Yess. Hebben ze die alleen bij de jumbo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde het, bij de Jumbo gehaald?
Ja sorry, normaal let ik daar wel op maar niet als ik in pure anger een post zit te typenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Interpunctie, mensen. Interpunctie!
Ach, als je maar niet gaat ALL CAPS RAGEN is het niet zo ergquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja sorry, normaal let ik daar wel op maar niet als ik in pure anger een post zit te typen
Voor zover ik weet wel. Ik zit mijn baas te pushen het hier ook binnen te halen, want bij de Jumbo is het altijd stormloop voor die shit blijkbaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess. Hebben ze die alleen bij de jumbo?
Mijn ervaring met dat soort gevallen hequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Nee ok, ik overreacte wel een beetje, sorry hamerMaar niet meer doen ok, van die privé dingen die jij wel weet en andere fokkers niet
Je moet toch wat bedenken, wat voor chips zullen er over 30 jaar wel niet uitkomen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt. Maar dat broodje haalde ik er niet uit
Jij bent echt de enige die er wat om geeft. Niemand geeft wat om je gewicht als je maar niet een maatje 100000 bent zeg maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Nee ok, ik overreacte wel een beetje, sorry hamerMaar niet meer doen ok, van die privé dingen die jij wel weet en andere fokkers niet
Jup. Ik haal ook altijd de cream & Union bij de jumbo. En shit van de vegetarische slager bij de jumbo. Heeft appie allemaal nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Ik zit mijn baas te pushen het hier ook binnen te halen, want bij de Jumbo is het altijd stormloop voor die shit blijkbaar
Koninging Stuartquote:
Ik vond die ene met knoflook en olijf ofzoiets zo lekkerquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moet toch wat bedenken, wat voor chips zullen er over 30 jaar wel niet uitkomen?
Nieuw! Fietsbandaugurkbiefstuk chips!
Ja en jij hield je gewoon redelijk koel, ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dat soort gevallen he
Ik heb mijn kaarten nog niet verspeeldquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja en jij hield je gewoon redelijk koel, ik snap dat echt nietIk was naar z'n huis gegaan en had z'n lul eraf gesneden, 'm in een pamper gerold en die pamper down his throat geschoven. Maarja, dat ben ik
In Frankrijk geloof ik was er toch cheeseburger/hamburger Laysquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond die ene met knoflook en olijf ofzoiets zo lekker.
Er zal wel mac-donaldschips komen.. denk ik. Big mac
Saaie lulquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ik eet al 9 maanden geen chips meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja en jij hield je gewoon redelijk koel, ik snap dat echt nietIk was naar z'n huis gegaan en had z'n lul eraf gesneden, 'm in een pamper gerold en die pamper down his throat geschoven. Maarja, dat ben ik
Ik at vroeger elke dag chips, ik denk dat ik ben verbeterd, of ik nou saai ben of nietquote:
Saai en moddervetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik at vroeger elke dag chips, ik denk dat ik ben verbeterd, of ik nou saai ben of niet
Ik dacht al, die andere vond ik niet echt hardloop muziek!quote:
Ik had mijn mobiel/ipad/mp3 op de grond gesmeten en was naar huis gerendquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoorde dit nummer toen ik ging hardlopen vandaag.
Echt chill hardlopen was dat wel.
Je kent dat nummer toch wel zeg?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht al, die andere vond ik niet echt hardloop muziek!
okee sorryquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Weet je hoe chill zulke muziek looptquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik had mijn mobiel/ipad/mp3 op de grond gesmeten en was naar huis gerendBah
Je krijgt er energie van. Zo'n nummer van OKE GAN WE DOEN DAAAAAAAAAGquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel eens gehoord, niet van naam, maar deze versie vind ik ook niet hardlopig!
Hardlopen op Pendulumquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je hoe chill zulke muziek loopt
Zie mijn PI dan manquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo onaardig tegenwoordig
Ja ik snap ook wel dat je het niet meent, maar ondanks dat maak je stomme grapjes!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ik ben nog niet zover dat ik mn eigen muziek uit kies.
Jammer danquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik snap ook wel dat je het niet meent, maar ondanks dat maak je stomme grapjes!Stombo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |