quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien was het die kruising weer
[ afbeelding ]
"Ja, ik heb Frey gezegd dat die boxen er nog niet waren omdat ik niet wil dat hij dat seizoen gaat bekijken. Daar zitten namelijk nogal wat stoute mensen in en dat vind ik niet leuk."
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef markvanrinsum het volgende:
nog een mooie foto van facebook: [ afbeelding ]
Is er al een officiële castfoto uitgebracht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Kon-Tiki het volgende:
De tweede versie van de castfoto (van de GTST Facebook-pagina):
https://sphotos-a-ams.xx.(...)5213_933181878_n.jpg
Dat lijkt zo, maar er zitten een paar minimale verschillen in; zo lacht Sjors op de eerste versie wel en hier niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef PG18 het volgende:
Neem aan dat dit een gephotoshopte versie is?
Iedereen is geen millimeter verschoven tijdens het verplaatsen van Jef naar de plek van Mike...
He ja ik zie hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, maar er zitten een paar minimale verschillen in; zo lacht Sjors op de eerste versie wel en hier niet.
En Rikki heeft haar linkerarm op haar schoot en op de andere had ze hem naast zich, de hand van Nuran zit op haar heup en op de andere in haar zij, Wiet heeft haar hoofd recht en op de andere wat meer naar rechts gedraaid. En Lorena staat ook anders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef PG18 het volgende:
[..]
He ja ik zie het
Had verwacht dat ze een compleet andere foto zouden maken.
Nuran staat ook een traptrede hoger op de nieuwe foto, en Bing staat verder van Noud vandaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:57 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
En Rikki heeft haar linkerarm op haar schoot en op de andere had ze hem naast zich, de hand van Nuran zit op haar heup en op de andere in haar zij, Wiet heeft haar hoofd recht en op de andere wat meer naar rechts gedraaid. En Lorena staat ook anders.
Het zijn subtiele verschillen, maar die maken wel het verschil
Staat op de voorkant van de smartphone, maar Candy Crush is niet zo interessant voor GTSTquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef PG18 het volgende:
Apart dat het logo van het merk van Rikki's telefoon niet enorm groot op de achterkant van die telefoon staat. Minutenlange reclame
Ludo gedraagt zich nogal achterlijk bij de bijeenkomst, Bianca draaf beetje door maar mooie scenesquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
En hoe bevalt de tweede aflevering tot nu toe? Volgens mij is het enige leuke dat Nuran het heeft gezegd van Danny of niet? En Noud is zeker weer heel irritant aan het doen? Sowieso dat Nina en Noud het ineens weer kunnen vinden.![]()
Sneu voor Lucas? Sneu voor iedereen die GTST kijkt. Dan krijg je een jankende Lucas, maan-den-lang...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Roter het volgende:
Had gehoopt dat Menno op de nieuwe castfoto zou staan, maar helaas!
Is dat echt maar een gastrol? Zou het sneu voor Lucas vinden als Menno inderdaad weer snel vertrekt!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sneu voor Lucas? Sneu voor iedereen die GTST kijkt. Dan krijg je een jankende Lucas, maan-den-lang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |