Alleen in de VS toch?quote:Op maandag 16 september 2013 17:37 schreef chibibo het volgende:
Ik lees net dat je bij de pre-order van Castle of Illusion de originele Megadrive-versie krijgt. Te laat, helaas.
Klinkt als ylod. Je kunt volgens mij wel bij van die vage gasten laten repareren, maar ik zou zeggen enkeltje media markt voor een nieuwe.quote:Op maandag 16 september 2013 17:57 schreef Assassin92 het volgende:
Volgens mij is mijn PS3 overleden? Ik wil hem aan doen, maar nadat het lampje bij de aan/uit knop heel even groen is, wordt hij daarna geel, waarna hij dan rood gaat knipperen. Heb meteen online gekeken, maar veel mensen zeggen dat er niets meer aan te doen is. Iemand ervaring mee? Ik snap het niet, ik heb hem het afgelopen weekend niet gebruikt, wil hem net aanzetten en nu opeens geeft hij deze melding. Kom er ook niet echt uit wát er nu stuk is...
Heb een fat zonder HDD, met NFS: Most Wanted nog er in. Interesse? Geen YLOD overigens, gaat gewoon niet meer aan.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Upnp aanzetten in je router? Of opzoeken welke poorten je moet mappen en die ook mappen?
Vanavond een ps3 fat gereflowed. Gekocht met ylod. Lijkt goed te zijn gegaan. Binnenkort even stresstesten.
Assasim, voor 50 euro neem ik hem van je over
Lijkt me wel interessant, maar is wel een groot risico. Als je er 2 kratten bier voor wil durf ik het wel aan, anders is het me iets te veel risico.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb een fat zonder HDD, met NFS: Most Wanted nog er in. Interesse? Geen YLOD overigens, gaat gewoon niet meer aan.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:54 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb een 12gb model. Zit een beetje krap met die beperkte ruimte. Ik heb ook nog een 60gb phat model liggen met ylod. Kan ik de hdd overzetten?
Router resetten was genoeg gelukkig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Upnp aanzetten in je router? Of opzoeken welke poorten je moet mappen en die ook mappen?
Vanavond een ps3 fat gereflowed. Gekocht met ylod. Lijkt goed te zijn gegaan. Binnenkort even stresstesten.
Wat kan ik jou betalen om het bij de mijne ook te doen?quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Niet. Want ik kan niet garanderen dat ik het goed doe (althans, ik doe het samen met mijn maat die wat handiger is).quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef rece het volgende:
[..]
Wat kan ik jou betalen om het bij de mijne ook te doen?
Dus je doet het gratis? Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet. Want ik kan niet garanderen dat ik het goed doe (althans, ik doe het samen met mijn maat die wat handiger is).
Gratis doe ik niets. Maar ik kan je niet garanderen dat ik het oplos, noch dat het gaat werken daarna. Zelfs niet dat hij er niet slechter aan toe is daarnaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef rece het volgende:
[..]
Dus je doet het gratis? Waar en wanneer?
Ik zou het prima vinden als hij het nog 4 maanden doet. kan ik precies GTA V spelen en daarna een PS4 kopen. Een nieuwe PS3 vind ik weg gegooid geld.
als ik mijn kastdeurtje dicht doe, heb ik binnen 5 minuten een aardige föhn als ps3quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:14 schreef Catch22- het volgende:
Hoeveel geluid maakt de fan van een phat normaliter? Ik hoor hem nauwelijks namelijk.
Hij doet t namelijk wel, de playstation. Maar na een minuut of twintig kapt hij er mee
Dat systeem vond ik bij Ni No Kuni echt lastig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren de demo van BROTHERS gespeeld. Idee is leuk (linker gedeelte van de joystick bestuurd Big Brother, rechter Little Brother), maar het is wel heel erg wennen hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op Counterstrikequote:Op woensdag 18 september 2013 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Counterstrike.
MoH: Warfighter.
Speel dan BF3 of zo.
Ja als ik ze tegelijk wil besturen dan lopen ze steeds verder uit elkaarquote:Op woensdag 18 september 2013 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat systeem vond ik bij Ni No Kuni echt lastig.
Even snel wat gezocht en diablo 3 en skyrim hebben beiden meer dan 5 gb nodig. Dat gaat al niet passen op de 12 GB drive. Dan zul je dus direct uit moeten breiden of een ps3 met grotere schijf kopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Had zelf al een topic aangemaakt maar dit werkt waarschijnlijk sneller alwaar ik al wel zeker weet dat ik voor een PS3 ga, en die ook gewoon in NL haal. Ik wil hem eigenlijk wel nieuw hebben, uit de winkel, maar ik kom eigenlijk alleen maar 12 GB versies tegen, of 500GB versies. Ik heb er niet al te veel voor over, gezien ik er ook nog wat games naast wil halen, dus ik prefereer het om voor de 12GB versie te halen ( en die dan evt later uit te breiden ). Nu ben ik vooral van plan om de volgende games te spelen : Diablo 3, Fifa 13/14, Skyrim. Om mee te beginnen. Kan dat gewoon met een 12GB, of is hij dan al vol na 1 game? De date staat toch gewoon op de disc namelijk? Downloaden via de store zal ik niet doen, en foto's, oid zet ik er ook niet op.
En online gamen ( bv met Fifa ) is gratis toch? Of heb ik dat verkeerd?
Bedankt voor de snelle reactie, dan weet ik genoeg, en dan moet ik toch maar voor de 500GB variant gaan. Misschien is er ergens nog wel een leuke bundel te vinden.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef portie het volgende:
[..]
Even snel wat gezocht en diablo 3 en skyrim hebben beiden meer dan 5 gb nodig. Dat gaat al niet passen op de 12 GB drive. Dan zul je dus direct uit moeten breiden of een ps3 met grotere schijf kopen.
Online is gratis ja
Bekijk ook even wat een losse HDD kost, die kan je er namelijk zelf gewoon inzetten. Wel even een houder (15,- van Sony zelf) aanschaffen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie, dan weet ik genoeg, en dan moet ik toch maar voor de 500GB variant gaan. Misschien is er ergens nog wel een leuke bundel te vinden.
http://www.intertoys.nl/g(...)082&utm_source=zanoxquote:Op woensdag 18 september 2013 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie, dan weet ik genoeg, en dan moet ik toch maar voor de 500GB variant gaan. Misschien is er ergens nog wel een leuke bundel te vinden.
Oh, dat ziet er wel tof uit! Die stond vanochtend nog niet eens onlinequote:Op woensdag 18 september 2013 14:39 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/g(...)082&utm_source=zanox
Misschien?
Verstandige keuze.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Ok, that's it. Ik kon niet langer wachten.
The last of us is besteld.....
Ga deze dus gewoon halen denk ik. Moet ik er perse een HDMI kabel bij halen, of valt hij ook aan te sluiten met een bijgeleverde kabel?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:39 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/g(...)082&utm_source=zanox
Misschien?
Kan aangesloten worden met de kabel die er bij zit. Maar dan heb je een minder goed beeld dan met hdmi kabel. Maar die kun je online of bij de action bv goedkoop halen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ga deze dus gewoon halen denk ik. Moet ik er perse een HDMI kabel bij halen, of valt hij ook aan te sluiten met een bijgeleverde kabel?
Edit : als ik handmatig naar de site ga staat hij als niet leverbaar..
Weet ik, maar ik wachtte steeds tot ie goedkoper werd. Vond 43 nu eindelijk wel te doen voor mijn nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 18 september 2013 14:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Verstandige keuze.
Weet niet of het mag in dit topic, dus bij deze alvast sorry als het niet mag;
Ja, Spellen vertegenwoordigen een waarde van 50 euro samen, extra originele controller 25 euro en een HDMI kabel circa 10 euro. Dan heb je dus voor 75 euro een 120 GB PS3 + controller.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kom op MP de aanbieding tegen van
- PS3 120GB slim console
- 2 x dualshock orginele ps3 controllers
- 1 x controller ps3 (xbox360 controller model) (niet orgineel)
- Call of Duty Black Ops 2
- Fifa 13
- Call of Duty Modern Warfare 3
- Battlefield 3
- Fifa 12
- HDMI kabel
Voor 160 euro. Doet het verder uitstekend. Maar geen garantie...
Is die prijs dat risico waard?
Deze aanbieding is uitverkocht. Intertoys moet hun site eens updaten.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:07 schreef portie het volgende:
[..]
Kan aangesloten worden met de kabel die er bij zit. Maar dan heb je een minder goed beeld dan met hdmi kabel. Maar die kun je online of bij de action bv goedkoop halen.
Via de telefoon werkt die link nog wel. Vreemd.
Edit: ook als ik via de laptop naar intertoys.nl ga en dan games -> platforms -> ps3 -> consoles ga dan kan ik hem ook nog bestellen.
Ik ben nooit zo van de Marktplaats maar wel een goede deal hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kom op MP de aanbieding tegen van
- PS3 120GB slim console
- 2 x dualshock orginele ps3 controllers
- 1 x controller ps3 (xbox360 controller model) (niet orgineel)
- Call of Duty Black Ops 2
- Fifa 13
- Call of Duty Modern Warfare 3
- Battlefield 3
- Fifa 12
- HDMI kabel
Voor 160 euro. Doet het verder uitstekend. Maar geen garantie...
Is die prijs dat risico waard?
Let op, games kunnen niet geïnstalleerd worden op externe opslag. Installeren kan alleen naar de interne harde schijf. Of in het geval van de 12 gig versie: naar het flashgeheugen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag toch maar playstation 3 met 12 GB gekocht icm een spel bij de intertoys, een dagaanbieding. Werd gezegd dat een usb stick van 32 GB erbij wel genoeg zal zijn voor mijn wensen ( qua games ). Alles werkt prima!
Alleen als ik browse op de tv met de PS3 zijn de lettertjes wel erg klein. Hoe kun je dat aanpassen? Ik gebruik HDMI.
Ik download verder niks erop, ook geen foto's oid, en ga de spellen gewoon vanaf de CD spelen dus dan zou er ruimte zat moeten zijn volgens de verkoperquote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Let op, games kunnen niet geïnstalleerd worden op externe opslag. Installeren kan alleen naar de interne harde schijf. Of in het geval van de 12 gig versie: naar het flashgeheugen.
Een groot aantal spellen heeft al een aantal gigabyte voor de installatie nodig. In de meeste gevallen zit je wel "veilig".quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik download verder niks erop, ook geen foto's oid, en ga de spellen gewoon vanaf de CD spelen dus dan zou er ruimte zat moeten zijn volgens de verkoperzijn ook maar 3/4 spellen die ik zal spelen.
Zal Fifa 13 zijn, Skyrim, Diablo 3, en Call of Duty 2 modern warfarequote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Een groot aantal spellen heeft al een aantal gigabyte voor de installatie nodig. In de meeste gevallen zit je wel "veilig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |