Ze?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde toen ik op de foto inzoomde. Faily probeert echt de stoere hetero hunk te zijn terwijl ze is bang is van haar eigen schaduw. Arrogant kwalletje.
Je verbaast me nu wel eigenlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daarna werd Ludo oppermachtig
Maar ik ben er wel benieuwd naar, hoe dat zich ontwikkelde naar de grote brand in Scala/het versnipperen van de 100 miljoen euro. Het zal in elk geval beter in elkaar zitten dan het merendeel van de huidige verhalen denk ik
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja.
In alle opzichten een wijf.
Desondanks heb ik seizoen 7 toch aangeschaftquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je verbaast me nu wel eigenlijk!![]()
Je klonk toch vrij stellig dat je er wel klaar mee was na ruim 6 seizoenen.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Komt het stiekem niet omdat je het begin van Lieke van Lexmond als Charlie weer wil zien?
Ja dat klopt. Toen de verhaallijn rondom Meta begon, was het mooi geweest toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Desondanks heb ik seizoen 7 toch aangeschaftNiet dat dat zo'n succes was, maar dat terzijde
[..]
Alsjeblieft niet zeg!![]()
Ik denk dat ik dat soort dingen juist permanent oversla
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faily doet voor hoe hij/zij 's ochtends voor de spiegel staat.
Deze had ik gemaakt voor dit topic (n.a.v. het marktkleding-incidentje):quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:02 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Het is ook écht een wijf
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deze had ik gemaakt voor dit topic (n.a.v. het marktkleding-incidentje):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA. HAHAHA. HA.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat is ook zeker zo hoor, ik persoonlijk vond het alleen geen leuk verhaal ondanks dat het goed in elkaar zat, met name omdat Ludo erna driekwart van seizoen 15 aan de grond bleef zitten. In seizoen 9 sloeg hij bijvoorbeeld meteen na zijn ondergang met weinig middelen terug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daarna werd Ludo oppermachtig
Maar ik ben er wel benieuwd naar, hoe dat zich ontwikkelde naar de grote brand in Scala/het versnipperen van de 100 miljoen euro. Het zal in elk geval beter in elkaar zitten dan het merendeel van de huidige verhalen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:05 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9, een belangrijke intrede:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zat ik al een beetje op te wachten!![]()
Ik kan zijn periode nog best redelijk goed herinneren. Alleen weet ik niet meer of Jef hem in eerste instantie wel geloofde?![]()
U vraagt, wij draaiden vorig jaar al:quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Juist. Ik zei laatst tegen Frey dat ik seizoen 13 en 14 mogelijk zal aanschaffen als ze uitkomen. Toen keek ik vrijwel iedere dag en ben toch wel benieuwd naar wat ik er toen zo leuk aan vondEn daarnaast wil ik sommige verhaallijnen wel terugzien, zoals Benjamin en Ray in de grot of de comeback van Martine.
Als ze dat doen is dat team aan schrijvers en makers echt niet zeker met wat ze willen. Ze willen 'realistischer lijnen', maar ondertussen wel een zwááááááár corrupte 'inspectrice' van niks. Zeker bij dezelfde opleiding als Jack haar diploma gehaald?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aysen gaat gewoon wegkomen met de moord op Danny zo lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Frey op 04-09-2013 02:19:25 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaiden vorig jaar al:
(Verborgen video in onbeluisterbaar zachte kwaliteit, maar ooh zie die thumbnail en die titel![]()
)
Seizoen 9, een belangrijke intrede:Zeg, is dat niet Berend Jansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeg, is dat niet Berend Jansen?
Goh, dat-ie in seizoen 9 al te zien was zegquote:
Nee, Berend kwam te vroeg. Verkeerde Arthur.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, dat-ie in seizoen 9 al te zien was zegHebben ze de verhaallijn rondom Arthur Diepgrond toen al in gang gezet?
Alleen als er acteurs zijn overleden geen rollenquote:
ohquote:Op woensdag 4 september 2013 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen als er acteurs zijn overleden geen rollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Seizoen 9, een belangrijke intrede:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil seizoen 9 ook hebben nu!
Kun je die scčne nog herinneren waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Bowien was simpelweg een geweldig personage, helaas moet ze in seizoen 9 veel incasseren!quote:Op woensdag 4 september 2013 16:35 schreef LetsGame het volgende:
Ik verheug me erg op de vriendschap die ontstaan zal tussen Rik en Bowien. Ik vond dat toentertijd erg mooi.
Sowieso dat gedoe met John wil ik graaaag terugzien en de strijd met Ludo.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef Kudo het volgende:
[..]
Bowien was simpelweg een geweldig personage, helaas moet ze in seizoen 9 veel incasseren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef Frey het volgende:
En dan is er nog de man met vele gezichten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik ook, de voornaamste en eigenlijk enige reden waarom ik de box van seizoen 9 nog aan heb geschaft. Pete en de comeback van Ludo. Dit is dan ook mijn laatste box! Thnx, jij ook veel kijkplezier.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sowieso dat gedoe met John wil ik graaaag terugzien en de strijd met Ludo.![]()
Helaas hielden de schrijvers idd niet zoveel van Bowien dit seizoen.
Veel kijkplezier![]()
Bedanktquote:Op woensdag 4 september 2013 17:00 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ik ook, de voornaamste en eigenlijk enige reden waarom ik de box van seizoen 9 nog aanschaf. Pete en de comeback van Ludo. Dit is dan ook mijn laatste box! Thnx, jij ook veel kijkplezier.
Blijft een van de beste cliffhangersquote:Op woensdag 4 september 2013 17:01 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet nog dat ik de eerste aflevering van seizoen 11 keek met mijn zus en ouders. Toen bij de wat-vooraf-ging was de vraag dus of Bowien zou blijven leven of niet. Mijn vader: "Natuurlijk blijft ze leven, het is soap.." Je had z'n gezicht moeten zien toen ze er van af pleurde.
Dat zeer zeker!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Blijft een van de beste cliffhangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |