FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!quote:Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
Ik heb niemand hier gehoord dat zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
Aldus tribalwars:
[..]
FYI volgens sommige is deze ideale maatschapij er al!
want alles wat evil is ( moordpartijen aanslagen zolang het maar op grote afstand is gebeurt) is nep ik noem hierbij geen namen.
niet? das raar, het komt er wel op neerquote:Op maandag 2 september 2013 15:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niemand hier gehoord dat zeggen.
Met jouwe rare obsessie over ouwe nazis,het verbaast me 'n beetje dat je weet niet hoe dikke vrienden de nazis waren met het OSS(later CIA)quote:Op maandag 2 september 2013 15:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet? das raar, het komt er wel op neer
ik geef alleen een voorbeeld jij komt daar mee aanzetten ik geef de foto alleen als vergelijking.quote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met jouwe rare obsessie over ouwe nazis,het verbaast me 'n beetje dat je weet niet hoe dikke vrienden de nazis waren met het OSS(later CIA)
Er is ook 'n rare connectie tussen Jim Jones en CIA.
Wat is dat voor dansje dat die jongen doet op je avatar? Heb je daar ook een youtubefilmpje van ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef illusions het volgende:
Who gives a fuck. Laten we het weer over een ideale maatschappij hebben, niet over rare cyannide-zelfmoordsektes en in hoeverre dat op de zelfmoord van bepaalde nazi's lijkt. Jonestown sekte, Himmler, heel erg on-topic allemaal.
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?quote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen democratie.
We hebben een schijndemocratie maar de macht ligt bij de banken en de grote multinationals. Follow the Money.
Ik hoor dat gejammer genoeg, maar dat willen ze niet doen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?
Nogal logisch als je net begint met een politieke partij en ook nog eens met complottheorieen.....quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoor dat gejammer genoeg, maar dat willen ze niet doen.
als tegen commentaar word er gegeven dat .................... niks eigenlijk.
ze weten gewoon zelf dat nauwelijks iemand op hun zal stemmen.
kleine correctie. ze gebruiken dat woord nooit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nogal logisch als je net begint met een politieke partij en ook nog eens met complottheorieen de waarheid komt.....
Dat is in theorie allemaal leuk en aardig maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Ik stem op kleine partijen die voor belangrijke punten staan waar ik in geloof maar daar stemmen zelfs al te weinig mensen op zodat ze niet over de kiesdrempel komen.
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop.quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
kleine correctie. ze gebruiken dat woord nooit.
En hoezo niet, kijk naar de LPF 1 charismatige leider was er voor nodig dat bij de eerste deelname gelijk 26 zetels werden behaald.
die onzin zin weer, er zijn er genoeg mensen die zich in dit soort dingen verdiepen hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop.
Dat valt wel mee hoor. Dit topic is op meerdere manieren te interpreteren.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
die onzin zin weer, er zijn er genoeg mensen die zich in dit soort dingen verdiepen hoor.
maar veel dingen worden verwezen naar de prullenbak aangezien ze theoretisch al niet mogelijk zijn, als dat al niet kan...
De mens denk wel degelijk goed na , mooi voorbeeld is zoals het nu al in het nieuws komt over syrie, je merkt dat iedereen het daadwerkelijke bewijs wil zien dat Asad het heeft gedaan, maar dit gebeurt niet.
Dus merk je dat er steeds meer tegenslag is voor de VS, aangezien ze nu BOE hebben geroepen, maar het niet waar kunnen maken.
maar we raken weer off-topic![]()
Ah, de "stuurlui aan wal" techniek. Typerendquote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima maar dat is niet het pad wat ik moet bewandelen. Als er in de politiek iemand opstaat die veel van mijn standpunten deelt wat betreft complottheorieeen en hoe de wereld werkt zal ik er natuurlijk achter gaan staan. Gelukkig worden er steeds meer en sneller mensen wakker dus heb goeie hoop daarop.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 september 2013 17:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.quote:
Ik ook. Over de jaren heb ik met heel veel mensen gesproken op tinternet,in de kroeg enz. van alle soorten niveaus,nationaliteiten,professies, bvb. en over het algemeen voor vele zijn bepaalde onderwerpen niet zo 'gek' niet meer.quote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.
Denk dat het de "Melbourne Shuffle" was. Heb 't zelf ook niet echt onder de knie.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is dat voor dansje dat die jongen doet op je avatar? Heb je daar ook een youtubefilmpje van ofzo?
Dan neem je al aan dat iemand gelooft dat politieke partijen ook daadwerkelijk een invloed hebben en geen poppenkast zijn om de massa zoet te houden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een politieke partij te vormen zodat je zeker weet dat de beslisingen niet door de banken etc genomen worden?
Eens. Het is absoluut geen taboe meer en je wordt niet heel snel meer als conspiracy theorist aangekeken. De een gaat natuurlijk verder dan de ander, maar opzich zie ik liever een soort naïviteit zoals tribalwars zo mooi demonstreertquote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook. Over de jaren heb ik met heel veel mensen gesproken op tinternet,in de kroeg enz. van alle soorten niveaus,nationaliteiten,professies, bvb. en over het algemeen voor vele zijn bepaalde onderwerpen niet zo 'gek' niet meer.
Eens. Tribalwars is echt een prachtig voorbeeld. Doet gewoon zijn eigen ding en ziet de wereld op een hele andere manier dan de meeste mensen. En hij discussieert ook nog eens op een superbeschaafde manier zonder anderen aan te vallen of pissig te worden. En anderen in hun waarde te laten. Iets waar de meeste (waaronder ikzelf) hier nog veel van kunnen leren.quote:Op maandag 2 september 2013 18:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat het de "Melbourne Shuffle" was. Heb 't zelf ook niet echt onder de knie.
[..]
Dan neem je al aan dat iemand gelooft dat politieke partijen ook daadwerkelijk een invloed hebben en geen poppenkast zijn om de massa zoet te houden.
[..]
Eens. Het is absoluut geen taboe meer en je wordt niet heel snel meer als conspiracy theorist aangekeken. De een gaat natuurlijk verder dan de ander, maar opzich zie ik liever een soort naïviteit zoals tribalwars zo mooi demonstreert, als een "niks aan de hand" ontkennende houding.
Paar jaar geleden bestond internet ook niet. Ergo, je hebt geen idee hoeveel mensen jouw definitie van 'wakker' volgen. Je hoopt gewoon dat het er veel zijnquote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Op eigen contacten en wat ik zie en lees op het net. Paar jaar geleden bestonden TRU en BNW nog niet op FOK bv.
Klopt allemaal niet.quote:Op maandag 2 september 2013 18:39 schreef tribalwars het volgende:
bedankt voor compliment japie. Ik wil jullie nog iets vertellen over Syrie. Ze vallen Syrie nog niet meteen aan dit doen ze om een bepaalde reden. Dit kan zijn omdat mensen te veel wakker worden zag vandaag een mooi brief van een lezer van de metro dat best veel waarheid bevatten. Dus daarom moeten ze massa nog meer overtuigen van de misdaden van Syrië. Dus komt er waarschijnlijk nog een aanval in Syrië door het zogenaamde leger van Assad. Of ze gaan de nieuwe media helemaal kapot maken dit is nog niet helemaal duidelijk. Het is wel duidelijk dat ze dat laatste kunnen combineren met de Fema kampen en de Wet Martin. Als dat laatste van kracht is leven we in een definitie in een politiestaat. En vrijheid van meningsuiting bestaat dan niet meer. De Grenzen zullen dan ook wel snel sluiten . Ik denk persoonlijk dat we te maken met alle van deze dingen maar dan niet in de juiste volgorde.
De tijd zal het leren vriend. De feiten liegen er niet om. Maar dan moet je ze wel lezen en accepteren als waarheid. Graag meer inhoud in je post.quote:
Tsjah, in mijn contacten ken ik er geen een. Daarnaast lijkt het waarschijnlijk gewoon zo vanwege internet en bepaalde sites die jij volgt...quote:Op maandag 2 september 2013 18:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lees de krant dan en accepteer het als de waarheidquote:Op maandag 2 september 2013 18:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel lezen en accepteren als waarheid.
Alles wat je zei klopt niet en is niet meer dan speculatie vanuit je onderbuik. Ik kan ook wel een verhaaltje houden over wat er over een jaar gebeurt. Graag je niet wijzer voordoen dan je bent, zo houden we het niveau ook wat hoger ondanks jezelf.quote:Graag meer inhoud in je post.
1. Waar om zou ik die leugens geloven. Ben je een troll of zo.quote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Lees de krant dan en accepteer het als de waarheid
[..]
Alles wat je zei klopt niet en is niet meer dan speculatie vanuit je onderbuik. Ik kan ook wel een verhaaltje houden over wat er over een jaar gebeurt. Graag je niet wijzer voordoen dan je bent, zo houden we het niveau ook wat hoger ondanks jezelf.
wat zei ik, geen theorie nee waarheidquote:Op maandag 2 september 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Lees de krant dan en accepteer het als de waarheid
[..]
Alles wat je zei klopt niet en is niet meer dan speculatie vanuit je onderbuik. Ik kan ook wel een verhaaltje houden over wat er over een jaar gebeurt. Graag je niet wijzer voordoen dan je bent, zo houden we het niveau ook wat hoger ondanks jezelf.
Waarom zou ik jouw leugens geloven?quote:Op maandag 2 september 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Waar om zou ik die leugens geloven. Ben je een troll of zo.
Elke keer als ik met een argument kom begin jij over heel wat anders zodra het moeilijk wordt. Het zou interessanter zijn als je een keer een betoog doet en dingen onderbouwt dan maar gewoon wat in de wilde weg roept met daar achteraan "huheuehue wacht maar af, dat gaat gebeuren".quote:2. Kom dan met duidelijk tegen argumenten. En ga me niet belachelijk maken. Je hebt ook domme mensen op een hoge niveau zitten dus dat zegt ook niet alles.
kop op tribal argumenten zat maar daar lees jij gewoon weer overheen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Waar om zou ik die leugens geloven. Ben je een troll of zo.
2. Kom dan met duidelijk tegen argumenten. En ga me niet belachelijk maken. Je hebt ook domme mensen op een hoge niveau zitten dus dat zegt ook niet alles.
Oke maar hoger opgeleiden mensen zijn meer gehersenspoeld door het systeem. Dingen die jullie als waarheid zien zijn leugens rotzooi voor je hersenen. Ik kom ook met feiten maar voor jouw is dat niet te begrijpen omdat je ook gehersenspoeld bent onbewust want je ontkend het steeds. Maar feite blijft dat onderwijs op de huidig vorm ook een belangrijk mind control programma is. Je wordt niet echt slim je leert niet kritisch nadenken en het huidig onderwijs systeem is slecht.quote:Op maandag 2 september 2013 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
kop op tribal argumenten zat maar daar lees jij gewoon weer overheen.
mensen op hoger niveau denken er vaak logisch over na en dan komen ze vaak op iets terecht wat niet klopt, en vooralsnog theorie en waarheid niet door elkaar halen.
wat jij denkt is een theorie en wat een ander denkt is een theorie het is een mening omdat je denkt dat sus en zo gebeurt wil niet zeggen dat het zo is .
wat gebaseerd op feiten, duidelijk aangetoonde feiten is waarheid en zolang iets niet duidelijk aangetoond is en blijven dingen een theorie.
Dat weet ik allemaal al is mij ook verteld op school. Feiten kun ook verkocht worden als de waarheid maar in feite is het verhaal dan niet compleet of zit het vol met leugens.quote:Op maandag 2 september 2013 18:56 schreef theguyver het volgende:
Feiten
Een feit is iets wat is bewezen. Je kunt er niet van over mening verwisselen. Het is bijvoorbeeld een feit dat de Tweede Wereldoorlog werd uitgevochten tussen 1939 en 1945.
Meningen
Je kunt echter van mening wisselen over wie de Tweede Wereldoorlog heeft veroorzaakt, of dat het voorkomen had kunnen worden. Daarover hebben we onze eigen mening. Over meningen is dus niet iedereen het met elkaar eens. Als Hitler er niet was geweest, was er dan ook geen Tweede Wereldoorlog geweest?
Onderscheid maken
Het is belangrijk dat als je het verleden bestudeert het verschil weet tussen feiten en meningen. Een historicus die een boek schrijft, haalt heel veel feiten aan. Echter, hij maakt van de feiten een eigen verhaal. En in dat verhaal zitten vaak meningen. Het is belangrijk dat als je bronnen bestudeert je hiervan bewust bent.
Let erop dat soms feiten worden gepresenteerd als meningen. Het is belangrijk je af te vragen of datgene wat je leest en/of ziet ook werkelijk waar is. Wees altijd kritisch naar een bron.
quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke maar hoger opgeleiden mensen zijn meer gehersenspoeld door het systeem.
Wij komen met feiten maar omdat jij gehersenspoeld bent ontken je het steeds.quote:Ik kom ook met feiten maar voor jouw is dat niet te begrijpen omdat je ook gehersenspoeld bent onbewust want je ontkend het steeds.
Vandaar dat jij er niet aan doet? En alweer een lege, niet onderbouwde kreet.quote:Maar feite blijft dat onderwijs op de huidig vorm ook een belangrijk mind control programma is.
Wederom ongefundeerd gelul. Je verhaal lijkt vooral voort te komen uit jaloezie.quote:Je wordt niet echt slim je leert niet kritisch nadenken en het huidig onderwijs systeem is slecht.
Ik kom tenminste met argumenten. Jij zegt maar wat en dat moeten we dan maar aannemenquote:Ems komt steeds met dezelfde argumenten.
ligt aan het verhaal.quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal al is mij ook verteld op school. Feiten kun ook verkocht worden als de waarheid maar in feite is het verhaal dan niet compleet of zit het vol met leugens.
Er zijn sowieso al heel veel mensen in het alternatieve circuit "wakker" en ik ben ook bezig met wat projecten waar ik mensen tegenkom uit de financiele wereld die ook gewoon in complottheorieeen (eigenlijk geen goed woord) geloven aangezien ze gewoon ook het geld volgen en zien waar het terecht komt en wie er van profiteren etc.quote:Op maandag 2 september 2013 18:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bestond internet ook niet. Ergo, je hebt geen idee hoeveel mensen jouw definitie van 'wakker' volgen. Je hoopt gewoon dat het er veel zijn
Dat zei je net ook al ja. Helaas zijn er dus geen exacte getallen en is "heel veel" dus vrij relatief.quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso al heel veel mensen in het alternatieve circuit "wakker"
Waarmee Tribals jaloerse verhaal over hoogopgeleiden definitief in het water valt.quote:en ik ben ook bezig met wat projecten waar ik mensen tegenkom uit de financiele wereld die ook gewoon in complottheorieeen (eigenlijk geen goed woord) geloven aangezien ze gewoon ook het geld volgen en zien waar het terecht komt en wie er van profiteren etc.
Aan jouw is wel te zien dat mijn verhaal redelijk klopt over hoog opgeleiden. want jij bent hoog opgeleiden dan bij je het perfect voorbeeld van hoe zo iemand moet worden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al ja. Helaas zijn er dus geen exacte getallen en is "heel veel" dus vrij relatief.
[..]
Waarmee Tribals jaloerse verhaal over hoogopgeleiden definitief in het water valt.
Ik heb een "hoge" sportopleiding gevolgd. Leg alsjeblieft uit hoe dat mijn beeld over de maatschappij en economie heeft vertekendquote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Aan jouw is wel te zien dat mijn verhaal redelijk klopt over hoog opgeleiden. want jij bent hoog opgeleiden dan bij je het perfect voorbeeld van hoe zo iemand moet worden.
Groep 6 basisschool tribal. Ga nog eens een jaartje blijven zitten.quote:Aan jouw
in welk opzicht zouden wij dit moeten zien?quote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Aan jouw is wel te zien dat mijn verhaal redelijk klopt over hoog opgeleiden. want jij bent hoog opgeleiden dan bij je het perfect voorbeeld van hoe zo iemand moet worden.
1. Nee meedere factoren hebben een rol gespeeld inderdaad onderwijs. Media speelt ook een groot rol denk aan tv en internet.quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef ems. het volgende:
[..]Dat staat er helemaal los van. Hoe heeft mijn sportopleiding mij gehersenspoeld precies?
[..]
Wij komen met feiten maar omdat jij gehersenspoeld bent ontken je het steeds.
[..]
Vandaar dat jij er niet aan doet? En alweer een lege, niet onderbouwde kreet.
[..]
Wederom ongefundeerd gelul. Je verhaal lijkt vooral voort te komen uit jaloezie.
[..]
Ik kom tenminste met argumenten. Jij zegt maar wat en dat moeten we dan maar aannemenEn zodra het lastig wordt begin je snel over wat anders, tenzij je met google snel wat argumenten van anderen kan pikken.
Kernachtig samengevat ben je gewoon hyper-hypocriet. Alles wat buiten jouw bereik ligt is "verdacht" en "samenzwering". Alles wat jij niet kan begrijpen is een plot van de overheid. Alles waar jij het niet mee eens bent is "het plan van de illuminati". Uiteindelijk doe je niets anders dan je eigen tekortkomingen reflecteren op mensen die er niets mee te maken hebben.
Hij is een soort drone robot. Hij kijkt nooit naar mijn bronnen. Dus dan kun je er ook geen mening of argumenten op zetten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
in welk opzicht zouden wij dit moeten zien?
op de manier van hij valt perfect in het systeem en is een soort, drone robot.
of hij denkt kritisch na?
Dus opleiding zegt niks maakt je juist onkritisch. Opleiding is ervoor zodat je net slim genoeg bent voor je baantje voor de rest heb je niks nodig is zelfs gevaarlijk slim kritisch mensen zijn gevaarlijk. Nou iedereen kan liegen op internet jij ook. Alleen jammer dat zo goed bent. Het is zelfs zo dat er mensen betaalt worden om op zulke forma mensen zoals mij te dwarsbomen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb een "hoge" sportopleiding gevolgd. Leg alsjeblieft uit hoe dat mijn beeld over de maatschappij en economie heeft vertekend
Verder lijkt het me sterk dat de bazen achter de gordijnen erg blij met mij zijn. Ik geloof niet zozeer in samenwerking en de normen en waarden die opgedrongen worden.
[..]
Groep 6 basisschool tribal. Ga nog eens een jaartje blijven zitten.
Tja maar er is maar heel weinig echte waarheid he. Het meeste is theorie. Evolutietheorie bv nemen mensen ook als waarheid aan maar is gewoon theorie. Zelfs zo iets echts als iets van materie als een steen of een berg of een tafel bestaat voor het grootste gedeelte uit niets en wat er dan aan vaste materie inzit spring in en uit onze dimensie. Dus tja...quote:Op maandag 2 september 2013 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
kop op tribal argumenten zat maar daar lees jij gewoon weer overheen.
mensen op hoger niveau denken er vaak logisch over na en dan komen ze vaak op iets terecht wat niet klopt, en vooralsnog theorie en waarheid niet door elkaar halen.
wat jij denkt is een theorie en wat een ander denkt is een theorie het is een mening omdat je denkt dat sus en zo gebeurt wil niet zeggen dat het zo is .
wat gebaseerd op feiten, duidelijk aangetoonde feiten is waarheid en zolang iets niet duidelijk aangetoond is en blijven dingen een theorie.
als jij met bronnen komt waar ook op staat waar geen steek van klopt zie vorige topic met heel wat voorbeelden over hoe onjuist die bronnen wel niet zijn geef ik hem geen ongelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 19:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hij is een soort drone robot. Hij kijkt nooit naar mijn bronnen. Dus dan kun je er ook geen mening of argumenten op zetten.
Maar er zijn ook veel historische feiten waarvan we niet weten of die wel kloppen. Aangezien de overwinnaar altijd de geschiedenis boeken schrijft.quote:Op maandag 2 september 2013 18:56 schreef theguyver het volgende:
Feiten
Een feit is iets wat is bewezen. Je kunt er niet van over mening verwisselen. Het is bijvoorbeeld een feit dat de Tweede Wereldoorlog werd uitgevochten tussen 1939 en 1945.
Meningen
Je kunt echter van mening wisselen over wie de Tweede Wereldoorlog heeft veroorzaakt, of dat het voorkomen had kunnen worden. Daarover hebben we onze eigen mening. Over meningen is dus niet iedereen het met elkaar eens. Als Hitler er niet was geweest, was er dan ook geen Tweede Wereldoorlog geweest?
Onderscheid maken
Het is belangrijk dat als je het verleden bestudeert het verschil weet tussen feiten en meningen. Een historicus die een boek schrijft, haalt heel veel feiten aan. Echter, hij maakt van de feiten een eigen verhaal. En in dat verhaal zitten vaak meningen. Het is belangrijk dat als je bronnen bestudeert je hiervan bewust bent.
Let erop dat soms feiten worden gepresenteerd als meningen. Het is belangrijk je af te vragen of datgene wat je leest en/of ziet ook werkelijk waar is. Wees altijd kritisch naar een bron.
Omdat jij die bronnen niet als waarheid ziet. het feit blijft dat jij alleen de MSM alles waarheid beschouwt onbewust wel eens waar.quote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
als jij met bronnen komt waar ook op staat waar geen steek van klopt zie vorige topic met heel wat voorbeelden over hoe onjuist die bronnen wel niet zijn geef ik hem geen ongelijk.
ik heb in verleden ook al groot aantal bronnen onderuit kunnen schoppen.
Als het over besef gaat, is complottheorie ook niet het juiste woord, dan beperk je jezelf tot 1 geval. Eigenlijk gaat het meer om het besef dat we niet in een democratie maar in een corporatocratie leven waar het al niet eens meer onder stoelen of tafels wordt gestoken dat alles uiteindelijk om geld gaat - ook al gaat er meer kapot van, en dat dan vervolgens vooruitgang noemen. Het besef dat niet landen maar bedrijven de dienst uitmaken, dat is mijns inziens het belangrijkste. Voor besef geen verandering.quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso al heel veel mensen in het alternatieve circuit "wakker" en ik ben ook bezig met wat projecten waar ik mensen tegenkom uit de financiele wereld die ook gewoon in complottheorieeen (eigenlijk geen goed woord) geloven aangezien ze gewoon ook het geld volgen en zien waar het terecht komt en wie er van profiteren etc.
de bijbel is een mooi geschreven roman uit de 5 eeuw na christus die geschrevene is door personen die zelf vermelden niet bij de gebeurtenissen aanwezig te zijn geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar er zijn ook veel historische feiten waarvan we niet weten of die wel kloppen. Aangezien de overwinnaar altijd de geschiedenis boeken schrijft.
De bijbel bv is in een heel ander licht komen te staan na de ontdekking van de dode zee rollen en nog andere geschriften die een heel ander beeld schetsen bv van de rol van Maria.
Dat is onjuist de bijbel is geschreven in de eerste eeuw na christus. Dat er in de biologie boeken staat dat er niks is na de dood betekend niet dat het zo is. Al hoewel niet alles in de bijbel zal kloppen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
de bijbel is een mooi geschreven roman uit de 5 eeuw na christus die geschrevene is door personen die zelf vermelden niet bij de gebeurtenissen aanwezig te zijn geweest.
dat betekend dat je mond op mond verhalen krijgt, en dan inderdaad zijn de dode zeerollen betrouwbaarder aangezien WEL uit die periode komen.
Niet onjuist. De bijbel is veel later geschreven, en sterker nog, hij wordt nog steeds herschreven. Er zijn honderden verschillende drukken en vertalingen, en over nog eens 1000 jaar zal het alweer een heel ander verhaal zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is onjuist de bijbel is geschreven in de eerste eeuw na christus. Dat er in de biologie boeken staat dat er niks is na de dood betekend niet dat het zo is.
nee klopt maar ff news flash op aantal van jou bron sites staat dood leuk vermeld Snowden is al dood Riahna is al dood Bieber is al dood...quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat jij die bronnen niet als waarheid ziet. het feit blijft dat jij alleen de MSM alles waarheid beschouwt onbewust wel eens waar.
Waar jij net zo goed aan bent blootgesteld.quote:Op maandag 2 september 2013 19:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Nee meedere factoren hebben een rol gespeeld inderdaad onderwijs. Media speelt ook een groot rol denk aan tv en internet.
Dit is geen argument. Ik kom met argumenten maar die vind jij onjuist omdat jij andere dingen als waarheid ziet. Die jammer genoeg leugens zijn.quote:2. Dit is geen argument. Ik kom met argumenten maar die vind jij onjuist omdat jij andere dingen als waarheid ziet. Die jammer genoeg leugens zijn.
Dit is geen goed argument sorry.quote:3. Dit is geen goed argument sorry.
Nee hoor. Ik zie hier ook vaak zat goeie posts waar ik niets op aan te merken heb, ookal ben ik het er wellicht niet mee eens. Ik val gewoon vaak over jouw opmerkingen omdat ze compleet irrationeel en vaak hypocriet zijn.quote:4. Niet waar dat schrijf je omdat je complotdenkers graag zwart af beeld.
Ik zie geen reden om daarover te liegen. Geloof het of geloof het niet, het is mij om het even.quote:Sport opleiding liegen is makkelijk op internet maak daar maar professioneel trol van.
En weer een mooi voorbeeld van iets dat totaal geen betrekking had op wat ik schreef.quote:5. Dat hoeft niet lees daarom mijn bronnen maar eens door. Iedereen mag zelf bepalen wat hij of zij als waarheid aanneemt. En nee dat bepaal ik niet voor je.
Als mijn wat?quote:6. Dat komt omdat ik andere dingen als waarheid zie als jouw.
"Dingen zijn niet zoals ze zijn" - Tribalwarsquote:Het feit blijft dat meeste dingen in deze wereld simpel weg niet zijn zoals ze zijn.
Het zegt niet veel nee. Het heeft totaal geen invloed op hoe kritisch je bent of niet.quote:Dus opleiding zegt niks maakt je juist onkritisch.
Je hebt vrije tijd. Opleidingen zijn bedoelt om mensen in staat te stellen om rond te komen, niets meer, niets minder. Dat jij denkt dat mensen vanwege hun opleiding niet 'in staat zijn' om dingen ernaast te leren is natuurlijk belachelijk en absurd. Eigen verantwoordelijkheid enzo.quote:Opleiding is ervoor zodat je net slim genoeg bent voor je baantje voor de rest heb je niks nodig
Vandaar dat jij redelijk ongevaarlijk overkomt.quote:is zelfs gevaarlijk slim kritisch mensen zijn gevaarlijk.
En jij ook.quote:Nou iedereen kan liegen op internet jij ook.
De enige die jou dwarsboomt ben je zelf. Verder valt er weinig te dwarsbomen aangezien er totaal niets van jou uit komt. Je doet niets. Je blaft alleen.quote:Alleen jammer dat zo goed bent. Het is zelfs zo dat er mensen betaalt worden om op zulke forma mensen zoals mij te dwarsbomen.
Maar de belangrijkste stap die we snel kunnen maken en heel veel zal veranderen is in mijn ogen verandering van het monetaire stelsel. Macht weghalen bij de banken.quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Als het over besef gaat, is complottheorie ook niet het juiste woord, dan beperk je jezelf tot 1 geval. Eigenlijk gaat het meer om het besef dat we niet in een democratie maar in een corporatocratie leven waar het al niet eens meer onder stoelen of tafels wordt gestoken dat alles uiteindelijk om geld gaat - ook al gaat er meer kapot van, en dat dan vervolgens vooruitgang noemen. Het besef dat niet landen maar bedrijven de dienst uitmaken, dat is mijns inziens het belangrijkste. Voor besef geen verandering.
Helemaal mee eens.
Wat dat betreft ben ik het eens met de visie van Jaques Fresco, alhoewel zeer ideaal lijkt het me een onmogelijke en vrij onrealistische kijk op de wereld, in ieder geval de komende honderd jaar, en de rest hangt grotendeels af van wat er de komende 30 jaar gebeurt.
Niet mee eens. Dingen kunnen enorm snel veranderen. Zou ook wel moeten als het financiele systeem echt in elkaar dondert waar grote kans op bestaat.
Een stuk realistischer is Ron Paul, die een heel stap in de goede weg van de "ideale samenleving" denkt, in my opinion. In het kort: geen buitenlandse inmenging en oorlogscultuur (dus geen "military industrial complex" die oorlog nodig heeft om winst te maken, effectief verantwoordelijk voor 9 van de 10 oorlogen), geen EU, geen NAU, geen Federal Reserve, geen inkomstenbelasting, valuta aan een 100% goudstandaard, etc. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Ron_Paul.
Goeie stap in de juiste richting inderdaad.
Een dergelijke samenleving zoals in de OP wordt geschetst lijkt me dus ook erg naïef en onhoudbaar, om maar niet te spreken van de belachelijkheid om alle techniek en vooruitgang die we hebben overboord te gooien en 100 jaar terug in de tijd te stappen .. om er vervolgens achter te komen dat dezelfde maatschappelijke problemen gewoon terugkomen.
Haha, die site heb ik ook gezien.. Dat is zo'n mock-news site, alles wat erop staat is fake, maar meneertje neemt het lekker voor waarheid aan, "omdat het niet MSM is".quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee klopt maar ff news flash op aantal van jou bron sites staat dood leuk vermeld Snowden is al dood Riahna is al dood Bieber is al dood...
en alsnog zie je foto's van een discotheek die ze hebben gesloopt een dag er voor of een gesprek aan gaan met een journalist.
vind ik dan een bron betrouwbaar nee?
Die zelfde bronnen geven ook aan dat vorig jaar december de aarde naar de kloten ging?
en zijn we er nog ??? ik meen van wel dus... vind je het heel gek dat mensen die sites heel erg in twijfel trekken?
De sites zijn niet helemaal betrouwbaar maar veel betrouwbaarder dan de MSM. Feit blijft dat Het einde van de wereld een hoax is waar we allemaal ingetrapt zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee klopt maar ff news flash op aantal van jou bron sites staat dood leuk vermeld Snowden is al dood Riahna is al dood Bieber is al dood...
en alsnog zie je foto's van een discotheek die ze hebben gesloopt een dag er voor of een gesprek aan gaan met een journalist.
vind ik dan een bron betrouwbaar nee?
Die zelfde bronnen geven ook aan dat vorig jaar december de aarde naar de kloten ging?
en zijn we er nog ??? ik meen van wel dus... vind je het heel gek dat mensen die sites heel erg in twijfel trekken?
Dat is een mening . ik vind het anders niburu is best betrouwbaar maar niet op elke punt. Daarom lees ik ook meerdere site's.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Haha, die site heb ik ook gezien.. Dat is zo'n mock-news site, alles wat erop staat is fake, maar meneertje neemt het lekker voor waarheid aan, "omdat het niet MSM is".
Allemaal geld van de banken halen haha.quote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste stap die we snel kunnen maken en heel veel zal veranderen is in mijn ogen verandering van het monetaire stelsel. Macht weghalen bij de banken.
Of vrije energie.
Dat blijft helemaal geen feit. Bijna niemand geloofde daadwerkelijk dat de boel in 2012 ten einde kwam, het was gewoon een populaire hype die vooral veel speelde bij Christelijke gemeenschappen, hoe raar dat ook is aangezien het om een Maya-kalender ging.quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De sites zijn niet helemaal betrouwbaar maar veel betrouwbaarder dan de MSM. Feit blijft dat Het einde van de wereld een hoax is waar we allemaal ingetrapt zijn.
Nu overtreed je de wet.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Allemaal geld van de banken halen haha.
Soms moet je de wet overtreden om tot het juiste te komen zeker voor een ideale maatschappij.quote:
kuch. kuch kuch..quote:Op maandag 2 september 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De sites zijn niet helemaal betrouwbaar maar veel betrouwbaarder dan de MSM. Feit blijft dat Het einde van de wereld een hoax is waar we allemaal ingetrapt zijn.
Jij hebt blijkbaar de verkeerde site gekeken. Blijft dat ze er maar een paar artikelen over hebben geschreven.quote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat blijft helemaal geen feit. Bijna niemand geloofde daadwerkelijk dat de boel in 2012 ten einde kwam, het was gewoon een populaire hype die vooral veel speelde bij Christelijke gemeenschappen, hoe raar dat ook is aangezien het om een Maya-kalender ging.
Van die sites waarop staan dat Justin Bieber dood zijn, kan je gerust aannemen dat die "helemaal niet" betrouwbaar zijn, je draait de woorden om. Dat is allemaal mock-news. Satire. Bedoeld ter vermaak dat als onaangenaam neveneffect simpele zieltjes indoctrineert met nieuws wat nóg minder feiten bevat als hetgeen wat Fox uitzendt.
Wat als ik je nou vertel dat ze ons bij de opleiding die ik gevolgt heb juist aanmoedigde om kritisch te denken? Out of the box thinking werd over het algemeen ook zeer geprezen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dus opleiding zegt niks maakt je juist onkritisch. Opleiding is ervoor zodat je net slim genoeg bent voor je baantje voor de rest heb je niks nodig is zelfs gevaarlijk slim kritisch mensen zijn gevaarlijk. Nou iedereen kan liegen op internet jij ook. Alleen jammer dat zo goed bent. Het is zelfs zo dat er mensen betaalt worden om op zulke forma mensen zoals mij te dwarsbomen.
Dat betekend dat je nog niet helemaal wakker bent. In het achterhoofd heb je nog steeds in je dat de MSM betrouwbaar daarom. Niet alles is niet waar maar de MSM is voor 80 a 90 % gebaseert op leugens en nog een leugens en op verdraaide waarheid.quote:Op maandag 2 september 2013 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
kuch. kuch kuch..
sorry maar dus al het nieuws wat ik nu op tv zie is gewoon niet waar wat ik op nu lees is niet waar ..
wat ik in mijn lokale krant lees is niet waar..
duidelijk weer gisteren was ik dus op een CGI gebaseerd proef eet er waren geen 5000 mensen op dit festijn wat de krant beweerd maar het waren robots of alles was opgezet met spiegels.
even voor de duidelijkheid.
ik geloof ook niet alles wat in de media komt en daarop ben ik zeer kritisch maar er worden wel duidelijker en betrouwbaardere dingen vast gelegd dan die beroerde sites waar je de feiten niet van onzin kan onderscheiden.
voorbeeld van een nieuws bericht afgelopen week wat ik zeer in twijfel trek.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rd-om-sekstape.dhtml
Waarom ik dit in twijfel trek als je naar de bron gaat komt het een Zuid Koreaanse krant en die bericht weer over een bron uit China. en die hebben het over geruchten.
Nou dat is een van de uitzondering dan gefeliciteerd de meeste opleiding maken je totaal niet kritisch.quote:Op maandag 2 september 2013 19:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat als ik je nou vertel dat ze ons bij de opleiding die ik gevolgt heb juist aanmoedigde om kritisch te denken? Out of the box thinking werd over het algemeen ook zeer geprezen.
komt uit jouw bronnen in de MSM staat er niks noppes nada over in..quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar de verkeerde site gekeken. Blijft dat ze er maar een paar artikelen over hebben geschreven.
Wat nou als ik je vertel dat meerdere mensen die van andere opleidingen en universiteiten komen ook geleerd zijn om kritisch te zijn? Het is niet alsof ik daar bijzonder in ben of zo...quote:Op maandag 2 september 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat betekend dat je nog niet helemaal wakker bent. In het achterhoofd heb je nog steeds in je dat de MSM betrouwbaar daarom. Niet alles is niet waar maar de MSM is voor 80 a 90 % gebaseert op leugens en nog een leugens en op verdraaide waarheid.
[..]
Nou dat is een van de uitzondering dan gefeliciteerd de meeste opleiding maken je totaal niet kritisch.
Is niet te merken eigenlijk.Doe me een lol een lees mijn bronnen en laat uit het achterhoofd dat de MSM betrouwbaar is.quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat meerdere mensen die van andere opleidingen en universiteiten komen ook geleerd zijn om kritisch te zijn? Het is niet alsof ik daar bijzonder in ben of zo...
*meldtquote:Op maandag 2 september 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
Nou dat is een van de uitzondering dan gefeliciteerd de meeste opleiding maken je totaal niet kritisch.
ik ben wakker ik kijk er juist kritisch naar..quote:Op maandag 2 september 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat betekend dat je nog niet helemaal wakker bent. In het achterhoofd heb je nog steeds in je dat de MSM betrouwbaar daarom
[..]
Dat ligt dan misschien aan de omgeving waar je je in bevind.quote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is niet te merken eigenlijk.Doe me een lol een lees mijn bronnen en laat uit het achterhoofd dat de MSM betrouwbaar is.
Dat merk ik toch niet aan de meeste Nederlanders. Of ze tonen het niet.quote:Op maandag 2 september 2013 19:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
*meldt![]()
Kritisch en origineel zijn is het eerste wat ik heb geleerd.
Vorig bronnen ofzo ze hebben het over bronnen die ze eerder hebben gelezen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat ligt dan misschien aan de omgeving waar je je in bevind.
En erm, welke bronnen? In deze reeks was je vooral veel uit je nek aan het praten.
Dan heb ik een goede vraag voor je. Met wat voor hoog opgeleide mensen heb je zoal contact, en wat voor opleidingen hebben die zoal genoten?quote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat merk ik toch niet aan de meeste Nederlanders. Of ze tonen het niet.
Je weet zelf niet welke bronnen je gegeven hebt?quote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vorig bronnen ofzo ze hebben het over bronnen die ze eerder hebben gelezen.
Nee niet alles het een half jaar geleden is.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je weet zelf niet welke bronnen je gegeven hebt?
MBO en HBO en soms ook universiteit. Dat voor niveau hebben ze meestal. Hoe komt het dan dat jullie niet de waarheid in handen hebben? dat is mijn vraag.quote:Op maandag 2 september 2013 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan heb ik een goede vraag voor je. Met wat voor hoog opgeleide mensen heb je zoal contact, en wat voor opleidingen hebben die zoal genoten?
De bijbel is ook erg vaak aangepast door de machthebbers. Net zoals de rest van de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
de bijbel is een mooi geschreven roman uit de 5 eeuw na christus die geschrevene is door personen die zelf vermelden niet bij de gebeurtenissen aanwezig te zijn geweest.
dat betekend dat je mond op mond verhalen krijgt, en dan inderdaad zijn de dode zeerollen betrouwbaarder aangezien WEL uit die periode komen.
Jouw waarheid is niet de waarheid.quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
MBO en HBO en soms ook universiteit. Dat voor niveau hebben ze meestal. Hoe komt het dan dat jullie niet de waarheid in handen hebben? dat is mijn vraag.
Weet ik bedoel waarom hij dan niet de waarheid in minder leugens ziet. Dat valt mij niet op. Het probleem is dat hij denkt kritisch te zijn maar dit niet is. Je kunt niet kritisch zijn over leugens.quote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet de waarheid.
No offence intended richting MBO mensen, maar MBO zie je als hoger opgeleid?quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
MBO en HBO en soms ook universiteit. Dat voor niveau hebben ze meestal. Hoe komt het dan dat jullie niet de waarheid in handen hebben? dat is mijn vraag.
Kritisch zijn over leugens? De waarheid in minder leugens zien?:? Wees ajb duidelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet ik bedoel waarom hij dan niet de waarheid in minder leugens ziet. Dat valt mij niet op. Het probleem is dat hij denkt kritisch te zijn maar dit niet is. Je kunt niet kritisch zijn over leugens.
Alles afdoen als leugen is niet kritisch zijn he? Dan sla je te ver door..quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet ik bedoel waarom hij dan niet de waarheid in minder leugens ziet. Dat valt mij niet op. Het probleem is dat hij denkt kritisch te zijn maar dit niet is. Je kunt niet kritisch zijn over leugens.
Nee maar dat maakt naar mijn idee niet zoveel uit. Alleen zijn mensen van de universiteit super kritisch over de MSM site's en kranten net zoals jij. Maar dan wordt je nog steeds voor gelogen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No offence intended richting MBO mensen, maar MBO zie je als hoger opgeleid?Misschien komt het dan daar door.
Ja maar wel veel zijn leugens. Alles wat de Tv nou uitzend over Syrie bijvoorbeeld er klopt daar bijna niks van. Een paar dingen kloppen wel. Maar de rest is verbogen verdraait of bewust als propaganda gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles afdoen als leugen is niet kritisch zijn he? Dan sla je te ver door..
Dat is niet waar. Ik heb ook op het HBO gezeten maar vind dat out of the box thinking niet erg word gestimuleerd. Het is zoals die cabaretier zei, we worden voornamelijk geleerd om een obedient worker te zijn. Net slim genoeg om het werk te doen maar te dom om in opstand te komen tegen de constante verslechtering van je arbeidsvoorwaarden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat meerdere mensen die van andere opleidingen en universiteiten komen ook geleerd zijn om kritisch te zijn? Het is niet alsof ik daar bijzonder in ben of zo...
Naar mijn ervaring is dat dan ook een groot verschil tussen HBO en universiteit.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb ook op het HBO gezeten maar vind dat out of the box thinking niet erg word gestimuleerd. Het is zoals die cabaretier zei, we worden voornamelijk geleerd om een obedient worker te zijn. Net slim genoeg om het werk te doen maar te dom om in opstand te komen tegen de constante verslechtering van je arbeidsvoorwaarden.
Op het universiteit is dat waarschijnlijk hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat dan ook een groot verschil tussen HBO en universiteit.
Natuurlijk maakt dat uit. Je zegt dat de hoog opgeleide mensen waar je contact mee hebt dat niet geleerd krijgen. Dan maakt het uit wat die mensen daadwerkelijk doen/gedaan hebben. Als dat dan voornamelijk MBO/HBO blijkt te zijn...quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt naar mijn idee niet zoveel uit. Alleen zijn mensen van de universiteit super kritisch over de MSM site's en kranten net zoals jij. Maar dan wordt je nog steeds voor gelogen.
Universiteit is hetzelfde verhaal daar ben je een voorbeeld van. Je leert geen echte kennis maar genoeg kennis om je baan te doen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit. Je zegt dat de hoog opgeleide mensen waar je contact mee hebt dat niet geleerd krijgen. Dan maakt het uit wat die mensen daadwerkelijk doen/gedaan hebben. Als dat dan voornamelijk MBO/HBO blijkt te zijn...
Er is een verschil dus het is hetzelfde? Hoe die conclusie logisch is mag je me uitleggen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Op het universiteit is dat waarschijnlijk hetzelfde verhaal.
Omdat het raar zou zijn als ze dat ineens in het onderwijs systeem anders is. Normaal zijn systeem gebouwd op dezelfde manier.quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is een verschil dus het is hetzelfde? Hoe die conclusie logisch is mag je me uitleggen.
Dat heb je dus helemaal fout. Mijn baan is juist kennis vergarenquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Universiteit is hetzelfde verhaal daar ben je een voorbeeld van. Je leert geen echte kennis maar genoeg kennis om je baan te doen.
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heb je dus helemaal fout. Mijn baan is juist kennis vergaren
Ik vertel je nou net dat dat niet het geval is. Ervaring en zoquote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het raar zou zijn als ze dat ineens in het onderwijs systeem anders is. Normaal zijn systeem gebouwd op dezelfde manier.
Niet echt te merken niet persoonlijk bedoelt. De meeste banen zijn niet om kennis bedoelt maar om productiviteit.quote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heb je dus helemaal fout. Mijn baan is juist kennis vergaren
Ik doe wetenschappelijk onderzoek in de vorm van een promotie onderzoek.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ik vragen mag?
Wat het precies in details graagquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik doe wetenschappelijk onderzoek in de vorm van een promotie onderzoek.
En waar doe je onderzoek naar?quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik doe wetenschappelijk onderzoek in de vorm van een promotie onderzoek.
Oh ja joh? En hoe merk je dat dan? In het verleden bronnen van je kritisch analyseren en grove fouten er in vinden moet toch een redelijke hint zijn geweest, zou ik toch denken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet echt te merken niet persoonlijk bedoelt. De meeste banen zijn niet om kennis bedoelt maar om productiviteit.
Omdat er niet veel mensen zijn die met grote nieuwe ontdekking komen die buiten de box denken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh ja joh? En hoe merk je dat dan? In het verleden bronnen van je kritisch analyseren en grove fouten er in vinden moet toch een redelijke hint zijn geweest, zou ik toch denken.
quote:
Ik probeer de technische en fysiologische aspecten van een specifieke groep van FMRI scans verder te doorgronden, en die kennis te gebruiken om nieuwe en betere tools te ontwikkelen voor cognitieve en klinische onderzoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat het precies in details graag
Oke waar worden die scans voor gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer de technische en fysiologische aspecten van een specifieke groep van FMRI scans verder te doorgronden, en die kennis te gebruiken om nieuwe en betere tools te ontwikkelen voor cognitieve en klinische onderzoeken.
Dat staat er alquote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke waar worden die scans voor gebruikt.
Jeetje. Weet je wat Hek doet?quote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Universiteit is hetzelfde verhaal daar ben je een voorbeeld van. Je leert geen echte kennis maar genoeg kennis om je baan te doen.
Graag in wat meer begrijpbaar taal weet niet wat congatieve is.quote:
Ach, het is typisch een voorbeeld van iemand die weer een heel makkelijk oordeel heeft over dat soort opleidingen zonder er daadwerkelijk ervaring mee te hebben. Zie je op dit subforum wel vaker gebeuren hequote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje. Weet je wat Hek doet?
Zou maar snel mijn woorden inslikken als ik jou was.
http://www.woorden-boek.nl/woord/cognitiefquote:Op maandag 2 september 2013 21:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Graag in wat meer begrijpbaar taal weet niet wat congatieve is.
Dan draait jouw opleiding wel meer om kennis een van de weinig. Maar er wordt nooit in je opleiding gesteund om buiten de MSM te denken en naar de alternatieve geneeskunde te kijken. Er wordt je waarschijnlijk geleerd zoals ik al zei om erg kritisch naar MSM bronnen te kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, het is typisch een voorbeeld van iemand die weer een heel makkelijk oordeel heeft over dat soort opleidingen zonder er daadwerkelijk ervaring mee te hebben. Zie je op dit subforum wel vaker gebeuren he
Jawel, maar het verbaast me elke keer weer.quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, het is typisch een voorbeeld van iemand die weer een heel makkelijk oordeel heeft over dat soort opleidingen zonder er daadwerkelijk ervaring mee te hebben. Zie je op dit subforum wel vaker gebeuren he
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan draait jouw opleiding wel meer om kennis een van de weinig. Maar er wordt nooit in je opleiding gesteund om buiten de MSM te denken en naar de alternatieve geneeskunde te kijken.
Omdat het zo is met onderwijs. Daar gaat het niet om kritisch zijn maar om net slim genoeg te zijn om je baan te doen om het systeem te snappen en er in te werken. Maar vooral mag je niet snappen waar dit systeem eigenlijk om bedoelt is.quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Heb je zo'n opleiding gevolgd dan? nee natuurlijk niet, je bent nog te jong
Tuurlijk wel. Je moet het snappen anders kom je toch geen stap vooruit?quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het zo is met onderwijs. Daar gaat het niet om kritisch zijn maar om net slim genoeg te zijn om je baan te doen om het systeem te snappen en er in te werken. Maar vooral mag je niet snappen waar dit systeem eigenlijk om bedoelt is.
Waar baseer je die conclusie op? Je zei net al dat je bijna geen universitaire mensen tussen je contacten hebt, Zelfs nog iets vaags over dat die wel kritisch deden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan draait jouw opleiding wel meer om kennis een van de weinig.
Again, hoe weet je dat zo zeker? Het is niet alsof er een vak is over MSM of iets dergelijks. Als er al iets is, is het dat je bronnen daaruit nooit kan gebruiken als referentie voor een onderzoek.quote:Maar er wordt nooit in je opleiding gesteund om buiten de MSM te denken en naar de alternatieve geneeskunde te kijken. Er wordt je waarschijnlijk geleerd zoals ik al zei om erg kritisch naar MSM bronnen te kijken.
"Waarom is het zo? Omdat het zo is!"quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het zo is met onderwijs. Daar gaat het niet om kritisch zijn maar om net slim genoeg te zijn om je baan te doen om het systeem te snappen en er in te werken. Maar vooral mag je niet snappen waar dit systeem eigenlijk om bedoelt is.
Ja je moet snappen hoe je geld moet over maken. Hoe banken zogenaamd werken. En dat we moeten stemmen op een schijndemocratie. Je moet ook leren dat er geen god is en dat je van geld gelukkig wordt. en dat Amerika in alles de baas is. En dat prive wordt ingeleverd voor veiligheid want dat is heilig. Je moet leren hoe je een krant moet lezen en hoe je het NOS journaal moet kijken. Want zo werkt de propaganda in de best staat op je brein. Nee het leven zit vol met leugens. We worden er mee vol gepropt. Er wordt net genoeg geleerd om je baan te doen. Op school is het alleen maar uit ene boek stampen niet echt bepaald kritisch en niet echt bepaald ruimte om zelf iets in te brengen want het moet volgens het boek. Een boek vol leugens wordt als heilig beschouwt. Net als geld veel mensen beschouwen geld als god maar dat is het niet. Geluk en plezier is niet te koop maar dat komt door levenservaringen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet het snappen anders kom je toch geen stap vooruit?
Maar sommige dingen zijn nou eenmaal zoals ze zijn. Maar mijn verkracht generatie heeft de toekomst in handen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"Waarom is het zo? Omdat het zo is!"
Kom op zeg... dat kan je beter.
Niet echt een argument, laat staat een sterke.quote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn nou eenmaal zoals ze zijn. Maar mijn verkracht generatie heeft de toekomst in handen.
Gelukkig begint dat nu langzaam bij steeds meer mensen te komen, dat ze meer open gaan staan voor de alternatieve geneeswijzen maar neemt niet weg dat daar heel lang heel moeilijk over gedaan is. En nog steeds zijn er genoeg van die ouderwetse artsen die daar niks van moeten hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 21:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar baseer je die conclusie op? Je zei net al dat je bijna geen universitaire mensen tussen je contacten hebt, Zelfs nog iets vaags over dat die wel kritisch deden.
[..]
Again, hoe weet je dat zo zeker? Het is niet alsof er een vak is over MSM of iets dergelijks. Als er al iets is, is het dat je bronnen daaruit nooit kan gebruiken als referentie voor een onderzoek.
Ook een leuke, een collega van mij heeft onderzoek gedaan naar het effect van mindfulness meditation op het brein. Daar zijn best wat interessante resultaten uit gekomen. Alternatief genoeg voor je?
Je wordt niet kritisch van onderwijs nee je wordt een volgzaam hard werkende slaaf van je gemaakt die voor steeds minder is te porren. Nee de illumintie heeft er geen bad bij kritisch nadenkende mensen. Want dan mislukken al hun plannen. Met kritisch bedoel ik met mensen die het groter plaat je inzien ook wel wakker mensen. Dat worden er steeds meer maar gaat wel langzaam.quote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet echt een argument, laat staat een sterke.
Misschien moet je dan eens in een woordenboek opzoeken wat 'kritisch' betekend.quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je wordt niet kritisch van onderwijs nee je wordt een volgzaam hard werkende slaaf van je gemaakt die voor steeds minder is te porren. Nee de illumintie heeft er geen bad bij kritisch nadenkende mensen. Want dan mislukken al hun plannen. Met kritisch bedoel ik met mensen die het groter plaat je inzien ook wel wakker mensen. Dat worden er steeds meer maar gaat wel langzaam.
Ik doe bijboorbeeld een opleiding over laboratorium techniek. Wij leren over de chemisch kant en de biologisch kant. Maar we leren inderdaad ook helemaal niks over voeding. En genetisch manipulatie wordt wel aardig goed gepraat. Niet wetend dat alles je materie aanpast dat het risico's mee brengt. Wij leren inderdaad alleen maar om ons werk te kunnen uitvoeren. Niet echt kennis die je erbij krijgt.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gelukkig begint dat nu langzaam bij steeds meer mensen te komen, dat ze meer open gaan staan voor de alternatieve geneeswijzen maar neemt niet weg dat daar heel lang heel moeilijk over gedaan is. En nog steeds zijn er genoeg van die ouderwetse artsen die daar niks van moeten hebben.
Wat Tribal denk ik bedoelt is dat er ook heel veel opleidingen zijn waar je maar heel beperkte kennis. krijgt. Neem nou bv mijn nichtje. Zijn heeft medicijnen gestudeerd en is huisarts. Dan zou je toch denken dat ze op zo'n opleiding veel leren over de gezondheid van mensen. Fout. Ze leren alleen maar over ziektes en welke medicijnen je daarvoor kunt gebruiken. Dat is een hele beperkte visie aangezien je ten eerste alleen aan symptoonbestrijding doet en niet kijkt naar de achterliggende oorzaak. En ten tweede wordt er ook helemaal niet gekeken naar voeding wat een enorm belangrijk stuk is van gezondheid.
Ik heb met haar behoorlijk discussies gevoerd over bv vaccinatie maar zij is zo gebrainwashed door die opleiding dat ze daar helemaal niet kritisch naar kan kijken.
En zo geld dat wel voor meer opleidingen.
Mijn god... Wat onderschat jij mensen toch. Wat is jouw referentiekader in vredesnaam.quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je wordt niet kritisch van onderwijs nee je wordt een volgzaam hard werkende slaaf van je gemaakt die voor steeds minder is te porren. Nee de illumintie heeft er geen bad bij kritisch nadenkende mensen. Want dan mislukken al hun plannen. Met kritisch bedoel ik met mensen die het groter plaat je inzien ook wel wakker mensen. Dat worden er steeds meer maar gaat wel langzaam.
Het ligt er ook aan op welk niveau je opgeleid wordt. Niet alle niveaus gaan heel erg diep in op alle materie, dat is niet haalbaar.quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik doe bijboorbeeld een opleiding over laboratorium techniek. Wij leren over de chemisch kant en de biologisch kant. Maar we leren inderdaad ook helemaal niks over voeding. En genetisch manipulatie wordt wel aardig goed gepraat. Niet wetend dat alles je materie aanpast dat het risico's mee brengt.
Denk dat huisarts ook een beetje een ongelukkig voorbeeld is. Je moet dan over zo'n breed vlak kennis verzamelen dat je niet de diepte in kan. Dat is ook niet erg, dat is de taak van de specialistenquote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gelukkig begint dat nu langzaam bij steeds meer mensen te komen, dat ze meer open gaan staan voor de alternatieve geneeswijzen maar neemt niet weg dat daar heel lang heel moeilijk over gedaan is. En nog steeds zijn er genoeg van die ouderwetse artsen die daar niks van moeten hebben.
Wat Tribal denk ik bedoelt is dat er ook heel veel opleidingen zijn waar je maar heel beperkte kennis. krijgt. Neem nou bv mijn nichtje. Zijn heeft medicijnen gestudeerd en is huisarts. Dan zou je toch denken dat ze op zo'n opleiding veel leren over de gezondheid van mensen. Fout. Ze leren alleen maar over ziektes en welke medicijnen je daarvoor kunt gebruiken. Dat is een hele beperkte visie aangezien je ten eerste alleen aan symptoonbestrijding doet en niet kijkt naar de achterliggende oorzaak. En ten tweede wordt er ook helemaal niet gekeken naar voeding wat een enorm belangrijk stuk is van gezondheid.
Ik heb met haar behoorlijk discussies gevoerd over bv vaccinatie maar zij is zo gebrainwashed door die opleiding dat ze daar helemaal niet kritisch naar kan kijken.
Waarom zou je iets over voeding leren bij een opleiding laboratorium techniek? En wat mootie schrijft, het is niet haalbaar om iedereen alles te leren. Lang niet iedereen kan het bijvoorbeeld leren.quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik doe bijboorbeeld een opleiding over laboratorium techniek. Wij leren over de chemisch kant en de biologisch kant. Maar we leren inderdaad ook helemaal niks over voeding. En genetisch manipulatie wordt wel aardig goed gepraat. Niet wetend dat alles je materie aanpast dat het risico's mee brengt. Wij leren inderdaad alleen maar om ons werk te kunnen uitvoeren. Niet echt kennis die je erbij krijgt.
Daarvoor is het systeem inderdaad niet ingericht. Het moet zijn ingericht op kennis en niet alleen op banen en nog eens banen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zou je iets over voeding leren bij een opleiding laboratorium techniek? En wat mootie schrijft, het is niet haalbaar om iedereen alles te leren. Lang niet iedereen kan het bijvoorbeeld leren.
Tuurlijk is dat wel erg. Als je naar een huisarts gaat mag je toch verwachten dat hij veel weet over gezondheid? Een huisarts weet helemaal niks over voeding dus dan worden ze doorgestuurd naar een dietiste waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk dat huisarts ook een beetje een ongelukkig voorbeeld is. Je moet dan over zo'n breed vlak kennis verzamelen dat je niet de diepte in kan. Dat is ook niet erg, dat is de taak van de specialistenIk heb het zelf overigens vaak genoeg meegemaakt bij mensen in mijn omgeving dat voeding er wel degelijk bij betrokken werd bij het bekijken van de behandel mogelijkheden.
Precies. Het draait alleen maar om werk werk werk. En waarom willen ze toch zo graag dat mensen aan het werk zijn.....quote:Op maandag 2 september 2013 21:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarvoor is het systeem inderdaad niet ingericht. Het moet zijn ingericht op kennis en niet alleen op banen en nog eens banen.
Want je krijgt niet de juiste zorg alleen maar de duur zorg zodat ze lekker aan je kunnen verdienen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel erg. Als je naar een huisarts gaat mag je toch verwachten dat hij veel weet over gezondheid? Een huisarts weet helemaal niks over voeding dus dan worden ze doorgestuurd naar een dietiste waarschijnlijk.
Die extra diepgang gaat ten koste van de kennis in de breedte. Dat is mij een te groot offer. Een huisarts moet veel relatief simpele kwalen kunnen herkennen, en voor de rest de juiste doorverwijzing kunnen geven. En zoals ik hierboven schreef, ik heb vaak zat meegemaakt dat een huisarts voeding betrok in diagnose of behandeling.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel erg. Als je naar een huisarts gaat mag je toch verwachten dat hij veel weet over gezondheid? Een huisarts weet helemaal niks over voeding dus dan worden ze doorgestuurd naar een dietiste waarschijnlijk.
Ok, wat voor kennis wens je dan te leren bij die opleiding?quote:Op maandag 2 september 2013 21:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarvoor is het systeem inderdaad niet ingericht. Het moet zijn ingericht op kennis en niet alleen op banen en nog eens banen.
Lieve schat, maak nu eerst je school eens af en doe ervaringen op en als het er in zit: studeer dan verder.quote:Op maandag 2 september 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja je moet snappen hoe je geld moet over maken. Hoe banken zogenaamd werken. En dat we moeten stemmen op een schijndemocratie. Je moet ook leren dat er geen god is en dat je van geld gelukkig wordt. en dat Amerika in alles de baas is. En dat prive wordt ingeleverd voor veiligheid want dat is heilig. Je moet leren hoe je een krant moet lezen en hoe je het NOS journaal moet kijken. Want zo werkt de propaganda in de best staat op je brein. Nee het leven zit vol met leugens. We worden er mee vol gepropt. Er wordt net genoeg geleerd om je baan te doen. Op school is het alleen maar uit ene boek stampen niet echt bepaald kritisch en niet echt bepaald ruimte om zelf iets in te brengen want het moet volgens het boek. Een boek vol leugens wordt als heilig beschouwt. Net als geld veel mensen beschouwen geld als god maar dat is het niet. Geluk en plezier is niet te koop maar dat komt door levenservaringen.
Dit is in je geprogrammeerdt. Het denken dat het goed is voor het systeem. Het is eigenlijk alleen goed voor de zaken van de elite. En voor het slavensysteem ook wel het kapitalistisch systeem.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die extra diepgang gaat ten koste van de kennis in de breedte. Dat is mij een te groot offer. Een huisarts moet veel relatief simpele kwalen kunnen herkennen, en voor de rest de juiste doorverwijzing kunnen geven. En zoals ik hierboven schreef, ik heb vaak zat meegemaakt dat een huisarts voeding betrok in diagnose of behandeling.
Ja precies.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Want je krijgt niet de juiste zorg alleen maar de duur zorg zodat ze lekker aan je kunnen verdienen.
Maak eerst deze opleiding af. Dan ga ik waarschijnlijk een hogere studie kiezen die er niet was in lagere vorm. Denk persoonlijk dat de chaos al uitgebroken is binnen twee jaar dus dat het zover niet zal komen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, wat voor kennis wens je dan te leren bij die opleiding?
Een huisarts leert niks over voeding op school hoor....Dus dan weet de patient waarschijnlijk nog meer over voeding dan de huisarts.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die extra diepgang gaat ten koste van de kennis in de breedte. Dat is mij een te groot offer. Een huisarts moet veel relatief simpele kwalen kunnen herkennen, en voor de rest de juiste doorverwijzing kunnen geven. En zoals ik hierboven schreef, ik heb vaak zat meegemaakt dat een huisarts voeding betrok in diagnose of behandeling.
Wat is dit nou voor onzin?quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lieve schat, maak nu eerst je school eens af en doe ervaringen op en als het er in zit: studeer dan verder.
Praten we over pakweg 10 jaar verder en dan wed ik dat je hartelijk kunt lachen om wat je hier allemaal te berde brengt.
En dat is niet onaardig bedoeld, integendeel.
Want ik geloof echt dat je oprecht bezorgd bent over deze wereld en daar wat aan wilt doen. En dat is te prijzen.
Ok, geef dan eens een goed argument waarom het niet goed is voor het systeemquote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dit is in je geprogrammeerdt. Het denken dat het goed is voor het systeem. Het is eigenlijk alleen goed voor de zaken van de elite. En voor het slavensysteem ook wel het kapitalistisch systeem.
Hoe kom je er toch bij.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Want je krijgt niet de juiste zorg alleen maar de duur zorg zodat ze lekker aan je kunnen verdienen.
Nee dat vroeg ik niet. Welke wil je dan bij lab techniek ontvangen die ze je nu niet leren.quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maak eerst deze opleiding af. Dan ga ik waarschijnlijk een hogere studie kiezen die er niet was in lagere vorm. Denk persoonlijk dat de chaos al uitgebroken is binnen twee jaar dus dat het zover niet zal komen.
Dit is een goed argument.quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, geef dan eens een goed argument waarom het niet goed is voor het systeemZomaar wat roepen is makkelijk. Er goed over nadenken is al lastiger.
Artsen die in ogen van de elite net zo goed slaven zijn als jij en ik. Het feit blijft dat je met voeding mensen veel beter kunt genezen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij.
Hoe durf je dit soort dingen te zeggen over artsen die hun uiterste best doen voor hun patienten.
Huisartsen krijgen 10 euro per griepprik.quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij.
Hoe durf je dit soort dingen te zeggen over artsen die hun uiterste best doen voor hun patienten.
Wat meer achtergrondinfo. Na deze opleiding ga ik waarschijnlijk een opleiding kiezen die met weer te maken heeft want dat boeit me heel veel.quote:Op maandag 2 september 2013 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet. Welke wil je dan bij lab techniek ontvangen die ze je nu niet leren.
so what?quote:Op maandag 2 september 2013 22:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Huisartsen krijgen 10 euro per griepprik.
Chemtrailsquote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat meer achtergrondinfo. Na deze opleiding ga ik waarschijnlijk een opleiding kiezen die met weer te maken heeft want dat boeit me heel veel.
Nee maar dat geeft al aan dat ze verdienen aan hun patienten door de farmaceutische middelen er doorheen te drukken.quote:
Ja en Haarp dan kun je die opleiding beter niet doen inderdaad. Van de winter weer een maandje temperatuur gemiddelde van 6 graden heel normaal hoor. 10 tm 12 graden in de nacht en 6 tm 8 in de nacht en dan 2 a 3 weken lang dat is niet normaal.quote:
Nee dat is het niet! Je zegt gewoon dat het denken dat het goed is voor het systeem ingeprogrammeerd is. Geef dan een argument waarom het slecht is voor het systeem. Wat je nu doet gaat niet verder dan kinderachtig "nietus!" roepen. Ik geef een reden, diepgang gaat ten koste van kennis in de breedte, waar jij dan een argument tegen kan bedenken. Probeer het eens zou ik zeggenquote:
Is goedkoop chemisch afval wat ze erin stoppen. Werkt waarschijnlijk voor 1 a 2 %.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Japie77 het volgende:
En dan nog wel voor een griepprik waar sowieso geen enkel bewijs voor is dat dat werkt.
En wat nou als die achtergrondinfo vrijwel iedereen in jouw groep boven de pet gaat? Als je dat soort dingen wil weten moet je doorgaans inderdaad een opleiding op hoger niveau gaan zoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat meer achtergrondinfo. Na deze opleiding ga ik waarschijnlijk een opleiding kiezen die met weer te maken heeft want dat boeit me heel veel.
Deze discussie voeren op het Big Pharma-topic graag.quote:Op maandag 2 september 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is goedkoop chemisch afval wat ze erin stoppen. Werkt waarschijnlijk voor 1 a 2 %.
Tribalwars heeft wel een punt vind ik. En hij is niet de enige die dat denkt.quote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef illusions het volgende:
Beste redenaties van dit topic tot nu toe:
- Omdat het gewoon zo is
- Het is nou eenmaal zo
- Omdat het een goede reden is
- Omdat het alternatief is
- Omdat Justin Bieber dood is
Tribalwars, ga nou eens in op de argumenten die mensen je geven, met slechts "het is nou eenmaal zo" maak je je er niet zomaar vanaf jochie.
Ik heb nooit gezegd dat 'alles verdweent in een CGI mist'.(Whatever that is)quote:Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
ligt aan het verhaal.
heb meermaals gevraagd over feiten hier in Nederland.
omdat het dichtbij is en iedereen kent wel iemand die er aanwezig is geweest is het een feit.
maar omdat als iemand er verder vanaf staat word het in twijfel getrokken.
WTC feit bijvoorbeeld de gebouwen zijn weg, dat kan je niet ontkennen.
maar hoe deze zijn verdwenen, daar zijn de meningen over verdeeld.
volgens een Tingo zijn ze gewoon in een CGI mist verdwenen, sorry maar dat kan ik niet serieus meer nemen of wel soms?
hey simpel ik vroeg hoe zijn ze verdwenen, jij zei ik weet het niet dus..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat 'alles verdweent in een CGI mist'.(Whatever that is)
Je snapt niet wat mijne mening is en ik ga t niet uitleggen alweer.
Tis duidelijk uitgelegd op clues forum.
Je wil het gewoon niet weten want dan moet je je hele uitzicht effe nadenken.
Je gaat blaffen maar je heb helemaal niks uitgelegde hoe clues forum zijn zo verkeerd....want je snapt het niet van t begin.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet t niet....ik heb alleen wat gezien op tv.
Soms hebben we misschien ietsjes teveel respect voor 'geleerde' mensen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jeetje - talk about patronising.quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lieve schat, maak nu eerst je school eens af en doe ervaringen op en als het er in zit: studeer dan verder.
Praten we over pakweg 10 jaar verder en dan wed ik dat je hartelijk kunt lachen om wat je hier allemaal te berde brengt.
Want ik geloof echt dat je oprecht bezorgd bent over deze wereld en daar wat aan wilt doen. En dat is te prijzen.
En er zijn mensen in de pharmaceutische industrie die verdienen dik van het ook.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Japie77 het volgende:
En dan nog wel voor een griepprik waar sowieso geen enkel bewijs voor is dat dat werkt.
IMO De toren waren 'n controlled demolition maar wat wij hebben gezien als 'live beelden' was 'n film.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey simpel ik vroeg hoe zijn ze verdwenen, jij zei ik weet het niet dus..
ja mist rookwolk whatever ze zijn er niet meer, ik dulde hier op dat je niet kan ontkennen dat de gebouwen er eerst wel stonden en daarna niet meer.
Hoe ze zijn verdwenen in jou ogen kon je me niet vertellen.
ik citeer :
[..]
Want?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja van die reactie gingen mijn haren ook rechtovereind staan.
jij gelooft dat inderdaad..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
IMO De toren waren 'n controlled demolition maar wat wij hebben gezien als 'live beelden' was 'n film.
Die mensen die achterzit 911 moeten totaal controle hebben over wat het wereldwijd publiek heeft gezien.
Ik geloof dat wij hebben allemaal 'n hollywood productie gezien. Er is wel bewijs van CGI enz. maar jij snapt het niet oftewel je wil het niet geloven.Die beelden van de 'jumpers' zijn CGI en is heel goed uitgelegd....de perpectieven zijn verkeerd....als die beelden zijn echt dan zijn de zwaaiende 'mensen' van de ramen zijn 3 metre lengte.
Dan jij hebben het over ' 'n paar pixels' ? Het gaat over hele achtegronden die kloppen niet!
En als je had clues forum goed gelezen dan weet je dit al.
Moeillijk dat weet ik.
Omdat jij zegt dat zijn mening voortkomt uit het feit dat hij nog jong en onbezonnen is en als hij wat ouder en wijzer is hij heel anders naar veel zaken zal kijken. Ik ben zelf al een stuk ouder en kijk naar de meeste zaken hetzelfde als hem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Heeft hij geen onderwijs nodig dan?
Tja...dat kan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat zijn mening voortkomt uit het feit dat hij nog jong en onbezonnen is en als hij wat ouder en wijzer is hij heel anders naar veel zaken zal kijken. Ik ben zelf al een stuk ouder en kijk naar de meeste zaken hetzelfde als hem.
Dus je snapt dat die reactie van jou nogal neerbuigend was?quote:
Nee, was niet neerbuigend. Ik meen het echt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus je snapt dat die reactie van jou nogal neerbuigend was?
NIet van jou gewend trouwens.
En je heb groot gelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het volgende eerst stonden 3 gebouwen in de stad voor 9/11 en daarna stonden ze er niet meer.
En ik denk niet dat tribalwars gaat z'n meningen zo snel erg veel veranderen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben bang ook van niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
En ik denk niet dat tribalwars gaat z'n meningen zo snel erg veel veranderen.
Ik ook trouwens wat dat laatste betreft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, was niet neerbuigend. Ik meen het echt.
En nee, ik sneer niet graag en heb een hekel aan met zijn allen 1 persoon afbranden.
Dank uquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
In de geneeskunde heb je niet voor niets specialisaties, en ze heten ook niet voor niets specialisaties.
Je wilt niet dat je huisarts jouw open hartoperatie gaat doen, evenmin als dat je wilt dat je oorarts je uitgebreid en persoonlijk voedingsadvies geeft. Tijdens een opleiding geneeskunde, de basis, leer je precies dat, de basis. Daarom duurt voor een geneeskunde student de opleiding ook zo lang; omdat hij ook ná zijn master nog geen specifieke kennis heeft. Er zijn vast mensen die héél breed opgeleid zijn, maar de werkelijkheid is dat het menselijk lichaam en zijn functies in de geneeskunde is opgedeeld om zo uitgebreid mogelijk en zo specifiek mogelijk te werk te kunnen gaan en zodat je behandelend arts expert is op zijn gebied en dus zijn werk zo goed mogelijk kan doen; dit aan één iemand overlaten, van het constateren van een voorhoofdsholteonsteking tot het operatief verwijderen van kankercellen op de longen, is onwenselijk én on- of bovenmenselijk.
Ditzelfde geldt voor alle andere beroepen: niemand is in staat om álles te doen/kunnen, al was het alleen maar vanwege de verschillende intelligentieniveaus en andere zaken die te maken hebben met werking van de hersenen. Al van oudsher specialiseren mensen zich in iets wat bijdraagt aan de samenleving, om zo samen tot een werkend geheel te komen. Dit zit ook zo in de geneeskunde; niet omdat ze je geld willen afnemen, maar omdat ze willen dat je de best mogelijke zorg krijgt. Ook als ze alles bij één persoon laten moet je voor dezelfde diensten betalen, alleen nu leven er meerdere mensen van.
Zo.
Nee joh, dat is je ingeprogrameerd om dat te denkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
In de geneeskunde heb je niet voor niets specialisaties, en ze heten ook niet voor niets specialisaties.
Je wilt niet dat je huisarts jouw open hartoperatie gaat doen, evenmin als dat je wilt dat je oorarts je uitgebreid en persoonlijk voedingsadvies geeft. Tijdens een opleiding geneeskunde, de basis, leer je precies dat, de basis. Daarom duurt voor een geneeskunde student de opleiding ook zo lang; omdat hij ook ná zijn master nog geen specifieke kennis heeft. Er zijn vast mensen die héél breed opgeleid zijn, maar de werkelijkheid is dat het menselijk lichaam en zijn functies in de geneeskunde is opgedeeld om zo uitgebreid mogelijk en zo specifiek mogelijk te werk te kunnen gaan en zodat je behandelend arts expert is op zijn gebied en dus zijn werk zo goed mogelijk kan doen; dit aan één iemand overlaten, van het constateren van een voorhoofdsholteonsteking tot het operatief verwijderen van kankercellen op de longen, is onwenselijk én on- of bovenmenselijk.
Ditzelfde geldt voor alle andere beroepen: niemand is in staat om álles te doen/kunnen, al was het alleen maar vanwege de verschillende intelligentieniveaus en andere zaken die te maken hebben met werking van de hersenen. Al van oudsher specialiseren mensen zich in iets wat bijdraagt aan de samenleving, om zo samen tot een werkend geheel te komen. Dit zit ook zo in de geneeskunde; niet omdat ze je geld willen afnemen, maar omdat ze willen dat je de best mogelijke zorg krijgt. Ook als ze alles bij één persoon laten moet je voor dezelfde diensten betalen, alleen nu leven er meerdere mensen van.
Zo.
Jij gelooft dus serieus dat de farmaceutische industrie alleen het beste voor heeft met mensen? De gezondheid van mensen dus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
In welke sector werk/studeer je zelf?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij gelooft dus serieus dat de farmaceutische industrie alleen het beste voor heeft met mensen? De gezondheid van mensen dus?
Niet alleen hoor, zoals elk bedrijf willen ze natuurlijk ook wel winst maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij gelooft dus serieus dat de farmaceutische industrie alleen het beste voor heeft met mensen? De gezondheid van mensen dus?
Trouwens het grootste probleem wat ik persoonlijk heb met de medische wetenschap is het feit dat door die specialisaties ze niet meer kijken naar de mens in zijn geheel maar puur naar het kleine stukje waar ze in gespecialiseerd zijn. En dat zorgt voor een incompleet plaatje en voor heel veel problemen. Plus het feit dat ze niet openstaan voor alternatieve geneeswijzen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zo.
Vervoer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In welke sector werk/studeer je zelf?
+ onderzoek moet gefinancierd worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, zoals elk bedrijf willen ze natuurlijk ook wel winst maken.
Onderzoek alleen levert geen rooie cent op.
Ook wel winst maken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, zoals elk bedrijf willen ze natuurlijk ook wel winst maken.
Onderzoek alleen levert geen rooie cent op.
Je zit op de vrachtwagen, dus? Of iets in die richting? Nou ja.. he?quote:
Er zijn meer aspecten van vervoer dan vrachtwagens hequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zit op de vrachtwagen, dus?
Nou ja, stel je vervoert electronica voor de mediamarkt. Jij bent een schakel in hun netwerk:
A. ontwikkelt de producten
B. produceert de producten
C. distribueert de producten
D. verkoopt de producten
E. koopt de producten
F. onderhoudt de producten
G. recyclet de producten
Zie jij jezelf ál die stappen zélf doen?
Ja, weet ik, het was gewoon een gokje/voorbeeldje. Hij zou ook in C. kunnen zitten. Vandaar ook de 'stel'.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn meer aspecten van vervoer dan vrachtwagens heKan ook de logistiek zijn en plannen wat wanneer waarheen gaat, bijv.
Is niet waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Trouwens het grootste probleem wat ik persoonlijk heb met de medische wetenschap is het feit dat door die specialisaties ze niet meer kijken naar de mens in zijn geheel maar puur naar het kleine stukje waar ze in gespecialiseerd zijn. En dat zorgt voor een incompleet plaatje en voor heel veel problemen. Plus het feit dat ze niet openstaan voor alternatieve geneeswijzen.
Als je een product op de markt brengt wat niet werkt..quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook wel winst maken?
Nou reken maar dat winst maken helemaal bovenaan staat. En de doelstelling winst maken EN de doelstelling mensen gezond maken zijn twee tegenstrijdige belangen.
En ik zeg niet dat alle mensen die in die tak werken slecht zijn want het is het systeem wat zo werkt en de meeste mensen zijn gewoon goed. Maar je kan heel moeilijk iets veranderen in het systeem.
Taxichauffeur.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zit op de vrachtwagen, dus? Of iets in die richting? Nou ja.. he?
Stel je vervoert electronica voor de mediamarkt. Jij bent een schakel in hun netwerk:
A. ontwikkelt de producten
B. produceert de producten
C. distribueert de producten
D. verkoopt de producten
E. koopt de producten
F. onderhoudt de producten
G. recyclet de producten
Zie jij jezelf ál die stappen zélf doen?
Ja precies en die collega bekijkt de mens weer vanuit zijn kleine gebiedje. Zo krijgt geen enkele arts dus een compleet beeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is niet waar.
Als een arts een patient niet verder kan helpen op een specifiek gebied verwijst hij deze door naar een collega die dat wel kan.
En om nog even terug te komen op huisartsen en voeding: een huisarts verwijst patienten die op dat gebied hulp nodig hebben door naar een dietist(e).
Nee, da's de eenoog. Olifanten wonen in porseleinkasten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja precies en die collega bekijkt de mens weer vanuit zijn kleine gebiedje. Zo krijgt geen enkele arts dus een compleet beeld.
Ken je het verhaal van de olifant in het land van de blinden?
Juist . En daar heeft hij dus collega's voor om met elkaar dat complete beeld te krijgen. Waardoor de patient op een adequate doelgerichte manier geholpen kan worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja precies en die collega bekijkt de mens weer vanuit zijn kleine gebiedje. Zo krijgt geen enkele arts dus een compleet beeld.
Als tribal niet z'n school afmaakt en volgde dan z'n idealen,meningen enz. dan tenminste heeft hij z'n trotsheid en principes nog in plaats.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben bang ook van niet.
Waar ik ook beetje bang voor ben is dat hij zijn school niet afmaakt omdat hij continu tegen het systeem staat te schoppen.
En straks niet verder komt als mac donnalds medewerker (of zo) terwijl hij misschien wel een veel betere baan had kunnen krijgen.
wat doe jij voor de kost Tingo?
+ het ligt aan de persoon of ze je als 'nummer' of 'lichaamsdeel' zien in plaats van 'als mens'. Net als in elke sector zullen er mense tussen zitten die het puur voor het geld doen, die gaan dan ook vaak de private sector in, vaak ook zaken als plastische chirurgie en dergelijken. Daar kun je een heel veld niet op veroordelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist . En daar heeft hij dus collega's voor om met elkaar dat complete beeld te krijgen. Waardoor de patient op een adequate doelgerichte manier geholpen kan worden.
Ik zeg ook niet dat het niet werkt. Het gaat om de insteek die erachter zit. Ze kunnen natuurlijk veel beter een product op de markt brengen wat wel werkt maar wat de patient moet blijven afnemen en altijd afhankelijk blijft van die troep. Dat is voor hun het gunstigste.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je een product op de markt brengt wat niet werkt..
Denk je dat het afgenomen word?
kunnen we net zo goed de patienen gewoon wat M&M's geven.
IPV medicatie
Geld uit de geneeskunde halen. Dan verwijder je ook de doelstelling van het maken van winst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er met 'instelling'? Als in de houding van mensen tegenover iets? ZElfs met de beste instelling van de wereld zal ik niet tot het korps mariniers behoren of satelieten kunnen ontwerpen. Hoe wil jij zorgen dat er minder mensen geld verdienen/te maken hebben met het geneeskundig proces?
klinkt goed Tingo..quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als tribal niet z'n school afmaakt en volgde dan z'n idealen,meningen enz. dan tenminste heeft hij z'n trotsheid en principes nog in plaats.
Ik heb 'n hele lange lijst van (vanaf m'n 16e) tijdelijk en vaste werk in fabrieken,agricultuur/farming,bouwprojecten....heel veel in 4 verschillende landen.Het werk was idd af en toe zwaar kloote maar ik ben nooit ambitieus of competitief geweest en dat ben ik dankbaar voor.
Ik ben nooit betrokken door 'grote geld' of mooie carrieres....ik ben opzoek naar geluk en rust en voor mij was dat nooit de weg om 'geluk ' te vinden.
Ik had wel kansen voor 'n betere opleiding en zo maar ik heb geen regrets - met al die lieve,leuke,intelligent,interressant mensen en figuren ik heb me ontmoeten en leren kennen over die jaren ben ik echt rijk van geworden.
Misschien daarom ben ik heel open voor 'outrageous conspiracy theories'![]()
Nu doe ik logistiek en vind ik het leuk en ik heb super collegas en de geld is niet erg.
Eigenlijk ben ik 'better off' en gelukkiger dan sommige mensen die hebben 10 jaar op universiteit gezeten.
Dus 'n mooie klinkende educatie is helemaal geen garantie voor 'n beter toekomst.
Maar dat doen ze dus niet. Elke arts blijft in zijn eigen gebiedje en overlegt bijna nooit met een collega om zo een beter algeheel beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist . En daar heeft hij dus collega's voor om met elkaar dat complete beeld te krijgen. Waardoor de patient op een adequate doelgerichte manier geholpen kan worden.
En waar moet het onderzoek dan door betaald worden?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Geld uit de geneeskunde halen. Dan verwijder je ook de doelstelling van het maken van winst.
Zo is het ja. Ik wordt echt niet goed van als ik teveel over denkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet werkt. Het gaat om de insteek die erachter zit. Ze kunnen natuurlijk veel beter een product op de markt brengen wat wel werkt maar wat de patient moet blijven afnemen en altijd afhankelijk blijft van die troep. Dat is voor hun het gunstigste.
En dat gebeurt ook in andere bedrijfstakken. Er worden een heleboel producten gemaakt die gewoon bewust slecht worden gemaakt of ze worden zo gemaakt dat ze niet meer gerepareerd kunnen worden of er zit een chip in (bv bij printers) dat ze na een x aantal keer gewoon kapot gaan, puur en alleen om het geld. Zodat mensen weer nieuwe producten moeten kopen.
Heb je die documentaire nooit gezien over de uitvinder van de earthships? Je kan zelf met heel weinig een earthship bouwen. 2 ton is echt belachelijk en weer typisch oud denken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
klinkt goed Tingo..
mja je kan trots zijn je meningen hebben en je idealen, maar zonder geld krijgt hij zijn dorpje nooit voor elkaar.
een simpele versie van een earth ship kost 2 ton he
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Geld uit de geneeskunde halen. Dan verwijder je ook de doelstelling van het maken van winst.
Ik zeg ook zeker niet dat de mensen slecht zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik begeef me straks wel >10 jaar in het academische wereldje, en dat is waar ik gelukkig van wordOnderzoek doen, kritisch kijken naar de maatschappij, geweldig.
Een ieder moet inderdaad doen waar hij/zij gelukkig van wordt, dat sowieso, en daar is geen hoge opleiding voor nodig, evenmind een goed salaris, maar dat maakt de mensen die daar wel voor kiezen nog niet per definitie slecht.
De overheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En waar moet het onderzoek dan door betaald worden?
Ja ik werk nu nog wel om mijn brood te verdienen helaas.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Denk je dat er dan nog mensen zijn die medicijnen gaan studeren ? In de wetenschap dat ze er nooit de kost mee kunnen verdienen? Zo naief ben je toch niet?
Ik begrijp niet waarom je vindt dat van alle beroepen die er zijn de medische tak niet betaald mag worden.
Jij werkt toch ook om je brood te verdienen?
Nee de overheid moet gewoon zelf geld gaan drukken. Voor meer info:quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus de belastingen moeten maar omhoog om dat te kunnen financieren?
En hoe vul je dat praktisch in dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja ik werk nu nog wel om mijn brood te verdienen helaas.
Het gaat er niet om dat die mensen niet betaald mogen worden. Het gaat erom dat je de stimulans geld eruit haalt omdat geld verdienen en mensen gezond maken niet samen gaan. Je moet als belangrijkste doelstelling hebben de gezondheid van mensen en daarna komen pas andere dingen.
Juist ja. Nou ja, hè?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee de overheid moet gewoon zelf geld gaan drukken. Voor meer info:
Positive Money of
Ons Geld
Nederland en de EU is geen VS dat besef je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee de overheid moet gewoon zelf geld gaan drukken. Voor meer info:
Positive Money of
Ons Geld
De medische kennis is veel te groot voor 1 persoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
nou oke een dorpje heb je niet met 1 earthship + lap grond moet ook gekocht worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je die documentaire nooit gezien over de uitvinder van de earthships? Je kan zelf met heel weinig een earthship bouwen. 2 ton is echt belachelijk en weer typisch oud denken.
Prima tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als tribal niet z'n school afmaakt en volgde dan z'n idealen,meningen enz. dan tenminste heeft hij z'n trotsheid en principes nog in plaats.
Ik heb 'n hele lange lijst van (vanaf m'n 16e) tijdelijk en vaste werk in fabrieken,agricultuur/farming,bouwprojecten....heel veel in 4 verschillende landen.Het werk was idd af en toe zwaar kloote maar ik ben nooit ambitieus of competitief geweest en dat ben ik dankbaar voor.
Ik ben nooit betrokken door 'grote geld' of mooie carrieres....ik ben opzoek naar geluk en rust en voor mij was dat nooit de weg om 'geluk ' te vinden.
Ik had wel kansen voor 'n betere opleiding en zo maar ik heb geen regrets - met al die lieve,leuke,intelligent,interressant mensen en figuren ik heb me ontmoeten en leren kennen over die jaren ben ik echt rijk van geworden.
Misschien daarom ben ik heel open voor 'outrageous conspiracy theories'![]()
Nu doe ik logistiek en vind ik het leuk en ik heb super collegas en de geld is niet erg.
Eigenlijk ben ik 'better off' en gelukkiger dan sommige mensen die hebben 10 jaar op universiteit gezeten.
Dus 'n mooie klinkende educatie is helemaal geen garantie voor 'n beter toekomst.
Jij bent degene die niet gelukkig is en van het padje af.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat de mensen slecht zijn.
Zelfs een bankier die alleen maar om geld geeft is in mijn ogen niet slecht. Maar gewoon van het padje af. Die is echt niet gelukkig hoor.
Mexicaanse griep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Door het geld uit de ziektezorg te halen en dat door de overheid te laten betalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe vul je dat praktisch in dan?
Lees nou eerst eens die sites door voordat je commentaar geeft......quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nederland en de EU is geen VS dat besef je?
zou wel makkelijk zijn, geld is op agh ja, wat doen we moeilijk we printen gewoon wat bij.
sure
Tis 'n moral kwestie....geldmakerij van ziekte,dood en gezondheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Denk je dat er dan nog mensen zijn die medicijnen gaan studeren ? In de wetenschap dat ze er nooit de kost mee kunnen verdienen? Zo naief ben je toch niet?
Ik begrijp niet waarom je vindt dat van alle beroepen die er zijn de medische tak niet betaald mag worden.
Jij werkt toch ook om je brood te verdienen?
Of belasting geld kan beter gebruikt worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus de belastingen moeten maar omhoog om dat te kunnen financieren?
Die was gezellig om te hebben jaquote:
en nu met 'n mexicaanse accent aub.quote:
Precies. Maar tis 'n beetje jammer dat sommige mensen paste niet echt bij hun baan of beroep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Prima tochVerschillende mensen hebben verschillende wensen.
Ja, en dan moet er gestemd worden, en zul je moeten beslissen over een kiesmodel: meerderheid of 100%. Beide zullen mensen ontevreden houden over beslissingen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:45 schreef tribalwars het volgende:
Nog een een goede idee voor mijn ideale maatschappij. Zat te denken. Je hebt niet echt een baas nodig. Je zorgt dat alle volwassen mee beslissen. En je gaat gewoon voor de beste ideeën. dan heb je bijna geen mensen die alleen maar voor de macht gaan. Want dat kan niet.
Ja zou kiezen voor een meerderheid maar dan moet er wel 80% mee eens zijn. Dit is het eerlijkst. En nee je kunt nooit iedereen tevreden stellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en dan moet er gestemd worden, en zul je moeten beslissen over een kiesmodel: meerderheid of 100%. Beide zullen mensen ontevreden houden over beslissingen.
de overige 20 % uit de weg ruimen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja zou kiezen voor een meerderheid maar dan moet er wel 80% mee eens zijn. Dit is het eerlijkst. En nee je kunt nooit iedereen tevreden stellen.
Nee die hebben pech. Ze krijgen vast in andere vergadering hun zin een keer. Je moet geven en nemen. Er is nooit 100 % voor iets of tegen iets.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
de overige 20 % uit de weg ruimen?
Er wordt naar ieders Ideeën en mening geluisterd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Die moeten maar ontevreden en mokkend luisteren naar de meerderheid, tot ze er genoeg van hebben dat naar hun ideeën/mening niet geluisterd wordt.
Al een argument bedacht voor de vraag over de huisartsen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er wordt naar ieders Ideeën en mening geluisterd.
Herhaal je vraag nog maar maar hiernaar gaan we verder met het topic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Al een argument bedacht voor de vraag over de huisartsen?
Je snapt het niet . Je kunt geen dictator hebben als iedereen mee mag stemmen over bepaalde zaken. Dan heb je een juist een soort actieve democratie. Maar dan zonder iemand die meer invloed mag hebben. Dus heb je ook niet veel last van machtspeltjes van mensen die geilen op macht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon een beetje hoe Khaddafi, Moebarak en Saddam waren. Gezellig.
die zullen er altijd zijn mr Tribalwars.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je snapt het niet . Je kunt geen dictator hebben als iedereen mee mag stemmen over bepaalde zaken. Dan heb je een juist een soort actieve democratie. Maar dan zonder iemand die meer invloed mag hebben. Dus heb je ook niet veel last van machtspeltjes van mensen die geilen op macht.
Dat probleem hebben we dan maar. Zolang mensen zich niet misdragen heb ik er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
die zullen er altijd zijn mr Tribalwars.
tenzij je die personen vroegtijdig executeerd
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Herhaal je vraag nog maar maar hiernaar gaan we verder met het topic.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dit is in je geprogrammeerdt. Het denken dat het goed is voor het systeem. Het is eigenlijk alleen goed voor de zaken van de elite. En voor het slavensysteem ook wel het kapitalistisch systeem.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, geef dan eens een goed argument waarom het niet goed is voor het systeemZomaar wat roepen is makkelijk. Er goed over nadenken is al lastiger.
Dat dus.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat is het niet! Je zegt gewoon dat het denken dat het goed is voor het systeem ingeprogrammeerd is. Geef dan een argument waarom het slecht is voor het systeem. Wat je nu doet gaat niet verder dan kinderachtig "nietus!" roepen. Ik geef een reden, diepgang gaat ten koste van kennis in de breedte, waar jij dan een argument tegen kan bedenken. Probeer het eens zou ik zeggen
criminaliteit kan je niet uitbannen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we dan maar. Zolang mensen zich niet misdragen heb ik er geen problemen mee.
Daar hebben we gister al 4 pagina over vol gegooid ik heb duidelijk argumenten gebruikt. Maar complot site zijn natuurlijk niet wetenschappelijk genoeg voor meneer. Nee want u hebt liever wetenschappelijk rapporten die vervalst zijn zodat ze door kunnen gaan met de huidig manier van zorg. Want zorg kan veel goedkoper door veel meer voeding te gebruiken om mensen te behandelen. En heel belangrijk geef mensen goede verse voeding en niet zwaar bewerkt voedsel. Daarmee blijven mensen veel gezonder.Dat zal al een goede richting zijn.quote:
Ze mogen andere ideeën hebben. Maar we leggen ze ook duidelijk tijdens onderwijs uit waarom we voor dit systeem gekozen hebben. Maar als ze graag in een kaptalisme willen wonen gaan ze maar mooi terug naar de slavernij bij haven New Wereld Orde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
criminaliteit kan je niet uitbannen.
ondanks de goeie intenties, denk hierbij aan een 2e of 3e generatie.
de groep mensen die mee doet zal vast wel de zelfde ideeen hebben maar zodra er een generatie 1 a 2 achteraankomen kan het zo zijn dat die niet de zelfde idealen hebben. en dan?
Ok, doe dan eens een copy-paste van een duidelijk argument die je gebruikt hebt tegen de brede kennis van huisartsen. Ik heb vooral een paar keer "het is gewoon zo" langs zien komen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar hebben we gister al 4 pagina over vol gegooid ik heb duidelijk argumenten gebruikt. Maar complot site zijn natuurlijk niet wetenschappelijk genoeg voor meneer. Nee want u hebt liever wetenschappelijk rapporten die vervalst zijn zodat ze door kunnen gaan met de huidig manier van zorg. Want zorg kan veel goedkoper door veel meer voeding te gebruiken om mensen te behandelen. En heel belangrijk geef mensen goede verse voeding en niet zwaar bewerkt voedsel. Daarmee blijven mensen veel gezonder.Dat zal al een goede richting zijn.
Omdat het nou eenmaal zo is. Je kunt het niet veranderen in het huidig systeem. Want het systeem is niet gebouwd om mensen gezond te maken. Maar om ze zolang mogelijk ziek te houden. Want dan verdienen ze veel geld aan je. Want feit blijft dan je leven uit niks anders bestaat dan slavernij. Alleen hebben we het nu beter dan de oude slavernij van de gekleurde mensen zo noem ik het netjes. Je werkt voor een schuld die je weg moet werken maar die bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, doe dan eens een copy-paste van een duidelijk argument die je gebruikt hebt tegen de brede kennis van huisartsen. Ik heb vooral een paar keer "het is gewoon zo" langs zien komen...
Da's makkelijk praten, als van een bepaalde groep mensen de ideeën nooit worden uitgevoerd. dan wordt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er wordt naar ieders Ideeën en mening geluisterd.
nou als je het zo wil noemen, kan het maar zo zijn dat ik je dorpje straks ga plunderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze mogen andere ideeën hebben. Maar we leggen ze ook duidelijk tijdens onderwijs uit waarom we voor dit systeem gekozen hebben. Maar als ze graag in een kaptalisme willen wonen gaan ze maar mooi terug naar de slavernij bij haven New Wereld Orde.
Dat is toch logisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten, als van een bepaalde groep mensen de ideeën nooit worden uitgevoerd. dan wordt.
weet je dat slavernij gewoon goed gekeurt word in de bijbel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo is. Je kunt het niet veranderen in het huidig systeem. Want het systeem is niet gebouwd om mensen gezond te maken. Maar om ze zolang mogelijk ziek te houden. Want dan verdienen ze veel geld aan je. Want feit blijft dan je leven uit niks anders bestaat dan slavernij. Alleen hebben we het nu beter dan de oude slavernij van de gekleurde mensen zo noem ik het netjes. Je werkt voor een schuld die je weg moet werken maar die bestaat helemaal niet.
Lees de vraag nou eens goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo is. Je kunt het niet veranderen in het huidig systeem. Want het systeem is niet gebouwd om mensen gezond te maken. Maar om ze zolang mogelijk ziek te houden. Want dan verdienen ze veel geld aan je. Want feit blijft dan je leven uit niks anders bestaat dan slavernij. Alleen hebben we het nu beter dan de oude slavernij van de gekleurde mensen zo noem ik het netjes. Je werkt voor een schuld die je weg moet werken maar die bestaat helemaal niet.
gaat je niet leuke we zitten in dunbevolkt gebied. Je moet eerst maar eens vinden waar we zitten. je hebt geen chips meer die wetten waar je bent dus dat gaat heel moeilijk worden. En earthship gaan bijna op in het landschap. Dus heel moeilijk te zien met een satelliet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou als je het zo wil noemen, kan het maar zo zijn dat ik je dorpje straks ga plunderen.
en van jou dorpsgenoten slaven maken.[ afbeelding ]
De bijbel bevat ook niet de compleet waarheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
weet je dat slavernij gewoon goed gekeurt word in de bijbel.
zelfde als een heel aantal andere dingen?
ik heb geen sateliet nodig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gaat je niet leuke we zitten in dunbevolkt gebied. Je moet eerst maar eens vinden waar we zitten. je hebt geen chips meer die wetten waar je bent dus dat gaat heel moeilijk worden. En earthship gaan bijna op in het landschap. Dus heel moeilijk te zien met een satelliet.
niet nee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De bijbel bevat ook niet de compleet waarheid.
Wel je hebt je portemonnee in je broekzak zitten. In je ov kaart zit een chip waar mee ze je locatie kunnen bepalen op 10 meter nauwkeurig ongeveer. Op je ID kaart zit een chip daarmee kunnen ze hetzelfde. Met je bankpas waarschijnlijk ook. In je mobiel zit een chip daarmee kunnen ze ook je locatie nauwkeurig bepalen. Daar heb ik wel eens van gehoordt. Je kunt ook valse sporen geven. Dus ze weten wat je nu doet met wie en hoelang je dat ongeveer gaat doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen sateliet nodig.
ik heb nu ook geen chip in mij.
jij bent verkenner toch? je zit bij scouting ooit gehoord van spoor zoeken.
Ik geloof wel in god. En ik denk ook wel dat er profeten zijn geweest. Maar dat bekend niet dat ik mij echt katoliek vind. Ik vind dat de koran ook zeker goede stukken bevat die waarheid bevatten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet nee?
maar je gelooft er wel in.
dus spiderman is ook echt, ook losjes gebasseerd op realiteit
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Grumpey het volgende:
Ik doe al jarenlang onderzoek,maar als ik gewoon voeding aan mensen geef worden ze niet beter helaas. Grappig genoeg blijken sommige pillen wel heel goed te werken, en worden de mensen weer blij omdat ze van hun probleem af zijn. Probeer het zelf maar eens. Wetenschap is soms makkelijker dan je denkt. Wel even correct uitvoeren, en je hebt echte waarheid in handen, in plaats van een interpretatie van anderen. Helaas is het mij nooit gelukt de pillenindustrie ongelijk te geven, het komt gewoon niet uit het onderzoek, hoe graag ik ook zou willen.
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Grumpey het volgende:
Ik doe al jarenlang onderzoek,maar als ik gewoon voeding aan mensen geef worden ze niet beter helaas. Grappig genoeg blijken sommige pillen wel heel goed te werken, en worden de mensen weer blij omdat ze van hun probleem af zijn. Probeer het zelf maar eens. Wetenschap is soms makkelijker dan je denkt. Wel even correct uitvoeren, en je hebt echte waarheid in handen, in plaats van een interpretatie van anderen. Helaas is het mij nooit gelukt de pillenindustrie ongelijk te geven, het komt gewoon niet uit het onderzoek, hoe graag ik ook zou willen.
hey ik ben ook profeet, maar dat had je vast wel gemerkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik geloof wel in god. En ik denk ook wel dat er profeten zijn geweest. Maar dat bekend niet dat ik mij echt katoliek vind. Ik vind dat de koran ook zeker goede stukken bevat die waarheid bevatten. ook een mooi boek.
Oh, en jou mogen we geen troll noemen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn.
proleet, schat, met een l, niet een f.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey ik ben ook profeet, maar dat had je vast wel gemerkt.
Niet persoonlijk bedoeltquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.
Heb hem nog nooit op BNW gezien zou zomaar een nieuwe troll kunnen zijn. Dat kan omdat we haast niet meer in een vrij staat leven maar alles wordt hier gecontroleerd tot op de elektronen in het water van jouw cellen bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en jou mogen we geen troll noemen?!
Wat een sneu kutjong ben je toch ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.
Er worden serieus mensen betaalt om op fora te trollen om ervoor te zorgen dat mensen niet achter de waarheid komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een sneu kutjong ben je toch ook!
nee echt ik ben profeet, ik had vanacht een openbaring dat ik over 4 jaar een big mac ga bestellen bij tribalwars..quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
proleet, schat, met een l, niet een f.
kerel, ff voor de duidelijkheid, waarheid en meningen zijn 2 compleet verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er worden serieus mensen betaalt om op fora te trollen om ervoor te zorgen dat mensen niet achter de waarheid komen.
Weet je dan ook toevallig waar ik kan solliciteren? Wetenschap betaalt niet zó goed op dit moment dus kan er altijd wel wat centen bij gebruiken!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er worden serieus mensen betaalt om op fora te trollen om ervoor te zorgen dat mensen niet achter de waarheid komen.
Eerlijk gezegd vat ik dit wel persoonlijk op. Het is heel triest dat je mijn persoonlijke integriteit ter discussie stelt, op het moment dat een conclusie jou niet uitkomt. Je lijkt wel een politicus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet zo goed? Zeg maar gerust slecht! Had denk ik makkelijk 50% meer kunnen verdienen als ik niet de wetenschap in was gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet je dan ook toevallig waar ik kan solliciteren? Wetenschap betaalt niet zó goed op dit moment dus kan er altijd wel wat centen bij gebruiken!
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting . Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee echt ik ben profeet, ik had vanacht een openbaring dat ik over 4 jaar een big mac ga bestellen bij tribalwars..
als ik een proleet ben, ben ik nou niet echt een schatje te noemen.
lekker ding
Dat het een theorie heet, betekent niet dat het een theorie is die niet bewezen is. Noem 1 andere sluitende verklaring voor alle bewijzen die er in de natuur (dus om je heen, kijk zelf maar, niemand die het verzint) te vinden zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting . Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.
Ik kijk geen tv.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting . Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.
Dat is dan pech. het feite blijft dat het systeem er niet op gericht is om mensen met voeding te genezen. Want dan kunnen ze geen geld meer aan ons verdienen en nog iets dan zijn mensen te gezond dat willen ze niet. Onderzoeken is ook niet zo moeilijk. het is ook extreem makkelijk om Onderzoeksrapport te vervalsen. Of om de onderzoeksorganisaties om te kopen. Of om het slecht in de media te brengen en zo zijn er vele manieren omdat te regelen. Feite blijft dat ze zelf mensen veel betalen om valse onderzoeksrapport te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vat ik dit wel persoonlijk op. Het is heel triest dat je mijn persoonlijke integriteit ter discussie stelt, op het moment dat een conclusie jou niet uitkomt. Je lijkt wel een politicus.
Wat ik wil zeggen is: als voeding een positief effect heeft, dan is dat technischegezien extreem makkelijk om te onderzoeken, en dat hebben dus al veel mensen gedaan. Met allemaal verschillende belangen, ook jouw belang. En toch is het globale beeld dat het niet veel lijkt te helpen. Dan kan je wel leuk de wereld zoals die is ontkennen, maar dat is net als religie: jezelf voor de gek houden.
Welkom in een tribalwarstopic!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vat ik dit wel persoonlijk op. Het is heel triest dat je mijn persoonlijke integriteit ter discussie stelt, op het moment dat een conclusie jou niet uitkomt.
www.faktoider.nu/openmind_eng.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Serieus gast kijk niet zoveel naar de MSM het is serieus brain verkrachting .
En weer zo naiefquote:Neem je schoolboeken ook wat minder serieus vooral het biologie boek. Want de darwin theorie is maar een theorie.
Die gast moet opgenomen worden en alleen maar voedsel krijgen. En geen pillen, absoluut geen pillen. Lijkt me win win situatie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welkom in een tribalwarstopic!
Als iets voor de ene bewezen is is het voor de andere niet bewezen dat scheelt per mens. Het feite blijft dat we niet van apen vandaan komen. Want we leven inderdaad op licht wij mensen misschien zelfs ook dieren. Maar waarschijnlijk alleen mensen hebben een licht in zich. Met dat licht leven wij als het licht uitgaat ga je inderdaad dood. Mensen zijn lichtwezens. Veel ziektes hebben ook te maken met het blokkeren van de oerbron of hoe je het ook noemt. En een mens gaat niet dood alleen het fysieke gedeelte gaat dood. De ziel,astrale body of hoe je het ook noemt gaat niet dood dat gedeelte is echt van jouw het andere gedeelte is maar de machine. De ziel wordt waarschijnlijk naar de dood weer in een andere lichaam gezet en zo leef je verder. Dit is de theorie die ik het meeste geloof.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat het een theorie heet, betekent niet dat het een theorie is die niet bewezen is. Noem 1 andere sluitende verklaring voor alle bewijzen die er in de natuur (dus om je heen, kijk zelf maar, niemand die het verzint) te vinden zijn.
ov kaart heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel je hebt je portemonnee in je broekzak zitten. In je ov kaart zit een chip waar mee ze je locatie kunnen bepalen op 10 meter nauwkeurig ongeveer. Op je ID kaart zit een chip daarmee kunnen ze hetzelfde. Met je bankpas waarschijnlijk ook. In je mobiel zit een chip daarmee kunnen ze ook je locatie nauwkeurig bepalen. Daar heb ik wel eens van gehoordt. Je kunt ook valse sporen geven. Dus ze weten wat je nu doet met wie en hoelang je dat ongeveer gaat doen.
Ik vind het een uitstekend plan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die gast moet opgenomen worden en alleen maar voedsel krijgen. En geen pillen, absoluut geen pillen. Lijkt me win win situatie.
heb je wel een Iluminatie NSA membercard anders mag dat niet he..quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet je dan ook toevallig waar ik kan solliciteren? Wetenschap betaalt niet zó goed op dit moment dus kan er altijd wel wat centen bij gebruiken!
en jij en grumsley mogen alleen maar pillen krijgen durf voor een miljard te wedden dat ik ouder wordt dan jullie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekend plan.
ID kaart bevat vanaf 2005 een chip die je locatie bepaald. Oke in je OV kaart zit een chip. Bankpas weet ik eigenlijk niet zeker. En ik durf te wedden als je al die spullen weg gooit dat ze je dan bijna nooit vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ov kaart heb ik niet.
ID kaart zit geen gps locater chip.
bankpas zit geen gps locater chip.
en mobiel wel ja maar geen chip dit heet gewoon bereik ooit van het mobiel netwerk gehoord??
enige tijd terug was een man met 2 zoontjes vermist, hij bleek ze te hebben omgebracht.... weet je hoe lang het duurde voor ze doormiddel van mobiel hem terug traceerden?
jij leeft echt geisoleerd van je bankpas ov je mobiel en zo... je weet ze luisteren ook mee he
slaven leven niet lang als ik je dorpje binnen val hequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en jij en grumsley mogen alleen maar pillen krijgen durf voor een miljard te wedden dat ik ouder wordt dan jullie.
Ik en wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
en jij en grumsley mogen alleen maar pillen krijgen durf voor een miljard te wedden dat ik ouder wordt dan jullie.
Zoooo, en daar gaat het laatste schijntje van hoop tot logisch en kritisch nadenken met een daverende klap het raam uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als iets voor de ene bewezen is is het voor de andere niet bewezen dat scheelt per mens. Het feite blijft dat we niet van apen vandaan komen. Want we leven inderdaad op licht wij mensen misschien zelfs ook dieren. Maar waarschijnlijk alleen mensen hebben een licht in zich. Met dat licht leven wij als het licht uitgaat ga je inderdaad dood. Mensen zijn lichtwezens. Veel ziektes hebben ook te maken met het blokkeren van de oerbron of hoe je het ook noemt. En een mens gaat niet dood alleen het fysieke gedeelte gaat dood. De ziel,astrale body of hoe je het ook noemt gaat niet dood dat gedeelte is echt van jouw het andere gedeelte is maar de machine. De ziel wordt waarschijnlijk naar de dood weer in een andere lichaam gezet en zo leef je verder. Dit is de theorie die ik het meeste geloof.
Illumentie! Of wat was het ook al weer?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je wel een Iluminatie NSA membercard anders mag dat niet he..
Die andere vent die denkt dat hij het beter weet die als troll over komt.quote:
Er zijn westerse politicos die hebben meer bloed op z'n handen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon een beetje hoe Khaddafi, Moebarak en Saddam waren. Gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |