Daar hebben ze geen rechtbanken die elke dopingzaak aanvatten met "Laat ons al beginnen met het onherroepelijk vernietigen van alle stalen".quote:Op maandag 2 september 2013 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Zijn de italiaanse, belgische, duitse, amerikaanse en nederlandse ploegen dan allemaal wel schoon?
Dat zegt toch niemand?quote:Op maandag 2 september 2013 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Zijn de italiaanse, belgische, duitse, amerikaanse en nederlandse ploegen dan allemaal wel schoon?
Toch nog iets gewonnen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:53 schreef heywoodu het volgende:
Euskaltel op het podium, iemand screentje gemaakt voor rellende rotscholier?
Of alle klunzen hebben weer hoopquote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Je door een bejaarde op meer dan een minuut laten rijden...kan me voorstellen dat dat je zelfvertrouwen aantast.
Het was dan ook niet gepland dat hij voor de ontsnapping zou moeten gaan. Hij komt gewoon tekort deze ronde en een etappe overwinning zal zeer moeilijk worden.quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft dus gisteren uitgesproken om voor een etappe te gaan (en niet voor het alg. klassement).
Denk dat ie dan de verkeerde ronde heeft uitgekozen, ik heb de indruk dat er de laatste jaren alleen maar klassementsrenners winnen in de bergen en vluchters niet ver laten gaan.
Natuurlijk was het niet gepland maar in de Giro of de Tour kun je na een slecht klassement nog wel een etappe winnen. In de Vuelta is dat bijna onmogelijk heb ik het idee aangezien er geen vluchtersgroepje het blijkt te halen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het was dan ook niet gepland dat hij voor de ontsnapping zou moeten gaan. Hij komt gewoon tekort deze ronde en een etappe overwinning zal zeer moeilijk worden.
Dat geldt voor elke winnaar van elke grote koers dit jaar. Of zou het betrappen van Froome, Porte, Sagan, Nibali, Cancellara, Moreno, Kreuziger, Ciolek, etc... echt verbazender zijn dan Horner?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef TLC het volgende:
Mooi voor Horner, maar het zou me verbazen als zijn resultaten over pakweg 5 jaar nog in de boeken staan.
Slagen toch wel regelmatig vluchten in de Vuelta, al is het dit jaar nog wel heel pover ja. Denk echter dat er deze week nog wel etappes komen waar de vlucht het wel houdt tot het einde. Of Mollema dan goed genoeg is om ook voor de etappezege mee te doen, is dan weer iets anders..quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk was het niet gepland maar in de Giro of de Tour kun je na een slecht klassement nog wel een etappe winnen. In de Vuelta is dat bijna onmogelijk heb ik het idee aangezien er geen vluchtersgroepje het blijkt te halen.
Dat niet, maar dat Horner nu opeens meestrijdt voor de winst in de Vuelta (of dat toch lijkt te doen) is toch wel verbazender dan die anderen. Misschien met uitzondering van Moreno.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke winnaar van elke grote koers dit jaar. Of zou het betrappen van Froome, Porte, Sagan, Nibali, Cancellara, Moreno, Kreuziger, Ciolek, etc... echt verbazender zijn dan Horner?
Ik vind t wel een held hoor. Wat ie ook hierna voor trucs gedaan zal hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik spreek geen Spaans, maar volgens mij is dit behoorlijk steenkolenspaans?
Wel mooi dat ie daar gewoon schijt aan heeft en het in het Spaans probeert
Uiteindelijk , Horner had de laatste jaren héél véél tegenslag en valpartijen te verwerken, maar eindigde toch nog eens tussendoor 9de (2010) en 13de (2012) in de Tour. Van alle namen die nu in de Vuelta meenemen eindigden toen eigenlijk alleen Nibali en Rodriguez voor hem ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:29 schreef Slobeend het volgende:
Horner is sowieso meer baas dan al die Spanjaarden.
En niet te vergeten, hij heeft ooit in 2000 v Chr eens de Ronde van het Baskenland gewonnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uiteindelijk , Horner had de laatste jaren héél véél tegenslag en valpartijen te verwerken, maar eindigde toch nog eens tussendoor 9de (2010) en 13de (2012) in de Tour. Van alle namen die nu in de Vuelta meenemen eindigden toen eigenlijk alleen Nibali en Rodriguez voor hem ...
Ciolek zou me heel veel meer verbazenquote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke winnaar van elke grote koers dit jaar. Of zou het betrappen van Froome, Porte, Sagan, Nibali, Cancellara, Moreno, Kreuziger, Ciolek, etc... echt verbazender zijn dan Horner?
twitter:BaukeMollema twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 10:47:08Vanochtend weer eens controle gehad van UCI. Ze zullen wel gedacht hebben: die reed gisteren wel heel erg hard. #not reageer retweet
Behalve Betancur, van wie voor de Vuelta al duidelijk was dat hij geen goed klassement zou rijdenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich is het niet onlogisch dat Rodriguez/Valverde niet helemaal top zijn (al blijft hun Tour-recuperatie opmerkelijk, maar we zullen zien wat er in de 3e week gebeurt) en ook Nibali is duidelijk nog aan het opbouwen naar het WK en moet dus nog groeien in de Vuelta.
Vanuit dat opzicht is het niet geheel onlogisch dat er iemand anders de macht grijpt, maar Horner is niet meteen de meest verwachte, dan leek zo'n Colombiaan (Uran, Betancur, Henao), een Euskatel-renner of zelfs Scarponi toch evidenter.
Bij Nibali zit er nog wel de nodige rek in volgens mij. Lijkt me op dit moment een zeer goede kanshebber op de eindzege.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
en ook Nibali is duidelijk nog aan het opbouwen naar het WK en moet dus nog groeien in de Vuelta.
Die gaat gewoon winnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij Nibali zit er nog wel de nodige rek in volgens mij. Lijkt me op dit moment een zeer goede kanshebber op de eindzege.
Dat moet wel een paint zijn als je dat zo ziet, maar dat is dus niet het gevalquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:21 schreef Pepersaus het volgende:
Gister leek het erop dat Horner helemaal geen zadel nodig had. Blijkbaar leent 'ie dat zadel af en toe uit aan andere fietsers (Bill Demong is de passagier).
[ afbeelding ]
klimmetje hequote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef FredWielergek het volgende:
En rasmussen na 11 km 52 sec sneller na urtasun en na 26 km opeens 3,26 min achter
Massimo Graziato al meer dan 9 minuten langzamer.quote:
Op de website van de organisatie hebben ze nu maar de tussentijden bij het eerste tussenpunt verwijderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |