klimmetje hequote:Op woensdag 4 september 2013 14:29 schreef FredWielergek het volgende:
En rasmussen na 11 km 52 sec sneller na urtasun en na 26 km opeens 3,26 min achter
Massimo Graziato al meer dan 9 minuten langzamer.quote:
Op de website van de organisatie hebben ze nu maar de tussentijden bij het eerste tussenpunt verwijderd.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef FredWielergek het volgende:
Tja, Martin die zo even 3 minuten sneller rijdt dan bijv Westra... Ibargueren heeft zijn werk weer goed gedaan.
Nibali blijkbaar gestoken door een wesp en heeft opgezwollen ogen..quote:Quique Iglesias, periodista de Cadena Cope en la Vuelta a España, informa de que Vincenzo Nibali (31) ha sufrido la picadura de una avispa, lo que le ha provocado una inflamación en la cara que podría influir en su rendimiento hoy. Estaremos atentos a su evolución.
17.42:30 schat ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat finisht Horner ongeveer?
Froome zit echter thuis aan de dopingmachine.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Syntix het volgende:
Froome zou iedereen kapot hebben gereden in deze tijdrit.
Zoals vorig jaar inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Syntix het volgende:
Froome zou iedereen kapot hebben gereden in deze tijdrit.
Hater. Hij is gewoon baas. Jaloers?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Froome zit echter thuis aan de dopingmachine.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hater. Hij is gewoon baas. Jaloers?
lang geleden dat Cancellara een lange tijdrit won in een grote rondequote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Marcoss het volgende:
Zal lang geleden zijn dat Cance Martin klopte in een lange tijdrit
Rodriguez op 10 minuten bij de laatste 20 in de rituitslag.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
lang geleden dat Cancellara een lange tijdrit won in een grote ronde
2010 in Frankrijk zo te zien. Dat was volgens mij die tijdrit dat de wind in het begin een stuk gunstiger stond, de toppers haalden de top50 geeneens ofzo
Ja, wtf is dat ineens.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:12 schreef FredWielergek het volgende:
pozzovivo die opeens kan tijdrijden
Niet zo gek als je dat laatste stuk ziet.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:26 schreef Felagund het volgende:
Dus niet sneller dan Martin? Valt toch tegen.
Vermoed dat dat ironisch bedoeld wasquote:Op woensdag 4 september 2013 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek als je dat laatste stuk ziet.
Het zou opvallender zijn als ze even ver reden, wat mij betreftquote:Op woensdag 4 september 2013 17:29 schreef FredWielergek het volgende:
valt me op dat de motoren voor Valverde dichterbijr rijden dan bij nibali
niet als een Spanjaard in het voordeel isquote:Op woensdag 4 september 2013 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou opvallender zijn als ze even ver reden, wat mij betreft.
Nee ik bedoel; zo gaat het altijd in Spanje, op het belachelijke af.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:32 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
niet als een Spanjaard in het voordeel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |