Leuk groepje. Wordt spannend wie er straks na die klim overblijft.quote:
Die hebben met Meier wel iemand mee, maar die is normaal kansloos in dit groepje ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:28 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Leuk groepje. Wordt spannend wie er straks na die klim overblijft.
Orica zal wel gaan achtervolgen.
ohja, die zat er eerst niet bij volgens de live ticker.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben met Meier wel iemand mee, maar die is normaal kansloos in dit groepje ja.
Precies Pino. Spiegeltje.quote:
Vraag me wel af voor wie ze het doen. Oplopende aankomst is ideaal voor Matthews, maar denk dat dit net te zwaar is voor hem. Gerrans hebben ze ook nog, maar die rijdt vrij anoniem rond voorlopig. Al is dat wel een renner die zomaar een uitschier kan hebben en dan direct wint..quote:
Dit wordt een ouderwetse kwaliteitsvoorstelling ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
Potentieel topshowtje? Zeg het maar jongens.
Moet jij een klap hebben? Haha. Je bent leuker dan Frans Bauer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
Potentieel topshowtje? Zeg het maar jongens.
Het zijn karige tijden voor ons wielerliefhebbers.quote:
Vorig jaar in de Giro toen ie kramp hadquote:
Ronde van Polen met Pietertje Weening natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het zijn karige tijden voor ons wielerliefhebbers.
Wat is de grootste overwinning dit jaar voor een Nederlander? De Tour Down Under van Slagter?
Ik sla de zege van Pietertje in Polen hoger aan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het zijn karige tijden voor ons wielerliefhebbers.
Wat is de grootste overwinning dit jaar voor een Nederlander? De Tour Down Under van Slagter?
Etappezege van Mollema in Zwitserland ook nog!quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik sla de zege van Pietertje in Polen hoger aan.
Ah natuurlijk! Pietertje. Die heeft zo langzamerhand alle 'laatste' records op zijn naam staan. Laatste Nederlandse overwinning van een Pro Tour koers, laatste Nederlandse ritzege in een grote ronde, laatste Nederlandse ritzege in de tour.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ronde van Polen met Pietertje Weening natuurlijk
Niet zo'n topshow dus van mijn naamgenoot.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef baggerbaas het volgende:
Pinot heeft wel een slechte dag zo te zien.
Die maakt het wel goed in de afdalingquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef baggerbaas het volgende:
Pinot heeft wel een slechte dag zo te zien.
Volgens de 1min/10km regel gaan ze het helaas niet reddenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema zit er goed bij nu.
De vraag is natuurlijk: Kunnen ze vooruit blijven?
Klopt Michel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
Flink peloton toch wel, al is de vraag wie er wil rijden.
ideale aankomst voor hem jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef TheArt het volgende:
Als ze bij elkaar blijven, lijkt Nocentini me de topfavoriet.
Zie op de Vuelta live-ticker staan dat ie heeft opgegevenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:53 schreef Drebbelman het volgende:
Stef Clement wijst momenteel de bezemwagen de weg, door er vlak voor te rijden. Is kennelijk gevallen.
Laatste Nederlandse leider in een grote ronde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk! Pietertje. Die heeft zo langzamerhand alle 'laatste' records op zijn naam staan. Laatste Nederlandse overwinning van een Pro Tour koers, laatste Nederlandse ritzege in een grote ronde, laatste Nederlandse ritzege in de tour.
Ploegentijdrit oefenen voor het WKquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is FDJ nou eigenlijk van plan?
Was dat niet Mollema?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse leider in een grote ronde.
Roux laten sprinten, zo moeilijk is dat toch niet? De kans dat hij wint, is niet heel groot, al won hij in Burgos ook al eens zo'n sprintje bergop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is FDJ nou eigenlijk van plan?
Daar hij geen kans heeft om te winnen, lijkt me dat niet de moeite waard om jezelf voor overhoop te fietsen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Roux laten sprinten, zo moeilijk is dat toch niet? De kans dat hij wint, is niet heel groot, al won hij in Burgos ook al eens zo'n sprintje bergop.
Cannondale?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Cannondale rijdt er 1 minuut 10 af in 8,5 km. De komende 1,5 km gaat de kopgroep dus 10 seconden winnen op het peloton.
Formuleer geen kans. Ik zie er niet zoveel daar die sowieso rapper zijn dan hij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hij geen kans heeft om te winnen, lijkt me dat niet de moeite waard om jezelf voor overhoop te fietsen.
Hoeveelste was hij gisteren dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Formuleer geen kans. Ik zie er niet zoveel daar die sowieso rapper zijn dan hij.
Dus de uitslag van gisteren is leidend? Maar hij werd 9e nadat hij compleet ingesloten zat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoeveelste was hij gisteren dan?
Ze hebben zelf nu ook ingezien dat het niet echt ergens op sloeg.
Dat zeg ik niet. Het is echter wel een indicatie. Met jouw redenatie zou iedere ploeg met een rappe man op kop kunnen gaan rijden. Wat ook kan, maar niet altijd logisch is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus de uitslag van gisteren is leidend? Maar hij werd 9e nadat hij compleet ingesloten zat.
Maar je vergeet dat het peloton maar de helft groot is, dus de meeste rappe mannen zijn eraf.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het is echter wel een indicatie. Met jouw redenatie zou iedere ploeg met een rappe man op kop kunnen gaan rijden. Wat ook kan, maar niet altijd logisch is.
minuutje of 6quote:
interessante aankomst.quote:
Nouenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nocentini, Barguil en Santaromita ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |