Maar er ligt maar één eitje?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef Syntos het volgende:
[..]
Het moeten zaadcellen voorstellen wat naar de eitjes gaat
In tegenstelling tot een man die duizenden zaadjes per keer uitwerpt, heeft een vrouw maar 1 keer per maand 1 eitje tot haar beschikking. Soms 2 maar dan krijg je een tweeeige tweeling (want: 2 eieren).quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een man die duizenden zaadjes per keer uitwerpt, heeft een vrouw maar 1 keer per maand 1 eitje tot haar beschikking. Soms 2 maar dan krijg je een tweeeige tweeling (want: 2 eieren).
En trouwens de hoeveelheid eieren staat los van de hoeveelheid bacon. Don't tell me how to live my life!!
Ben je serieus? Want ik geloof dit niet. Een vrouw legt toch geen eierenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een man die duizenden zaadjes per keer uitwerpt, heeft een vrouw maar 1 keer per maand 1 eitje tot haar beschikking. Soms 2 maar dan krijg je een tweeeige tweeling (want: 2 eieren).
En trouwens de hoeveelheid eieren staat los van de hoeveelheid bacon. Don't tell me how to live my life!!
Alleen als ik naar de wc ga.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Want ik geloof dit niet. Een vrouw legt toch geen eieren
Dat werkt bij elke video.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef Yoda87 het volgende:
Op het witte naast de video klikken en dan 1980 typen. Enjoy
Doe het dan goed en doe het bij 1 van deze 2quote:Op donderdag 5 september 2013 19:38 schreef Yoda87 het volgende:
Op het witte naast de video klikken en dan 1980 typen. Enjoy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wist niet dat het bij elke video werkte. Jammer dacht weer wat gevonden te hebben. :pquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Doe het dan goed en doe het bij 1 van deze 2Mensen die niet Grinder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah joh, je hersens zijn bevrorenquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Doe het dan goed en doe het bij 1 van deze 2Ra2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x100000
Wat erg dat ze zo happen.quote:
oudquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
"... joh, het glijdt er van af als sperma van een gladde kut ..."
nee hoor, plaats vooral oude filmpjes nog een keer!quote:
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee hoor, plaats vooral oude filmpjes nog een keer!
Weet je nog leuke uit 1999?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:16 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.. of ze raakten beschadigd bij het uit elkaar halen m.b.v. je kinderschaar of ze gingen nooit meer uit elkaar.quote:
Of je nagels scheurdenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:36 schreef Nucky het volgende:
[..]
Inderdaad.. of ze raakten beschadigd bij het uit elkaar halen m.b.v. je kinderschaar of ze gingen nooit meer uit elkaar.
Die dingen zijn minimaal 20 jaar oud. Je ouders hielden gewoon niet van je.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Nucky het volgende:
[..]
Fantastisch! Waarom had ik die niet? Hebben ze deze recent uitgevonden?
Ik denk het.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die dingen zijn minimaal 20 jaar oud. Je ouders hielden gewoon niet van je.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |