Daar hebben ze geen rechtbanken die elke dopingzaak aanvatten met "Laat ons al beginnen met het onherroepelijk vernietigen van alle stalen".quote:Op maandag 2 september 2013 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Zijn de italiaanse, belgische, duitse, amerikaanse en nederlandse ploegen dan allemaal wel schoon?
Dat zegt toch niemand?quote:Op maandag 2 september 2013 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Zijn de italiaanse, belgische, duitse, amerikaanse en nederlandse ploegen dan allemaal wel schoon?
Toch nog iets gewonnen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:53 schreef heywoodu het volgende:
Euskaltel op het podium, iemand screentje gemaakt voor rellende rotscholier?
Of alle klunzen hebben weer hoopquote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Je door een bejaarde op meer dan een minuut laten rijden...kan me voorstellen dat dat je zelfvertrouwen aantast.
Het was dan ook niet gepland dat hij voor de ontsnapping zou moeten gaan. Hij komt gewoon tekort deze ronde en een etappe overwinning zal zeer moeilijk worden.quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft dus gisteren uitgesproken om voor een etappe te gaan (en niet voor het alg. klassement).
Denk dat ie dan de verkeerde ronde heeft uitgekozen, ik heb de indruk dat er de laatste jaren alleen maar klassementsrenners winnen in de bergen en vluchters niet ver laten gaan.
Natuurlijk was het niet gepland maar in de Giro of de Tour kun je na een slecht klassement nog wel een etappe winnen. In de Vuelta is dat bijna onmogelijk heb ik het idee aangezien er geen vluchtersgroepje het blijkt te halen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het was dan ook niet gepland dat hij voor de ontsnapping zou moeten gaan. Hij komt gewoon tekort deze ronde en een etappe overwinning zal zeer moeilijk worden.
Dat geldt voor elke winnaar van elke grote koers dit jaar. Of zou het betrappen van Froome, Porte, Sagan, Nibali, Cancellara, Moreno, Kreuziger, Ciolek, etc... echt verbazender zijn dan Horner?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef TLC het volgende:
Mooi voor Horner, maar het zou me verbazen als zijn resultaten over pakweg 5 jaar nog in de boeken staan.
Slagen toch wel regelmatig vluchten in de Vuelta, al is het dit jaar nog wel heel pover ja. Denk echter dat er deze week nog wel etappes komen waar de vlucht het wel houdt tot het einde. Of Mollema dan goed genoeg is om ook voor de etappezege mee te doen, is dan weer iets anders..quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk was het niet gepland maar in de Giro of de Tour kun je na een slecht klassement nog wel een etappe winnen. In de Vuelta is dat bijna onmogelijk heb ik het idee aangezien er geen vluchtersgroepje het blijkt te halen.
Dat niet, maar dat Horner nu opeens meestrijdt voor de winst in de Vuelta (of dat toch lijkt te doen) is toch wel verbazender dan die anderen. Misschien met uitzondering van Moreno.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke winnaar van elke grote koers dit jaar. Of zou het betrappen van Froome, Porte, Sagan, Nibali, Cancellara, Moreno, Kreuziger, Ciolek, etc... echt verbazender zijn dan Horner?
Ik vind t wel een held hoor. Wat ie ook hierna voor trucs gedaan zal hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik spreek geen Spaans, maar volgens mij is dit behoorlijk steenkolenspaans?
Wel mooi dat ie daar gewoon schijt aan heeft en het in het Spaans probeert
Uiteindelijk , Horner had de laatste jaren héél véél tegenslag en valpartijen te verwerken, maar eindigde toch nog eens tussendoor 9de (2010) en 13de (2012) in de Tour. Van alle namen die nu in de Vuelta meenemen eindigden toen eigenlijk alleen Nibali en Rodriguez voor hem ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:29 schreef Slobeend het volgende:
Horner is sowieso meer baas dan al die Spanjaarden.
En niet te vergeten, hij heeft ooit in 2000 v Chr eens de Ronde van het Baskenland gewonnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uiteindelijk , Horner had de laatste jaren héél véél tegenslag en valpartijen te verwerken, maar eindigde toch nog eens tussendoor 9de (2010) en 13de (2012) in de Tour. Van alle namen die nu in de Vuelta meenemen eindigden toen eigenlijk alleen Nibali en Rodriguez voor hem ...
Ciolek zou me heel veel meer verbazenquote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke winnaar van elke grote koers dit jaar. Of zou het betrappen van Froome, Porte, Sagan, Nibali, Cancellara, Moreno, Kreuziger, Ciolek, etc... echt verbazender zijn dan Horner?
twitter:BaukeMollema twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 10:47:08Vanochtend weer eens controle gehad van UCI. Ze zullen wel gedacht hebben: die reed gisteren wel heel erg hard. #not reageer retweet
Behalve Betancur, van wie voor de Vuelta al duidelijk was dat hij geen goed klassement zou rijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich is het niet onlogisch dat Rodriguez/Valverde niet helemaal top zijn (al blijft hun Tour-recuperatie opmerkelijk, maar we zullen zien wat er in de 3e week gebeurt) en ook Nibali is duidelijk nog aan het opbouwen naar het WK en moet dus nog groeien in de Vuelta.
Vanuit dat opzicht is het niet geheel onlogisch dat er iemand anders de macht grijpt, maar Horner is niet meteen de meest verwachte, dan leek zo'n Colombiaan (Uran, Betancur, Henao), een Euskatel-renner of zelfs Scarponi toch evidenter.
Bij Nibali zit er nog wel de nodige rek in volgens mij. Lijkt me op dit moment een zeer goede kanshebber op de eindzege.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
en ook Nibali is duidelijk nog aan het opbouwen naar het WK en moet dus nog groeien in de Vuelta.
Die gaat gewoon winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij Nibali zit er nog wel de nodige rek in volgens mij. Lijkt me op dit moment een zeer goede kanshebber op de eindzege.
Dat moet wel een paint zijn als je dat zo ziet, maar dat is dus niet het gevalquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:21 schreef Pepersaus het volgende:
Gister leek het erop dat Horner helemaal geen zadel nodig had. Blijkbaar leent 'ie dat zadel af en toe uit aan andere fietsers (Bill Demong is de passagier).
[ afbeelding ]
klimmetje hequote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef FredWielergek het volgende:
En rasmussen na 11 km 52 sec sneller na urtasun en na 26 km opeens 3,26 min achter
Massimo Graziato al meer dan 9 minuten langzamer.quote:
Op de website van de organisatie hebben ze nu maar de tussentijden bij het eerste tussenpunt verwijderd.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef FredWielergek het volgende:
Tja, Martin die zo even 3 minuten sneller rijdt dan bijv Westra... Ibargueren heeft zijn werk weer goed gedaan.
Nibali blijkbaar gestoken door een wesp en heeft opgezwollen ogen..quote:Quique Iglesias, periodista de Cadena Cope en la Vuelta a España, informa de que Vincenzo Nibali (31) ha sufrido la picadura de una avispa, lo que le ha provocado una inflamación en la cara que podría influir en su rendimiento hoy. Estaremos atentos a su evolución.
17.42:30 schat ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat finisht Horner ongeveer?
Froome zit echter thuis aan de dopingmachine.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Syntix het volgende:
Froome zou iedereen kapot hebben gereden in deze tijdrit.
Zoals vorig jaar inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Syntix het volgende:
Froome zou iedereen kapot hebben gereden in deze tijdrit.
Hater. Hij is gewoon baas. Jaloers?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Froome zit echter thuis aan de dopingmachine.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hater. Hij is gewoon baas. Jaloers?
lang geleden dat Cancellara een lange tijdrit won in een grote rondequote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Marcoss het volgende:
Zal lang geleden zijn dat Cance Martin klopte in een lange tijdrit
Rodriguez op 10 minuten bij de laatste 20 in de rituitslag.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
lang geleden dat Cancellara een lange tijdrit won in een grote ronde
2010 in Frankrijk zo te zien. Dat was volgens mij die tijdrit dat de wind in het begin een stuk gunstiger stond, de toppers haalden de top50 geeneens ofzo
Ja, wtf is dat ineens.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef FredWielergek het volgende:
pozzovivo die opeens kan tijdrijden
Niet zo gek als je dat laatste stuk ziet.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef Felagund het volgende:
Dus niet sneller dan Martin? Valt toch tegen.
Vermoed dat dat ironisch bedoeld wasquote:Op woensdag 4 september 2013 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek als je dat laatste stuk ziet.
Het zou opvallender zijn als ze even ver reden, wat mij betreftquote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef FredWielergek het volgende:
valt me op dat de motoren voor Valverde dichterbijr rijden dan bij nibali
niet als een Spanjaard in het voordeel isquote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou opvallender zijn als ze even ver reden, wat mij betreft.
Nee ik bedoel; zo gaat het altijd in Spanje, op het belachelijke af.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:32 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
niet als een Spanjaard in het voordeel is
Behalve Menchov die belachelijk sterk tegen de wind in reedquote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
lang geleden dat Cancellara een lange tijdrit won in een grote ronde
2010 in Frankrijk zo te zien. Dat was volgens mij die tijdrit dat de wind in het begin een stuk gunstiger stond, de toppers haalden de top50 geeneens ofzo
twitter:mrconde twitterde op woensdag 04-09-2013 om 19:41:33After a wasp stung Nibali, Horner took no chances when one flew into his mouth: "I tried to swallow it but was finally able to cough it up". reageer retweet
Oke, dat is niet fijnquote:Op woensdag 4 september 2013 19:51 schreef TheArt het volgende:
twitter:mrconde twitterde op woensdag 04-09-2013 om 19:41:33After a wasp stung Nibali, Horner took no chances when one flew into his mouth: "I tried to swallow it but was finally able to cough it up". reageer retweet
Dat waren aranespen, toch net een iets ander ras.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef Ericr het volgende:
Musseeuw had meestal last van wespen maar ging daar alleen maar beter van rijden eigenlijk.
Je weet wat de codenaam voor Aranesp is toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat waren aranespen, toch net een iets ander ras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar gelukkig voor Horner was het geen Hoornaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Marcoss het volgende:
Doorslikken is helemaal niet slim, volgens mij.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef Ericr het volgende:
Museeuw had meestal last van wespen maar ging daar alleen maar beter van rijden eigenlijk.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef Ericr het volgende:
Museeuw had meestal last van wespen maar ging daar alleen maar beter van rijden eigenlijk.
Nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Er is geen livestream via sport 24. Weet iemand waarom?
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Er is geen livestream via sport 24. Weet iemand waarom?
Ceesje Koekenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:18 schreef Drebbelman het volgende:
Het gaat helemaal goedkomen. In 1972 heeft hier ook een Nederlander gewonnen.
De bal is rond. Het gras is groen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat lult Wuyts weer dom uit z'n nek zeg
Klopt, maar die wordt op een goede dag misschien 6e in een massasprint.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snelste man van NetApp lijkt me toch Schorn eigenlijk.
Bergop ook zeker, het is een wonder dat die vent niet elke rit wintquote:Op donderdag 5 september 2013 17:11 schreef Wombcat het volgende:
Duits commentaar op ES is ook lachen af en toe.
Gaat nu over Cancellara en volgens hen kan Cancellara in de sprint dezelfde topsnelheid bereiken als de topsprinters.
Nou kan 'ie best hard, maar sprinten toch wat minder, volgens mij.
Ik vind het wel schappelijk dat 'ie ook nog wat voor de rest overlaatquote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Bergop ook zeker, het is een wonder dat die vent niet elke rit wint
Topshow.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Klim die ze morgen onderweg krijgen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
De held. Het kost me wel veel moeite om meer foto's van z'n staartje te vinden... Maar ja, in die tijd bestond het internet net.
Dit is toch wel de kanker van dit forum aan het worden, dat achterlijke topshow overal.quote:
hadden we voor de opgave van Ten Dam nog klassementsambities deze vuelta dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:56 schreef Chiappucci het volgende:
Daar gaan dus alle klassementsambities voor Nederland. Straks wordt Mollema beste Nederlander op de 40e plaats
Meid, het is wat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is toch wel de kanker van dit forum aan het worden, dat achterlijke topshow overal.
Anders had Ten Dam rond kunnen rijden voor z'n 18e plaats. Tis wa.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:56 schreef Chiappucci het volgende:
Daar gaan dus alle klassementsambities voor Nederland. Straks wordt Mollema beste Nederlander op de 40e plaats
hij is vandaag niet gevallen, maar had te veel last van de val in in TT.quote:
Topshowtje hoor!quote:
Ah joh laat gaan man! Kan jou dat nou verrotten.quote:
Ik las het net ja. Op Twitter was eerst het bericht dat die ook vandaag gevallen was en daarom op had gegevenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:14 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
hij is vandaag niet gevallen, maar had te veel last van de val in in TT.
Flopshow.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja leuk, niet ieder topic hoeft verziekt te worden.
Laat ze dat lekker in de SC of in VI topic doen, maar je komt het de laatste tijd overal tegen. Irritant.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan man! Kan jou dat nou verrotten.
Ach, had je zoveel verwacht van Nederland dan? "We" zijn echt verwend met een hele goede Tour qua klassement, ik had in elk geval niet verwacht dat die twee het hier weer zo goed zouden doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:56 schreef Chiappucci het volgende:
Lijkt me dat dat ook niet kan op natuurlijke wijze eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, had je zoveel verwacht van Nederland dan? "We" zijn echt verwend met een hele goede Tour qua klassement, ik had in elk geval niet verwacht dat die twee het hier weer zo goed zouden doen
Ja, je komt het overal tegen. Een groot deel van de mensen gebruikt het. Laat gaan. Ze vinden het leuk. Het heeft een heroische betekenis.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laat ze dat lekker in de SC of in VI topic doen, maar je komt het de laatste tijd overal tegen. Irritant.
Maakt het uit of je 'ik denk dat dit wel eens een leuke bergpassage kan worden waarin de steile percentages voor mooie beelden kunnen gaan zorgen' of 'topshow' zegt? Het komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laat ze dat lekker in de SC of in VI topic doen, maar je komt het de laatste tijd overal tegen. Irritant.
VBL SC users mensen noemenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je komt het overal tegen. Een groot deel van de mensen gebruikt het. Laat gaan. Ze vinden het leuk. Het heeft een heroische betekenis.
Een geintje. Ineens geen topshow meerquote:
NWS SC? Ik zie het constant in DWDD, P en W, dat soort topics.quote:
Het voegt hier toch gewoon totaal niks toe? Laten we het lekker over de koers hebben in plaats van dit domme geneuzel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NWS SC? Ik zie het constant in DWDD, P en W, dat soort topics.
Of je vindt heel FOK! seniel. Kom er dan niet
Goed punt wel ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het voegt hier toch gewoon totaal niks toe? Laten we het lekker over de koers hebben in plaats van dit domme geneuzel.
Klopt. Raar van D_S om er hier over te beginnen. Daar zijn FB-topics voor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het voegt hier toch gewoon totaal niks toe? Laten we het lekker over de koers hebben in plaats van dit domme geneuzel.
NSBshow.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Raar van D_S om er hier over te beginnen. Daar zijn FB-topics voor.
Opmerking zonder erg.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja leuk, niet ieder topic hoeft verziekt te worden.
Hebben 1.51.quote:Beñat Intxausti (6), Mikael Cherel (15), Rinaldo Nocentini (19), Warren Barguil (22), Bauke Mollema (41), Ivan Santaromita (58), Antonio Piedra (67), Amets Txurruka (68), Jerome Coppel (81), Egoi Martinez (95), Michele Scarponi (131), Jelle Vanendert (148), Iker Camano (153), Gianni Meersman (164), Serge Pauwels (165), Christian Meier (177), Vasil Kiryienka (194), Xabier Zandio (199), Tomasz Marczynski (216)
Leuk groepje. Wordt spannend wie er straks na die klim overblijft.quote:
Die hebben met Meier wel iemand mee, maar die is normaal kansloos in dit groepje ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:28 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Leuk groepje. Wordt spannend wie er straks na die klim overblijft.
Orica zal wel gaan achtervolgen.
ohja, die zat er eerst niet bij volgens de live ticker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben met Meier wel iemand mee, maar die is normaal kansloos in dit groepje ja.
Precies Pino. Spiegeltje.quote:
Vraag me wel af voor wie ze het doen. Oplopende aankomst is ideaal voor Matthews, maar denk dat dit net te zwaar is voor hem. Gerrans hebben ze ook nog, maar die rijdt vrij anoniem rond voorlopig. Al is dat wel een renner die zomaar een uitschier kan hebben en dan direct wint..quote:
Dit wordt een ouderwetse kwaliteitsvoorstelling ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
Potentieel topshowtje? Zeg het maar jongens.
Moet jij een klap hebben? Haha. Je bent leuker dan Frans Bauer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
Potentieel topshowtje? Zeg het maar jongens.
Het zijn karige tijden voor ons wielerliefhebbers.quote:
Vorig jaar in de Giro toen ie kramp hadquote:
Ronde van Polen met Pietertje Weening natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het zijn karige tijden voor ons wielerliefhebbers.
Wat is de grootste overwinning dit jaar voor een Nederlander? De Tour Down Under van Slagter?
Ik sla de zege van Pietertje in Polen hoger aan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het zijn karige tijden voor ons wielerliefhebbers.
Wat is de grootste overwinning dit jaar voor een Nederlander? De Tour Down Under van Slagter?
Etappezege van Mollema in Zwitserland ook nog!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik sla de zege van Pietertje in Polen hoger aan.
Ah natuurlijk! Pietertje. Die heeft zo langzamerhand alle 'laatste' records op zijn naam staan. Laatste Nederlandse overwinning van een Pro Tour koers, laatste Nederlandse ritzege in een grote ronde, laatste Nederlandse ritzege in de tour.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ronde van Polen met Pietertje Weening natuurlijk
Niet zo'n topshow dus van mijn naamgenoot.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef baggerbaas het volgende:
Pinot heeft wel een slechte dag zo te zien.
Die maakt het wel goed in de afdalingquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef baggerbaas het volgende:
Pinot heeft wel een slechte dag zo te zien.
Volgens de 1min/10km regel gaan ze het helaas niet reddenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema zit er goed bij nu.
De vraag is natuurlijk: Kunnen ze vooruit blijven?
Klopt Michel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Flink peloton toch wel, al is de vraag wie er wil rijden.
ideale aankomst voor hem jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef TheArt het volgende:
Als ze bij elkaar blijven, lijkt Nocentini me de topfavoriet.
Zie op de Vuelta live-ticker staan dat ie heeft opgegevenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Drebbelman het volgende:
Stef Clement wijst momenteel de bezemwagen de weg, door er vlak voor te rijden. Is kennelijk gevallen.
Laatste Nederlandse leider in een grote ronde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk! Pietertje. Die heeft zo langzamerhand alle 'laatste' records op zijn naam staan. Laatste Nederlandse overwinning van een Pro Tour koers, laatste Nederlandse ritzege in een grote ronde, laatste Nederlandse ritzege in de tour.
Ploegentijdrit oefenen voor het WKquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is FDJ nou eigenlijk van plan?
Was dat niet Mollema?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse leider in een grote ronde.
Roux laten sprinten, zo moeilijk is dat toch niet? De kans dat hij wint, is niet heel groot, al won hij in Burgos ook al eens zo'n sprintje bergop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is FDJ nou eigenlijk van plan?
Daar hij geen kans heeft om te winnen, lijkt me dat niet de moeite waard om jezelf voor overhoop te fietsen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roux laten sprinten, zo moeilijk is dat toch niet? De kans dat hij wint, is niet heel groot, al won hij in Burgos ook al eens zo'n sprintje bergop.
Cannondale?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cannondale rijdt er 1 minuut 10 af in 8,5 km. De komende 1,5 km gaat de kopgroep dus 10 seconden winnen op het peloton.
Formuleer geen kans. Ik zie er niet zoveel daar die sowieso rapper zijn dan hij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hij geen kans heeft om te winnen, lijkt me dat niet de moeite waard om jezelf voor overhoop te fietsen.
Hoeveelste was hij gisteren dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Formuleer geen kans. Ik zie er niet zoveel daar die sowieso rapper zijn dan hij.
Dus de uitslag van gisteren is leidend? Maar hij werd 9e nadat hij compleet ingesloten zat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoeveelste was hij gisteren dan?
Ze hebben zelf nu ook ingezien dat het niet echt ergens op sloeg.
Dat zeg ik niet. Het is echter wel een indicatie. Met jouw redenatie zou iedere ploeg met een rappe man op kop kunnen gaan rijden. Wat ook kan, maar niet altijd logisch is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus de uitslag van gisteren is leidend? Maar hij werd 9e nadat hij compleet ingesloten zat.
Maar je vergeet dat het peloton maar de helft groot is, dus de meeste rappe mannen zijn eraf.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het is echter wel een indicatie. Met jouw redenatie zou iedere ploeg met een rappe man op kop kunnen gaan rijden. Wat ook kan, maar niet altijd logisch is.
minuutje of 6quote:
interessante aankomst.quote:
Nouenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nocentini, Barguil en Santaromita ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |