Dat was JR denk ik.quote:
Elly Jackson ja.quote:
Weet niet, nooit aan geroken.quote:
Ik ben afgehaakt, maar zover ik weet niet.quote:
Alles kut enter.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat een zeiksnorren hier zeg.
Jaaa! Niks bijna.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef JaneDoe het volgende:
je gaat bijna verlangen naar pieter derks
quote:
Dat is pas echt een uniek talent, die gaat het nog ver schoppen.quote:
Dies erg he?quote:
quote:
Rtl latenight is geen publieke omroepquote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het leek wel een steek naar de bezuinigingen op de publieke omroep.
Nee het is saai. Vorige week gekeken. Saai en traag.quote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voorstukje was redelijk grappig. We zullen zien!
Dat was wel een fout inderdaad. Voor de rest was het allemaal NPO.quote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Rtl latenight is geen publieke omroep
Niet waar.quote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat was wel een fout inderdaad. Voor de rest was het allemaal NPO.
Voetbal International zat erinquote:Op maandag 2 september 2013 20:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat was wel een fout inderdaad. Voor de rest was het allemaal NPO.
Dan snap ik de bedoeling ook niet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voetbal International zat erin
en die rtl 4 Oranje hit
Dat zeker niet, en dom is ze ook, kijk die afleveringen maar eens van De Slimste van vorig jaar.quote:
Tevens is ze vreselijk irritant en hondslelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 20:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zeker niet, en dom is ze ook, kijk die afleveringen maar eens van De Slimste van vorig jaar.
Dit.quote:Op maandag 2 september 2013 20:39 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Tevens is ze vreselijk irritant en hondslelijk.
quote:Meisje met de strik': Guus Luijters, Nora van der Waart
Guus Luijters schreef ‘In Memoriam’, een boek, of beter gezegd een monument, waarin alle namen van in de Tweede Wereldoorlog vermoorde Joodse, Roma –en Sinti kinderen in lange lijsten staan vermeld.
Nadat het boek was uitgekomen, en er een tentoonstelling rond het boek was gehouden, kwamen er veel reacties. Verhalen over kinderen die in het boek stonden afgebeeld, maar waarvan geen naam bekend was. Verhalen van mensen die familieleden herkenden. Dit inspireerde Luijters tot het schrijven van ‘Kinderkroniek’, een verzameling van bestaande en nieuwe verhalen over Nederlandse kinderen in de oorlog.
Een van die kinderen was het meisje met de strik, afgebeeld op onderstaande iconische foto. Haar naam was onbekend, totdat Nora van der Waart (82) afgelopen weekend een artikel las met Luijters waarbij de foto stond afgebeeld. Zij herkende direct haar jeugdvriendinnetje Rebecca…
Glimlachend de crisis uit: René Gude
Filosoof René Gude was voor de zomer voor het eerst bij ons te gast, omdat hij net was benoemd tot nieuwe Denker des Vaderlands. We vroegen hem vaker langs te komen en vandaag gaat hij in op de crisis. Het gaat nog steeds niet goed met onze economie, de crisis laat zich maar niet bezweren. Gude stelt dat we het tij kunnen keren door ons gedrag aan te passen. Hij ziet vier soorten ‘mindsets’ om met de crisis om te gaan, die hij aan tafel zal uitleggen. De economie is volgens Gude maakbaar via onze mentale toestand. We zijn benieuwd, glimlachen we ons huishoudboekje weer op orde?
Heel Holland Bakt: Martine Bijl
De tv-hit van afgelopen zomer was het televisie programma ‘Heel Holland Bakt’ bij Omroep MAX. Elke week keken meer dan een miljoen mensen naar deze Nederlandse bewerking van het BBC-programma ‘The Great British Bake Off’. Dit programma werd op charmante wijze gepresenteerd door Martine Bijl. Vanavond zit zij bij ons aan tafel.
Tafelheer: Roué Verveer
Volgens mij is dit een verfrissend nieuw gezicht.quote:
Nieuw misschien, maar verfrissend? Mwoa.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een verfrissend nieuw gezicht.
Dat ga ik kijken.quote:
Camiel is geen chocoprins.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is deze hilarische grap CDA approved?
Er is iemand d00d denk ik.quote:
Oh, een heleboel kinderen.quote:
Ook op jouw tablad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Er zit een knop op jullie afstandsbediening.
Ik heb even geteld, 47 knopjes zelfs.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef ConscienceNL het volgende:
Er zit een knop op jullie afstandsbediening.
Osnowitsj. Of zo.quote:
Luxe afstandsbediening heb jij zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb even geteld, 47 knopjes zelfs.
*dezequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ieder jaar komen wel een paar van dezen typjens.
Hier 39.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Luxe afstandsbediening heb jij zeg.
Die van mij heeft slechts 25 knopjes.
Linksquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Zeg het maar jongens, blondje voor ons links of blondje voor ons rechts?
God is niet trots op je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
die aan tafelquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Maakt niet uit zolang jij die oude maar neemt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
45quote:
Ik geniet van Zijn schepping, niks mis mee.quote:
Ik heb me gisteren al opgeofferd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang jij die oude maar neemt.
amenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik geniet van Zijn schepping, niks mis mee.
Beide tegelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Een SS'er.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schoft. Wie heeft deze foto gemaakt dan?
ik snap het ook niet echtquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Een SS'erquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt stiekem gewoon weggezapt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit verhaal overleefd. Wat een nog veel groter wonder is.
Ik wilde net zeggen, zo'n type uit Kampen is dat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ga voor links, die ziet er wat christelijker uit.
Hoezo is dat een schoft hij deed gewoon zijn werkquote:
Jan Slagter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem dan bijv Staphorst of Genemuiden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, zo'n type uit Kampen is dat.
Offers brengen en nederig zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren al opgeofferd.
Hitler ook?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoezo is dat een schoft hij deed gewoon zijn werk
Hoe langer de rok hoe natter het hok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ga voor links, die ziet er wat christelijker uit.
*metquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jan SlagterVriendjes van Sjek.
Die niet die kreeg geen order, die gaf zequote:
Is in ieder geval erg vol van zichzelf. Hij ziet zichzelf als een soort verlosser, een heldquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Dit verhaal heeft wel potentie, maar die man heeft zoiets vervelend over zich heen. Vorige keer met dat boek ook al.
Is ook werk toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die niet die kreeg geen order, die gaf ze
Jij weet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe langer de rok hoe natter het hok.
En in geval van een rooie: roest op het dak is vocht in de kelder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe langer de rok hoe natter het hok.
Ik hoef 'm niet beter te kennen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind die Guus een beetje een zeikerd. Maar goed, ik ken hem verder niet.
In retrospectief nog wat Joden redden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is in ieder geval erg vol van zichzelf. Hij ziet zichzelf als een soort verlosser, een held
En die schoften alsnog afstraffen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In retrospectief nog wat Joden redden?
Volgens mij thuis echt een tiran en naar de buitenwereld de sympathieke wereldverbeteraar spelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is in ieder geval erg vol van zichzelf. Hij ziet zichzelf als een soort verlosser, een held
Die een hele rode kop krijgt als ie om niets weer eens woedend wordt op zijn gezin.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij thuis echt een tiran en naar de buitenwereld de sympathieke wereldverbeteraar spelen.
Vast nietquote:
'Ome Willem, ik moet plassen.'quote:
Toch maar linksquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Hiero dito!quote:
tl;drquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een anekdote.
Ik had ooit een Duitse lerares met een glazenoog. Deze lerares had ook veel belletjes op haar bureau staan waarmee ze vrijwel alles mee aankondigde. Haar favoriete belletje was er één met een opdruk van Elvis Presley. Ook grappig aan deze lerares was dat haar man ook een leraar was op diezelfde school, hij gaf Aardrijkskunde.
Zijn jeugd was heel saaiquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een anekdote.
Ik had ooit een Duitse lerares met een glazenoog. Deze lerares had ook veel belletjes op haar bureau staan waarmee ze vrijwel alles mee aankondigde. Haar favoriete belletje was er één met een opdruk van Elvis Presley. Ook grappig aan deze lerares was dat haar man ook een leraar was op diezelfde school, hij gaf Aardrijkskunde.
Dit is überhaupt zo'n hele vervelende betweter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult op een verjaardag maar naast hem zitten.
In de dark room aan z'n lul zuigen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult op een verjaardag maar naast hem zitten.
Ja ik riep al stop de tijd, maar het werkt niet zoals bij Twee voor Twaalf blijkbaar.quote:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de dark room aan z'n lul zuigen.
Waarnaar?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Leuke lach heeft die christelijke blonde.
Maar ze houdt haar lippen gesloten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Straks gaan ze nog even langs Kelvin en Jermaine.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
In de kelderbox.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog even langs Kelvin en Jermaine.
hele programma is in feite 30 min saaie blabla, 2 minuutjes beetje lachen, en dan weer 20 min blablaquote:
Inderdaad, voor het wekelijke bijbelstudieuurtje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog even langs Kelvin en Jermaine.
Twee weken lang amperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |