abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130758559
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 2 september 2013 @ 21:37:51 #2
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_130758592
Kankercola.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_130758615
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Rave_NL het volgende:
Kankercola.
100 punten
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130758624
Discriminateur dat je der bent ;(
pi_130758670
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:39:41 #6
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130758714
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Rave_NL het volgende:
cola.
Daar kom je nu pas achter? Nooit stuivers gereinigd?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_130758880
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gvd...

Poortjes bij school... _O-
Hier ook zo, alleen selectief tuig mag natuurlijk naar binnen :+
pi_130759015
quote:
klassiekertje
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_130759086
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:45:58 #12
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759102
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Hier ook zo, alleen selectief tuig mag natuurlijk naar binnen :+
Maar waarom?

Ik persoonlijk zie het als een verkwisting van overheids- en/of onderwijsgeld. In 'mijn' tijd, zat er gewoon een congiërge in een hokkie bij de voordeur van de school, en die wist dondersgoed wie wél of niet op school hoorden te zijn.
Te laat, briefje halen bij de congiërge, naar de les, briefje overhandigen aan leraar, ging in administratie, en bij > 3x te laat melden bij con-rector. Straf, een week lang vroeger op school komen en het schoolplein vegen, of nog erger de schoolvijfer uitbaggeren ;)
pi_130759190
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Maar waarom?

Ik persoonlijk zie het als een verkwisting van overheids- en/of onderwijsgeld. In 'mijn' tijd, zat er gewoon een congiërge in een hokkie bij de voordeur van de school, en die wist dondersgoed wie wél of niet op school hoorden te zijn.
Te laat, briefje halen bij de congiërge, naar de les, briefje overhandigen aan leraar, ging in administratie, en bij > 3x te laat melden bij con-rector. Straf, een week lang vroeger op school komen en het schoolplein vegen, of nog erger de schoolvijfer uitbaggeren ;)
Bladeren harken, banden plakken, aula corvee... etc... :')

Allemaal wel eens gezien...
pi_130759210
quote:

[..]

Maar waarom?

Door de tegenwoordige wisseling van opleidingen (mensen die stoppen, beginnen whatever)
verandrt het leerlingen bestand zo snel dat dat helaas niet meer is bij te houden

+Dat soort straffen halen niks meer uit.
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:48:33 #16
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759242
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bladeren harken, banden plakken, aula corvee... etc... :')

Allemaal wel eens gezien...
Die is nieuw voor mij :D
pi_130759272
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Eerst lek steken :')
pi_130759351
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Er waren natuurlijk altijd lui met een lekke band op school en bij genoeg lekke banden + straf kreeg je bandencorvee, kon je alle banden plakken plus die van de leraren als het een beetje uitkwam... :')
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:51:55 #19
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759469
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Door de tegenwoordige wisseling van opleidingen (mensen die stoppen, beginnen whatever)
verandrt het leerlingen bestand zo snel dat dat helaas niet meer is bij te houden

+Dat soort straffen halen niks meer uit.
OK, mensen die stoppen snap ik, maar kan je nu halverwege een jaar instromen?

En wat is er dan veranderd dat dat soort 'straffen' niets meer uithalen.

Ik voel mij nu echt even heel oud :@
pi_130759560
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

OK, mensen die stoppen snap ik, maar kan je nu halverwege een jaar instromen?

En wat is er dan veranderd dat dat soort 'straffen' niets meer uithalen.

Ik voel mij nu echt even heel oud :@
Je hebt genoeg opleidingen die in februari starten.

En de veranderingen in mentaliteit. En het 'scheit aan de overheid' natuurlijk.
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:54:51 #21
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759665
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

Er waren natuurlijk altijd lui met een lekke band op school en bij genoeg lekke banden + straf kreeg je bandencorvee, kon je alle banden plakken plus die van de leraren als het een beetje uitkwam... :')
Die hadden we dus gelukkig bij mij op school niet. Maar MM was ook een redelijk brave tiener, heb maar een paar keer vroeger op school moeten komen :')
Die schoolvijfer uitbaggeren was echt niet leuk :N om 0700 op school zijn onder leiding van Bio-leraar aan de slag, en ik viel er altijd in, dus vervolgens meurent naar vijfer-water in de schoolbanken zitten :'(
pi_130759667
Hey homo'tjes nog even een He 112-B1 vliegen voor het slapen gaan, even wat tommie's naar de duivel schieten.
pi_130759695
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Schijt aan de overheid figuren hadden we vroegah ook: punkers...

Maar ook die werden in het gareel getrapt.
pi_130759703
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Die hadden we dus gelukkig bij mij op school niet. Maar MM was ook een redelijk brave tiener, heb maar een paar keer vroeger op school moeten komen :')
Die schoolvijfer uitbaggeren was echt niet leuk :N om 0700 op school zijn onder leiding van Bio-leraar aan de slag, en ik viel er altijd in, dus vervolgens meurent naar vijfer-water in de schoolbanken zitten :'(
_O-
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:56:05 #25
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759732
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ah, ik had nog niet meegekregen dat MBO-opleidingen tegenwoordig ook in februari starten.
Op mijn 'school' begin je gewoon aan het begin van het academische jaar.

En de verandering in mentaliteit, dat vind ik dan wel een beetje jammer :{
pi_130759748
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

En dat laatste gebeurt niet meer want dat is pedagogisch niet verantwoord. Tegenwoordig word iedereen begeleidt ipv onderwezen.
pi_130759756
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Pssst...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130759764
quote:

[..]

Maar waarom?

Er staan 16.000 mensen ingeschreven op het ROC waar ik zit. Het is geen schooltje van ons kent ons, het is niks meer dan een fabriek. Het is om te voorkomen dat mensen die er niks te zoeken hebben er zomaar naar binnen kunnen.
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:56:54 #29
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759780
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klassieker _O_ http://home.kpn.nl/rpn60/telegraaf.5-4-67.htm
pi_130759787
Tot zo. VI kijken.
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:57:40 #31
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759837
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Pssst...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Dank je _O- ik vond het al zo vreemd staan de hele tijd :@
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 21:58:25 #32
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130759888
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

Er staan 16.000 mensen ingeschreven op het ROC waar ik zit. Het is geen schooltje van ons kent ons, het is niks meer dan een fabriek. Het is om te voorkomen dat mensen die er niks te zoeken hebben er zomaar naar binnen kunnen.
:o 16.000
Jeetje ik zat op een 'grote' middelbare school met 3500 leerlingen :')
pi_130759907
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef Thaboel het volgende:

[..]

En dat laatste gebeurt niet meer want dat is pedagogisch niet verantwoord. Tegenwoordig word iedereen begeleidt ipv onderwezen.
Oh ja, dat is hot... Ook bij defensie... :') :')
pi_130759941
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef Aapsoldaat het volgende:

[..]

36000 hier. :o
pi_130760023
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:o 16.000
Jeetje ik zat op een 'grote' middelbare school met 3500 leerlingen :')
Ik zat lekker op een armetierige dorps MAVO met maar liefst iets van 250 leerlingen... :') :') Dan val je gelukkig ook niet op... :')

Daarna ging ik naar de MTS en die was grooooot, met wel 800 leerlingen... _O-
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 22:03:56 #36
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130760218
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zat lekker op een armetierige dorps MAVO met maar liefst iets van 250 leerlingen... :') :') Dan val je gelukkig ook niet op... :')

Daarna ging ik naar de MTS en die was grooooot, met wel 800 leerlingen... _O-
Ik zat op een scholengemeenschap die alles aanbood van LEAO tot VWO. De gemiddelde 'normale' middelbare school in Amsterdam had indertijd tussen de 600-800 leerlingen.
pi_130760237
Trust
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 22:04:41 #38
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130760264
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Trust
:W
pi_130760340
Tijdens mijn half jaartje ROC is er een keer een leraar geweest die zich bedreigd voelde door een leerling en trachtte vervolgens om uit het raam te springen wat jammer genoeg op slot was. Vervolgens jammerde hij naar ons om hulp. Heb toen maar besloten dat het ROC mij niks te bieden heeft.

Ook nog een murk preventief op zijn kin geslagen. We waren namelijk een (zoals elke dag) een potje COD4 aan het spelen, toen iemand opeens over de chat "je moeder" zei. Ik vond "je hele kanker familie" wel een strakke reactie. Half uurtje later staat meneer murk opeens op en vraag "wie is m.k". Ik twijfel natuurlijk niet om mijn hand op te steken. komt ie briesend en blazen op me af lopen. Heb maar besloten dat de eerste klap van mij moest komen 14.gif
pi_130760416
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:06 schreef m.k het volgende:
Tijdens mijn half jaartje ROC is er een keer een leraar geweest die zich bedreigd voelde door een leerling en trachtte vervolgens om uit het raam te springen wat jammer genoeg op slot was. Vervolgens jammerde hij naar ons om hulp. Heb toen maar besloten dat het ROC mij niks te bieden heeft.

Ook nog een murk preventief op zijn kin geslagen. We waren namelijk een (zoals elke dag) een potje COD4 aan het spelen, toen iemand opeens over de chat "je moeder" zei. Ik vond "je hele kanker familie" wel een strakke reactie. Half uurtje later staat meneer murk opeens op en vraag "wie is m.k". Ik twijfel natuurlijk niet om mijn hand op te steken. komt ie briesend en blazen op me af lopen. Heb maar besloten dat de eerste klap van mij moest komen [ afbeelding ]
wejo probz voor jou mattie.
pi_130760476
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 22:07 schreef Thaboel het volgende:

[..]

wejo probz voor jou mattie.
Daarna natuurlijk de hele murken gemeenschap+broers en neven achter me aan :')
pi_130760584
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik zat op een scholengemeenschap die alles aanbood van LEAO tot VWO. De gemiddelde 'normale' middelbare school in Amsterdam had indertijd tussen de 600-800 leerlingen.
Ik dacht nog op de MTS val ik vast niet op tussen zoveel volk... Niets was minder waar... :')
Natuurlijk de luidruchtigste en snelste Zundapp van het plein waarmee ik 's ochtends de bus inhaalde waar de busgangers inzaten...

En verder was ik toch wel niet zo braaf... :')
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 22:14:57 #43
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130760791
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:06 schreef m.k het volgende:

Ook nog een murk preventief op zijn kin geslagen. We waren namelijk een (zoals elke dag) een potje COD4 aan het spelen, toen iemand opeens over de chat "je moeder" zei. Ik vond "je hele kanker familie" wel een strakke reactie. Half uurtje later staat meneer murk opeens op en vraag "wie is m.k". Ik twijfel natuurlijk niet om mijn hand op te steken. komt ie briesend en blazen op me af lopen. Heb maar besloten dat de eerste klap van mij moest komen [ afbeelding ]
Oh, ook wel een leraar gehad die voor de klas plots begon te janken (ja, we waren vervelend), bleek die man net zijn vrouw verloren te hebben.
En er is ook wel eens een leerling door het raam heen geslagen (door klasgenoten). Was op de 1e verdieping hij had mazzel dat daar net een plat dak onder zat. Oh de leerling in kwestie is toen van school veranderd :)
pi_130760856
Godverdomme zeg :')

Ik zal voor jullie even uitschetsen wat mijn eerste indrukken zijn van mijn nieuwe opleiding.

Aapsoldaat was afgelopen woensdag op de intro dag van de opleiding, en Aap wacht keurig tot zijn naam omgeroepen wordt om dan met de rest van zijn klas de intro dag te volgen. Afijn, kennis gemaakt met beide studieloopbaan begeleiders, ik stond alleen nog niet op de lijst net als een paar anderen maar dan kon ik m'n naam achterop de presentielijst zetten met contactgegevens en dan was het helemaal prima.

Leuke dag gehad, aan het einde van de dag zelfs nog naar beide mentoren geweest en gezegd blabla NatRes vrij krijgen AMO+ kon allemaal wel, was geen probleem.

5 Dagen later, vandaag dus, kom ik keurig op school, ga in de les zitten en de presentielijst wordt afgewerkt. Aangezien docente X niet vraagt of iemand niet is opgenoemd zeg ik het zelf maar, docente X zoekt mij op en zegt dat ik niet in klas E thuishoor, maar in klas B. Dus ik pak met een kutgevoel m'n spullen, zeg gedag tegen iedereen, en ga naar klas B en volg daar de les tot aan einde van de lesdag, nadat m'n voormalige studiebaan begeleidster van woensdag erachter kwam tijdens de les dat ik de jongen was die ze verkeerd had ingedeeld en sorry zei.

Afijn, Aapsoldaat kijkt 's avonds op zijn schoolmail, en ziet dat hij is ingedeeld in klas A, waarvan een van mijn mentoren natuurlijk docente X is, die mij vanmiddag naar klas B had gestuurd terwijl ik in haar klas zit, en klas A vandaag helemaal geen school had, niemand Aapsoldaat een mail had gestuurd, en twee keer is gebeld door een anoniem nummer.

Gevolg, Aapsoldaat wordt van het kastje naar de muur gestuurd door het halve docententeam op een manier die alleen overtroffen kunnen worden door gemeenteambtenaren.

Bent u boos meneer? Ja ik ben boos :(
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 22:16:51 #45
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130760893
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik dacht nog op de MTS val ik vast niet op tussen zoveel volk... Niets was minder waar... :')
Natuurlijk de luidruchtigste en snelste Zundapp van het plein waarmee ik 's ochtends de bus inhaalde waar de busgangers inzaten...

En verder was ik toch wel niet zo braaf... :')
_O_

En toch denk ik dat jij voor de gemiddelde ROC-leraar nu een brave jongen zou zijn geweest :D
pi_130760956
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

_O_

En toch denk ik dat jij voor de gemiddelde ROC-leraar nu een brave jongen zou zijn geweest :D
Het zou maar zo kunnen... Maar als ik de strafmaatregelen van tegenwoordig zo'n beetje aanhoor denk ik dat ik helemaal losgeslagen zou zijn...
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 22:18:26 #47
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130760973
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
Godverdomme zeg :')

Ik zal voor jullie even uitschetsen wat mijn eerste indrukken zijn van mijn nieuwe opleiding.

Aapsoldaat was afgelopen woensdag op de intro dag van de opleiding, en Aap wacht keurig tot zijn naam omgeroepen wordt om dan met de rest van zijn klas de intro dag te volgen. Afijn, kennis gemaakt met beide studieloopbaan begeleiders, ik stond alleen nog niet op de lijst net als een paar anderen maar dan kon ik m'n naam achterop de presentielijst zetten met contactgegevens en dan was het helemaal prima.

Leuke dag gehad, aan het einde van de dag zelfs nog naar beide mentoren geweest en gezegd blabla NatRes vrij krijgen AMO+ kon allemaal wel, was geen probleem.

5 Dagen later, vandaag dus, kom ik keurig op school, ga in de les zitten en de presentielijst wordt afgewerkt. Aangezien docente X niet vraagt of iemand niet is opgenoemd zeg ik het zelf maar, docente X zoekt mij op en zegt dat ik niet in klas E thuishoor, maar in klas B. Dus ik pak met een kutgevoel m'n spullen, zeg gedag tegen iedereen, en ga naar klas B en volg daar de les tot aan einde van de lesdag, nadat m'n voormalige studiebaan begeleidster van woensdag erachter kwam tijdens de les dat ik de jongen was die ze verkeerd had ingedeeld en sorry zei.

Afijn, Aapsoldaat kijkt 's avonds op zijn schoolmail, en ziet dat hij is ingedeeld in klas A, waarvan een van mijn mentoren natuurlijk docente X is, die mij vanmiddag naar klas B had gestuurd terwijl ik in haar klas zit, en klas A vandaag helemaal geen school had, niemand Aapsoldaat een mail had gestuurd, en twee keer is gebeld door een anoniem nummer.

Gevolg, Aapsoldaat wordt van het kastje naar de muur gestuurd door het halve docententeam op een manier die alleen overtroffen kunnen worden door gemeenteambtenaren.

Bent u boos meneer? Ja ik ben boos :(
:D :o -O- :'( :(

Goed idee die fabrieksscholen :{
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 22:19:08 #48
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_130761009
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het zou maar zo kunnen... Maar als ik de strafmaatregelen van tegenwoordig zo'n beetje aanhoor denk ik dat ik helemaal losgeslagen zou zijn...
Welke strafmaatregelen?

Oh, dat bedoel je die werken toch niet meer :P
pi_130761062
AJ zou nu dat stille autistje zijn.
pi_130761152
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Welke strafmaatregelen?

Oh, dat bedoel je die werken toch niet meer :P
Nou ja, begeleiden enzo... Ben ik als ontvanger danwel uitdeler niet geschikt voor. Ik heb zo nu en dan een schop onder mijn reet nodig als ik weer eens te ver buiten de lijntjes ga kleuren en zo deel ik dat ook uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')