Op de achterkant van speldoosjes vind je een icoontje met de minimale benodigde ruimte.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal Fifa 13 zijn, Skyrim, Diablo 3, en Call of Duty 2 modern warfare
Hmm.. Dus met 12GB SSD kan je eigenlijk maar één spel van zeg 8GB installeren? Dus als je dan een andere verplicht installatie spel wilt spelen moet die andere er weer af? Of begrijp ik SSD verkeerd?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Platina het volgende:
Spellen met een verplichte installatie moeten bij beide versies geinstalleerd worden. Dus er is geen verschil in manier van afspelen bij een flash en HDD.
Jup. Jup en Nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm.. Dus met 12GB SSD kan je eigenlijk maar één spel van zeg 8GB installeren? Dus als je dan een andere verplicht installatie spel wilt spelen moet die andere er weer af? Of begrijp ik SSD verkeerd?
Okee. En ik vind hem nogal goedkoop als ik eerlijk ben die PS3 super slim. Hoe zit het met de kwaliteit? En kan ik gewoon een externe HDD die ik hier nog heb liggen aansluiten op die 12GB versie?quote:
Prima dingetje hoor, alleen de bovenkant is een beetje goedkoop. En je moet het ding openschuiven om je spel er uit te halen. Beste optie is om een 12 gb te halen en er een externe HDD in te zetten. Volgens mij kun je voor 50 euro een 250 gb schijf + bracket krijgen. Dan ben je voor 220 euro klaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Okee. En ik vind hem nogal goedkoop als ik eerlijk ben die PS3 super slim. Hoe zit het met de kwaliteit?
Ik heb hier nog een externe HDD van 250GB liggen, kan die er gewoon naast? En waar vind ik hem voor €170?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Platina het volgende:
[..]
Prima dingetje hoor, alleen de bovenkant is een beetje goedkoop. En je moet het ding openschuiven om je spel er uit te halen. Beste optie is om een 12 gb te halen en er een externe HDD in te zetten. Volgens mij kun je voor 50 euro een 250 gb schijf + bracket krijgen. Dan ben je voor 220 euro klaar.
Als die 2.5 inch is wel, van de week toevallig er nog ingezet in de super slim van mijn broertje.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een externe HDD van 250GB liggen, kan die er gewoon naast? En waar vind ik hem voor €170?
Dus eigenlijk als ik die PS3 500GB bij bol.com (€239)bestel heb ik voor €20 meer, 250GB meer en morgen in huis? Niet dat ik die 250GB ooit vol krijg..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Als die 2.5 inch is wel, van de week toevallig er nog ingezet in de super slim van mijn broertje.
Dit ding heb je wel nodig: http://www.dixons.nl/game(...)dKkUA2g#.UjtKykBkP9k
Kijk hier voor de goedkoopste: http://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps3.html
Zie overigens dat een 500 gb maar 230 kost dus dat is ook een optie.
Of, als je er tegen kunt om lang te wachten kun je bij zavvi.nl een 500 gb + Last of Us + GTA V bestellen voor 255 euro incl.
Je kunt geen spellen installeren op een externe HDD.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus eigenlijk als ik die PS3 500GB bij bol.com (€239)bestel heb ik voor €20 meer, 250GB meer en morgen in huis? Niet dat ik die 250GB ooit vol krijg..
En ik heb zeg maar zo'n ding nog liggen:
[ afbeelding ]
Kan ik die aansluiten via usb of is het dan te traag?
Okeequote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt geen spellen installeren op een externe HDD.
Vind er maar eens één op marktplaats tussen al die kapotte dingen..quote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef videonatic het volgende:
Beste gewoon een tweedehandsje.
Tweakers.... Electronica op marktplaats is vragen om problemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind er maar eens één op marktplaats tussen al die kapotte dingen..
Niet liggen maar: 5GB, 4,4GB en 0GB.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft toevallig iemand diablo 3, skyrim en fifa 13? ik heb ze nog niet dus kan niet op doosje kijken hoeveel gb ze moeten opslaan.
Ja klopt, staat er ook bij zag ik laterquote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat pakket is zelfs speciaal voor de 12 gig versie bedoeld
nauwelijks te merken. Een paar spellen laden sneller. Andere juist niet. Qua downloads merk je niets. Dat is gewoon irritant geïmplementeerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Is die SSD versie sneller dan die 500GB HDD? Of is dat nauwelijk te merken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop