Op de achterkant van speldoosjes vind je een icoontje met de minimale benodigde ruimte.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal Fifa 13 zijn, Skyrim, Diablo 3, en Call of Duty 2 modern warfare
Hmm.. Dus met 12GB SSD kan je eigenlijk maar één spel van zeg 8GB installeren? Dus als je dan een andere verplicht installatie spel wilt spelen moet die andere er weer af? Of begrijp ik SSD verkeerd?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Platina het volgende:
Spellen met een verplichte installatie moeten bij beide versies geinstalleerd worden. Dus er is geen verschil in manier van afspelen bij een flash en HDD.
Jup. Jup en Nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm.. Dus met 12GB SSD kan je eigenlijk maar één spel van zeg 8GB installeren? Dus als je dan een andere verplicht installatie spel wilt spelen moet die andere er weer af? Of begrijp ik SSD verkeerd?
Okee. En ik vind hem nogal goedkoop als ik eerlijk ben die PS3 super slim. Hoe zit het met de kwaliteit? En kan ik gewoon een externe HDD die ik hier nog heb liggen aansluiten op die 12GB versie?quote:
Prima dingetje hoor, alleen de bovenkant is een beetje goedkoop. En je moet het ding openschuiven om je spel er uit te halen. Beste optie is om een 12 gb te halen en er een externe HDD in te zetten. Volgens mij kun je voor 50 euro een 250 gb schijf + bracket krijgen. Dan ben je voor 220 euro klaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Okee. En ik vind hem nogal goedkoop als ik eerlijk ben die PS3 super slim. Hoe zit het met de kwaliteit?
Ik heb hier nog een externe HDD van 250GB liggen, kan die er gewoon naast? En waar vind ik hem voor ¤170?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Platina het volgende:
[..]
Prima dingetje hoor, alleen de bovenkant is een beetje goedkoop. En je moet het ding openschuiven om je spel er uit te halen. Beste optie is om een 12 gb te halen en er een externe HDD in te zetten. Volgens mij kun je voor 50 euro een 250 gb schijf + bracket krijgen. Dan ben je voor 220 euro klaar.
Als die 2.5 inch is wel, van de week toevallig er nog ingezet in de super slim van mijn broertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een externe HDD van 250GB liggen, kan die er gewoon naast? En waar vind ik hem voor ¤170?
Dus eigenlijk als ik die PS3 500GB bij bol.com (¤239)bestel heb ik voor ¤20 meer, 250GB meer en morgen in huis? Niet dat ik die 250GB ooit vol krijg..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Als die 2.5 inch is wel, van de week toevallig er nog ingezet in de super slim van mijn broertje.
Dit ding heb je wel nodig: http://www.dixons.nl/game(...)dKkUA2g#.UjtKykBkP9k
Kijk hier voor de goedkoopste: http://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps3.html
Zie overigens dat een 500 gb maar 230 kost dus dat is ook een optie.
Of, als je er tegen kunt om lang te wachten kun je bij zavvi.nl een 500 gb + Last of Us + GTA V bestellen voor 255 euro incl.
Je kunt geen spellen installeren op een externe HDD.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk als ik die PS3 500GB bij bol.com (¤239)bestel heb ik voor ¤20 meer, 250GB meer en morgen in huis? Niet dat ik die 250GB ooit vol krijg..
En ik heb zeg maar zo'n ding nog liggen:
[ afbeelding ]
Kan ik die aansluiten via usb of is het dan te traag?
Okeequote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt geen spellen installeren op een externe HDD.
Vind er maar eens één op marktplaats tussen al die kapotte dingen..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef videonatic het volgende:
Beste gewoon een tweedehandsje.
Tweakers.... Electronica op marktplaats is vragen om problemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind er maar eens één op marktplaats tussen al die kapotte dingen..
Niet liggen maar: 5GB, 4,4GB en 0GB.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft toevallig iemand diablo 3, skyrim en fifa 13? ik heb ze nog niet dus kan niet op doosje kijken hoeveel gb ze moeten opslaan.
Ja klopt, staat er ook bij zag ik laterquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat pakket is zelfs speciaal voor de 12 gig versie bedoeld
nauwelijks te merken. Een paar spellen laden sneller. Andere juist niet. Qua downloads merk je niets. Dat is gewoon irritant geïmplementeerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Is die SSD versie sneller dan die 500GB HDD? Of is dat nauwelijk te merken?
ik het tb en tlou b2b gespeeld, tr vond ik ook heel gaaf, tlou werd ik door de intro weggeblazen en daarna kwam dat begin stukje wat ik ook ervaarde als een dipje, maar ik denk dat dat komt omdat de intro zo meesterlijk was,quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou, de eerste uurtjes TLOU zitten er op. Heel gaaf intro, daarna even wat "zwakker" (nog steeds TR > TLOU), maar wel retespannende stukken er tussen (kolere clickers!). En dat zwakker is alleen maar omdat ik t maar blijf vergelijken met Tomb Raider, omdat ik daar helemaal weg van was en daar net iets meer de neiging had door te blijven spelen.
Die mag nu wel weggehaald worden lijkt me, nu GTA5 gewoon te koop is overal.quote:Voordat je reageert
Alle GTA-screens, filmpjes en andere spoilers worden weggehaald.
Ik denk dat ik ook moet ophouden deze 2 te vergelijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik het tb en tlou b2b gespeeld, tr vond ik ook heel gaaf, tlou werd ik door de intro weggeblazen en daarna kwam dat begin stukje wat ik ook ervaarde als een dipje, maar ik denk dat dat komt omdat de intro zo meesterlijk was,
ik vroeg in dit topic welke game ik als eerste zou moeten spelen, en toen zei een user "eerst tr daarna tloa, anders gaat tr tegenvallen", een andere user zei "tr is een must have, maar tlou is van een andere orde" en zo heb ik het ook ervaren
ik sluit me dan ook aan bij deze meningen, ik verwacht dat jij dat uiteindelijk ook zal doen
Kom nu op internet overal tegen dat Diablo 3 en Fifa blijkbaar geen gebruik eisen van de HDD. In het geval van Diablo 3 wordt er zelfs heel veel geklaagd over dat er geen gebruik word gemaakt van de harde schijf als je speelt vanaf de gekochte CD. Skyrim is inderdaad 5GB ongeveer.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet liggen maar: 5GB, 4,4GB en 0GB.
Schijnt heel makkelijk te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Gaat dat een beetje makkelijk om een andere hdd erin te zetten?
Zit er echt aan te denken om toch nog een PS3 te kopen. Ik heb toch geen geld voor een next gen console en eigenlijk hoef ik hem ook niet meteen te hebben. Ik wilde wel eerst een PS4 kopen, maar ik heb nog zoveel leuke titels die ik kan spelen op de PS3.
Last of Us, Beyond Two Souls, Uncharted reeks, en natuurlijk dat PS Plus waar ik dan nog een jaartje zoet mee kan zijn
Ik wil dan die 12GB variant kopen en later een grotere schijf erin doen.
heel veel plezier alvast! er zijn zat exclusives, die je gewoon gespeeld moet hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit er echt aan te denken om toch nog een PS3 te kopen. Ik heb toch geen geld voor een next gen console en eigenlijk hoef ik hem ook niet meteen te hebben. Ik wilde wel eerst een PS4 kopen, maar ik heb nog zoveel leuke titels die ik kan spelen op de PS3.
Last of Us, Beyond Two Souls, Uncharted reeks, en natuurlijk dat PS Plus waar ik dan nog een jaartje zoet mee kan zijn
Als ik zo die youtube filmpjes zie is het makkelijker dan een IKEA kast in elkaar zetten..quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:13 schreef Vault-Boy het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Schijnt heel makkelijk te zijn
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
heel veel plezier alvast! er zijn zat exclusives, die je gewoon gespeeld moet hebben
Ah okquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik zo die youtube filmpjes zie is het makkelijker dan een IKEA kast in elkaar zetten..
Als ik me niet vergis kan je wel met een converter van HDMI naar DVI. Weet niet of een dergelijke converter ook je geluid splitst. Anders kan je altijd nog gewoon met de 'normale' kabel de witte en rode plug gebruiken, deze is ook weer om te zetten naar een 3.5mm jack plug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb geen beschikking over een scherm met een HDMI aansluiting. Wel heb ik een fullHD pc monitor met VGA en DVI aansluiting, kan ik de PS3 hierop aansluiten dat je wel gewoon full hd hebt? En hoe werkt het dan met het geluid? Moet ik dan losse boxen erop aan sluiten, en kan dat met minijack of alleen optisch?
Ja, dat is heel makkelijk. 2.5 inch schijfje, montagebeugel. Schijf met 4 schroefjes (meegeleverd) in beugel bevestigen. Klepje op PS3 eraf, schijf erin. Met schroefje vast. Klepje terug. PS3 aan. HDD wordt gedetecteerd. Wordt geformatteerd en data van flashgeheugen wordt overgezet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:13 schreef Vault-Boy het volgende:
De code zou nog geldig moeten zijn, maar bij mij is ie dat al niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef nodig het volgende:
Kreeg een code per mail gestuurd dat als je 3 maand ps plus koopt je er dan 1 extra gratis krijgt. Maar even gebruikt, heb ik nu tot maart 2014 ps plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |