/fietsen/kroeghangen/winkelen/koken ben niet meteen merk als ik mail heb ik en sowieso of niet, of minder bereikbaar ben. Met zo'n horloge ben je helemaal 24 uur per dag op de hoogte van al je mail (ik kreeg laatst nadat ik 4 uur niet op een mailtje had gereageerd een vervolgmail waarom ik nog niet had gereageerd...) en merk je ook meteen dat je een berichtje hebt of gebeld wordt. Eigenlijk vind ik het gewoon rotapparaten, nu al :P Voor dat geld koop ik liever een nieuwe iPod classic, als die van mij sneuvelt :+
Dit... nou ja behalve die ipod classic dan, die heb ik niet nodig :P
pi_130825161
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Dit... nou ja behalve die ipod classic dan, die heb ik niet nodig :P
na m'n speakers oudste stukje hardware dat ik heb, en hij doet het al een jaar of 6. Goed geluid, lange batterijduur, veel opslagruimte ^O^ Alleen begint de hdd steeds wat meer te kraken, en dat is vaak toch wel wat zorgwekkend :P
pi_130825810
Ik heb ook nog ergens een superoude ipod liggen, maar die was niet betrouwbaar qua accu. Zou wel intressant zijn om te kijken wat voor muziek er opstaat, hebt dat ding al jaren niet meer aangehad... :P
pi_130825857
Zojuist mijn lekkerste loopje gehad sinds ik weer ben begonnen met hardlopen zo'n 2 maanden geleden. Keep Running les 2 wat een duurloopje was van 35 minuten, maar ik had het idee niet kapot te kunnen :D. De laatste kilometer zelfs een behoorlijk stuk kunnen versnellen naar minder dan 6:00m/km. Wat kan het toch ook leuk zijn af en toe *O*.

SPOILER
pi_130825940
Vanavond wat langer stuk gelopen op een lager tempo. Wist op het begin nog niet precies wat ik zou gaan doen, maar vanwege de lekkere temperatuur besloten om langer dan normaal te lopen. Op het begin was dat wel even wennen, maar na een km of 3/4 begon ik er toch wel plezier in te krijgen. Was echt perfect hardloopweer en met die ondergaande zon gaf het wel mooie beelden. Moest ook meerdere keren zo'n wildrooster over, vind dat toch wel enge dingen omdat naar mijn idee die ijzeren dingen best ver uit elkaar zitten.

Het is toch normaal om buiten de bebouwde kom aan de linkerkant van de weg te lopen? Kwam nu ongeveer even vaak mensen tegen die wel aan de linkerkant liepen als aan de rechterkant. Viel me op dat juist de hardloopgroepen niet in tegengestelde richting lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/241185646/5539573
pi_130826221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Piet90 het volgende:
Vanavond wat langer stuk gelopen op een lager tempo. Wist op het begin nog niet precies wat ik zou gaan doen, maar vanwege de lekkere temperatuur besloten om langer dan normaal te lopen. Op het begin was dat wel even wennen, maar na een km of 3/4 begon ik er toch wel plezier in te krijgen. Was echt perfect hardloopweer en met die ondergaande zon gaf het wel mooie beelden. Moest ook meerdere keren zo'n wildrooster over, vind dat toch wel enge dingen omdat naar mijn idee die ijzeren dingen best ver uit elkaar zitten.

Het is toch normaal om buiten de bebouwde kom aan de linkerkant van de weg te lopen? Kwam nu ongeveer even vaak mensen tegen die wel aan de linkerkant liepen als aan de rechterkant. Viel me op dat juist de hardloopgroepen niet in tegengestelde richting lopen.

Zo'n loopgroep wordt denk ik ook minder snel over het hoofd gezien dan een eenzame loper. Ik loop voornamelijk aan de linkerkant zodat ik nog tijd heb om de berm in te duiken als ik zie dat m'n tegenligger me niet op tijd gaat zien.
pi_130826228
quote:

Ha, wij liepen ongeveer 5km uit elkaar :D. En dat lopen aan de linkerkant van de weg is iets wat ik steeds minder zie. Pak 'm beet 5 jaar geleden deed men het naar mijn idee meer dan tegenwoordig.
pi_130826299
quote:

De wet is aangepast, het maakt niet meer uit waar je loopt. Maar ik loop normaal ook tegen het verkeer in (op fietspaden enzo). Maar als loopgroep claim je vaak een deel van de weg. Dat werkt het prettigst. En dan loop je in twee rijen achter elkaar. Tenminste, zo doen wij het.
pi_130826313
Ik loop meestal ook links voor eigen veiligheid, kan me voorstellen dat een loopgroep liever het verkeer niet teveel wil blokkeren en daarom rechts loopt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 4 september 2013 @ 21:04:47 #22
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_130826325
*O*

10km gelopen in ongeveer 56:30 en mijn pr verbeterd met zo'n 2 min 30! Ik zat op een schema om ergens in de 55 minuten te eindigen, maar ik moest na 8km iets langzamer lopen, omdat m'n ademhaling niet lekker meer liep. Ik kreeg pijn in m'n zij. Kon wel mooi rond de 10km/u blijven. Ben zeer tevreden,
heitieh
pi_130826357
quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
*O*

10km gelopen in ongeveer 56:30 en mijn pr verbeterd met zo'n 2 min 30! Ik zat op een schema om ergens in de 55 minuten te eindigen, maar ik moest na 8km iets langzamer lopen, omdat m'n ademhaling niet lekker meer liep. Ik kreeg pijn in m'n zij. Kon wel mooi rond de 10km/u blijven. Ben zeer tevreden,
Feli _O_
  woensdag 4 september 2013 @ 21:07:09 #24
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_130826442
Ohja, jammergenoeg had endomondo een gps-fuck-up en nu moet ik mijn work-out wel uit de statistieken halen -O-
heitieh
pi_130826508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:04 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

De wet is aangepast, het maakt niet meer uit waar je loopt. Maar ik loop normaal ook tegen het verkeer in (op fietspaden enzo). Maar als loopgroep claim je vaak een deel van de weg. Dat werkt het prettigst. En dan loop je in twee rijen achter elkaar. Tenminste, zo doen wij het.
Als we naar buiten gaan lopen we ook rechts in twee rijen. Op de baan lopen we ook in twee rijen, maar schuiven we elk rondje qua plek in de formatie. Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.

quote:
99s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ohja, jammergenoeg had endomondo een gps-fuck-up en nu moet ik mijn work-out wel uit de statistieken halen -O-
Dat is echt stom :( Maar je kunt toch iig de afstand + tijd handmatig invoeren? Dan maar geen kaartje..
  woensdag 4 september 2013 @ 21:13:30 #26
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_130826691
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als we naar buiten gaan lopen we ook rechts in twee rijen. Op de baan lopen we ook in twee rijen, maar schuiven we elk rondje qua plek in de formatie. Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.

[..]

Dat is echt stom :( Maar je kunt toch iig de afstand + tijd handmatig invoeren? Dan maar geen kaartje..
Ja, dat ga ik doen ^O^
heitieh
pi_130826725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
Gisteren liep er iemand voor me die nog niet zo lang meeloopt en heel veel moeite had met tempo volhouden, dat was echt onwijs irritant. Op 400 meter zeker 4x terugzakken.
Ja, dat denk ik altijd met stofzuigeren, dan moet je afremmen, omdraaien, teruglopen, en weer hetzelfde doen. En dat terwijl ik zo langzaam loop....
pi_130827161
Joooo-pi, Piet en baggerbaas goed bezig! *O* PR's zijn altijd leuk en lopen natuurlijk ook! :P ^O^

Ik wou vandaag eigenlijk een rustig rondje doen, maar omdat ik maandag ook al 'rustig' heb gelopen vond ik dat toch niet leuk. Dus wou ik er een 5x1000 met 1000 rust van maken, nog wel veel rust, maar toch tussendoor nog lekker snel. Dan zou ik de snelle stukken in 4'/km doen ongeveer. Maar meneer mafkees kon het weer niet laten, gelukkig maar 2x echt uit de scheef gesprongen, maar is niet zo slim vlak na zo'n lange training. Ik loop mezelf echt weer een blessure zo 8)7 .
Nou ja, kan ik in ieder geval vrijdag of zaterdag wel een rustig rondje doen en dan zondag knallen op de strongmanrun! :) Toch wel veel zin in!
Misschien toch maar eens een schema zoeken om het allemaal iets duidelijker te hebben..

http://www.endomondo.com/workouts/241258667/2368823
pi_130827164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:14 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik altijd met stofzuigeren, dan moet je afremmen, omdraaien, teruglopen, en weer hetzelfde doen. En dat terwijl ik zo langzaam loop....
Bezemen is wel weer wat anders. Nu loop je dus echt in formatie, je kunt niet afzakken, want daar hebben de mensen (kunnen er ook 4 zijn) achter je ook last van en inhalen kan ook niet omdat ie wel steeds weer bijpakt, en omdat dat eigenlijk sowieso aardig not done is :P Dat is het grote nadeel van mijn groep, de groep lager is echt heel erg langzaam, dus nieuwe mensen die wel al even lopen komen bij ons, de langzaamsten van de snellere groep. Maar nieuwe mensen kunnen over het algemeen echt geen snelle explosieve intervalletjes, maar willen wel meteen meelopen. Maar het is eigenlijk ook gewoon nog te zwaar voor ze, waardoor ze dus tempo niet vast kunnen houden. Ik heb maanden achteraan gelopen, tot ik dat niet meer mocht ;)

Baandiscipline is soms best een bitch. Zeker nu de baan vol is met mensen van een andere vereniging, die bij ons mogen trainen zolang hun baan gerenoveerd wordt.
pi_130827570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:

[snip]

Baandiscipline is soms best een bitch. Zeker nu de baan vol is met mensen van een andere vereniging, die bij ons mogen trainen zolang hun baan gerenoveerd wordt.
Dat lijkt me echt kut ja. Ik heb er soms last van als ik op de baan train (in m'n uppie) en phanos is ook bezig. Maar goed, sinds alle doffe ellende heb ik er niet meer getraind, en het wordt weer winter.

Ik moet een groep omhoog, want de huidige groep is echt te langzaam voor me en ik heb gemerkt dat ik toch wat sneller ben dan de langzamere 3 sterrenlopers. Maar dat is voor volgend jaar.
pi_130827600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Bezemen is wel weer wat anders. Nu loop je dus echt in formatie, je kunt niet afzakken, want daar hebben de mensen (kunnen er ook 4 zijn) achter je ook last van en inhalen kan ook niet omdat ie wel steeds weer bijpakt, en omdat dat eigenlijk sowieso aardig not done is :P Dat is het grote nadeel van mijn groep, de groep lager is echt heel erg langzaam, dus nieuwe mensen die wel al even lopen komen bij ons, de langzaamsten van de snellere groep. Maar nieuwe mensen kunnen over het algemeen echt geen snelle explosieve intervalletjes, maar willen wel meteen meelopen. Maar het is eigenlijk ook gewoon nog te zwaar voor ze, waardoor ze dus tempo niet vast kunnen houden. Ik heb maanden achteraan gelopen, tot ik dat niet meer mocht ;)

Deze frustraties klinken bekend van het schaatsen :P Op de baan trainen lijkt me wel echt een keer interessant!
pi_130827725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Joooo-pi, Piet en baggerbaas goed bezig! *O* PR's zijn altijd leuk en lopen natuurlijk ook! :P ^O^

Ik wou vandaag eigenlijk een rustig rondje doen, maar omdat ik maandag ook al 'rustig' heb gelopen vond ik dat toch niet leuk. Dus wou ik er een 5x1000 met 1000 rust van maken, nog wel veel rust, maar toch tussendoor nog lekker snel. Dan zou ik de snelle stukken in 4'/km doen ongeveer. Maar meneer mafkees kon het weer niet laten, gelukkig maar 2x echt uit de scheef gesprongen, maar is niet zo slim vlak na zo'n lange training. Ik loop mezelf echt weer een blessure zo 8)7 .
Nou ja, kan ik in ieder geval vrijdag of zaterdag wel een rustig rondje doen en dan zondag knallen op de strongmanrun! :) Toch wel veel zin in!
Misschien toch maar eens een schema zoeken om het allemaal iets duidelijker te hebben..

Woooow wat een snelheid!
pi_130827894
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Deze frustraties klinken bekend van het schaatsen :P Op de baan trainen lijkt me wel echt een keer interessant!
Mij ook! Als ik daar ooit de tijd voor heb wil ik ook nog eens bij een AV gaan. Ik vraag me echt af hoeveel sneller je kan worden als je gericht traint in plaats van zomaar wat doen ;) . Al wil ik qua wedstrijden toch wel meer bij de trails blijven, maar goede training en tips voor core-training is natuurlijk ook erg belangrijk, maakt niet uit waar je loopt. :)
pi_130828031
Ga je hele lichaam trainen zeg ik, daar heb je meer aan dan een paar core ( :r ) oefeningen
pi_130828068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Met schaatsen vind ik het jammer dat ik niks op de binnenbaan te zoeken heb, maar er verder op het midden van de baan heel veel mensen schaatsen die daar dan weer echt niets te zoeken hebben.

Maar nu is het af en toe gewoon echt te druk op de baan. Gisteren kon eigenlijk niet en denk ik dat een groep beter buiten de baan had kunnen lopen. Trage recreanten + mijn groep (met verschillende tempo's) + grote snelle groep + sprinters = boe.
pi_130828310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ga je hele lichaam trainen zeg ik, daar heb je meer aan dan een paar core ( :r ) oefeningen
:D Mja, misschien ook wel een slim idee inderdaad. Moet me er alleen nog toe zetten.
Boven liggen nog wel wat losse gewichten en een bankje enzo, maar er iets mee doen, ho maar... ;(
pi_130828403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:D Mja, misschien ook wel een slim idee inderdaad. Moet me er alleen nog toe zetten.
Boven liggen nog wel wat losse gewichten en een bankje enzo, maar er iets mee doen, ho maar... ;(
En terecht. Krachttraining blegh.
pi_130828557
Skip de dumbells, koop een barbell met wat platen. Barbell is al 20kg en je gaat heel makkelijk met 2,5kg per training omhoog in de eerste zoveel maanden.

Een setje van 1,25kg schijven kost 7 euro ofzo en dan zoek je een kekke sportschool uit die een squatrack heeft. Ga 2x per week en pak een full body schema vol met compounds en je ziet jezelf groeien (als in, je wordt sterker).

(en hats praat poep).
pi_130828830
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mij ook! Als ik daar ooit de tijd voor heb wil ik ook nog eens bij een AV gaan. Ik vraag me echt af hoeveel sneller je kan worden als je gericht traint in plaats van zomaar wat doen ;) . Al wil ik qua wedstrijden toch wel meer bij de trails blijven, maar goede training en tips voor core-training is natuurlijk ook erg belangrijk, maakt niet uit waar je loopt. :)
Hoeveel sneller wil je nog worden man? tsss... ;)
pi_130828882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
Skip de dumbells, koop een barbell met wat platen. Barbell is al 20kg en je gaat heel makkelijk met 2,5kg per training omhoog in de eerste zoveel maanden.

Een setje van 1,25kg schijven kost 7 euro ofzo en dan zoek je een kekke sportschool uit die een squatrack heeft. Ga 2x per week en pak een full body schema vol met compounds en je ziet jezelf groeien (als in, je wordt sterker).

(en hats praat poep).
Voor core hoef je niet eens persé gewichten te hebben hoor.. ik ken genoeg oefeningen met eigen lichaamsgewicht die heel zwaar te maken zijn..
pi_130828893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoeveel sneller wil je nog worden man? tsss... ;)
Kan nog zat :P.
pi_130828904
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Met schaatsen vind ik het jammer dat ik niks op de binnenbaan te zoeken heb, maar er verder op het midden van de baan heel veel mensen schaatsen die daar dan weer echt niets te zoeken hebben.

Maar nu is het af en toe gewoon echt te druk op de baan. Gisteren kon eigenlijk niet en denk ik dat een groep beter buiten de baan had kunnen lopen. Trage recreanten + mijn groep (met verschillende tempo's) + grote snelle groep + sprinters = boe.
Jij schaatst dus je verklaart me vast voor gek dag ik het niet wist... Maar ik google net de dame die gisteren een inspanningstest bij me heeft afgenomen, want ze kwam me zo bekend voor..

SPOILER
En ik maar denken dat ik haar vast ooit op een pink event was tegengekomen en haar daarvan kende... :@
pi_130828934
Knip
pi_130828978
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jij schaatst dus je verklaart me vast voor gek. Maar ik google net de dane die gisteren een inspanningstest bij me heeft afgenomen, want ze kwam me zo bekend voor..

SPOILER
En ik maar denken dat ik haar vast ooit op een pink event was tegengekomen en haar daarvan kende... :@
LT misschien wel, ik schaats alsin: ik ben vorig jaar begonnen met schaatsles en begin in oktober weer. Schaatsen kijken vind ik heel erg saai :P Ik verklaar je dus niet voor gek hoor ;)
pi_130828985
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jij schaatst dus je verklaart me vast voor gek dag ik het niet wist... Maar ik google net de dame die gisteren een inspanningstest bij me heeft afgenomen, want ze kwam me zo bekend voor..

SPOILER
Die kon naast schaatsen ook nog eens aardig fietsen :D
pi_130829002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef slacker_nl het volgende:

(en hats praat poep).
Dat klinkt meteen weer ernstig als KT ja, dat hoeft nou ook weer niet :P . Alleen het lichaam een beetje in balans houden. Moet ook niet te zwaar worden natuurlijk, dat kost weer tijd met rennen!
  woensdag 4 september 2013 @ 21:56:57 #47
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130829039
Wielrennen :r kan ze ook goed.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_130829110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Voor core hoef je niet eens persé gewichten te hebben hoor.. ik ken genoeg oefeningen met eigen lichaamsgewicht die heel zwaar te maken zijn..
Ik had het niet over core training, maar over full body. Maar je hebt gelijk, je kan met simpele zaken hele simpele oefeningen heel zwaar maken. Mijn fysio is daar ook een ster in.
Alleen core training vind ik dom en eenzijdig en kortweg: bah.
pi_130829113
Witty, die ken ik natuurlijk wel, als (voormalig) fanatiek sportkijker.
  woensdag 4 september 2013 @ 22:00:27 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_130829227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Is het niet rustiger geworden in Alkmaar nu er in Hoorn ook een baan is? Ik heb een paar jaar op zondagochtend schaatstraining gedaan.. en dan gewoon vol in de binnenbaan mee.. Ik was altijd bang dat ik de bocht niet kon houden :P doodeng, die bochten :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_130829293
Vanavond een erg leuk lokaal loopje gedaan, de Rozendaalse Veldloop.

12 km over, heel verrassend, het Rozendaalse Veld. Het parcours gaat gelijk flink omhoog, niet echt lekker om in je ritme te komen. Rustig begonnen, waardoor ik naar beneden lekker tempo kon maken. Als denkt dat je na de eerste heuvels het ergste gehad te hebben, heb je het mooi mis. Erg veel mul zand op de vlakkere stukken. Toch lekker tempo kunnen houden. Rond 8 of 9 km een waterpost, normaal gespoken sla ik die over, maar door de warmte was het toch wel lekker om een paar slokjes te nemen. De rest van het bekertje over m'n kop gegooid, heerlijk :) Dit leverde weer nieuwe energie op, de laatste heuvel op gestuiterd en daarna een kilometer vol naar beneden geknald. Eindtijd 54 min rond. Blij mee, paar jaar geleden liep ik m rond het uur.

Ook nog een fijn hardloopshirtje bij de finish en sportdrank. Dat alles voor slechts 5 euro en nog letterlijk om de hoek ook voor mij. Blij dat ik toch gegaan ben, ik twijfelde nog om te gaan, was nog niet helemaal hersteld van de 32 km trailrun van afgelopen weekend.

Hoogte profiel:

http://www.endomondo.com/workouts/241246420/11291298
pi_130829310
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kan nog zat :P.
ja je bent zoooo traaaaaag })
pi_130829325
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Is het niet rustiger geworden in Alkmaar nu er in Hoorn ook een baan is? Ik heb een paar jaar op zondagochtend schaatstraining gedaan.. en dan gewoon vol in de binnenbaan mee.. Ik was altijd bang dat ik de bocht niet kon houden :P doodeng, die bochten :Y
Ik heb ooit toen ik voor het eerst op klapschaatsen reed in Kardinge de halve groep uit de binnenbaan onderuit geveegd. Waren ze niet zo heel blij mee ;(
pi_130829392
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef Guard het volgende:

[..]

ja je bent zoooo traaaaaag })
Traag is relatief :P , Mo Farah zou wel zeggen dat ik redelijk traag ben ja :D
pi_130829411
klinkt als een leuk loopje Tarahumara
pi_130829462
quote:

Lekker bezig!
pi_130829480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

LT misschien wel, ik schaats alsin: ik ben vorig jaar begonnen met schaatsles en begin in oktober weer. Schaatsen kijken vind ik heel erg saai :P Ik verklaar je dus niet voor gek hoor ;)
Ik dacht dat je al langer schaatste, maar als je niet veel schaatsen kijkt weet je het niet natuurlijk :)

Baggerbaas, Daywalk3r & Guard, hadden jullie haar herkend als ze voor je zou staan?
pi_130829487
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik denk het wel hoor, het wisselde afgelopen jaar een beetje. Mijn schaatsles focust zich met name op techniek, dus dan heb je sowieso weinig in de binnenbaan te zoeken. Wel killing voor je bovenbenen :P
pi_130829490
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Lekker bezig!
Jij ook! Zag hem net al op FB langskomen. Maar mooie tijd gelopen en hele mooie verbetering! _O_
pi_130829564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Traag is relatief :P , Mo Farah zou wel zeggen dat ik redelijk traag ben ja :D
Ik zeg dan weer dat je retesnel bent
Conclusie: ik ben geen Mo Farah

Maar ik snap het wel, heb zondag ook weer met open bek staan kijken naar de Dibaba, Choukoud c.s. Dat ziet er zo soepel en mooi uit, dat zou ik ook wel willen
pi_130829568
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef Tarahumara het volgende:

12 km over, heel verrassend, het Rozendaalse Veld. Het parcours gaat gelijk flink omhoog, niet echt lekker om in je ritme te komen. Rustig begonnen, waardoor ik naar beneden lekker tempo kon maken. Als denkt dat je na de eerste heuvels het ergste gehad te hebben, heb je het mooi mis. Erg veel mul zand op de vlakkere stukken. Toch lekker tempo kunnen houden. Rond 8 of 9 km een waterpost, normaal gespoken sla ik die over, maar door de warmte was het toch wel lekker om een paar slokjes te nemen. De rest van het bekertje over m'n kop gegooid, heerlijk :) Dit leverde weer nieuwe energie op, de laatste heuvel op gestuiterd en daarna een kilometer vol naar beneden geknald. Eindtijd 54 min rond. Blij mee, paar jaar geleden liep ik m rond het uur.

Ook nog een fijn hardloopshirtje bij de finish en sportdrank. Dat alles voor slechts 5 euro en nog letterlijk om de hoek ook voor mij. Blij dat ik toch gegaan ben, ik twijfelde nog om te gaan, was nog niet helemaal hersteld van de 32 km trailrun van afgelopen weekend.

Hoogte profiel:
[ afbeelding ]

Ziet er uit als een tof loopje! Mooie eindsprint ook!
pi_130829642
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Nirak het volgende:

[..]

Baggerbaas, Daywalk3r & Guard, hadden jullie haar herkend als ze voor je zou staan?
Neuh, misschien als ze haar schaatspak aan zou hebben :P
  woensdag 4 september 2013 @ 22:08:56 #63
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130829686
quote:

[..]

Ik dacht dat je al langer schaatste, maar als je niet veel schaatsen kijkt weet je het niet natuurlijk :)

Neen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_130829714
quote:

[..]

Denk 't wel. Helemaal als ze zou beginnen praten met een Amerikaans/Engels accent
  woensdag 4 september 2013 @ 22:09:36 #65
3011 E.T.
pi_130829726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik denk het wel hoor, het wisselde afgelopen jaar een beetje. Mijn schaatsles focust zich met name op techniek, dus dan heb je sowieso weinig in de binnenbaan te zoeken. Wel killing voor je bovenbenen :P
doe je geen zomertraining? Wij deden 'droogschaatsen' en krachtoefeningen enzo op de weg.. Trapoprennen bij de Berekuil in Schoorl enzo :')
Ik vond het wel heel erg leuk en vind het nog steeds jammer dat Rotterdam geen schaatsbaan heeft :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_130829770
Goed gelopen allemaal!

Ik heb ook een heerlijk loopje gehad! En geen nieuwe blaren!
Truc: 2 paar sokken over elkaar heen en een laagje vaseline. En natuurlijk alle trucjes van opoe en klazien uut zalk O+ _O_

Beetje gevoelig wel nog, want het is toch 'jonge huid' wat er daar zit (aangezien de blaren echt helemaal opengebroken waren), máár dit is echt zo'n verbetering! Geeft de burger moed.

Loopje met de club, met een eindsprintje: http://www.endomondo.com/workouts/241281713/881511

Wel veel pauzes weer. Toch maar eens kijken of er op den duur een mogelijkheid is om deze groep op te splitsen: wel dit tempo, maar minder wachten/pauze. Helaas is voor mij (en anderen die ik hier ook een beetje over heb horen 'mopperen') de groep hierboven nog nét iets te snel, namelijk. Maargoed, het was wel weer gezellig O+ :)
Ja doei.
pi_130829846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ziet er uit als een tof loopje! Mooie eindsprint ook!
Eindsprint ging echt ziek snel, volle bak naar beneden geknald, ik stond pas 100 meter na de finish stil :D

Ik bleef een kennis die 3.15 op marathon loopt een minuut voor... Erg verleidelijk om de marathon straks ook in een flink tempo te gaan lopen. Toch eerst maar eens een marathon uitlopen, daarna aan het tempo werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 04-09-2013 22:19:07 (Typo) ]
  woensdag 4 september 2013 @ 22:12:34 #68
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130829892
Mooi dat het help Mo!
pi_130830051
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Eindsprint ging echt ziek snel, volle bak naar beneden geknald, ik stond pas 100 meter finish stil :D

Ik bleef eenn kennis die 3.15 op marathon loopt een minuut voor... Erg verleidelijk om de marathon straks ook in een flink tempo te gaan lopen. Toch eerst maar eens een marathon uitlopen, daarna aan het tempo werken.
:D ^O^
pi_130830069
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef E.T. het volgende:

[..]

doe je geen zomertraining? Wij deden 'droogschaatsen' en krachtoefeningen enzo op de weg.. Trapoprennen bij de Berekuil in Schoorl enzo :')
Ik vond het wel heel erg leuk en vind het nog steeds jammer dat Rotterdam geen schaatsbaan heeft :{
Nee. Doel voor mij is dat ik uiteindelijk ontspannen wat langere tochtjes over natuurijs kan schaatsen. Gewoon een goede basis. Ik ben afgelopen jaar begonnen met de techniek op simpele noren, en als ik word afgewezen bij IBM koop ik van die kekke kluunschaatsen :P Ik ga wel de komende weken mountainbiken om de bovenbeenspieren weer eens iets te laten doen :D

Omgeving Alkmaar is ook echt best wel leuk hoor, je hebt een ijsbaan, schoorl/egmond, je kunt ook door de polders stoempen en het is vrij rustig.
pi_130830247
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:11 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Eindsprint ging echt ziek snel, volle bak naar beneden geknald, ik stond pas 100 meter finish stil :D

Ik bleef eenn kennis die 3.15 op marathon loopt een minuut voor... Erg verleidelijk om de marathon straks ook in een flink tempo te gaan lopen. Toch eerst maar eens een marathon uitlopen, daarna aan het tempo werken.
Haha, dat is ook wel goed voor de doorstroming!

Heb je wel een beetje een streeftijd in je hoofd?
pi_130830493
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha, dat is ook wel goed voor de doorstroming!

Heb je wel een beetje een streeftijd in je hoofd?
Nee geen idee van een streeftijd, alles onder het uur vond ik prima. Had nog een zware training in de benen en komende zondag bridge2bridge op het programma. Tot aan de waterpost redelijk rustig gelopen :)
pi_130830708
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Nee geen idee van een streeftijd, alles onder het uur vond ik prima. Had nog een zware training in de benen en komende zondag bridge2bridge op het programma. Tot aan de waterpost redelijk rustig gelopen :)
Ik bedoelde voor de M ;)
En voor de BtB nog snelle plannen?
pi_130830995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik bedoelde voor de M ;)
En voor de BtB nog snelle plannen?
Ah, de M :) ik ga ervan uit dat onder de 4 uur wel te doen is. Ik ga op een schema lopen van iets onder de 4 uur, dan hoop ik dat ik vanaf 30/35 km nog wat kan versnellen of dat ik dan de man met den hamer tegenkom...

B2b, rond de 1u10 zou mooi zijn. Ik hoop dat het niet te warm wordt.

Wat is jouw plan voor zondag?
pi_130831096
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ah, de M :) ik ga ervan uit dat onder de 4 uur wel te doen is. Ik ga op een schema lopen van iets onder de 4 uur, dan hoop ik dat ik vanaf 30/35 km nog wat kan versnellen of dat ik dan de man met den hamer tegenkom...

Als ik jouw loopjes voorbij zie komen kan je veel sneller! Maar verstandig beginnen is misschien ook wel slim..!
pi_130831241
Voor in de OP:
1
2
[b]29 sep 2013 - [url=http://www.nijmegenatletiek.nl/pages/135/sjaak-arts-herfstloop/]Sjaak Aarts Herfstloop (Nijmegen)[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 10km
pi_130831346
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ik loop het als trainingsloopje, geen zin om nu alweer in m'n training gas terug te moeten nemen. Ik zit er nu net weer een beetje in. Verwacht dus zo rond de 1:35 te lopen, lijkt me voor een trainingsrondje prima. Evengoed een stuk sneller dan m'n LDL's, maar volgens mij wel goed te doen. En dan 2 weken later met de Vredesloop kijken of ik weer in de buurt van m'n PR op de 10 kan komen.
pi_130831728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Voor in de OP:
[ code verwijderd ]

Duizend maal excuses, hij heet Sjaak Arts, niet Aarts. :@
  woensdag 4 september 2013 @ 22:52:12 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130832128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:* rechtsedirecte f
[..]

Bijna net zo irritant als wegatleten voor je op een trail
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 4 september 2013 @ 22:52:21 #80
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130832138
Ik heb het parcours van de B2B ook alvast bekeken via streetview. Het zwaarste stuk lijkt me zo tussen de 5 en 7 KM. Je loopt hier bovenop een dijk zonder enige vorm van schaduw. Verder lijkt me de opgang naar de John Frost niet al te moeilijk. Maar dat zal zondag vast anders zijn na 8 KM hardlopen :D
  woensdag 4 september 2013 @ 22:54:03 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130832232
Ik zeg niks :X (Arts, Aarts,....)

Trouwens, geinig initiatief: http://avro.nl/operatienlfit/

En trouwens: mijn mams (61) heeft tijdens haar vakantie haar eerste aaneengesloten 30 min gelopen. Ik ben zo trots O+ We zijn nu officieel een hardloopfamilie.
pi_130832833
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Quoi het volgende:
Ik zeg niks :X (Arts, Aarts,....)

Trouwens, geinig initiatief: http://avro.nl/operatienlfit/

En trouwens: mijn mams (61) heeft tijdens haar vakantie haar eerste aaneengesloten 30 min gelopen. Ik ben zo trots O+ We zijn nu officieel een hardloopfamilie.
_O_ voor hardloopmams! *O*
Wat lijkt me dat geweldig als je met je ouders een rondje kan trainen, die van mij zijn helaas a-sportief :P.
pi_130833026
Leuk Q.! Hier helaas ook onsportiviteit alom -O- jammer vind ik dat wel, maar wat doe je eraan! :*
Ja doei.
  woensdag 4 september 2013 @ 23:10:06 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130833067
Quoi, fantastische prestatie van moeders!
  woensdag 4 september 2013 @ 23:19:17 #85
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130833479
Ja hé? Samen trainen lijkt me geweldig. Zelf zijn ze nogal terughoudend op dat vlak (want ze denken dat ik te hard ga, hoe ik ze er ook van probeer te overtuigen dat ik me wel aanpas).

Het is eigenlijk helemaal een succesverhaal. Zus en ouders ging het ca 2 jr geleden niet zo heel goed mee (somber, depressief, thuis, inactief). En nu: gaan lopen en helemaal alive and kicking!

Gelukkig heb ik van al die dingen geen last ;) Afijn: fijne berichten dit :Y
  woensdag 4 september 2013 @ 23:40:57 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130834343
Mijn moeder doet aan zumba :@ Vind ik wel leuk voor haar, want ze is al 65+ en heeft daarvoor niet zoveel aan sport gedaan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130835072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Want?
pi_130835156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ghehe :')
Ja doei.
pi_130835171
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi dat het help Mo!
Vond ik ook! :@ :D

Nu nog even voetenbadje en dan planken :+
Ja doei.
pi_130835175
Nog 2,5 week tot de vredesloop! Iemand btw al z'n startnummer binnen? Wat is de beste voorbereiding voor de 10km vanaf nu? Iemand tips?
pi_130835257
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Nog 2,5 week tot de vredesloop! Iemand btw al z'n startnummer binnen? Wat is de beste voorbereiding voor de 10km vanaf nu? Iemand tips?
Ja, dat ligt een beetje af van wat je normaal al loopt hè?
Ja doei.
pi_130835525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geef eens wat tips voor iemand die 2x pw loopt, op 7:30, keertje 5km en de andere 10km.
En voor iemand die 3x loopt: intervalt, ldl van 10-15 km (8/km) en een loopje v 3-8 km op 7/km.
pi_130835529
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Loop nu vaak 3maal per week. 1 a 2 keer 5 of 6 km en 1 keer 10 of 12 km. Soms een intervalletje tussendoor.
pi_130835620
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Loop nu vaak 3maal per week. 1 a 2 keer 5 of 6 km en 1 keer 10 of 12 km. Soms een intervalletje tussendoor.
Kijk, daar kunnen de deskundigen hier wat mee :)
Ja doei.
pi_130835924
'ligt af' :') goed Neederlants, trouwens.

Nou ja, planken :W :z
Ja doei.
pi_130836533
eerste week rust voorbij zucht!!!
wel veel runnersworlds uitgelezen. van het jaar 1998 tot 2000.
en wat vind ik daarin. obstacle races, barefoot running, trailrunning etc.
en de toppers van weleer in jongere jaren. ellen van lange, greg van hesten anderen.
blijft leuk om te lezen.

maar toen mijn horloge begon te bleren. are we going for a run!
hope so. hoezo verslaafd.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  donderdag 5 september 2013 @ 01:05:19 #97
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130836673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Ik zou zelf tot een week voor de Vredesloop gewoon blijven doen wat je nu doe en de laatste week dinsdag en donderdag twee korte loopjes van rond de 4km...dan paar dagen rust
pi_130836833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn eerste run in Amerika was niet echt je-van-het.. Ik herkende me erg in de verhalen van Levitas, veeeel te veel stoplichten waar je >5 minuten staat te wachten, veel hoogtemeters, soms geen troittoir of gewoon heel slecht en auto's die om je heen razen. En het allerergste nog, enorm scheve stoeptegels en gaten in de weg, uiteindelijk ben ik hier ook over gevallen :( Dus nu 2 open knieen, 2 open handpalmen, en een schouder die protesteert als ik beweeg. Hoe ik het allemaal in één val voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet! Ik moest zelfs nog snel van de weg af krabbelen om niet plat te worden.

De statistieken zijn me nog redelijk goed gezind, met dank aan autopause:

http://www.endomondo.com/workouts/241025881/11367364

Maar nu dus zaak om een iets fatsoenlijker rondje te vinden!
Pff, wat klote zeg! Ik wil je trouwens wel echt aanraden om te proberen een "vlakke" route te vinden. Niet vlak als in niet heuvelachtig, maar waar de weg gewoon horizontaal is, i.p.v schuine stoeptegels enzo.
Ik merk dat de spieren héél anders belast worden op een schuine weg, dan een normale weg (natuurlijk..) en het is niet echt goed voor de spieren (zo had ik dus één ontzettend gespannen kuit na afloop van een training, voornamelijk omdat de weg schuin was :')
quote:

Jooo, hoe is 't ermee, Jero Butter? ^O^
pi_130838060
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_130838179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 06:38 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik heb het nummer nog niet binnen nee.. en nog nooit meer dan 8 km gelopen dus dat wordt heavy.. of dom.
Valt wel mee, schema van Renate gaat er ook van uit dat je eerste keer 10 km ook het evenement zelf is. Gewoon ergens volgende week nog een keer een LDL van rond de 9 km doen, en dan moet het lukken de 21e ^O^
pi_130838530
quote:

[..]

Dat komt wel goed hoor! Gewoon idd komende week nog eens 9km lopen. Door de extra adrenaline pers je er dan die extra kilometer (of als 9km lopen niet meer lukt 2) er wel uit. En dom, welnee, dan is een heel groot deel van de mensen dat aan evenementen meedoet dom. Genoeg die slechter voorbereid aan de start komen!
  donderdag 5 september 2013 @ 08:05:34 #102
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130838569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

. Genoeg die slechter voorbereid aan de start komen!
inderdaad!
Bij de DtD zullen er heel wat wandelend de tunnel uitkomen, puur door een slechte voorbereiding... officestaffpeerpressurerunners.....
pi_130838642
Jammer dat die bruggenloop in Rotterdam 15 km is, dat is zeker weten teveel voor mij aangezien ik nog druk aan het opbouwen ben :)
Zou wel binnenkort ergens voor willen inschrijven, 5 km ofzo, dat ik iets heb om naartoe te trainen.
Maargoed, eerst maar zorgen dat ik echt lang kan lopen zonder interval ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 08:17:47 #104
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130838685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef dapluiz het volgende:
Jammer dat die bruggenloop in Rotterdam 15 km is, dat is zeker weten teveel voor mij aangezien ik nog druk aan het opbouwen ben :)
Zou wel binnenkort ergens voor willen inschrijven, 5 km ofzo, dat ik iets heb om naartoe te trainen.
goede instelling dapluiz...haastige spoed and all that.
Er is nog tijd genoeg om in de toekomst langere afstanden te lopen!
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 08:18:13 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_130838688
quote:

[..]

Mijn eerste 10km wedstrijd was ook m'n eerste keer 10km rennen aan één stuk :Y daarvoor was m'n langste afstand aan één stuk 8km. Gaat je lukken ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130838740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

goede instelling dapluiz...haastige spoed and all that.
Er is nog tijd genoeg om in de toekomst langere afstanden te lopen!
Ook eigenbelang, geen zin om door te hard te gaan straks met blessures te zitten :)
Maar het lijkt me wel toffe ervaring, startnummer, medaille etc ;)
Alleen geen zin om dan straks wandelend te moeten finishen omdat ik het niet meer vol hou ;)
pi_130838760
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:22 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Ook eigenbelang, geen zin om door te hard te gaan straks met blessures te zitten :)
Maar het lijkt me wel toffe ervaring, startnummer, medaille etc ;)
Alleen geen zin om dan straks wandelend te moeten finishen omdat ik het niet meer vol hou ;)
Medailles kun je ook verdienen met 5 km's dus goeie keuze om rustig op te bouwen.
Zoek er een uit:
http://www.hardloopkalender.nl/ ;)
pi_130838993
Ah die website kende ik nog niet, thanks! :)
pi_130839034
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef Tarahumara het volgende:

Hoogte profiel:
[ afbeelding ]

Damn dat is snel hoor. Van wat ik van je gezien heb zijn we aardig aan elkaar gewaagd en volgen we ongeveer hetzelfde schema (bijna evenveel km dit jaar ook), maar dit is wel _O_
pi_130839051
Ik zie trouwens dat ik sinds ik Endomondo ben gaan gebruiken al meer dan 1000 km heb afgelegd (is dus hardlopen en fietsen), en dit weekend ga ik waarschijnlijk de 300 km hardlopen passeren *O*
pi_130839101
Vanavond start nieuwe seizoen van de loopvereniging *G*
Afgelopen dinsdag uitleg gehad van de trainers over hoe ze het aan willen pakken.
Onze groep gaat lopen volgens de Verheul methode, 5 weken opbouwen en 1 week rustig aan, en dat herhalen.
Gaan ook lopen tijdens de 7^^, bruggenloop en eind december een HM in Linschoten.
Had al begrepen dat de 1e training meteen een pittige is, om iedereen weer ff wakker te schudden :D
Hoop wel dat ik genoeg lucht heb, loop nu nog aardig te snotteren :')
pi_130839123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:13 schreef dapluiz het volgende:
Zeker doen! Altijd leuk inderdaad om ergens naar toe te werken :Y
pi_130839245
*pling* Nieuwe folder Runnersworld valt in mijn mailbox...
Meteen wil ik weer dingen kopen... :')
Maar ja rekening is behoorlijk leeg :{
pi_130839338
Denk dat ik maar iets ga zoeken in november/december, volgende maand word mijn zoon geboren dus dan is het denk ik wel handig om die maand vrij te houden ;) Heb ik ook tijd genoeg om te trainen :)
Wat hebben trouwens de meeste hier aan als het straks echt koud word ? Ik heb alleen nog maar ervaring met lekker weer en heb dus alleen nog hardloopbroek aan met t-shirt.
pi_130839404
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:01 schreef dapluiz het volgende:
Wat hebben trouwens de meeste hier aan als het straks echt koud word ? Ik heb alleen nog maar ervaring met lekker weer en heb dus alleen nog hardloopbroek aan met t-shirt.
De vraag is vooral wat je écht koud vindt :D

Ik ga meestal voor de lange tight, longsleeve shirt met nog een shirt eronder en eventueel handschoenen. Pas als het echt vriest een jasje en een muts.
pi_130839442
Lange tight, thermoshirt, hardloopjasje, handschoenen en een hoofdband, als 't écht koud is, zo rond 't vriespunt/met sneeuw. Maar al hardlopend krijg ik 't snel wel warm. Grootste probleem zit 'm in nat koud weer op m'n bovenbenen :') die worden dan écht koud. Lekker onder de douche daarna ook, van koud naar ontzettend warm :') _O-
Ja doei.
pi_130839594
Zow.. zit nog midden in mijn vakantie en wat druk gehad de afgelopen dagen met de kinderen bezig houden (dagje Efteling slenteren enzo), maar eindelijk weer eens tijd om te lopen. Merk wel dat ik een drukke vakantie achter de boeg heb met daar middenin nog die 5km op de Ten Miles afgelopen zondag. Maar eigenlijk mag ik niet klagen met een gemiddelde van 5:23 over 6.3km natuurlijk, zou ik 4 weken geleden ook erg tevreden over zijn.

SPOILER
Gisteren bij Decathlon nog een nieuw shirtje erbij gekocht en dan toch maar voor de winter een lange tight. Ik hoef het zelf niet te zien en het is toch donker dan als ik loop. Het zit wel erg lekker, kan me goed voorstellen dat ie erg lekker loopt. Mijn vriendin ook meteen in het nieuw gestoken daar, kan ze weer hip fitnessen :)
pi_130839613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:01 schreef dapluiz het volgende:
Denk dat ik maar iets ga zoeken in november/december, volgende maand word mijn zoon geboren dus dan is het denk ik wel handig om die maand vrij te houden ;) Heb ik ook tijd genoeg om te trainen :)
Lange tight, thermos tight, thermos shirt, shirts met lange mouwen eventueel met een normaal shirt eronder (meerdere laagjes) en je bent gold. En handschoenen, dat vind ik wel fijn. Eventueel muts, maar dat is persoonlijk.
pi_130839709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:46 schreef Saysem het volgende:

[..]

Damn dat is snel hoor. Van wat ik van je gezien heb zijn we aardig aan elkaar gewaagd en volgen we ongeveer hetzelfde schema (bijna evenveel km dit jaar ook), maar dit is wel _O_
Volgens mij zijn we aardig aan elkaar gewaagd :) Ben benieuwd of ik je zondag nog tref bij de B2B. Zit jij ook op endomondo of runkeeper?
  donderdag 5 september 2013 @ 09:24:33 #120
3011 E.T.
pi_130839821
quote:

[..]

Ik ook vorige week voor het eerst 8,7.. zaterdag wil ik 9 en een beetje proberen en dan vind ik maar dat ik er klaar voor moet zijn ;)
het liefst wil ik die 10 een keer voor de 21e gelopen hebben, maar als het niet lukt of uitkomt, dan maar niet.. Die vredesloop gaat vast wel lukken :Y
  donderdag 5 september 2013 @ 09:35:44 #121
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130840036
Ik heb niet zoveel wintergear. Kan me ook meestal wel redden met weinig. Heb 't dan juist snel warm.
pi_130840071
Ja ik heb het ook snel warm, maar ik zweet ook snel, dat lijkt me nogal fris worden :)
Maar ik ga tegen die tijd wel een beetje experimenteren ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 09:39:02 #123
3011 E.T.
pi_130840094
ik kan heel lang toe met lange tight en longsleeve.. Als de buitentemperatuur onder de 6 a 8 graden komt wil ik er wel een thermoshirt onder. En bij harde wind een windjack ipv de longsleeve.
Dit kan bij mij toe tot een graad of -15..
pi_130840121
Denk dat ik het daar ook wel lang mee kan doen ja, zal tegen die tijd dan wel op zoek gaan naar een longsleeve :)
  donderdag 5 september 2013 @ 09:40:47 #125
3011 E.T.
pi_130840136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:37 schreef dapluiz het volgende:
Ja ik heb het ook snel warm, maar ik zweet ook snel, dat lijkt me nogal fris worden :)
Maar ik ga tegen die tijd wel een beetje experimenteren ;)
zorg dan juist voor spul waarin je niet extra gaat zweten, windjacks zijn snel zweterig, dikkere hardloopjacks nog veel meer ;)
Ik zweet zelf ook behoorlijk, maar thermospul en gewone ren-kleding werkt het beste; afvoeren van zweet naar de bovenste laag zodat je niet koud wordt op je lichaam :)
pi_130840210
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:19 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we aardig aan elkaar gewaagd :) Ben benieuwd of ik je zondag nog tref bij de B2B. Zit jij ook op endomondo of runkeeper?
Runkeeper wel, maar die is een beetje fucked qua synchronisatie momenteel. Ik dm het nog wel een keer.
pi_130841314
Tssk! Kon ik vandaag eerder weg van stage, dus ik vol goede moed richting de hardloop-gespecialiseerde winkel in het zuiden van Sydney. Is er een ongeval op de weg, GIGA file. Dus snel omgedraaid en op naar huis..
Tijdens het rijden (handsfree) gebeld met de winkel en uitgelegd wat ik doe, wat m`n wensen zijn, huidige schoenen en "problemen". Hij raadde, op basis van mijn verhaal, me niet de Kinvara's aan, maar Brook PureFlow, een paar Mizuno's en nog wat andere dingen..

Uiteraard kun je op basis van een verhaal niet veel, dus ik neem zondag even de tijd om een uurtje naar de winkel te rijden, een opname te laten maken en zo schoenen te laten adviseren. Ben nu al benieuwd waar ik mee thuis ga komen :D
  donderdag 5 september 2013 @ 10:34:40 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130841365
Vanochtend weer heerlijk gerend na ruim 2,5 week niets gedaan te hebben (vakantie geweest en toen tattoeage laten zetten). En het viel me nog heel erg mee qua conditie!

SPOILER
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 september 2013 @ 10:35:27 #129
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130841387
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:40 schreef E.T. het volgende:

[..]

zorg dan juist voor spul waarin je niet extra gaat zweten, windjacks zijn snel zweterig, dikkere hardloopjacks nog veel meer ;)
Ik zweet zelf ook behoorlijk, maar thermospul en gewone ren-kleding werkt het beste; afvoeren van zweet naar de bovenste laag zodat je niet koud wordt op je lichaam :)
Ja thermoshirtje haal ik denk ik ook als het wat kouder wordt. LIjkt me toch wel fijn :)
  donderdag 5 september 2013 @ 10:35:44 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130841392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Levitas het volgende:
Tssk! Kon ik vandaag eerder weg van stage, dus ik vol goede moed richting de hardloop-gespecialiseerde winkel in het zuiden van Sydney. Is er een ongeval op de weg, GIGA file. Dus snel omgedraaid en op naar huis..
Tijdens het rijden (handsfree) gebeld met de winkel en uitgelegd wat ik doe, wat m`n wensen zijn, huidige schoenen en "problemen". Hij raadde, op basis van mijn verhaal, me niet de Kinvara's aan, maar Brook PureFlow, een paar Mizuno's en nog wat andere dingen..

Uiteraard kun je op basis van een verhaal niet veel, dus ik neem zondag even de tijd om een uurtje naar de winkel te rijden, een opname te laten maken en zo schoenen te laten adviseren. Ben nu al benieuwd waar ik mee thuis ga komen :D
Balen! Maar wel fijn dat ze je telefonisch al een hoop konden vertellen.
pi_130841425
La_Tramposa! Ik lees nu net pas je valverhaal! :o kut zeg! :*
Ja doei.
pi_130841899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:32 schreef Levitas het volgende:

PureFlow's zijn ook helemaal niet zo gek hoor. Bieden ietsje meer demping dan Kinvara's. In je Omni's zit ook een aardige hoeveelheid demping, dus is de stap misschien minder groot. Maar het blijft een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt ;)
pi_130841976
Oh gelukkig ben ik dan toch aardig voorbereid als ik het zo lees! :o
Eerlijk gezegd heb ik echt zoiets van .. misschien moet ik maar niet gaan starten, het is te ver lopen, je bent er niet klaar voor.
Maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die nog minder getraind hebben dan mij en ook starten, dus waarom dan niet.

En net wat je zegt, door de gebeurtenis loop je waarschijnlijk die extra kilometer er dan vanzelf wel uit.
Als ik maar goed op mijn tempo blijf letten (niet te hard lopen) dan moet het uit te lopen zijn.

Gut, ik heb volgens mij zelfs nog nooit 10 km achter elkaar gewandeld zelfs :D

Thanks voor de motivatie weer luitjes!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:01:58 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130842139
Wat heerlijk, ik loop in op mijn challenge O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130842159
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
En net wat je zegt, door de gebeurtenis loop je waarschijnlijk die extra kilometer er dan vanzelf wel uit.
Race day magic ^O^
  donderdag 5 september 2013 @ 11:03:11 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130842178
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
Oh gelukkig ben ik dan toch aardig voorbereid als ik het zo lees! :o
Eerlijk gezegd heb ik echt zoiets van .. misschien moet ik maar niet gaan starten, het is te ver lopen, je bent er niet klaar voor.
Maar er zullen waarschijnlijk wel mensen zijn die nog minder getraind hebben dan mij en ook starten, dus waarom dan niet.

Als ik maar goed op mijn tempo blijf letten (niet te hard lopen) dan moet het uit te lopen zijn.

Gut, ik heb volgens mij zelfs nog nooit 10 km achter elkaar gewandeld zelfs :D

Thanks voor de motivatie weer luitjes!
Zoals eerder gezegd, Renate's 10k schema gaat ook uit van de 10 op een evenement, even uit mijn hoofd gezegd is de langste afstand die je daarvoor loopt 7km/42 minuten of anders een 8km. Ik heb 2 keer haar schema gevolgd en 2 keer die 10 uit weten te lopen.

Dus als jij nu al 8 loopt, dan moet het echt geen probleem zijn. :N Gewoon er voor gaan! :Y

Het schema stond nog op mijn desktop.
Dit zijn week 4-6 van Renates 6wk training van 5-10k:

en haar stukje over de laatste loodjes en de voorbereiding op de 10:

Dus vlgs mij moet je dat echt makkelijk redden hoor. :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 05-09-2013 11:21:27 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 11:17:23 #137
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130842584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, Renate's 10k schema gaat ook uit van de 10 op een evenement, even uit mijn hoofd gezegd is de langste afstand die je daarvoor loopt 7km/42 minuten of anders een 8km. Ik heb 2 keer haar schema gevolgd en 2 keer die 10 uit weten te kopen.

Dus als jij nu al 8 loopt, dan moet het echt geen probleem zijn. :N Gewoon er voor gaan! :Y

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Beetje je overwinningen kopen.. Zo kan ik die medailles ook verdienen ja :6 :P

Kluizenaar. Jij doet dat gewoon ^O^
pi_130842646
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wat heerlijk, ik loop in op mijn challenge O+
Oh ja, de challenge! Even bijwerken :o
Ja doei.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:21:09 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130842674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Beetje je overwinningen kopen.. Zo kan ik die medailles ook verdienen ja :6 :P

Kluizenaar. Jij doet dat gewoon ^O^
:D Het waren beide gewoon helemaal in mijn eentje loopjes, niks te koop aan. :D
  donderdag 5 september 2013 @ 11:22:21 #140
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130842700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Het waren beide gewoon helemaal in mijn eentje loopjes, niks te koop aan. :D
;) Ooooooooooo :P
Jij kan dat _O_
pi_130843143
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, Renate's 10k schema gaat ook uit van de 10 op een evenement, even uit mijn hoofd gezegd is de langste afstand die je daarvoor loopt 7km/42 minuten of anders een 8km. Ik heb 2 keer haar schema gevolgd en 2 keer die 10 uit weten te lopen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Thanks voor je post _O_

Ik ga vanavond gemotiveerd, ik denk een km of 7 proberen door deze weersomstandigheden.
Een pyramideloopje kan ik nog inbouwen op zaterdag. Volgende week hoop ik op koeler weer en dan de 8 of meer doen, misschien nog een pyramideloopje en dan moet het gewoon goed zijn!

Ik krijg er gewoon zin in nu :D :D *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 11:41:48 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130843245
^O^
E.T. deed me gisteren nog de tip om langzamer te lopen zodat ik het dan wrsch wat langer vol zou houden dus ik ga daar zometeen in de lunchpauze eens mee beginnen en dan kijken of ik dit weekend mss toch idd wel 40-42 minuten vol ga houden. Lukt dat wel, dan is er een klein kansje dat ik hem mss toch ook ga lopen, maar vooralsnog ben ik niet superoptimistisch nog.

Los daarvan lijkt het erop dat we ein-de-lijk ons eerste optreden gaan hebben met de band die avond :X en dat heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, dus dat gaat toch wel voor een 10k die ik mss niet uit kan lopen, maar het hangt van de timing af.
15 uur start, is 16.30 binnen uiterlijk (hoop ik) dan zou het toch mogelijk moeten zijn om om 19 uur in X te zijn voor een sound check. Toch? :X :D
pi_130843795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik krijg er gewoon zin in nu :D :D *O*
^O^
  donderdag 5 september 2013 @ 12:08:06 #144
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130843936
Leuk onderzoekje over wat het beste is voor je basic metabolic rate. (de stofwisseling die nodig is om de minimale hoeveelheid energie te leveren die noodzakelijk is)

http://www.ergogenics.org/gezondheid31.html#2

Hieruit blijkt dat een combinatie van krachttraining en cardio het beste is (logisch).
En dat het juist achteruit gaat als je alleen cardio doet.

Dus... KT jullie! :6
pi_130844071
Tja, als het verhogen van je BMR een doel is...
  donderdag 5 september 2013 @ 12:14:32 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130844087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus... KT jullie! :6
Ik doe niet anders :9
pi_130844098
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
^O^
E.T. deed me gisteren nog de tip om langzamer te lopen zodat ik het dan wrsch wat langer vol zou houden dus ik ga daar zometeen in de lunchpauze eens mee beginnen en dan kijken of ik dit weekend mss toch idd wel 40-42 minuten vol ga houden. Lukt dat wel, dan is er een klein kansje dat ik hem mss toch ook ga lopen, maar vooralsnog ben ik niet superoptimistisch nog.

Los daarvan lijkt het erop dat we ein-de-lijk ons eerste optreden gaan hebben met de band die avond :X en dat heeft nogal wat voeten in de aarde gehad, dus dat gaat toch wel voor een 10k die ik mss niet uit kan lopen, maar het hangt van de timing af.
15 uur start, is 16.30 binnen uiterlijk (hoop ik) dan zou het toch mogelijk moeten zijn om om 19 uur in X te zijn voor een sound check. Toch? :X :D
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe laat de start is of waar de finish is :P
Maar dat klinkt als makkelijk haalbaar en natuurlijk ben je daarna ongekend euforisch dus vol goede energie voor de band! *O*
  donderdag 5 september 2013 @ 12:15:30 #148
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130844124
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef Saysem het volgende:
Uiteraard ;)
pi_130844132
Nu alleen hopen op een gematigde temp de 21e. :X
pi_130844149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik hoop mee!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 5 september 2013 @ 12:17:13 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130844165
quote:
Idd. Zondag hopelijk ook niet te warm, als is het deels in het bos en door het water.
pi_130844232
ik ga vanmiddag nog even lekker in de hitte trainen, zodat ik voorbereid ben, mocht de 21e nog steeds een hittegolf heerschen..
pi_130844279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:15 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Uiteraard ;)
Ik hoef niet zo nodig af te vallen :)
pi_130844351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:19 schreef Guard het volgende:
ik ga vanmiddag nog even lekker in de hitte trainen, zodat ik voorbereid ben, mocht de 21e nog steeds een hittegolf heerschen..
Die moet gewoon over zijn dan. Vind ik.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 12:36:15 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_130844646
@Tarahumara, wat trek je aan bij de BtB? Ik sta toch langs de kant voor m'n moeder, dus dan kan ik net zo goed ook voor jou juichen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130844750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
@Tarahumara, wat trek je aan bij de BtB? Ik sta toch langs de kant voor m'n moeder, dus dan kan ik net zo goed ook voor jou juichen :)
Weet ik nog niet, wellicht dit shirt als die weer op tijd uit de was komt. Is wel makkelijk zoeken in de foto's op internet.

Is het een zWeeffoto?

Ik moet m'n duim ook even recht laten zetten, zit een knik in... :{

[ Bericht 6% gewijzigd door Tarahumara op 05-09-2013 12:46:07 ]
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 12:44:29 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_130844816
Toffe foto's! Je gaat zeker niet op je FF's? ;) dat was helemaal makkelijk geweest
  donderdag 5 september 2013 @ 12:44:31 #158
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130844817
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:41 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, wellicht dit shirt als die weer op tijd uit de was komt. Is wel makkelijk zoeken in de foto's op internet.
[ afbeelding ]
Is het een zeeffoto?

Ik moet m'n duim ook even recht laten zetten, zit een knik in... :{
[ afbeelding ]
Je hebt geen zeef in de handen, dus nee geen zeeffoto.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:46:20 #159
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130844856
Ik denk dat ik mijn IJsselloop shirt aantrek. In dit shirt heb ik namelijk ook al eens een snelle tijd gelopen op een parcours met 2 bruggen.
pi_130844912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Toffe foto's! Je gaat zeker niet op je FF's? ;) dat was helemaal makkelijk geweest
Jawel hoor, ik loop alles op m'n VFF :)

Maar dan op deze
pi_130844937
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je hebt geen zeef in de handen, dus nee geen zeeffoto.
  donderdag 5 september 2013 @ 12:52:33 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130844986
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:49 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Maar dan op deze
[ afbeelding ]
Je ziet die kat denken van "Hmmm individueel bewegende tenen, tempting"
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 12:58:39 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_130845144
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:49 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Maar dan op deze
[ afbeelding ]
Ah, geel t-shirt, witte FF's :) dat moet te herkennen zijn!

Ik ga zaterdag denk ik nog even de stad in om te kijken bij de sale van Run2day. Misschien hebben ze daar nog een leuk mouwloos shirtje. Ik heb er twee, maar die zijn allebei zwart... Das wat warm...
pi_130845225
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

PureFlow's zijn ook helemaal niet zo gek hoor. Bieden ietsje meer demping dan Kinvara's. In je Omni's zit ook een aardige hoeveelheid demping, dus is de stap misschien minder groot. Maar het blijft een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt ;)
Precies. Daarom ga ik zondag even langs. Uitgebreid de tijd voor nemen en veel schoenen uitproberen. Heb een hele goede indruk van de man die ik aan de telefoon had.

Ik heb net heerlijk m`n laatste snelheidstraining gedaan voor de HM. 5x 1600m @ 5:02 min/km. Het grafiekje O+ Met de snelheid zit het wel goed. De laatste 1600m waren zwaar, maar het was vol te houden. Zeer tevreden! :)

http://www.endomondo.com/workouts/241492518/8850231

Vandaag ook voor het eerst 's avonds in een t-shirt gelopen. Het begint echt warmer te worden. Grappig, want de lente is pas net 4 dagen geleden begonnen.
pi_130845353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:13 schreef Saysem het volgende:
Waarom zou je dat niet willen doen?
pi_130845442
Omdat je niet wil afvallen, juist wil aankomen, wil besparen op boodschappen, 's morgens niet nóg meer tijd kwijt wil zijn met boterhammen smeren, enz.
pi_130845617
Als je aankomt gaat je BMR ook omhoog dus ik mis je punt.
pi_130845682
Ik mis ook het punt, want waarom zou je het wél willen (tenzij je wil afvallen)?
pi_130845778
Marathon Race Pack is bezorgd! Veel gelletjes, een whey-zakjedinges en wat electrolytesdrinkmaaktabletten. Zit ook zo'n vasthoudflesje in. Zou je er eigenlijk 2 van mee moeten nemen, als een soort van dumbbells _O-
Ja doei.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:24:49 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130845856
quote:
Ja, dat bedacht ik me net ook. Graad of 15 zou wel lekker zijn. :Y

Net rondje gelopen en er zowaar een 5 uit weten te persen. *O*
http://www.endomondo.com/workouts/241500843/2964036
pi_130845917
Oh, en vandaag is mijn Aussie buff binnen gekomen! Wat een gaaf spul! :D
Die de foto's enzo morgen wel, m`n laptop is nu op 2% batterij
  donderdag 5 september 2013 @ 13:28:49 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130845965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Marathon Race Pack is bezorgd! Veel gelletjes, een whey-zakjedinges en wat electrolytesdrinkmaaktabletten. Zit ook zo'n vasthoudflesje in. Zou je er eigenlijk 2 van mee moeten nemen, als een soort van dumbbells _O-
Die heb ik dus 1 keer gezien bij decathlon en nog altijd spijt dat ik hem toen niet meegenomen heb want ik heb ze daarna nergens meer gezien. Geen idee hoe handig dat is 5 of 10km lang, maar zo'n bottlebelt lijkt me ook lastig.
pi_130845984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die heb ik dus 1 keer gezien bij decathlon en nog altijd spijt dat ik hem toen niet meegenomen heb want ik heb ze daarna nergens meer gezien. Geen idee hoe handig dat is 5 of 10km lang, maar zo'n bottlebelt lijkt me ook lastig.
Ze zijn hier niet aan te slepen, die flessen, elke sportwinkel heeft we wel :o
Ja doei.
pi_130846211
Hier ook hoor. Liggen gewoon bij de Perry Sport.
  donderdag 5 september 2013 @ 13:38:44 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130846227
Nou, dan ben ik vast blind, want ik heb ze nog nooit gezien. :@
  donderdag 5 september 2013 @ 13:50:23 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130846514
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik doe niet anders :9
Hey, hoe was trouwens je "eenzaam en alleen" loopje gegaan?
  donderdag 5 september 2013 @ 13:53:09 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130846578
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hey, hoe was trouwens je "eenzaam en alleen" loopje gegaan?
heu? Die van vandaag? oh, ik weet het alweer. De Hypotheker Beekloop. Ik vond 't een heel gezellig evenement, heel open en toegankelijk en ik was gauw over mijn 'schroom' heen. Volgend jaar weer *O*
Binnenkort ga ik weer alleen naar een loopje :)
  donderdag 5 september 2013 @ 13:56:26 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130846643
quote:
5s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

heu? Die van vandaag? oh, ik weet het alweer. De Hypotheker Beekloop. Ik vond 't een heel gezellig evenement, heel open en toegankelijk en ik was gauw over mijn 'schroom' heen. Volgend jaar weer *O*
Binnenkort ga ik weer alleen naar een loopje :)
Goed zo, fijn om te horen :)! En ook dat het zo'n leuk evenement is *onthoud*
  donderdag 5 september 2013 @ 13:57:53 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130846673
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goed zo, fijn om te horen :)! En ook dat het zo'n leuk evenement is *onthoud*
Het leuke is ook dat het vrijblijvend is. je kunt je opgeven voor de 4km, maar als het lekker gaat, kun je er ook 8,12 of 16 doen. Andersom ook. Niemand houdt je tijd bij, je wordt niet opgenomen in een klassement oid. Je wordt wel aangemoedigd door wildvreemd volk en de lieve bewoners van het terrein :)
  donderdag 5 september 2013 @ 13:59:27 #180
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130846714
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het leuke is ook dat het vrijblijvend is. je kunt je opgeven voor de 4km, maar als het lekker gaat, kun je er ook 8,12 of 16 doen. Andersom ook. Niemand houdt je tijd bij, je wordt niet opgenomen in een klassement oid. Je wordt wel aangemoedigd door wildvreemd volk en de lieve bewoners van het terrein :)
Oh echt? Dat is wel bijzonder ja! En een fijne testmanier mocht je nog niet zeker zijn van een afstand.
pi_130846862
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:01 schreef Levitas het volgende:

[..]

Precies. Daarom ga ik zondag even langs. Uitgebreid de tijd voor nemen en veel schoenen uitproberen. Heb een hele goede indruk van de man die ik aan de telefoon had.

Ik heb net heerlijk m`n laatste snelheidstraining gedaan voor de HM. 5x 1600m @ 5:02 min/km. Het grafiekje O+ Met de snelheid zit het wel goed. De laatste 1600m waren zwaar, maar het was vol te houden. Zeer tevreden! :)

http://www.endomondo.com/workouts/241492518/8850231

Vandaag ook voor het eerst 's avonds in een t-shirt gelopen. Het begint echt warmer te worden. Grappig, want de lente is pas net 4 dagen geleden begonnen.
Ah Levitas van der Wielen! Met jou ook alles goed! :D Mooie training hoor! Die HM gaat je helemaal lukken, in een toptijd! *O*
pi_130847644
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
@Tarahumara, wat trek je aan bij de BtB? Ik sta toch langs de kant voor m'n moeder hatsaflats, dus dan kan ik net zo goed ook voor jou juichen :)
Fixed ^O^
  donderdag 5 september 2013 @ 14:36:44 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130847808
Hey, ik zie nu in het schema dat Trebweb de Singelloop gaat doen in Gouda, leuk!
Ik kreeg van de week nog de mogelijkheid de 3,5 te lopen via een vriendin, maar dat gaat niet, ik moet me goed voorbereiden want ik 'start' om 18.00 met mijn oudste die de 1km gaat lopen. O+
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 14:47:43 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_130848154
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Fixed ^O^
Ja, ook voor jou! Maar jou herken ik wel :)
pi_130849449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Idd. Zondag hopelijk ook niet te warm, als is het deels in het bos en door het water.
Oh ja! Nou.. doe hennig oan he!
  donderdag 5 september 2013 @ 15:23:58 #186
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130849489
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:22 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Oh ja! Nou.. doe hennig oan he!
Oons dut aal't heanig an ;)
pi_130849562
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat bedacht ik me net ook. Graad of 15 zou wel lekker zijn. :Y

Net rondje gelopen en er zowaar een 5 uit weten te persen. *O*
http://www.endomondo.com/workouts/241500843/2964036
Op een nog respectabel tempo ook! :)
Ik kijk vanavond even hoe warm het is.. misschien dat ik mn loop anders ook wel wil uitstellen naar morgenvroeg.. vroeg. ;)
pi_130849650
Hoe gaan de FOKkers naar Den Haag eigenlijk de 21e? Beste groep nog zag ik net! :o
Ik twijfel.. verkeer is zo'n beetje een chaos daar. En dat is zonder loopwedstrijd. Maar OV is dat goed te doen naar de start?
  donderdag 5 september 2013 @ 15:32:59 #189
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130849827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hoe gaan de FOKkers naar Den Haag eigenlijk de 21e? Beste groep nog zag ik net! :o
Ik twijfel.. verkeer is zo'n beetje een chaos daar. En dat is zonder loopwedstrijd. Maar OV is dat goed te doen naar de start?
Nog geen idee. Ik schijt op het OV, maar daar rijden lijkt me ook niet alles inderdaad.
pi_130849847
Had al een tijdje dat m'n schoenen waarmee ik lange afstanden liep niet echt lekker meer liepen. Af en toe wat last van m'n knie en er zat een piep in rechts, heel irritant.
Moest vanmorgen toch in Zoetermeer zijn dus even binnen gestapt bij Starshoe. Had iemand van loopgroep goede ervaring mee.

Bleek inderdaad dat die schoenen niet goed meer waren. Rechts te veel steun en hield een goede afwikkeling van m'n voeten tegen. Had inmiddels wat meer middenvoet landing gekregen en sterkere spieren in m'n onderbenen dan toen ik die schoenen kocht.
Geloof ik 8 paar geprobeerd en nu uitgekomen op de Saucony Guide 6

Nieuwe kilometervreters :9 *G*

Goede zaak trouwens, helemaal onder de loep genomen en voetanalyse gehad. Bleek ook dat m'n rechter been iets korter is dan het linker, dat wist ik nog niet. Aanrader!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2013 @ 15:40:55 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130850113
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:33 schreef Arquero het volgende:
Had al een tijdje dat m'n schoenen waarmee ik lange afstanden liep niet echt lekker meer liepen. Af en toe wat last van m'n knie en er zat een piep in rechts, heel irritant.
Moest vanmorgen toch in Zoetermeer zijn dus even binnen gestapt bij Starshoe. Had iemand van loopgroep goede ervaring mee.

Bleek inderdaad dat die schoenen niet goed meer waren. Rechts te veel steun en hield een goede afwikkeling van m'n voeten tegen. Had inmiddels wat meer middenvoet landing gekregen en sterkere spieren in m'n onderbenen dan toen ik die schoenen kocht.
[ afbeelding ]

Goede zaak trouwens, helemaal onder de loep genomen en voetanalyse gehad. Bleek ook dat m'n rechter been iets korter is dan het linker, dat wist ik nog niet. Aanrader!
Je hebt ondertussen meer schoenen gehad dan dat je kilometers gelopen hebt :P
pi_130850231
quote:

[ afbeelding ]

Je had toch ook al Saucony's waar je nog niet zoveel op gelopen hebt?

quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ook voor jou! Maar jou herken ik wel :)
Als het zo warm is als vandaag hoef je niet naar me uit te kijken hoor, dan ga ik niet. Net even naar het winkelcentrum gefietst om m'n groentepakket op te halen, en nu ben ik op :P Niks waard, die hitte.
pi_130850269
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je hebt ondertussen meer schoenen gehad dan dat je kilometers gelopen hebt :P
I know, i know :')
Maar ter verdediging: deze zijn ter vervanging van m'n Saucony schoenen, daar heb ik een jaar op gelopen.
Denk dat ik ook last heb van het Hats-virus ;)
pi_130850348
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Arquero het volgende:

[..]

Maar ter verdediging: deze zijn ter vervanging van m'n Saucony schoenen, daar heb ik een jaar op gelopen.
Daar is gewoon een algemene naam voor hoor. Koopziek heet dat ;)
pi_130850395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Schuldig :P
Wat dat betreft had ik net zo goed een vrouw kunnen zijn, schoenen O+ en zeker hardloop schoenen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2013 @ 15:51:22 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130850444
Ik mag er nog wel een paar schoenen bij nu ik regelmatig "even"een HM wegloop in een training en de afstand wil uitbouwen.
pi_130850462
quote:
12s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Arquero het volgende:

[..]

Wat dat betreft had ik net zo goed een vrouw kunnen zijn, schoenen O+ en zeker hardloop schoenen!
Dat klinkt meer als een schoenenfetish. Ik koop vooral gewoon graag dingen. Hardloopgerelateerd of niet :P
pi_130850467
Was wel grappig trouwens; ik had een korte broek aan en zo was te zien dat wanneer ik schoenen aanhad die te weinig ondersteuning hadden, de overpronatie werd opgevangen door m'n kuit. Dat was goed te zien dat daar veel spanning op kwam te staan.
pi_130850496
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Arquero het volgende:

[..]

Mooie schoenen :Y
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2013 @ 15:53:24 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130850513
Was dat niet omdat je huid zo strak stond omdat je voor 75% 3e graads verbrand ben door het onkruid wieden?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2013 @ 15:54:38 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130850540
Zo feestje hier voor de opening van de nieuwe campus, maar ik kan niet ivm kinderen en vrouw die vanavond werkt enzo, dus ik ga maar een uurtje eerder naar huis. Werd een half uur geleden al weggestuurd eigenlijk.
pi_130850570
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Was dat niet omdat je huid zo strak stond omdat je voor 75% 3e graads verbrand ben door het onkruid wieden?
Nee, m'n benen was niks mis mee dus dat was het niet.
pi_130850579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
La_Tramposa! Ik lees nu net pas je valverhaal! :o kut zeg! :*
Ach ja, mijn grove motoriek is ook niet briljant, nu al voor de tweede keer gevallen in 3 maanden :P
  donderdag 5 september 2013 @ 16:03:51 #204
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130850800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daar had ik net ook last van.
3 weken terug paar abbo's naast elkaar leggen icm een S4 (contract is verlopen)
Beetje uitzoeken wat het goedkoopst is.

Nu terug van vakantie, nogmaals kijken. Hey niet duur meer, 3 seconden vergelijken. Ok goedkoop genoeg, bestellen maar..
pi_130850852
weer bij de fysio geweest.
ze vond de kuiten al wat losser en de bewegelijkheid van het gewricht beter.
ze heeft even alles goed gemasseerd en toen mijn achillespees onder handen genomen.
stevig! wouwauuuuuuuuuuuuuw! :%

nu ben ik geductaped naar huis gestuurd. oefeningen en rekken blijven doen.
en nog steeds een verbod op hardlopen. ;(

niet een een paars of roze kleur }:|

Yuno vind het ook maar saai zo!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_130851044
Ik was gisteren trouwens uiteindelijk 's avonds óók nog wezen hardlopen :p Of nou ja, mijn hospita wilde gaan wandelen dus we waren met de auto naar een boulevard van 1,5 mile gereden. Maar toen vertelde ze dat ze ook in oktober een 5k wil gaan rennen (ze is 60 of zo, dus respect!). En toen heb ik haar aangemoedigd om liever vandaag dan morgen te beginnen met trainen. Dus we hebben 3 mijl gewandeld met 10x een minuut rennen of zo!
pi_130851111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren trouwens uiteindelijk 's avonds óók nog wezen hardlopen :p Of nou ja, mijn hospita wilde gaan wandelen dus we waren met de auto naar een boulevard van 1,5 mile gereden. Maar toen vertelde ze dat ze ook in oktober een 5k wil gaan rennen (ze is 60 of zo, dus respect!). En toen heb ik haar aangemoedigd om liever vandaag dan morgen te beginnen met trainen. Dus we hebben 3 mijl gewandeld met 10x een minuut rennen of zo!
net daar en nu al een personal trainer ^O^
pi_130851144
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nog geen idee. Ik schijt op het OV, maar daar rijden lijkt me ook niet alles inderdaad.
Ik heb hetzelfde... maar daar rijden is helemaal een hel! En ik ben daar toch tientallen keren geweest.. het is niet normaal.
  donderdag 5 september 2013 @ 16:17:09 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130851227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde... maar daar rijden is helemaal een hel! En ik ben daar toch tientallen keren geweest.. het is niet normaal.
O... dan zou het wel OV worden, want ondanks ik best kan rijden, heb ik het niet zo op die drukte. Dan erger ik me bont en blauw.
pi_130851229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Je kunt ook parkeren in Wateringse Veld en dan in tram 16 stappen en bij halte Vredespaleis uitstappen. Kun je gegarandeerd (lang) zitten in de tram :P Sorry, ik ben aan het liegen. Tram 17 gaat naar het Vredespaleis :P Dan kun je nog steeds wel in Wateringse Veld parkeren.

Ik ga "gewoon" met het OV, daarna bier en/of sushi *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door hatsaflats op 05-09-2013 16:24:35 ]
pi_130851595
ik denk dat het hier ook OV wordt, heel misschien bij vriend langs in DH en daar met de tram verder, maar volgens mij is het betaald parkeren bij hem voor de deur.

en chauffeuren is niet biertjes
pi_130851660
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je kunt ook parkeren in Wateringse Veld en dan in tram 16 stappen en bij halte Vredespaleis uitstappen. Kun je gegarandeerd (lang) zitten in de tram :P Sorry, ik ben aan het liegen. Tram 17 gaat naar het Vredespaleis :P Dan kun je nog steeds wel in Wateringse Veld parkeren.

Ik ga "gewoon" met het OV, daarna bier en/of sushi *O*
Lijn 17 stopt ook op Hollands Spoor geloof ik, kun je daar met de trein uitstappen.
pi_130852228
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:29 schreef Arquero het volgende:

[..]

Lijn 17 stopt ook op Hollands Spoor geloof ik, kun je daar met de trein uitstappen.
Klopt ja. Nog even kijken wat handiger gaat zijn, HS of centraal. Komt de 20e wel. Zondag eerst naar Arnhem (dat is makkelijk: instappen in Alkmaar en dan wachten tot de trein in Arnhem is)
  donderdag 5 september 2013 @ 16:57:07 #214
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130852542
Naast unisex trailschoenen, hebben we nu ook unisex Camelbaks... :X

Oftewel, ik heb er nu ook een. Tweedehandsje van eBay. :9
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_130852961
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:57 schreef Wolve000 het volgende:
Naast unisex trailschoenen, hebben we nu ook unisex Camelbaks... :X

Oftewel, ik heb er nu ook een. Tweedehandsje van eBay. :9
^O^
Ga je daar een nieuwe mondtuitje erop zetten?
  donderdag 5 september 2013 @ 17:13:20 #216
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130852997
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^
Ga je daar een nieuwe mondtuitje erop zetten?
Er zit geen blaas bij, het is alleen de rugzak. Dus er komt nog een hele nieuwe blaas/slag/tuit bij.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_130853710
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ah, geel t-shirt, witte FF's :) dat moet te herkennen zijn!

Ik ga zaterdag denk ik nog even de stad in om te kijken bij de sale van Run2day. Misschien hebben ze daar nog een leuk mouwloos shirtje. Ik heb er twee, maar die zijn allebei zwart... Das wat warm...
Grijze VFF :)
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 17:54:07 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_130854072
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef hatsaflats het volgende:

Als het zo warm is als vandaag hoef je niet naar me uit te kijken hoor, dan ga ik niet. Net even naar het winkelcentrum gefietst om m'n groentepakket op te halen, en nu ben ik op :P Niks waard, die hitte.
Maak je geen zorgen! Ik breng nog elke dag een offering aan de weergoden en tot nu toe lijken ze me goed gezind!

pi_130854091
Mijn hemel!

Hier is noodweer op komst voor dit weekend, zeiden ze gisteren op de tv. Regen dit-dat-alles.... :')
Ja doei.
pi_130854133
quote:
04.09.2013 21:20 Uhr
Die Sendung hat das Import-Paketzentrum im Zielland verlassen.
Maar nog niet bezorgd -O- (Kinvara's)
Vanavond gaan de Virrata's aan maar zondag 32km wil ik op mijn nieuwe sloffen.
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 17:58:08 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_130854141
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:39 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Grijze VFF :)
Grijze :Y *noteert*
pi_130854165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hemel!

Hier is noodweer op komst voor dit weekend, zeiden ze gisteren op de tv. Regen dit-dat-alles.... :')
Dat gaat hier ook wel komen zaterdag.
pi_130854189
Nope. 33 graden buiten zei de auto. Ik heb een warmteshock van heb ik jou daar (ik rook niet meer dus was de hele dag nog niet buiten geweest, lang leve airco) .
Dat word morgenochtend dus heul vroeg opstaan.
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 18:01:01 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_130854206
Oh trouwens, met de Vredesloop ga ik gewoon wandelend vanaf CS denk ik. Zo ver is het echt niet
pi_130854245
quote:

Leuk, ik woon daar heel dichtbij en haal er dus ieder jaar nieuwe schoenen. Ik heb overigens exact dezelfde schoenen als jij, op een kleurverschil na.

Grappig is dat ik in juni een analyse liet doen samen met een maat van mij. Hij kreeg óók de Saucony Guide 6 mee. Hmmmz...
pi_130854266
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen! Ik breng nog elke dag een offering aan de weergoden en tot nu toe lijken ze me goed gezind!

[ afbeelding ]
Dat ziet er nog beter uit dan bij het knmi!

En misschien loop ik wel met je mee vanaf cs!
pi_130854354
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nope. 33 graden buiten zei de auto. Ik heb een warmteshock van heb ik jou daar (ik rook niet meer dus was de hele dag nog niet buiten geweest, lang leve airco) .
Dat word morgenochtend dus heul vroeg opstaan.
Airco ... ik heb mijn dag niet, geen nieuwe schoenen, ik heb opeens een onvervulbaar verlangen om sushi te eten (thanks for mentioning) en airco stuk. Ik heb barko.
SPOILER
Weet iemand trouwens of het dit weekend een beetje aangenaam loopweer wordt? De voorspellingen van vanochtend waren nogal onduidelijk.
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 18:07:33 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_130854355
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat ziet er nog beter uit dan bij het knmi!

En misschien loop ik wel met je mee vanaf cs!
Wandelmeet O+
pi_130854364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh trouwens, met de Vredesloop ga ik gewoon wandelend vanaf CS denk ik. Zo ver is het echt niet
Geen idee hoe ver. Of waar ik heen zou moeten lopen :D
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 18:08:50 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_130854388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:07 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Geen idee hoe ver. Of waar ik heen zou moeten lopen :D
Dan kom je ook met ons meelopen :)
pi_130854405
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dan kom je ook met ons meelopen :)
Goed idee!
pi_130854564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Leuk, ik woon daar heel dichtbij en haal er dus ieder jaar nieuwe schoenen. Ik heb overigens exact dezelfde schoenen als jij, op een kleurverschil na.

Grappig is dat ik in juni een analyse liet doen samen met een maat van mij. Hij kreeg óók de Saucony Guide 6 mee. Hmmmz...
Ben geholpen door Mark. Hij nam rustig de tijd en volgens mij heef thij het hele magazijn overhoop gehaald :D
En blijkbaar is de Guide het "vlaggenschip" van Saucony, wist ik niet. Ze voelen iig goed aan, niet zo zacht.

Dit was overigens het laatste paar schoenen dat hij pakte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Arquero op 05-09-2013 18:43:43 ]
pi_130854963
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D Je bent echt grappig Gup!
pi_130854988
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wandelmeet O+
Strak plan!
pi_130855192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:03 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hij mij de Guide 6 mee zou geven, of ze moeten echt heel anders zijn dan de 5. Ik liep er echt niet goed op, als een stijve hark ipv als een zwabberhark.
pi_130855416
wat K-loopje was dat zeg, maagkramp is niet leuk tijdens het lopen (note to self: geen dropjes meer vreten op het werk).
Verder houd ik dus helemaal niet van op een rustig tempo lopen, lijkt wel of ik dan verkrampt ga lopen, en dan begin ik ineens allerlei spieren en gewrichten te voelen -O-

Maar goed, this one is in the books, volgende keer beter.
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 18:50:10 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_130855481
Hee! Ik heb gisteren ook dropjes zitten eten op t werk :o zou dat slecht vallen op het moment??
pi_130855529
dat moet haast wel dan...
  donderdag 5 september 2013 @ 18:51:58 #239
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130855532
I second Guard! Man mijn benen waren precies 100 kg elk, niet echt handig als het rondje in de buurt enkel omhoog en omlaag is. Nujah na 30 uur na elkaar werken (oké 2 keer een klein uurtje geslapen tussendoor en dan vanmiddag een dutje van 2 uur misschien wel een normaal gevoel). Hopelijk zaterdag op de trail beter! Zin in!

Trouwens Wolve goed idee, Ebay! Ik heb nog een losse waterzak van Camelbag thuis liggen van trektocht, misschien vind ik er wel een losse rugzak bij!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130855767
Ik denk: Wat leuk, een concert na de Vredesloop. Biertje doen, beetje socializen onder het genot van een deuntje...
Tikcets: ¤ 50.00 :X
Uhm.... ik pas.
als Kane komt is elke toegagnsprijs me te hoog overigens
pi_130855784
Ik ben gewoon bij voorbaat niet gaan lopen, kan het ook niet misgaan :P Met deze warmte vol in de zon rondjes rennen zou een uiting van pure zelfhaat zijn. Ben ik stiekem toch nog een beetje aan het taperen ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 19:00:07 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130855812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef Guard het volgende:
Ik denk: Wat leuk, een concert na de Vredesloop. Biertje doen, beetje socializen onder het genot van een deuntje...
Uhm.... ik pas.
Dan moet je zelfs niet gaan al krijg je er geld bij...
pi_130855860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gewoon bij voorbaat niet gaan lopen, kan het ook niet misgaan :P Met deze warmte vol in de zon rondjes rennen zou een uiting van pure zelfhaat zijn. Ben ik stiekem toch nog een beetje aan het taperen ;)
De hitte was lang het ergste niet, op een of andere manier kan ik dat wel hebben, de rest (vandaag) blijkbaar niet.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:02:01 #244
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130855871
Leuk zeg, kondigen ze de volgende editie aan van een loop met mijn foto erbij, hallo roodhoofd!

SPOILER
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130855918
Leuke foto _O_ O+
Ja doei.
pi_130855941
^O^ niks mis met die foto

Edit: en even de fb pagina geliked, klinkt wel als een leuk loopje :)

[ Bericht 41% gewijzigd door Guard op 05-09-2013 19:11:46 ]
pi_130855943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Sjaapje het volgende:
Leuk zeg, kondigen ze de volgende editie aan van een loop met mijn foto erbij, hallo roodhoofd!

SPOILER
Met duimpjes!

Maar dat ze hier serieus 50 euro voor durven te vragen 8)7 :
quote:
Natasha Bedingfield, DJ Paul van Dyk, de Braziliaanse legende Carlinhos Brown, Spaanse superster Miguel Bosé, de met een BRIT-award bekroonde band The Feeling, de Engelse X-Factor ontdekking Jahméne Douglas, de Haagse band Kane en nog veel meer internationale artiesten die belangeloos meewerken.
pi_130856063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Met duimpjes!

Maar dat ze hier serieus 50 euro voor durven te vragen 8)7 :

[..]

En de artiesten werken er belangeloos aan mee... waar gaat die 50 euro dan heen?
pi_130856320
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:15 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ben geholpen door Mark. Hij nam rustig de tijd en volgens mij heef thij het hele magazijn overhoop gehaald :D
En blijkbaar is de Guide het "vlaggenschip" van Saucony, wist ik niet. Ze voelen iig goed aan, niet zo zacht.

Dit was overigens het laatste paar schoenen dat hij pakte.
Ik word er ook altijd goed geholpen. Fijne zaak. De guide 6 is net als de guide 5 een fijne schoen, voor ons althans.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hij mij de Guide 6 mee zou geven, of ze moeten echt heel anders zijn dan de 5. Ik liep er echt niet goed op, als een stijve hark ipv als een zwabberhark.
De 6 is vrijwel gelijk aan de 5. Dus de laatste keer was ik snel klaar :)
pi_130856704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Sjaapje het volgende:

SPOILER
Leuk!
pi_130856828
Is nog 3 kwartier lopen vanaf Den Haag CS :P
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 19:31:42 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_130856975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Is nog 3 kwartier lopen vanaf Den Haag CS :P
9mins, aldus Google maps (klik)?

Oh kak, ik keek bij auto... wacht ff :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2013 @ 19:33:57 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130857065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

9mins, aldus Google maps (klik)?
Vergeet je niet op het looppoppetje te klikken bovenin?
pi_130857067
Warming up :P
pi_130857237
Dus, trammeet? :P
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 19:39:20 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_130857254
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vergeet je niet op het looppoppetje te klikken bovenin?
I know :') blond en ales!

Maar goed tram 3 gaat elke 10min naar een halte daar in de buurt :) trammeet dan maar. Ging in Rotterdam ook goed!
pi_130857368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

I know :') blond en ales!

Maar goed tram 3 gaat elke 10min naar een halte daar in de buurt :) trammeet dan maar. Ging in Rotterdam ook goed!
Hmmmbier :9
pi_130857430
Mossel en ik zijn nog druk aan het taperen in Frankrijk. En koolhydraten (lees baguettes) stapelen..
pi_130857443
doen we weer zo'n gezellige drukke whatsapp groep? :P
pi_130857647
De ingang naar het terrein zit wel redelijk onpraktisch trouwens. Daardoor moet je best wel een stuk verder lopen vanaf het station. Tram 1 en 17 zijn nu ook niet handig..
  donderdag 5 september 2013 @ 20:00:15 #261
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_130858058
12 km mag er worden bijgeschreven voor vandaag. Maar wat is het warm 8)7
Na 3 KM was ik al zeiknat.

Nu tijd voor een heerlijk verkoelend bad :P
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_130858916
O, alvast voor de eventuele trammeet: gaan jullie ook allemaal naar de 5km kijken? IJsdraakje treint namelijk met mij mee met korting, dus ik moet sowieso op tijd zijn en kijken.
pi_130858973
Zit er al even aan te denken om een sportarmband te kopen (voor mijn htc one s). Bij wat voor winkel zou ik hiervoor het beste kunnen kijken, bij een hardloopwinkel (of sportzaak iig) of zou ik hiervoor bij een andere winkel gaan kijken? Als ik beetje op internet kijk kom ik er niet achter of er ook altijd een vakje zit voor sleutels, is dit meestal wel aanwezig bij een sportarmband?
pi_130859035
@piet: die armbanden die ik heb gehad voor telefoons zaten geen vakjes voor sleutels in. Een losse sleutel kan wel achter de telefoon, maar een sleutelbos niet
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 20:26:56 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_130859129
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
O, alvast voor de eventuele trammeet: gaan jullie ook allemaal naar de 5km kijken? IJsdraakje treint namelijk met mij mee met korting, dus ik moet sowieso op tijd zijn en kijken.
Ik ben er waarschijnlijk ook ruim op tijd. Marge ivm eventuele treinproblemen, je weet maar nooit ;)
pi_130859130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zat net naar het programma te kijken, maar beetje vreemd dat ze voor die kidsloopjes 2 uur uittrekken.
Ik vind het altijd wel leuk om aan te moedigen (dat vind ik zelf immers ook fijn, als er mensen langs de kant staan die je aanmoedigen) dus ik wil wel kijken bij de 5
  donderdag 5 september 2013 @ 20:27:47 #267
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130859171
Hopelijk gaat mijn knie normaal blijven zondag. Heb nu al lang last maar ik moet en zal de strongmanrun lopen. (ja eigenwijs, oppassen dit dat) wil het niet dan stap ik uit. :W
  donderdag 5 september 2013 @ 20:28:23 #268
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130859196
Ik wil ook wel op tijd.
pi_130859318
quote:
99s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil ook wel op tijd.
^O^

Hopelijk valt het mee met de knie Daglopert! Nu tot zondag rust?
  donderdag 5 september 2013 @ 20:33:15 #270
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130859397
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

^O^

Hopelijk valt het mee met de knie Daglopert! Nu tot zondag rust?
Ja vanaf dinsdag al. Ja ik hoop ook dat de knie lief blijft. Zeurt al een maandje lichtjes.
pi_130859925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:44 schreef Guard het volgende:
doen we weer zo'n gezellige drukke whatsapp groep? :P
ik zit nog in de huidige geloof ik :P
pi_130859955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef hatsaflats het volgende:
Dus, trammeet? :P
Trammaagd hier.
pi_130860033
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:59 schreef Guard het volgende:
Uhm.... ik pas.
SPOILER
Ontopic:
Omdat ik afgelopen weekend een ten miles heb gelopen, daarna nog even met mijn vrouw mee gerent heb (met haar training) en gisteren ongeveer 18 km heb gelopen, had ik verwacht dat ik wel in de top 3 zou staan bij Endo.....
_O- _O- _O-
  donderdag 5 september 2013 @ 20:50:40 #274
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130860217
quote:
12s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Arquero het volgende:

[..]

trouwen??
pi_130860239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef streamnl het volgende:

[..]

SPOILER
Ontopic:
Omdat ik afgelopen weekend een ten miles heb gelopen, daarna nog even met mijn vrouw mee gerent heb (met haar training) en gisteren ongeveer 18 km heb gelopen, had ik verwacht dat ik wel in de top 3 zou staan bij Endo.....
_O- _O- _O-
Tarahumara 71.65km :o
pi_130860297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:51 schreef hatsaflats het volgende:

:Y O+
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 20:52:43 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_130860338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

trouwen??
:o ik ga het tegen Mrs. RD zeggen!! :(

:P
pi_130860352
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef streamnl het volgende:

[..]

SPOILER
ieder zijn ding natuurlijk, maar Kane is voor mij de Nederlandse versie van Nickelback
pi_130860358
quote:

[..]

En allemaal op de VFF! _O_
pi_130860394
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef Guard het volgende:

[..]

ieder zijn ding natuurlijk, maar Kane is voor mij de Nederlandse versie van Nickelback
Daar hoor ik ook iedereen over, maar wat is er mis mee? Vind het best grappige nummers.. :')
pi_130860525

_O_
pi_130860547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En allemaal op de VFF! _O_
Ik heb in totaal nog maar 151km op de Kinvara's gelopen, en hij doet de helft in 1 week...

gaat erg langzaam, die km's op Kinvara's }:|
  donderdag 5 september 2013 @ 20:59:10 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130860685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:o ik ga het tegen Mrs. RD zeggen!! :(

:P
Mrs.RD heeft nog te sterke Schotse roots om aan koopziekte te lijden terwijl ik juist (hence de achternaam) nog Bourgondische roots heb
pi_130860717
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb in totaal nog maar 151km op de Kinvara's gelopen, en hij doet de helft in 1 week...

gaat erg langzaam, die km's op Kinvara's }:|
Komt wel goed! Rustig opbouwen is goed bezig! :)
  donderdag 5 september 2013 @ 21:00:04 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130860737
quote:

[..]

tijd dat ik mijn kilometers ook maar weer eens ga bijhouden O-)
pi_130860864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:59 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Komt wel goed! Rustig opbouwen is goed bezig! :)
In het kader van rustig opbouwen ben ik erg aan en twijfelen of ik zondag op m'n Mirage's of Omni's zal gaan lopen. 10km op de Kinvara's gaat goed, Omni's blijf ik meh vinden, maar op de Mirage's heb ik nog niet onwijs veel gelopen, en 10em is toch best ver ;) Drama! Zoveel schoenen!

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tijd dat ik mijn kilometers ook maar weer eens ga bijhouden O-)
Ik sta nu boven je in de challenge ;)
  donderdag 5 september 2013 @ 21:04:46 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130860976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef hatsaflats het volgende:

Ik sta nu boven je in de challenge ;)
heb de challenge maar gelaten voor wat het is.... het begon me op een gegeven moment alleen maar af te leiden en soms dacht ik "waarom loop ik eigenlijk? omdat ik het leuk vind of om de challenge?"
pi_130861044
Morgen weer rennen O+ yay O+
Ja doei.
pi_130861176
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen weer rennen O+ yay O+
Met dubbele sokken en een potje vaseline?
  donderdag 5 september 2013 @ 21:10:03 #290
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_130861272
Ook weer gelopen, tegen de 8min per km ... dat is even wennen zeg. _O-
pi_130861618
quote:

[..]

8)7 8-)

Nog een kiekje van m'n vliegende finish van gisteren

Nu nog ff een klein herstel rondje doen, moet wel aan m'n kilometers denken hè.
pi_130861686
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef Tarahumara het volgende:

Nice pic!! _O_
pi_130861698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Met dubbele sokken en een potje vaseline?
yup! *O*
Ja doei.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:18:55 #294
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130861805
quote:

[..]

8)7 8-)

[ afbeelding ]

Zeeffoto! :P
pi_130861815
quote:

[..]

8)7 8-)

[ afbeelding ]

Vet hoor, ziet goed dat er aardig wat snelheid in zit ;). Maar dat betekend wel dat je nog best wat harder had kunnen lopen ;).
Nee, erg goed gedaan! ^O^
pi_130861985
Nice pic ^O^
pi_130862016
quote:

[..]

8)7 8-)

[ afbeelding ]

Leuk! Je ledematen zijn te snel voor de camera!
pi_130862030
Je moet niet zo snel lopen als er een foto gemaakt wordt Tarahumara, nu is de foto niet helemaal scherp!
pi_130862038
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup! *O*
*G*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 september 2013 @ 21:37:18 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130863134
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')