Ja nou weet ik het niet meer hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nee nu boeit het ons al niet meer
quote:
Dont tuch mi amigo!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef OProg het volgende:
Collega is aan de telefoon een variant van Engels aan het bezigen waar Rob Geus jaloers op zou zijn.
Paar minuutjes nu, de zon lokt namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:31 schreef Specularium het volgende:
Hey, The Return Of The Corrie.
Even kijken hoe lang het vandaag duurt.
Nee. Valt me gewoon op dat het onderwerp ineens bijna volledig uit het nieuws verdwenen is.quote:
Dat krijg je met de waan van de dag.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Valt me gewoon op dat het onderwerp ineens bijna volledig uit het nieuws verdwenen is.
Wat mij betreft prima, jammer alleen dat Syrië er voor in de plaats is gekomen.
Klopt. Dit onderschrijft het weer op een fraaie manier.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg je met de waan van de dag.
14000 mensen in 1 zomer? Dat is wel extreem veel, moet een enorme camping zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
Ik was het ook alweer vergeten, in de kranten ook helemaal niets meer erover. Ik kwam wel iets anders tegen, artikeltje over een leuke camping
Zijn baard is half lijkt wel, aan 1 kantquote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Travel. het volgende:
Corrie. Jij vindt mannen met baarden toch leuk?
Wat vind je hier leuk aan dan?
Heb echt dagelijks nachtemerries door hem
[ afbeelding ]
Ik vind hem eng. Zit in Therapie erdoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn baard is half lijkt wel, aan 1 kantNiet leuk.
Oh ik ben ook niet vies van harde humor hoor. Maar David is wel een baas natuurlijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
The roast of Charlie Sheen was wel beter.
Die van Bob Saget ook, werd ie de hele tijd voor pedo uitgemaakt.
Daar hou ik van he?
Is dat veel aan alcoholpercentage? Klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn god hij verkracht dat liedje even
Ik heb dit drankje nu, zat in het boodschappenpakket, beetje te zoet, maar het gaat wel.
[ afbeelding ]
Valt wel mee, 14,5. Iets meer dan wijn dus.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat veel aan alcoholpercentage? Klinkt wel lekker.
Oh dan kan ik het wel drinkenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee, 14,5. Iets meer dan wijn dus.
SBS of Veronica.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Boodschappenpakket? Hoe kom je daar aan?
Tot hoeveel procent mag jij?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan kan ik het wel drinkenbinnenkort eens kijken bij de appie.
nee kun je bestellen, incl. bezorgen meestal 15 euro.quote:
Welke datingshow?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ga even die FOK! datingshow kijken.
Daarna Camping PowNed.
Soms zit er wasmiddel bij, dan heb je het er al bijna uit.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat tof dat pakket, ga ik ook eens doen.
Op zich geen beperking, maar tussen 10 en 20% heb ik het minst last van.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot hoeveel procent mag jij?
Oh ja die ga ik ook opzetten, deze roast heb ik toch al 2x gezien.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Ik ga even die FOK! datingshow kijken.
Daarna Camping PowNed.
Maar dan krijg je ze niet thuisgestuurd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kun je die boodschappen ook in de winkel halen en ben je goedkoper uit.
Ohja, Corrie wacht natuurlijk op die hete bezorgboi.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dan krijg je ze niet thuisgestuurd.
Oh is dat vandaag, dan ga ik ook kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die mensen die net bij de Grote Matthijs Show zaten.
Nee hoor. Vooral niet als er, wat ik zei. bijvoorbeeld drank en wasmiddel bij zit. Laatst zaten er ook vaatwastabletten bij.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kun je die boodschappen ook in de winkel halen en ben je goedkoper uit.
Nee gekquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, Corrie wacht natuurlijk op die hete bezorgboi.
De jongen die vroeger van de Albert bij ons in de flat kwam was echtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, Corrie wacht natuurlijk op die hete bezorgboi.
Doe maar stoer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Vooral niet als er, wat ik zei. bijvoorbeeld drank en wasmiddel bij zit. Laatst zaten er ook vaatwastabletten bij.
Hang een naaktfoto van jezelf in de hal zodat hij die ziet als je de deur open doet, zoals samantha in sex & the city.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee gekAl kent hij mij wel nu zo langzamerhand
Ja doei, dan zie ik mezelf ook elke keerquote:Op woensdag 4 september 2013 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hang een naaktfoto van jezelf in de hal zodat hij die ziet als je de deur open doet, zoals samantha in sex & the city.
Hee die hebben wij ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
nee kun je bestellen, incl. bezorgen meestal 15 euro.
[ afbeelding ]
Voorbeeldje. Zijn nu denk ik uitverkocht want op de SBS site zie ik deze niet meer.
Veronica is er nog wel, deze heb ik van de week binnen gekregen.
op zich is dit nog best wel een aardig pakket voor die prijs volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
nee kun je bestellen, incl. bezorgen meestal 15 euro.
[ afbeelding ]
Voorbeeldje. Zijn nu denk ik uitverkocht want op de SBS site zie ik deze niet meer.
Veronica is er nog wel, deze heb ik van de week binnen gekregen.
Is het ookquote:Op woensdag 4 september 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
op zich is dit nog best wel een aardig pakket voor die prijs volgens mij
ik ga het ook een keer proberen denk ik
en dat is om de week of of om de maand ofzo?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
TV / The Undateables #1
Paul was me net voor
Dat pakket bedoel je denk ik? Ik dacht 1x in de maand, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dat is om de week of of om de maand ofzo?
je quote de link naar dat tv-programma he? Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
nee ik doelde niet op je vrouwenproblemen nee
dat pakket idd, goede tip
Volgens mij niet elke maand. Minder. Paar keer per jaar dacht ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:20 schreef sp3c het volgende:
nee ik doelde niet op je vrouwenproblemen nee
dat pakket idd, goede tip
Ja ik zal er aan denken. Post ik het hier wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
kan iemand ff roepen de volgende keer dat er weer zoiets is
Niet vergeten he.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zal er aan denken. Post ik het hier wel.
Ik PROBEER er aan te denken. Soms post ik het in het eendagsaanbiedingentopic. Vergeet ik ook weleens.quote:
23 september hoorde ik van een bron op FOK!.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Modjes, wanneer is het sjoelen weer? Vroeger hexje en ik ons af.
Okee. In Rotjedam?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
23 september hoorde ik van een bron op FOK!.
Dat was toch het snelst ook dacht ik? Met die tram?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
eerste keer heb ik haar op Den Haag CS opgehaald, dan kom je niet langs Rotterdam CS
wel dezelfde metro dus ze zou het moeten snappen maar je gaat dan dus de andere kant op en volgens mij wordt het dan ingewikkeld voor het oude besje
vorige keer reed ze met lompehork mee
ALS ik meega dan is dat wel handig jaquote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
ik wil trouwens best naar Rotterdam CS komen hoor, scheelt nauwelijks tijd
Met de Fyra was dacht ik nog sneller dan naar DH CS, nog niet eens een half uur volgens mij. Omdat die nergens stopt verder.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
ja
maar sp3cularium gaat niet via Den Haag CS lijkt me
Zit niet zo te zeiken joh, badmuts.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik meega dan is dat wel handig jaWant ik weet niet of ik het weer vind. Maar ik weet nog niet of ik weer durf als er heel veel mensen komen.
mwah, Greys is geen mod meer en die mag ook gewoon blijven komenquote:
Zaterdag vond ik ook best eng, sorry ik kan het niet helpen. Wel een beetje aardig doen jij.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken joh, badmuts.
Nee hoorquote:
Oh, laat dan maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je tetters hebt mag je ook naar binnen.
Ik hou niet van dwergen. Wil ze altijd werpen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Miranda niks voor jou, specularium?
Pfff ik ben helemaal niet sprankelend. Nerveus wrak eerderquote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
nou ok en vanwege je sprankelende persoonlijkheid Corrie, daar houden we ook van
Ja en nog bijna als laatste thuis ook volgens mij, kun je nagaan.quote:
Volgens mij was ik als eerste thuis en jij als tweede.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
Ja en nog bijna als laatste thuis ook volgens mij, kun je nagaan.
ik wil er een keer mee sjoelenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou niet van dwergen. Wil ze altijd werpen.
Volgens mij was OProg ook voor mij. Ik was rond half 2 kwart over 1 zoiets thuis denk ik?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was ik als eerste thuis en jij als tweede.
Zozo wat laat. De rest was pas 3 dagen later thuis.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was OProg ook voor mij. Ik was rond half 2 kwart over 1 zoiets thuis denk ik?
voor een bejaarde is dat heel laat ja. De deur zat al bijna op het nachtslot.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zozo wat laat. De rest was pas 3 dagen later thuis.
Dat ik het nog weet komt doordat ik zo nodig moest piesen dat de eventuele teutheid daardoor meteen was verdwenen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
als je nog weet hoe laat je thuis was dan was het sowieso te vroeg
Miranda was die zwakbegaafde.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou niet van dwergen. Wil ze altijd werpen.
Corrie is het bindmiddel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet zonder Corrie.
Hoiquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet zonder Corrie.
DAT is in ieder geval een meet waar ik niet naartoe zou gaan, 1x gekampeerd, NOOIT meer. Ik kon de wc niet vinden in het donker, toen ben ik maar achter de tent gaan zittenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is een FOK! meet op een camping niet veel anders.
Godverdommequote:Op woensdag 4 september 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is in ieder geval een meet waar ik niet naartoe zou gaan, 1x gekampeerd, NOOIT meer. Ik kon de wc niet vinden in het donker, toen ben ik maar achter de tent gaan zitten
Bahquote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lekker warm, de stank moet je dan maar voor lief nemen.
Ik weet het niet, was gewoon de eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Tem het volgende:
Nee, Van Gaal. Waarom zou Louis Theroux aanvallen hebben?
Zou wel kunnen ja..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
ALLE clowns zijn naar. Vooral die witte pierrots, daar heb ik helemaal een hekel aan.
Dat zijn een paar prima tetten. Uit de aflevering met de hoerenkast gok ik.
Hij is leuk. En komt met alle vragen weg, door die onschuldige blik jaquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja..
Louis kijkt altijd zo onschuldig
Note.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:50 schreef Uccie het volgende:
Bassie kan niet belachelijk genoeg gemaakt worden, nare kerel
Ja inderdaad. Vind hem ook leukquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is leuk. En komt met alle vragen weg, door die onschuldige blik ja
Het is het waardquote:
OK dan krijg je ook geen lieve note van mijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
ik kan ze zelf ook lezen en verwijderen he slimmie?
nee Jian of Ryan3 ofzo, die trippen helemaal van het pad af als ze merken dat ze er een note bijhebben, das megagrappig
ik zat heel even te twijfelen of ik ervan moest huilen maar ik heb het droog weten te houden ...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan krijg je ook geen lieve note van mij
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zat heel even te twijfelen of ik ervan moest huilen maar ik heb het droog weten te houden ...
niet van toepassing hier he?quote:
Zuip nou maar gewoon door.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Anderhalf glas van dat bocht is wel genoeg, toch een beetje te zoet.
Omdat ik de afstandsbediening heb.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En hoezo kun jij mij commanderen?
Ijsblokjes, is het ook minder zoet.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
Nee als het even staat wordt het een beetje lauw ook en dan vind ik het niet meer lekker. Dan proef je helemaal de zoetheid.
Nu krijg ik hele rare ideeenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik de afstandsbediening heb.
Neeheee dit moet je langzaam drinken.quote:
Ja die kan ik wel maken morgen. Dan wordt het ook een beetje verdund.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ijsblokjes, is het ook minder zoet.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
of gewoon heel iemand anders noten voor Uccie dr schijtlolligheid
Hallo!quote:
gewoon mee sjoelenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
Ja weet ik het wie daar zitten...met hun lizardpeople
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]doe maar bij iemand uit BNW, die zijn toch raar
Ja als ik eind september op de been ben wel, anders in oktober, maar sjoelen kom ik doenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
hij zit wel altijd te klagen dat hij daar 100den notes per dag krijgt ofzo
[..]
gewoon mee sjoelen
Ok ok, niet allemaal....maar je moet toegeven dat er een aantal zitten die op weg zijn het contact met de realiteit te verliezen.quote:
Klopt, en daarom bestaat BNW. Hebben ze ook een plekje waar ze zich veilig voelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok ok, niet allemaal....maar je moet toegeven dat er een aantal zitten die op weg zijn het contact met de realiteit te verliezen.
we moeten ze stiekem noten!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, en daarom bestaat BNW. Hebben ze ook een plekje waar ze zich veilig voelen.
Je moet dit dan wel eerst met mensen afspreken, zonder dat ze hier vanaf weten.quote:
Of je zet: "je wordt in de gaten gehouden"quote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
gewoon stiekem
en dan gewoon echt niets in de note zetten
Ja, je kan toch niet in je eentje samenzwerenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
nee nu is het te ingewikkeld, de lol is er vanaf
bedankt Ucc
Story of my life.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:47 schreef sp3c het volgende:
nee dat zeggen we dus niet
we zeggen alleen dat je dan achteraan de rij staat
met jou kunnen we sjoelen dus jij mag sowieso blijvenquote:
doe het!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou je ermee kunnen wurgen.
true story
Is dit een date?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou je ermee kunnen wurgen.
true story
Nee ik heb alleen maar lieve notes, niet doenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Doe maar wel, heb zin om jou een note te geven.
Jullie wilden toch een vrouwenmeet houden, wat is deze?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja steun HEM maar weer he? Mannen...
Dat is helemaal niet waar man. Er werden alleen namen genoemd van mensen die niet konden en dat waren toevallig vrouwen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jullie wilden toch een vrouwenmeet houden, wat is deze?
Enig.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:05 schreef Uccie het volgende:
Vrouwenmeet....ja dat kan wel, met wijntjes en cupcakes enzo
Cnorrie zit bijna op de kast.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
En daarna begonnen jullie meteen te konkelen om dan maar een mannenmeet te houden dus je hebt wel boter op je hoofd Aquarium.
Welnee man, dat denk je altijd, is helemaal niet zo. Dan moet je op andere (figuurlijke) knoppen drukken.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnorrie zit bijna op de kast.
Wat een Topshow.
Die wil gemengd, komt omdat hij een hete voorboi is.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:10 schreef Uccie het volgende:
Zou Voorzichtig nou naar de vrouwen of mannenmeet willen.
gewoon wat meer spannende foto's plaatsenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo geef ik toch eens iemand een erectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |