sarcastme..quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je speelt zeker dat level waar je de achter poten in je kap laarzen moet doen![]()
![]()
Ik loop altijd vast bij het hoefijzers vervangenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je speelt zeker dat level waar je de achter poten in je kap laarzen moet doen![]()
![]()
Je moet dat eerst op zijn reet tikken. Als hij dan van schrik zijn poot gaat optillen dan moet je hem snel pakken door op x te klikken. Niet vergeten om eerst de hoef schoonmaak borstel in je hand vast te hebben. Die kan je niet meer pakken als je het been vast hebt.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik loop altijd vast bij het hoefijzers vervangen
Ah vandaar die 18+ notering.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet dat eerst op zijn reet tikken. Als hij dan van schrik zijn poot gaat optillen dan moet je hem snel pakken door op x te klikken. Niet vergeten om eerst de hoef schoonmaak borstel in je hand vast te hebben. Die kan je niet meer pakken als je het been vast hebt.
Ook niet te hard slaan! Dan schopt dat beest je kop er af
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik besefte me ineens dat ik Kingdom Hearts 1 niet meer hebIk had 1 en 2 op de PS2, maar deel 1 is tijdens de verhuizing zoekgeraakt....... dus net maar ff 1.5 besteld voor de PS3
FM versie?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]![]()
![]()
be nog op destiny islands trainen. Ik weiger af te wijken van mijn vroegere speelstijl ( trainen tot lvl 9 op DI zodat ik scan heb.)
al weet ik niet of het hier ook is omdat het de FM versie is natuurlijk..
zo, ik heb Scan.
Final mix. Soort dlc van vroeger die exclusief voor japan verscheen. Dingen getweakt. Extra wapens. Cutscenes, etc etc.. kleine verschillen. Veel van de dingen die in de final mix zaten zaten al in de westerse versie.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
FM versie?
En, ja sorry heb me niet ingelezen, is dit nu meer dan alleen een opgepoetste KH1? Ja toch? Chain of memories zit er ook bij toch?
Ze hebben ook wat dingen van kh2 erin gedumpt zoals het reaction command. Maar wat ze ook erin mochten doen was 360 graden control. Niet echt storend op de lange termijn. Maar toen ik net begon was het wel weer even wennen...quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ik merk het vanzelfHeb KH1 nooit uitgespeeld trouwens, deel 2 wel. Vond de gameplay van KH2 veel fijner
Inmiddels ook wel veel meer ervaring met FF en zo, dus nu lukt KH1 misschien wel! Heb er iig zin in!
Dat probleem heb ik juist niet of nooit gehad.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij was m'n probleem dat ik bij KH1 de hele tijd mis mepte en sprongWeet t niet precies meer.
Watskeburt?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle GTA-screens, filmpjes en andere spoilers worden weggehaald.
Zo te zien issie gisteravond gereleased voor de mensen die niet voor dit pareltje willen betalen.quote:
Dat zijn er te veel om op te noemen, maar je zou om te beginnen eens naar de Uncharted reeks kunnen kijken, en de Resistance spellen. Allemaal wat oudere PS3-only spellen, maar absoluut de moeite (en het geld) waard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Na tot 2x toe een Xbox360 gekocht te hebben om deze enkele maanden weer te verkopen, heb ik van de week voor de verandering maar een PS3 gehaald. Wat zijn wat oude pareltjes die ik gemist heb? Vermaak me op dit moment prima met inFamous.
God of War ooit gespeeld?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Na tot 2x toe een Xbox360 gekocht te hebben om deze enkele maanden weer te verkopen, heb ik van de week voor de verandering maar een PS3 gehaald. Wat zijn wat oude pareltjes die ik gemist heb? Vermaak me op dit moment prima met inFamous.
Jazeker! Had m op mn xbox en kocht m gelijk toen ik mn playstation haaldequote:Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nope, goeie!
Red Dead Redemption ook veel goede verhalen over gehoord, aanrader?
Uncharted 1, 2 en 3quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Ben zelf ook benieuwd naar de grote pareltjes. Heb pas sinds erg kort de PS3. Enige spel tot nu toe is Arkham Asylum, die is wel tof. En deze week wil ik de Metal Gear Solid Legacy Collection gaan halen, leuke verzameling aan een toffe prijs.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Ja, prima game, maar je moet wel weten wat je ervan kunt verwachten. Het is niet een GTA in de woestijn ofzo. Het is een free-roam story-driven cowboy game. En een hele goede game.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nope, goeie!
Wij hebben trouwens nog MW3 gespeeld op de pc man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nope, goeie!
Hij is niet te koop op PSNquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kingdom hearts 1 uitgespeeld. zoveel mogelijk natuurlijk gedaan, zonder dood te gaan.
kan niet wachten op 2.5
3ds? DS vriend haha.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef Aether het volgende:
KH LE binnen; leuke verpakking boek en disc.
Heb de 3DS versie nooit gespeeld dus ga de cutscenes kijken.
Klopt, was ook bekend dat dat niet ging gebeuren. Disney is bang dat het spel gehacked word of illegaal gedownload word ( hetzelfde gebeurde met birth by sleep voor de psp..)quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Hij is niet te koop op PSNwtf is dat
Mass Effect 1 is ook pas sinds vorig te verkrijgen voor de PS3 (alleen op PSN en in de Trilogy), dus wie weet komt KH1 ook ooit wel uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Hij is niet te koop op PSNwtf is dat
HD remake van kh1 he.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mass Effect 1 is ook pas sinds vorig te verkrijgen voor de PS3 (alleen op PSN en in de Trilogy), dus wie weet komt KH1 ook ooit wel uit
Ja, die!quote:
klopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, die!
(Waarom zijn er zo veel delen...)
Edit: 3 uur video?!
Ik ben nog even bezig met wat andere spellen dus wacht nog even met kopen. Maar dat spel komt er zeker.quote:Op zondag 15 september 2013 08:53 schreef DownBusiness het volgende:
Niemand hier die Puppeteer heeft gekocht?
Ga hem nu maar kopen want lijkt me echt geweldig. En krijgt ook nog eens veel lof! Ben benieuwd!
weten we morgenquote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef wonton het volgende:
Welke games komen er deze maand uit voor +?
leuk spelquote:Op zondag 15 september 2013 08:53 schreef DownBusiness het volgende:
Niemand hier die Puppeteer heeft gekocht?
Ga hem nu maar kopen want lijkt me echt geweldig. En krijgt ook nog eens veel lof! Ben benieuwd!
Highfive broeder!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens nog MW3 gespeeld op de pc man.
Alleen in de VS toch?quote:Op maandag 16 september 2013 17:37 schreef chibibo het volgende:
Ik lees net dat je bij de pre-order van Castle of Illusion de originele Megadrive-versie krijgt. Te laat, helaas.
Klinkt als ylod. Je kunt volgens mij wel bij van die vage gasten laten repareren, maar ik zou zeggen enkeltje media markt voor een nieuwe.quote:Op maandag 16 september 2013 17:57 schreef Assassin92 het volgende:
Volgens mij is mijn PS3 overleden? Ik wil hem aan doen, maar nadat het lampje bij de aan/uit knop heel even groen is, wordt hij daarna geel, waarna hij dan rood gaat knipperen. Heb meteen online gekeken, maar veel mensen zeggen dat er niets meer aan te doen is. Iemand ervaring mee? Ik snap het niet, ik heb hem het afgelopen weekend niet gebruikt, wil hem net aanzetten en nu opeens geeft hij deze melding. Kom er ook niet echt uit wát er nu stuk is...
Heb een fat zonder HDD, met NFS: Most Wanted nog er in. Interesse? Geen YLOD overigens, gaat gewoon niet meer aan.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Upnp aanzetten in je router? Of opzoeken welke poorten je moet mappen en die ook mappen?
Vanavond een ps3 fat gereflowed. Gekocht met ylod. Lijkt goed te zijn gegaan. Binnenkort even stresstesten.
Assasim, voor 50 euro neem ik hem van je over
Lijkt me wel interessant, maar is wel een groot risico. Als je er 2 kratten bier voor wil durf ik het wel aan, anders is het me iets te veel risico.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Heb een fat zonder HDD, met NFS: Most Wanted nog er in. Interesse? Geen YLOD overigens, gaat gewoon niet meer aan.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:54 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb een 12gb model. Zit een beetje krap met die beperkte ruimte. Ik heb ook nog een 60gb phat model liggen met ylod. Kan ik de hdd overzetten?
Router resetten was genoeg gelukkig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Upnp aanzetten in je router? Of opzoeken welke poorten je moet mappen en die ook mappen?
Vanavond een ps3 fat gereflowed. Gekocht met ylod. Lijkt goed te zijn gegaan. Binnenkort even stresstesten.
Wat kan ik jou betalen om het bij de mijne ook te doen?quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Catch22- het volgende:
Niet. Want ik kan niet garanderen dat ik het goed doe (althans, ik doe het samen met mijn maat die wat handiger is).quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:58 schreef rece het volgende:
[..]
Wat kan ik jou betalen om het bij de mijne ook te doen?
Dus je doet het gratis? Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet. Want ik kan niet garanderen dat ik het goed doe (althans, ik doe het samen met mijn maat die wat handiger is).
Gratis doe ik niets. Maar ik kan je niet garanderen dat ik het oplos, noch dat het gaat werken daarna. Zelfs niet dat hij er niet slechter aan toe is daarnaquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef rece het volgende:
[..]
Dus je doet het gratis? Waar en wanneer?
Ik zou het prima vinden als hij het nog 4 maanden doet. kan ik precies GTA V spelen en daarna een PS4 kopen. Een nieuwe PS3 vind ik weg gegooid geld.
als ik mijn kastdeurtje dicht doe, heb ik binnen 5 minuten een aardige föhn als ps3quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:14 schreef Catch22- het volgende:
Hoeveel geluid maakt de fan van een phat normaliter? Ik hoor hem nauwelijks namelijk.
Hij doet t namelijk wel, de playstation. Maar na een minuut of twintig kapt hij er mee
Dat systeem vond ik bij Ni No Kuni echt lastig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren de demo van BROTHERS gespeeld. Idee is leuk (linker gedeelte van de joystick bestuurd Big Brother, rechter Little Brother), maar het is wel heel erg wennen hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |