Zullen we er eentje delenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik wil gewoon normaal.. liefst nog met een zacht buikje maar niet dik buikje ofzo.
Ah, ik vind 't wel prima dat iedereen spierboys wil.. Meer voor ons ghighi
mensenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
mensen met een laptop met een pentium dualcore en dan 32gb werkgeheugen___
ctrl a+ctrl cquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik had like een hele alinea getypt
heel random en waarschijnlijk niet waarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
watquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moest vandaag een order nakijken van een laptop met die specsquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heel random en waarschijnlijk niet waar
22% ongeveerquote:
zou je dan blubber heten ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Je zou maar uit 50% vet bestaan he. Jezus
Wie weetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zou je dan blubber heten ofzo?
De zwaarste man ooit woog meer dan 500 kiloquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Je zou maar uit 50% vet bestaan he. Jezus
dat zijn geen abs hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
die van 35% bij vrouwen heeft nog gewoon een soort abs hoor, volgensmij is dat echt geen 35% vet![]()
Dat zijn geen abs manquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
die van 35% bij vrouwen heeft nog gewoon een soort abs hoor, volgensmij is dat echt geen 35% veten die bij 40 heeft er een broekje best hoog over dus die cheat en die 45 is weer veel erger dan ik dus dat is het ook zeker niet
Ik denk tussen die 35 en 40 in maar dat is toch fucking veelholy shit
En dat is dan 450 kilo vet ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
De zwaarste man ooit woog meer dan 500 kilo![]()
![]()
jij bent 40 denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
die van 35% bij vrouwen heeft nog gewoon een soort abs hoor, volgensmij is dat echt geen 35% veten die bij 40 heeft er een broekje best hoog over dus die cheat en die 45 is weer veel erger dan ik dus dat is het ook zeker niet
Ik denk tussen die 35 en 40 in maar dat is toch fucking veelholy shit
Ik denk het welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat is dan 450 kilo vet ofzo?
quote:
maar die foto is sowieso wel gephotoshopt en airbrush enzo dus dat maakt het oneerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen abs man. Je ziet je spieren niet met zo'n laag vet erover heen
. Zo is die buik gewoon gevormd
ja zal ik dan gelijk even zeggen wat jij bent schat, daar word je ook niet vrolijk van hoorquote:
Volgens mij is t punt wat ze proberen te maken echt wel duidelijk genoegquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
maar die foto is sowieso wel gephotoshopt en airbrush enzo dus dat maakt het oneerlijk
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja zal ik dan gelijk even zeggen wat jij bent schat, daar word je ook niet vrolijk van hoor
Hebt u vet dat u niet meer nodig hebt?quote:
je hoeft het ook niet lullig te bedoelen om het een kutopmerking te laten zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van mij mag je hoorik bedoelde het niet lullig namelijk.
nou sorry dat ik besta hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet lullig te bedoelen om het een kutopmerking te laten zijn
Maar het helpt welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet lullig te bedoelen om het een kutopmerking te laten zijn
slaat dat nou weer op, jij kan dan wel niet self concious zijn of wat maar guess what de gemiddelde vrouw is dat wel dus je kan wel ff oppassen wat je zegtquote:
Boehoe, grow some.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
slaat dat nou weer op, jij kan dan wel niet self concious zijn of wat maar guess what de gemiddelde vrouw is dat wel dus je kan wel ff oppassen wat je zegt
Ik hoorde het, bij de Jumbo gehaald?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Over vet gesproken. Lays heeft een nieuwe chips-smaak; stokbroodje kruidenboter. Was wel lekker
watquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Over vet gesproken. Lays heeft een nieuwe chips-smaak; stokbroodje kruidenboter. Was wel lekker
baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Yess. Hebben ze die alleen bij de jumbo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde het, bij de Jumbo gehaald?
Ja sorry, normaal let ik daar wel op maar niet als ik in pure anger een post zit te typenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Interpunctie, mensen. Interpunctie!
Ach, als je maar niet gaat ALL CAPS RAGEN is het niet zo ergquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja sorry, normaal let ik daar wel op maar niet als ik in pure anger een post zit te typen
Voor zover ik weet wel. Ik zit mijn baas te pushen het hier ook binnen te halen, want bij de Jumbo is het altijd stormloop voor die shit blijkbaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess. Hebben ze die alleen bij de jumbo?
Mijn ervaring met dat soort gevallen hequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Nee ok, ik overreacte wel een beetje, sorry hamerMaar niet meer doen ok, van die privé dingen die jij wel weet en andere fokkers niet
Je moet toch wat bedenken, wat voor chips zullen er over 30 jaar wel niet uitkomen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt. Maar dat broodje haalde ik er niet uit
Jij bent echt de enige die er wat om geeft. Niemand geeft wat om je gewicht als je maar niet een maatje 100000 bent zeg maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Nee ok, ik overreacte wel een beetje, sorry hamerMaar niet meer doen ok, van die privé dingen die jij wel weet en andere fokkers niet
Jup. Ik haal ook altijd de cream & Union bij de jumbo. En shit van de vegetarische slager bij de jumbo. Heeft appie allemaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Ik zit mijn baas te pushen het hier ook binnen te halen, want bij de Jumbo is het altijd stormloop voor die shit blijkbaar
Koninging Stuartquote:
Ik vond die ene met knoflook en olijf ofzoiets zo lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moet toch wat bedenken, wat voor chips zullen er over 30 jaar wel niet uitkomen?
Nieuw! Fietsbandaugurkbiefstuk chips!
Ja en jij hield je gewoon redelijk koel, ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dat soort gevallen he
Ik heb mijn kaarten nog niet verspeeldquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja en jij hield je gewoon redelijk koel, ik snap dat echt nietIk was naar z'n huis gegaan en had z'n lul eraf gesneden, 'm in een pamper gerold en die pamper down his throat geschoven. Maarja, dat ben ik
In Frankrijk geloof ik was er toch cheeseburger/hamburger Laysquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond die ene met knoflook en olijf ofzoiets zo lekker.
Er zal wel mac-donaldschips komen.. denk ik. Big mac
Saaie lulquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik eet al 9 maanden geen chips meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja en jij hield je gewoon redelijk koel, ik snap dat echt nietIk was naar z'n huis gegaan en had z'n lul eraf gesneden, 'm in een pamper gerold en die pamper down his throat geschoven. Maarja, dat ben ik
Ik at vroeger elke dag chips, ik denk dat ik ben verbeterd, of ik nou saai ben of nietquote:
Saai en moddervetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik at vroeger elke dag chips, ik denk dat ik ben verbeterd, of ik nou saai ben of niet
Ik dacht al, die andere vond ik niet echt hardloop muziek!quote:
Ik had mijn mobiel/ipad/mp3 op de grond gesmeten en was naar huis gerendquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoorde dit nummer toen ik ging hardlopen vandaag.
Echt chill hardlopen was dat wel.
Je kent dat nummer toch wel zeg?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht al, die andere vond ik niet echt hardloop muziek!
okee sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Weet je hoe chill zulke muziek looptquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had mijn mobiel/ipad/mp3 op de grond gesmeten en was naar huis gerendBah
Je krijgt er energie van. Zo'n nummer van OKE GAN WE DOEN DAAAAAAAAAGquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel eens gehoord, niet van naam, maar deze versie vind ik ook niet hardlopig!
Hardlopen op Pendulumquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je hoe chill zulke muziek loopt
Zie mijn PI dan manquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo onaardig tegenwoordig
Ja ik snap ook wel dat je het niet meent, maar ondanks dat maak je stomme grapjes!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ik ben nog niet zover dat ik mn eigen muziek uit kies.
Jammer danquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat je het niet meent, maar ondanks dat maak je stomme grapjes!Stombo!
Ik wil niet met je pratenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
WAAROM WILLEN ALLEEN KNAPPE JONGENS DIE OVERZEAS WONEN MET MIJ PRATEN
inb4 ''omdat ze fake zijn'' nee we hebben gecammed ok
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
tjaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn kont doet helemaal geen pijn
Ah, dan heb je dus ervaringquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn kont doet helemaal geen pijn
Ehhh volgens mij hebben er zo veel mensen met je gepraat, dus je praat onzin!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
Ik thuis wel (alleen op mijn slaapkamer though) maar op school nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
boeien we hebben airco in de werkplaats
Ja maar ik bedoel knappe/leuke jongens die in Nederland of uberhaupt in Overijssel wonen kijken niet eens naar mequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh volgens mij hebben er zo veel mensen met je gepraat, dus je praat onzin!!
Zal het straks op pc eens doen. Maar is slechter qua uploadquote:
das niet helemaal waarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel knappe/leuke jongens die in Nederland of uberhaupt in Overijssel wonen kijken niet eens naar me
Ben benieuwd, we zien het zo wel verschijnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal het straks op pc eens doen. Maar is slechter qua upload
Moet ik Etsu op je af sturen soms?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik Etsu op je af sturen soms?
Ik zei LEUKE jongensquote:
Dan heeft het ook geen zinquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zei LEUKE jongens
Nee maar even serieus ik weet niet helemaal waar je op doelt nu of wat je punt is?
Niet!quote:
Hij zei rond 22 uur zijn tijd. (En t was niet zn eerste prio.)quote:
Niet zijn eerste prio? I beg your pardonquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij zei rond 22 uur zijn tijd. (En t was niet zn eerste prio.)
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zijn eerste prio? I beg your pardon
Door 3 Portugezen gedrugged en in een steegje verkrachtquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Door 3 Portugezen gedrugged en in een steegje verkracht
Nicequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is een bepaalde schermsoort. vergelijkbaar met retina op je iphone
Geronseld om in Syrië te vechtenquote:
Erg duur of valt het meequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die schermen zien er zo tof uit. ik wil ook een 13" met ips
d4v1d is een eckte bad boiquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zojuist eensmiley geplaatst in VBL. hihi.
Respectquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zojuist eensmiley geplaatst in VBL. hihi.
wh4t d1d u s4y u l1l scrub? 1 pwn u 0n cod 0nly h34dsh0ts 3p1c l33t sk1llz xD xD #420 #yolo $$$$$quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
LE LOLZ
TROLOLOLOL HAHA LOL UMAD BRO? TROLOLOL
Hooggeleid G. Ik zeg jou.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef KLTZK het volgende:
[..]
wh4t d1d u s4y u l1l scrub? 1 pwn u 0n cod 0nly h34dsh0ts 3p1c l33t sk1llz xD xD #420 #yolo $$$$$
ja hoor. het was heerlijk weer.quote:
Je kan mijn voltage niet aan Gquote:
ik wed dat je niet eens weet waar 420 voor staatquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef KLTZK het volgende:
[..]
wh4t d1d u s4y u l1l scrub? 1 pwn u 0n cod 0nly h34dsh0ts 3p1c l33t sk1llz xD xD #420 #yolo $$$$$
Dat geloof ik best. Het was hier ook warm. Morgen en overmorgen nog warmerquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. het was heerlijk weer.
Het nuttigen van wietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik wed dat je niet eens weet waar 420 voor staat
ik heb een kleurtjequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Het was hier ook warm. Morgen en overmorgen nog warmer
Ik haal me matties van Bijlmer West erbij G, welke gang heb jij?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stroomstoot je oog swa. niet stoer praten G
Dan heb je mazzel. Ik verbrand nog met SPF 50+ binnen een half uurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een kleurtjegelukkig niet rood.
ik heb niet echt aan de zee zelf gezeten maar op de dijk gewandeld en scampi's gegetenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Ik verbrand nog met SPF 50+ binnen een half uur
Dat zijn toch grote garnalen? Klinkt als een leuke dagquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb niet echt aan de zee zelf gezeten maar op de dijk gewandeld en scampi's gegeten
deze waren een beetje kleinerquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn toch grote garnalen? Klinkt als een leuke dag
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik haal me matties van Bijlmer West erbij G, welke gang heb jij?
Klinkt goed als je het lekker vind en mag etenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
deze waren een beetje kleinernegen stuks in een heerlijk sausje
![]()
Zal ik je status ook liken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMG ZE LIKED MIJN STATUS
ok ok ok ik stop
Lijkt me sterk, ik was de hele dag aan het werkquote:
geen wifi in de buurt oftwel inloggen en dokkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik was de hele dag aan het werk
Even geen internet kan ook wel eens bevrijdend zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
geen wifi in de buurt oftwel inloggen en dokken
en je echte dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb je alleen op mijn denkbeeldige facebook
Ik verbrand door mijn lange broek heen als ik een kwartiertje buiten zitquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel. Ik verbrand nog met SPF 50+ binnen een half uur
Krantenwijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga zo ook
morgen weer drukke dag nu de andere weg zijn
Heey, nu ben je wel snelquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kwam eruit in PDT tijd
Jouw eerste plaatje ook zo te zien.
[ afbeelding ]
Ik ging speciaal voor jouw op pc om een speedtest te zetten grapjasquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging speciaal voor jouw op pc om een speedtest te zetten grapjas
Ik sta met 7 net boven Ria.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
http://fok.bbqode.com/bazenusers.php
16 stemmenIk zie dit voor het eerst
Ik heb het ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ken de nummers 1 en 2 niet eensquote:
slijmstemmenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Het boeit me totaal niet of ik daar wel of niet in staquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK STA ER ONTERECHT NIET IN
Mag ik je plek?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit me totaal niet of ik daar wel of niet in sta![]()
Ik weet niet eens hoe ik daar in die lijst terecht komquote:
Ja weet ik niet, ik sta er neit inquote:
iemand heeft je toegevoegdquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik daar in die lijst terecht kom
Nee hoor, mijn zege heb je, al sta je op 1
moet je jezelf zettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, ik sta er neit in
Ik ook niet, hoe kom ik aan mn stemmenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik daar in die lijst terecht kom
Nee hoor, mijn zege heb je, al sta je op 1
Ik weet het ook niet maar als het kan mag het hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, ik sta er neit in
Enge mensen die seks met je willenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe kom ik aan mn stemmen
Iedereen haat mij tochquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enge mensen die seks met je willen
Vrouwen hebben wel een voordeel in zulke polls jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Enge mensen die seks met je willen
supersof bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel een voordeel in zulke polls ja
Samen lessen op de toilet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Morgen eerste les met treinmeisje heuj
Nee in HB10. En we vragen ons af waar het isquote:
Nee hoor Sof is lievvvvquote:
handvatquote:
ik niet, ik stem nietquote:
Treinmeisje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik niet, ik stem niet
treinmeisje staat er niet tussen
Ik heb al vier stemmen, had eigenlijk alleen mijn eigen stem verwacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Stemde jij op mij?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef xcachet het volgende:
Ik mag volgend jaar al stage lopen in het buitenland.
Weet je al welk land?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef xcachet het volgende:
Ik mag volgend jaar al stage lopen in het buitenland.
Mensen hebben op mij gestemdquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb al vier stemmen, had eigenlijk alleen mijn eigen stem verwacht.
Bedankt, fans.
Je kan jezelf erin zetten, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik sta er ook niet in. Brownie kutwijf pakt al mn stemmen weg denk ik..
Wilde "quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Word je daar moe van?
Ik heb op jou gestemd, jij ook op mij?
112 of 116, ergens daar. Ik heb al 4 stemmen, wil graag weten van wiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde "" zeggen. Ik zoek uw naam.
Mooiquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik stem op niemand, ik heb immers aan iedereen een grote pleuris hekel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |