Dat je dat nog niet wist naar de Ajax affaire. Dit soort mensen wilden mijn club kapot makenquote:
Maar kom op het gaat over vals spelen binnen een spelletje. Los dat lekker intern op en val mij en de politiek hier niet mee lastig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:26 schreef Wopper1 het volgende:
Zoals altijd doet men er lacherig over.. Ze hebben totaal geen idee.
Jij was toch voor Heerenveen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wist naar de Ajax affaire. Dit soort mensen wilden mijn club kapot maken
Zeg, heb jij wat te verbergen ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
Duiters die gewoon yolo Nederlandse telefoonlijnen kunnen afluisteren
Hihihohoquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij was toch voor Heerenveen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wist naar de Ajax affaire. Dit soort mensen wilden mijn club kapot maken
Ik hecht meer waarde aan de werkjes van Diederik Stapel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom mogen dit soort mensen zich wetenschapper noemen als je niks kan en mag bewijzen?
Goeie TT.quote:
Nog bedankt trouwensquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nou, achter mij lachten er toch twee mensen!
Ja die was het, zo'n treurig verhaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
Btw die Duitser die zelfmoord pleegde was Enke. En niet vanwege fixing maar meer om een 2 jaar eerder gestorven dochter.
http://www.elsevier.nl/Sp(...)ord-ELSEVIER250531W/
eet veel bananen.quote:
Maandag was ook flop, het blijft flop totdat Syrie van de agenda geschrapt wordt, over 2 maanden dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Maandag was het een topshow. Nu een flopshow
Het zijn het topshows als Johannes afwezig is, maar dat is meestal alleen bij VI.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
Altijd als ik kijk is het een flop :/
Laat het nog maar lekker dalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:35 schreef Tem het volgende:
Wat een lulkoek, prijzen dalen nog steeds.
Was dat Bakoe ofzo?quote:
Ik verwacht dat de kijkcijfers dit jaar dalen... ze hebben geen goede start.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik verwacht dat volgend jaar de huizenprijzen weer dalen. ik heb een signaal.
Dan zal het Astana zijn.quote:
FOK!kers die het netjes houden, je verwacht teveel, Pienjow.quote:
Niet geprobeerd is altijd mis. Ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK!kers die het netjes houden, je verwacht teveel, Pienjow.
Ook geen pizza met melk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
Geen Johannes, geen Karina, sowieso een floptopic.
Albaquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Opeten al die stouterts hier!
Die is 100% in het bezit van Knevelquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Had dan gewoon die geyle pittige royalwatcher uitgenodigd.
Ze zullen wel moeten want zo te horen is het een aardig duidelijke zaak.quote:
Bernhard >> Albertquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef alors het volgende:
Waarom doen ze daar zo moeilijk over? Geef dat kind toch erkenning.
Je kan zeggen wat je wil over die "schavuit" maar hij zorgde wel voor zijn kroost. Dat hij daarbij steekpenningen nodig had is bijzaak.quote:
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heet Kenneth Vermeer.
[..]
#TeamSyntix
Als jij in het showtje gaat zitten zou iedereen met rotte tomaten gooien.quote:
Hoop dat hij beseft dat ze hoogzwanger is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
Susan Smit, Jeroentje heeft er zin in.
Echt ... Laat maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Weet dat Peter R de Vries eroverheen is geweest.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij in het showtje gaat zitten zou iedereen met rotte tomaten gooien.
Now hush, kinderbedtijd is geweest.
Als je zo gaat denken... weet dat Jeroen Pauw over 3/4 van de vrouwelijke BN'ers is heengegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Weet dat Peter R de Vries eroverheen is geweest.
Eigenlijk is dat hele 'ik zou haar doen'-gedoe onzin. Laten we eerlijk zijn: hoeveel van ons hebben het met een bekende actrice/zangeres/fotomodel gedaan of zullen het er mee doen?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken... weet dat Jeroen Pauw over 3/4 van de vrouwelijke BN'ers is heengegaan.
Daar heb ik helemaal geen moeite mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken... weet dat Jeroen Pauw over 3/4 van de vrouwelijke BN'ers is heengegaan.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij in het showtje gaat zitten zou iedereen met rotte tomaten gooien.
Now hush, kinderbedtijd is geweest.
Ik ben inderdaad een van de weinigenquote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat hele 'ik zou haar doen'-gedoe onzin. Laten we eerlijk zijn: hoeveel van ons hebben het met een bekende actrice/zangeres/fotomodel gedaan of zullen het er mee doen?
Jah maar het gaat om het symbool.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:34 schreef Morendo het volgende:
Marjan Olfers met haar 'weet je, weet je'. En dan nog de SP die tienduizenden Syriërs wil importeren. Ja, dat gaat ongetwijfeld een succesnummer worden.
'We moeten toch iets doen'. Dat niveau inderdaad. Politiek van de goede bedoelingen.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah maar het gaat om het symbool.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat hele 'ik zou haar doen'-gedoe onzin. Laten we eerlijk zijn: hoeveel van ons hebben het met een bekende actrice/zangeres/fotomodel gedaan of zullen het er mee doen?
quote:Op woensdag 4 september 2013 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah maar het gaat om het symbool.
Breng dit even ter sprake, heren.quote:Voordat Smit een bekende Nederlander werd als schrijfster, speelde ze in de erotische film Diamonds are for Pleasure (1996)
Al aan je postaantal van de dag ?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Dat van de Megalomaan stond er vast niet bij gok ik zo.
Laat maar.quote:
Ziet er wel leuk uit dus zal wel een onmeunig kutboek zijn ala heleen van rooyenquote:Op woensdag 4 september 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Susan Smit
Schrijfster Susan Smit over haar roman Gisèle en haar bezoekjes aan de Megalomaan
Op de boot van Pauwquote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Breng dit even ter sprake, heren.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen we straks weer zo'n spannende 'Kluis van al Capone avond'?
ooohquote:Op woensdag 4 september 2013 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ja ja, wrong topic, ik moest in DWDD zijn.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Susan Smit
Schrijfster Susan Smit over haar roman Gisèle en haar bezoekjes aan de Megalomaan
Oh leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Özcan Akyol is 'r vanaaf
Over de anti-pedofielen demonstratie in Deventer
Welke ben jij?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:03 schreef Hierro het volgende:
Mensen die het verschil niet kennen tussen pedofielen en pedoseksuelen.
*klopt zichzelf op de borst*quote:Op woensdag 4 september 2013 23:04 schreef n00b13 het volgende:
Is 8e zeg maar niet nog best wel aardig?
*en nu allemaal!*quote:Op woensdag 4 september 2013 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
*klopt zichzelf op de borst*
Het is mijn Kamp, Henk.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij zit niet in het Kamp Henk?
Niet als je het eerst bij jezelf doet.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:10 schreef tong80 het volgende:
Is de strot doorsnijden te rigoureus ?
Oh, ik dacht dat het een stelling was...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Henk Kamp snapt er helemaal niets van.
Bedrijven vallen om.
Nederlanders worden er uit geschopt
Versoepeling ontslagrecht
Nederlanders zijn te duur DUS Polen etc aan het werk
Ga je maar gewoon harder werken op de scheepswerf.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Blijf alsjeblieft van dat pensioengeld af.
Laat ons weten wat je er van vindt.quote:
En dan kunnen nog wat managers en snelle henkies uit het netwerk een baantje krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef n00b13 het volgende:
"Wat is een intermediar?"
Correct antwoord:
Een intermediar is iemand of een organisatie die we tussen 2 partijen zetten. Deze intermediar helpt ons het geld op te maken.
Dat is handig, want dan kunnen we iemand de schuld geven.
nu al een mager showtje, ook omdat johannes niet meepost hier.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ons weten wat je er van vindt.
Dit ja. Maar ik begrijp ook niet zo goed wat nou de visie erachter is.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ook zo'n topidee: we gaan flexers meer zekerheid geven, niet na drie jaar, maar na twee jaar een vast contract!Dat betekent dus dat je na twee jaar een schop onder je hol kan krijgen.
#teamjohannesquote:Op woensdag 4 september 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu al een mager showtje, ook omdat johannes niet meepost hier.
Dat is wel een groot gemis inderdaad ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu al een mager showtje, ook omdat johannes niet meepost hier.
Ik snap die regel "na drie jaar geen jaarcontracten meer", sowieso niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ik begrijp ook niet zo goed wat nou de visie erachter is.
Waarom gooien we het hele ZZP model niet weg en geven we mensen de mogelijkheid om op basis van tijdelijke contracten te werken, dat is toch veel praktischer voor iedereen?
Mij werd slechts mijn mening gevraagd. Ik verdwijn hier wel weer. Tis ook nooit goedquote:Op woensdag 4 september 2013 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ] Ga nu maar fappen jongens en stoppen met posten over dat irrelevante onderwerp.
Voor drie maanden toch? En dan nemen ze je weer aan als ze daar zin in hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap die regel "na drie jaar geen jaarcontracten meer", sowieso niet.
Laat gaan joh Hansie.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij werd slechts mijn mening gevraagd. Ik verdwijn hier wel weer. Tis ook nooit goed![]()
Sorry voor de overacting.quote:
Dat is om te voorkomen dat mensen voor eeuwig jaarcontracten krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap die regel "na drie jaar geen jaarcontracten meer", sowieso niet.
Natuurlijk viel daar wat te neuken. Koerdische importbruiden genoeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is 6 weken lang in een Koerdisch dorpje geweest...
Ik denk steeds dat hij dat is jaquote:Op woensdag 4 september 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel wat op deze meneer.
Eensquote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Heeft alors al een dweil nodig voor bij die Turk?
Ooit was een jaarcontract bedoeld als... een jaarcontract.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat mensen voor eeuwig jaarcontracten krijgen.
Het doel van een jaarcontract was om mogelijkheid te geven een medewerker "een soort verlengde proeftijd" te geven geloof ik. Best logisch. Nu wordt het misbruikt om mensen goedkoop buiten de deur te kunnen zetten, daarvoor hadden we juist het ZZP/eenmanszaakmodel.
Nee, de tena kan in de kast blijven vanavond.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Heeft alors al een dweil nodig voor bij die Turk?
Oh, je bent er?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
Als hij nou ook nog zo lachte als de fietsmeneer was hij echt perfect.
Ik was niet boos en ik zit niet te zuipen. Ja water.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie is nu niet meer boos.
Want ze zit te zuipen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme ik zat er op te wachten
Ik heb nu in totaal al bijna een afwasteil volgekwakt bij het lezen van haar postsquote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie denken wel steeds aan Corrie he. Rare obsessies..
Heej doe eens aardig.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem je Corrie nou een heks?
tmiquote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nu in totaal al bijna een afwasteil volgekwakt bij het lezen van haar posts
Ik heb mijn hele beeldscherm ondergeyoghurt.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nu in totaal al bijna een afwasteil volgekwakt bij het lezen van haar posts
Ik was even ontopic. Witte heks Susan.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem je Corrie nou een heks?
Dat wist ik natuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik was even ontopic. Witte heks Susan.
Speciale gel van Pauw is daar debet aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Er zit een pluk haar niet goed bij haar die wil ik platdrukken.
Komt omdat er een lucht vanaf komt.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Alle mannen aan tafel zitten op een aparte manier naar haar te kijken valt me op.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Speciale gel van Pauw is daar debet aan.
Als de camera's uit zijn vrees ik een groepsverkrachting op de rooie tafelquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Alle mannen aan tafel zitten op een aparte manier naar haar te kijken valt me op.
Een heksen scheetje.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat er een lucht vanaf komt.
Zou dat het zijn? Denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat er een lucht vanaf komt.
Die zijn doodsbang dat ze gaat bevallen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Ze motte nie aan me kids komen!!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Wat is het toch dat juist pedo's juist bij tokkies zo losmaakt?
Deze zin klopt niet, maar jullie begrijpen me wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
Wat is het toch dat juist pedo's juist bij tokkies zo losmaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |