Ok, en nu wat coherenter?quote:Op maandag 2 september 2013 12:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat met veel dingen waarheid is zeker in deze tijd moeilijk voor handen.
Niks kunnen we meer vertrouwen van de huidig MSM. Dat wou ik eigenlijk zeggen. Die zijn er om ons voor te liegen en dom te houden.quote:
Dat kan iedereen van zichzelf zeggen. Niemand is perfect onthoudt datquote:Op maandag 2 september 2013 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Vind mezelf anders behoorlijk slim, eigenlijk.
Je moet je af vragen wat er uberhaupt klopt van het verhaal als het al echt gebeurt is.quote:Op maandag 2 september 2013 12:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus in jouwe ogen is het officiele verhaal correct?
Rhetorical vraag.
uhu en die nieuwe media verteld ook alleen maar de waarheid.quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niks kunnen we meer vertrouwen van de huidig MSM. Dat wou ik eigenlijk zeggen. Die zijn er om ons voor te liegen en dom te houden.
Wat dat betreft vertoont de MSM weer veel overeenkomsten met jouzelf.quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niks kunnen we meer vertrouwen van de huidig MSM. Dat wou ik eigenlijk zeggen. Die zijn er om ons voor te liegen en dom te houden.
Jazeker.quote:Op maandag 2 september 2013 12:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus in jouwe ogen is het officiele verhaal correct?
Rhetorical vraag.
Die zijn er van 9/11 natuurlijk ookquote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker.
Genoeg beelden en getuigenissen.
Ja. Heel veel.quote:Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zijn er van 9/11 natuurlijk ook
Je heb het helemaal niet 'zelf zagen gebeuren' - je hebt t op TV gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Heel veel.
En dat was eigenlijk nog echter omdat we dat gewoon zelf zagen gebeuren.
*jaja ik weet het, complot, hoax, false flag etc etc
Als ze zijn echte beelden is 'n andere verhaal.quote:Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zijn er van 9/11 natuurlijk ook
Tingo weet zo al dat het niet klopt. Hoeft hij niet eens voor te kijken. Zijn mening staat al vast. Als in beton gegoten.quote:Op maandag 2 september 2013 13:21 schreef Copycat het volgende:
Heb je inmiddels de ontluisterende beelden en audio uit Jonestown gezien en gehoord?
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 13:21 schreef Copycat het volgende:
Heb je inmiddels de ontluisterende beelden en audio uit Jonestown gezien en gehoord?
Ik kan heel goed (engels) lezen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tingo weet zo al dat het niet klopt. Hoeft hij niet eens voor te kijken. Zijn mening staat al vast. Als in beton gegoten.
als ik een foto heb kan ik oordelen op perfectie.quote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zeg dan ook niet dat ik perfect ben.
Zijn er beelden van mensen die hebben duidelijk doodgegaan met cyanide gif?quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker.
Genoeg beelden en getuigenissen.
Nee snap het niet. Care to explain?quote:Op maandag 2 september 2013 14:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zijn er beelden van mensen die hebben duidelijk doodgegaan met cyanide gif?
Van wat ik heb gelezen over cyanide giftiging(poisoning) is t niet 'n leuke uitzicht.....everything evacuates the body.....if you know what I mean.
foto bovenaf..quote:Op maandag 2 september 2013 14:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zijn er beelden van mensen die hebben duidelijk doodgegaan met cyanide gif?
Van wat ik heb gelezen over cyanide giftiging(poisoning) is t niet 'n leuke uitzicht.....everything evacuates the body.....if you know what I mean.
Immediate signs and symptoms of exposure to cyanidequote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee snap het niet. Care to explain?
En dat zonder zelfs de moeite te doen om de docu te kijken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto bovenaf..
Overal liggen bekertjes mensen zijn op enkeling na ongeschonden gaan liggen.
gegil gekrijs audio in docu zijn ook de beelden van de schietpartij op het vliegveldje waarbij aantal mensen overhoop werden geschoten.
bekentenissen van de religgie gekkies die het overleefd hebben.
en ga zo maar even door, en 1 van de balangrijkste dingen, het is niet in de VS maar in zuid-america.
gelukkig heb je het oordeel al weer klaar liggen.
Ze zijn alvast netjes op een rijtje gaan liggen zodat mensen zoals jij jaren later hóax kunnen roepen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Immediate signs and symptoms of exposure to cyanide
•People exposed to a small amount of cyanide by breathing it, absorbing it through their skin, or eating foods that contain it may have some or all of the following signs and symptoms within minutes:
◦Dizziness
◦Headache
◦Nausea and vomiting
◦Rapid breathing
◦Rapid heart rate
◦Restlessness
◦Weakness
•Exposure to a large amount of cyanide by any route may cause these other health effects as well:
◦Convulsions
◦Loss of consciousness
◦Low blood pressure
◦Lung injury
◦Respiratory failure leading to death
◦Slow heart rate
•Showing these signs and symptoms does not necessarily mean that a person has been exposed to cyanide.
Waarom dan zijn alle dood in nette rijtjes op de grond?
Waarom moet ik 'n docu,youtube of weet wat anders kijken om 'n mening te hebben?quote:Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zonder zelfs de moeite te doen om de docu te kijken.
Dat is niet voldoende.quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn alvast netjes op een rijtje gaan liggen zodat mensen zoals jij jaren later hóax kunnen roepen.
ooit gehoord van rituele zelfmoord.quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom moet ik 'n docu,youtube of weet wat anders kijken om 'n mening te hebben?
Its amazing how people learned anything before tv came along isn't it? (Sarcastisch bedoeld)
voor jou is eigenlijk het beetje uitleg van ons over een gebeurtenis ..quote:
Nou blijkbaar wel.quote:
tuurlijk wel het is Tingo, tingo gelooft niks.quote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel.
En tamelijk arrogant van je om helemaal niets te lezen of te kijken over deze massa(zelf)moord maar wel je oordeel klaar te hebben. Dat is dan toch op niets gebaseerd?
Ik heb wel genoeg gelezen - zeker meer als jou.quote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel.
En tamelijk arrogant van je om helemaal niets te lezen of te kijken over deze massa(zelf)moord maar wel je oordeel klaar te hebben. Dat is dan toch op niets gebaseerd?
Over Jonestown? Heus?quote:Op maandag 2 september 2013 14:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gelezen - zeker meer als jou.
over Jones Town?quote:Op maandag 2 september 2013 14:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
ehm FYI ze zijn niet doodgeschoten he..quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef Tingo het volgende:
Ik heb geen fotos enz. gezien over het volgende:
Immediate signs and symptoms of exposure to cyanide
•People exposed to a small amount of cyanide by breathing it, absorbing it through their skin, or eating foods that contain it may have some or all of the following signs and symptoms within minutes:
◦Dizziness
◦Headache
◦Nausea and vomiting
◦Rapid breathing
◦Rapid heart rate
◦Restlessness
◦Weakness
•Exposure to a large amount of cyanide by any route may cause these other health effects as well:
◦Convulsions
◦Loss of consciousness
◦Low blood pressure
◦Lung injury
◦Respiratory failure leading to death
◦Slow heart rate
Ze ziet er allemaal wel rustig uit en allemaal te schoon imo.
Looks more like a rock festival rond 6uur sóchtends.
nee tuurlijk niet in Tingo's wereldje komt dit soort dingetjes niet voor het is alleen maar vrolijk en vol met weitjes met bloempjes en bijtes en niemand doet een vlieg kwaadquote:Op maandag 2 september 2013 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt duidelijk écht geen flauw idee van waar je het over hebt
Have been to more festivals than you've had hot dinners, sonny.quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm FYI ze zijn niet doodgeschoten he..
hahahahahhahaha blijkbaar nooi op een festival geweest
Cyanide giftiging is geen rustige dood.quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm FYI ze zijn niet doodgeschoten he..
hahahahahhahaha blijkbaar nooi op een festival geweest
audio brrr http://en.wikipedia.org/w(...)_Death_Tape_Q042.ogg
[..]
nee tuurlijk niet in Tingo's wereldje komt dit soort dingetjes niet voor het is alleen maar vrolijk en vol met weitjes met bloempjes en bijtes en niemand doet een vlieg kwaad
en daar blijft geen troep achter?quote:Op maandag 2 september 2013 15:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Have been to more festivals than you've had hot dinners, sonny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
We hebben helemaal geen democratie.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan de huidige situatie?
Oh - en wat weet jij over Jonestown?quote:Op maandag 2 september 2013 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Je hebt duidelijk écht geen flauw idee van waar je het over hebt
quote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh - en wat weet jij over Jonestown?
En hoe mensen ziet eruit wannneer ze zijn doodgegaan met cyanide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ehm zo?
alstu een bekend voorbeeld.
je weet vast niet wie dit is.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
en daar blijft geen troep achter?
[ afbeelding ]
ff voorbeeld zo ziet een camping er uit na een festival.
en zo als de gasten weg lopen en zo ziet het de volgende dag er ook uit.. dus ...
geen idee waar jij bent geweest maar dat zal waarschijnlijk de eo jongeren dag zijn geweest.
[ afbeelding ]
en hieronder jonestown.Twas ironisch bedoelt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja,op de foto van Jonestown zie ik geen bewijs van cyanide giftiging.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
quote:Op maandag 2 september 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]'N ouwe nazi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ehm zo?
alstu een bekend voorbeeld.
je weet vast niet wie dit is.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Ja maar geen idee wie he..quote:
Hóaxquote:Op maandag 2 september 2013 14:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |