Morgen is hij pas te downloaden voor de ps3.quote:
De demo althansquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Morgen is hij pas te downloaden voor de ps3.
Die bedoelde ik ookquote:
Ik ben gewoon online op PSNquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:41 schreef Alovenac het volgende:
Playstation Network down? Wil na 2 maanden ofzo weer eens PS3 aanzetten, maar updates kunnen niet gedownload worden via internet update.
Misschien eerst system update doen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:41 schreef Alovenac het volgende:
Playstation Network down? Wil na 2 maanden ofzo weer eens PS3 aanzetten, maar updates kunnen niet gedownload worden via internet update.
quote:
Systeemupdate kan ik dus niet uitvoeren op het systeem, proberen online te downloaden gaat ook niet..quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Griebus het volgende:
[..]
Misschien eerst system update doen?
Ik heb even de router van de stroom afgehaald en daarmee was het probleem voor de PS3 ook opgelost.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:33 schreef Elvi het volgende:
Ben je al van kanaal gewisseld? Misschien ligt het inderdaad aan de modem. Ik had er ook last van met mn mobiel: 100% wifi signaalsterkte maar geen verbinding kunnen maken.
Zojuist een PS3 besteld bij Zavvi.nlquote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Goedzo. Betaal die paar tientjes extra en haal een betrouwbare nieuwe PS3 met garantie en frisse ongebruikte controller.
Niet alleen qua nieuwe games gaat ie nog wel mee. De PS3 gaat nog een mooie herfst van z'n leven tegemoet als heel erg prima budgetconsole. Een fijne prijs icm met een enorme bibliotheek aan games, dat blijft nog wel een paar jaartjes verkopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:13 schreef manny het volgende:
Ps3 heeft wel uithoudingsvermogen zeg... Komt gtaV en cod ghosts er nog even overheen en kunnen we er nog tig uur speelplezier aan toevoegen.
Ja hoor, je kunt alle games spelen zonder PS+ te hebben!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat ik mijn games persé fysiek wil hebben, voor in mijn collectie, wil ik voor Mass Effect 1 een uitzondering maken. Die is (voor de PS3 althans) alleen digitaal te krijgen en in de Trilogy. Maar deel 2 en 3 heb ik al, dus de Trilogy ga ik niet kopen.
Ik kan in de Store betalen via IDeal zag ik, maar kan ik die game ook kopen en spelen zonder dat ik PS+ heb?
Genieten kerel! Erg toffe game.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Last of Us gekocht om de tijd te doden tot dinsdag, wel relaxed ben tot volgende week vrijdag vrij![]()
Als er DLC komt en je wil die, moet je die waarschijnlijk wel halen met een account voor de VS versie van de Store.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef Bolters het volgende:
Even voor de zekerheid een vraagje; ik kan in de USA toch gewoon GTA V kopen en op mijn Nederlandse PS3 spelen?
Goed dat je het even zegt. Maar ik haal eigenlijk nooit DLC. En in de VS is die game natuurlijk wel een stukje goedkoperquote:Op woensdag 11 september 2013 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als er DLC komt en je wil die, moet je die waarschijnlijk wel halen met een account voor de VS versie van de Store.
Laura's passie voor paarden HD?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vandaag hopelijk een smsje van de GM vpoor DE game van het jaar...![]()
![]()
AH die, ja, wel al in mijn handen gehad, maar moest die versturenquote:
Je neus is aan het groeien! Jij gaat vanavond lekker met laura dat paard op! Oude Bokt fapper!quote:
Ik ook benieuwd naar deel 3, maar ik denk dat dat een launch titel word voor de ps5 hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
AH die, ja, wel al in mijn handen gehad, maar moest die versturen
Ben vooral benieuwd naar deel 3, ben een beetje remake-moe.
Die duurt nog wel even ja, had het ook al gelezen. Ah well, je moet wat te wensen houden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ook benieuwd naar deel 3, maar ik denk dat dat een launch titel word voor de ps5 haha
http://uk.ign.com/article(...)and-final-fantasy-xv
No horse will ever be save anymorequote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 10:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
No horse will ever be save anymore
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Netflix werkt best wel nice op de PS3.
Je speelt zeker dat level waar je de achter poten in je kap laarzen moet doenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
dat paarden spel is super leuk!
sarcastme..quote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je speelt zeker dat level waar je de achter poten in je kap laarzen moet doen![]()
![]()
Ik loop altijd vast bij het hoefijzers vervangenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je speelt zeker dat level waar je de achter poten in je kap laarzen moet doen![]()
![]()
Je moet dat eerst op zijn reet tikken. Als hij dan van schrik zijn poot gaat optillen dan moet je hem snel pakken door op x te klikken. Niet vergeten om eerst de hoef schoonmaak borstel in je hand vast te hebben. Die kan je niet meer pakken als je het been vast hebt.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik loop altijd vast bij het hoefijzers vervangen
Ah vandaar die 18+ notering.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet dat eerst op zijn reet tikken. Als hij dan van schrik zijn poot gaat optillen dan moet je hem snel pakken door op x te klikken. Niet vergeten om eerst de hoef schoonmaak borstel in je hand vast te hebben. Die kan je niet meer pakken als je het been vast hebt.
Ook niet te hard slaan! Dan schopt dat beest je kop er af
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik besefte me ineens dat ik Kingdom Hearts 1 niet meer hebIk had 1 en 2 op de PS2, maar deel 1 is tijdens de verhuizing zoekgeraakt....... dus net maar ff 1.5 besteld voor de PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |