Wie weetquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zou je dan blubber heten ofzo?
De zwaarste man ooit woog meer dan 500 kiloquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Je zou maar uit 50% vet bestaan he. Jezus
dat zijn geen abs hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
die van 35% bij vrouwen heeft nog gewoon een soort abs hoor, volgensmij is dat echt geen 35% vet![]()
Dat zijn geen abs manquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
die van 35% bij vrouwen heeft nog gewoon een soort abs hoor, volgensmij is dat echt geen 35% veten die bij 40 heeft er een broekje best hoog over dus die cheat en die 45 is weer veel erger dan ik dus dat is het ook zeker niet
Ik denk tussen die 35 en 40 in maar dat is toch fucking veelholy shit
En dat is dan 450 kilo vet ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef KLTZK het volgende:
[..]
De zwaarste man ooit woog meer dan 500 kilo![]()
![]()
jij bent 40 denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Dearest het volgende:
die van 35% bij vrouwen heeft nog gewoon een soort abs hoor, volgensmij is dat echt geen 35% veten die bij 40 heeft er een broekje best hoog over dus die cheat en die 45 is weer veel erger dan ik dus dat is het ook zeker niet
Ik denk tussen die 35 en 40 in maar dat is toch fucking veelholy shit
Ik denk het welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat is dan 450 kilo vet ofzo?
quote:
maar die foto is sowieso wel gephotoshopt en airbrush enzo dus dat maakt het oneerlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen abs man. Je ziet je spieren niet met zo'n laag vet erover heen
. Zo is die buik gewoon gevormd
ja zal ik dan gelijk even zeggen wat jij bent schat, daar word je ook niet vrolijk van hoorquote:
Volgens mij is t punt wat ze proberen te maken echt wel duidelijk genoegquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
maar die foto is sowieso wel gephotoshopt en airbrush enzo dus dat maakt het oneerlijk
Van mij mag je hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja zal ik dan gelijk even zeggen wat jij bent schat, daar word je ook niet vrolijk van hoor
Hebt u vet dat u niet meer nodig hebt?quote:
je hoeft het ook niet lullig te bedoelen om het een kutopmerking te laten zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Van mij mag je hoorik bedoelde het niet lullig namelijk.
nou sorry dat ik besta hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet lullig te bedoelen om het een kutopmerking te laten zijn
Maar het helpt welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Dearest het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet lullig te bedoelen om het een kutopmerking te laten zijn
slaat dat nou weer op, jij kan dan wel niet self concious zijn of wat maar guess what de gemiddelde vrouw is dat wel dus je kan wel ff oppassen wat je zegtquote:
Boehoe, grow some.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
slaat dat nou weer op, jij kan dan wel niet self concious zijn of wat maar guess what de gemiddelde vrouw is dat wel dus je kan wel ff oppassen wat je zegt
Ik hoorde het, bij de Jumbo gehaald?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Over vet gesproken. Lays heeft een nieuwe chips-smaak; stokbroodje kruidenboter. Was wel lekker
watquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Over vet gesproken. Lays heeft een nieuwe chips-smaak; stokbroodje kruidenboter. Was wel lekker
baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |