Dat je dat nog niet wist naar de Ajax affaire. Dit soort mensen wilden mijn club kapot makenquote:
Maar kom op het gaat over vals spelen binnen een spelletje. Los dat lekker intern op en val mij en de politiek hier niet mee lastig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:26 schreef Wopper1 het volgende:
Zoals altijd doet men er lacherig over.. Ze hebben totaal geen idee.
Jij was toch voor Heerenveen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wist naar de Ajax affaire. Dit soort mensen wilden mijn club kapot maken
Zeg, heb jij wat te verbergen ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
Duiters die gewoon yolo Nederlandse telefoonlijnen kunnen afluisteren
Hihihohoquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jij was toch voor Heerenveen?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wist naar de Ajax affaire. Dit soort mensen wilden mijn club kapot maken
Ik hecht meer waarde aan de werkjes van Diederik Stapel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom mogen dit soort mensen zich wetenschapper noemen als je niks kan en mag bewijzen?
Goeie TT.quote:
Nog bedankt trouwensquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nou, achter mij lachten er toch twee mensen!
Ja die was het, zo'n treurig verhaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
Btw die Duitser die zelfmoord pleegde was Enke. En niet vanwege fixing maar meer om een 2 jaar eerder gestorven dochter.
http://www.elsevier.nl/Sp(...)ord-ELSEVIER250531W/
eet veel bananen.quote:
Maandag was ook flop, het blijft flop totdat Syrie van de agenda geschrapt wordt, over 2 maanden dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Maandag was het een topshow. Nu een flopshow
Het zijn het topshows als Johannes afwezig is, maar dat is meestal alleen bij VI.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
Altijd als ik kijk is het een flop :/
Laat het nog maar lekker dalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:35 schreef Tem het volgende:
Wat een lulkoek, prijzen dalen nog steeds.
Was dat Bakoe ofzo?quote:
Ik verwacht dat de kijkcijfers dit jaar dalen... ze hebben geen goede start.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
ik verwacht dat volgend jaar de huizenprijzen weer dalen. ik heb een signaal.
Dan zal het Astana zijn.quote:
FOK!kers die het netjes houden, je verwacht teveel, Pienjow.quote:
Niet geprobeerd is altijd mis. Ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK!kers die het netjes houden, je verwacht teveel, Pienjow.
Ook geen pizza met melk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef marcodej het volgende:
Geen Johannes, geen Karina, sowieso een floptopic.
Albaquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Opeten al die stouterts hier!
Die is 100% in het bezit van Knevelquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Had dan gewoon die geyle pittige royalwatcher uitgenodigd.
Ze zullen wel moeten want zo te horen is het een aardig duidelijke zaak.quote:
Bernhard >> Albertquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:45 schreef alors het volgende:
Waarom doen ze daar zo moeilijk over? Geef dat kind toch erkenning.
Je kan zeggen wat je wil over die "schavuit" maar hij zorgde wel voor zijn kroost. Dat hij daarbij steekpenningen nodig had is bijzaak.quote:
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heet Kenneth Vermeer.
[..]
#TeamSyntix
Als jij in het showtje gaat zitten zou iedereen met rotte tomaten gooien.quote:
Hoop dat hij beseft dat ze hoogzwanger is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
Susan Smit, Jeroentje heeft er zin in.
Echt ... Laat maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Weet dat Peter R de Vries eroverheen is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |