quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien was het die kruising weer
[ afbeelding ]
"Ja, ik heb Frey gezegd dat die boxen er nog niet waren omdat ik niet wil dat hij dat seizoen gaat bekijken. Daar zitten namelijk nogal wat stoute mensen in en dat vind ik niet leuk."
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef markvanrinsum het volgende:
nog een mooie foto van facebook: [ afbeelding ]
Is er al een officiële castfoto uitgebracht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Kon-Tiki het volgende:
De tweede versie van de castfoto (van de GTST Facebook-pagina):
https://sphotos-a-ams.xx.(...)5213_933181878_n.jpg
Dat lijkt zo, maar er zitten een paar minimale verschillen in; zo lacht Sjors op de eerste versie wel en hier niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef PG18 het volgende:
Neem aan dat dit een gephotoshopte versie is?
Iedereen is geen millimeter verschoven tijdens het verplaatsen van Jef naar de plek van Mike...
He ja ik zie hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, maar er zitten een paar minimale verschillen in; zo lacht Sjors op de eerste versie wel en hier niet.
En Rikki heeft haar linkerarm op haar schoot en op de andere had ze hem naast zich, de hand van Nuran zit op haar heup en op de andere in haar zij, Wiet heeft haar hoofd recht en op de andere wat meer naar rechts gedraaid. En Lorena staat ook anders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef PG18 het volgende:
[..]
He ja ik zie het
Had verwacht dat ze een compleet andere foto zouden maken.
Nuran staat ook een traptrede hoger op de nieuwe foto, en Bing staat verder van Noud vandaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
En Rikki heeft haar linkerarm op haar schoot en op de andere had ze hem naast zich, de hand van Nuran zit op haar heup en op de andere in haar zij, Wiet heeft haar hoofd recht en op de andere wat meer naar rechts gedraaid. En Lorena staat ook anders.
Het zijn subtiele verschillen, maar die maken wel het verschil
Staat op de voorkant van de smartphone, maar Candy Crush is niet zo interessant voor GTSTquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef PG18 het volgende:
Apart dat het logo van het merk van Rikki's telefoon niet enorm groot op de achterkant van die telefoon staat. Minutenlange reclame
Ludo gedraagt zich nogal achterlijk bij de bijeenkomst, Bianca draaf beetje door maar mooie scenesquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
En hoe bevalt de tweede aflevering tot nu toe? Volgens mij is het enige leuke dat Nuran het heeft gezegd van Danny of niet? En Noud is zeker weer heel irritant aan het doen? Sowieso dat Nina en Noud het ineens weer kunnen vinden.![]()
Sneu voor Lucas? Sneu voor iedereen die GTST kijkt. Dan krijg je een jankende Lucas, maan-den-lang...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Roter het volgende:
Had gehoopt dat Menno op de nieuwe castfoto zou staan, maar helaas!
Is dat echt maar een gastrol? Zou het sneu voor Lucas vinden als Menno inderdaad weer snel vertrekt!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sneu voor Lucas? Sneu voor iedereen die GTST kijkt. Dan krijg je een jankende Lucas, maan-den-lang...
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sneu voor Lucas? Sneu voor iedereen die GTST kijkt. Dan krijg je een jankende Lucas, maan-den-lang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit is nog eens leuk. Op die Subway-lunch na, en het feit dat je vier vrienden mag/moet meenemen. Ik gun mijn vrienden veel, maar niet alles
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9, de terugkeer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja? Ik dezequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, ik weet niet wat ik er van moet vinden... De eerste versie vond ik toch mooier.
Eerste versie was een stuk beter inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, ik weet niet wat ik er van moet vinden... De eerste versie vond ik toch mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
De spoilers voor 16 t/m 20 september:Seizoen 9 loopt... en ik wordt dus meteen weer een stuk gevoeliger voor de permanente kritiek op het huidige seizoen hier.... Want oh oh oh wat is het heerlijk, maar oh oh oh wat een beperkte uitvoering. Genieten, dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, ondanks dat ik de vervolgaflevering gisteren in feiten leuk vond, maar ook in uitvoer mager erg mager, was vandaag erg sterk. En de spoilers zien er wederom goed uit. Opvallend ook dat Bianca meer en meer de functie van Laura krijgt uit de jaren '90. En niet alleen omdat haar man ook vreemdgaat bij het leven, haha. Ze is ook een sterke vrouw en een zorgzame moeder, verloor ook haar kind en blijkt, eerder al bij Bram, nu toch met regelmaat als het echt mis gaat wat obsessief te worden. Lekker labiel dus.
Nice
Holy fuck, Mike heeft een triotje gehad met Nina en nog iemand??quote:
Niet om weer van voor af te beginnen, maar laat het lekker gaan, het wordt nu eenmaal gevonden, anderen vinden weer van niet, je doet er niets aan. Je zegt het goed 'jij' wordt er gevoeliger voor, daar heeft de rest -met alle respect- weinig mee van doen. Behalve het een interessante of minder interessante mededeling te vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Seizoen 9 loopt... en ik wordt dus meteen weer een stuk gevoeliger voor de permanente kritiek op het huidige seizoen hier.... Want oh oh oh wat is het heerlijk, maar oh oh oh wat een beperkte uitvoering. Genieten, dat wel
Klopt, is inderdaad door meerderen opgemerkt, kennelijk zijn die oh zo goede jaren toch een inspiratiebron geweest voor vandaag de dag.quote:Anyway, ondanks dat ik de vervolgaflevering gisteren in feiten leuk vond, maar ook in uitvoer mager erg mager, was vandaag erg sterk. En de spoilers zien er wederom goed uit. Opvallend ook dat Bianca meer en meer de functie van Laura krijgt uit de jaren '90. En niet alleen omdat haar man ook vreemdgaat bij het leven, haha. Ze is ook een sterke vrouw en een zorgzame moeder, verloor ook haar kind en blijkt, eerder al bij Bram, nu toch met regelmaat als het echt mis gaat wat obsessief te worden. Lekker labiel dus.
Nice
Meerdijk hequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het maar raar. Als ik ergens was, en er viel iemand te pletter, en die iemand bleek achteraf ook nog eens vermoord...
En er kwam een bijeenkomst van en met de politie.
Dan zou ik niet veel zeggen, en al helemaal niet de dingen die Maxime en Lorena zeggen
Precies. Één personage maakt per seizoen al meer mee dan een normaal persoon in zijn hele leven. Die kijken nergens meer van op.quote:
Ik denk dat ik hem ook maar eens ga bestellen, volgend Bol is voor 23.00 bestellen, morgen in huis.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:16 schreef Frey het volgende:
Ik geniet echt weer volop op het moment van seizoen 9.
Zelfs in minder spannende tijden geniet ik nog enorm van het samenspel tussen de acteurs en de grappige situaties.![]()
Bijna iedereen is wel iets veranderd..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef PG18 het volgende:
Neem aan dat dit een gephotoshopte versie is?
Iedereen is geen millimeter verschoven tijdens het verplaatsen van Jef naar de plek van Mike...
Jouw laatste seizoen, nietwaar?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook maar eens ga bestellen, volgend Bol is voor 23.00 bestellen, morgen in huis.
Waarschijnlijk wel, maar misschien dat ik seizoen 12 of 13 nog eens koop, al is het alleen voor de Ludo verhaallijnen. Vanaf seizoen 10 bleef ik kijken door het personage Ludo Sanders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jouw laatste seizoen, nietwaar?
Juist. Ik zei laatst tegen Frey dat ik seizoen 13 en 14 mogelijk zal aanschaffen als ze uitkomen. Toen keek ik vrijwel iedere dag en ben toch wel benieuwd naar wat ik er toen zo leuk aan vondquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar misschien dat ik seizoen 12 of 13 nog eens koop, al is het alleen voor de Ludo verhaallijnen. Vanaf seizoen 10 bleef ik kijken door het personage Ludo Sanders.
Die comeback van Martine vond ik eigenlijk niet zo leuk toen bleek dat het een strijd zou worden met Ludo. Ik had gehoopt op een eigen kring van bad guys enz, wat ze eerst ook altijd had en dat ze af en toe samen met Ludo ten strijde zou trekken. Op zich is het een aardige verhaallijn geweest, maar je zag Ludo steeds meer en meer verliezen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Juist. Ik zei laatst tegen Frey dat ik seizoen 13 en 14 mogelijk zal aanschaffen als ze uitkomen. Toen keek ik vrijwel iedere dag en ben toch wel benieuwd naar wat ik er toen zo leuk aan vondEn daarnaast wil ik sommige verhaallijnen wel terugzien, zoals Benjamin en Ray in de grot of de comeback van Martine.
En daarna werd Ludo oppermachtigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die comeback van Martine vond ik eigenlijk niet zo leuk toen bleek dat het een strijd zou worden met Ludo. Ik had gehoopt op een eigen kring van bad guys enz, wat ze eerst ook altijd had en dat ze af en toe samen met Ludo ten strijde zou trekken. Op zich is het een aardige verhaallijn geweest, maar je zag Ludo steeds meer en meer verliezen.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik op de foto inzoomde. Faily probeert echt de stoere hetero hunk te zijn terwijl ze is bang is van haar eigen schaduw. Arrogant kwalletje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ja? Ik deze
Behalve die arrogante kop van Lucas.
Alleen Jef was meer Baas op de vorige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |