"Even" Dark Souls??quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Net Spec Ops the Line uitgespeeld. Was erg leuk.
Daarvoor de storymode van Injusitce, heroes among us.
Gisteren even Dark Souls gedaan.
Moet eigenlijk verder met Last of Us.
Ja, eerste run door het kasteel totdat je dat grote hek open hebt, daarna weer terug naar de nexus..quote:
Onlags Tombraider afgerond en eindelijk eens Dragon Age 1: Origins. Deel 2 had ik al uit, deel 1 nog niet, dus overnieuw begonnen. Nu met niets bezig (ja AION, op de pc), maar wil Last of Us gaan kopen en spelen als ik eindelijk eens tijd heb.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:59 schreef Bolters het volgende:
Met welke games zijn jullie op dit moment eigenlijk allemaal bezig?
In de afgelopen paar weken bezig geweest met Crysis 3, Tombraider Underworld (verrassend leuk spel, ondanks de leeftijd) en SpecOps The Line.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:59 schreef Bolters het volgende:
Ni No Kuni. Vanmiddag eindelijk die octopus baaspop verslagen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:59 schreef Bolters het volgende:
Waarom GTA voor de Xbox en niet voor de PS?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op PlayStation 3 speel ik de laatste tijd eigenlijk vrij weinig omdat er zoveel op Wii U te spelen is (serieus). Binnenkort zit daar geen verandering in denk ik met GTA (360). Beyond wordt weer de eerste PS3-game die ik day one ga spelen! Zin in!
GTAIV was een drama op de PS3, net als Red Dead Redemption. Ik vertrouw Rockstar niet echt met een PS3. Bovendien vind ik de 360-controller veel fijner in de hand liggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:55 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom GTA voor de Xbox en niet voor de PS?
LOLquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft gewoon te maken met de exclusiviteitsdeals die ze hebben met Activision
Hoe beviel Crysis 3 je?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de afgelopen paar weken bezig geweest met Crysis 3, Tombraider Underworld (verrassend leuk spel, ondanks de leeftijd) en SpecOps The Line.
Momenteel ben ik bezig met Rage en als ik die uitgespeeld heb, dan zijn Mass Effect 2 en 3 aan de beurt.
En daarnaast nog een héééééleboel spellen die op mijn 'nog kopen' lijst staan. Een lijst die ipv korter alsmaar langer lijkt te worden, dus voorlopig koop ik nog geen PS4.
Ik vond het een erg gave game. Heb regelmatig gewoon wat rondgelopen en gereden met de gedachte 'wauw'. Al vond ik Crysis 2 net iets leuker.quote:
Ik moet er eigenlijk ook gewoon eens aan beginnenquote:Op zaterdag 7 september 2013 07:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond het een erg gave game. Heb regelmatig gewoon wat rondgelopen en gereden met de gedachte 'wauw'. Al vond ik Crysis 2 net iets leuker.
Ik ga sowieso deel 2 en deel 3 nog eens een keer achter elkaar spelen.
Die heb ik laatst ook volledig uitgespeeld. Blijft tot op de dag van vandaag een heerlijke game!quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:38 schreef Griebus het volgende:
Op het moment bezig met GTA4, was nog geen 8¤ in de store, inclusief de beide dlc.
Nog even uitspelen voordat 5 uitkomt
Kun je lachen, maar het is gewoon zo. Of denk je dat het toevallig is dat bv alle DLC van CoD eerst op Xbox uitkomt, een maand of wat later op PSN?quote:
The Last of Us tweede playthrough op survivor. Eerste playtrough was op hard en was eigenlijk niet zo moeilijk, in 4 dagen uitgespeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:59 schreef Bolters het volgende:
Zo een vraag is niet eens serieus te nemen. SR is leuk voor erbij. Hoofdgerecht is altijd GTAquote:Op zondag 8 september 2013 11:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu bezig met Saints Row 3.
Ik twijfel welk spel ik wil/ moet kopen: Saints row 4 of GTA V... Ik neig naar Saints Row. Wat vinden jullie? (en nee beide is geen optie)
Oh, girl gamersquote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef Elvi het volgende:
SR is echt wel tof! En bovendien kan ik de hoofdpersoon in een vrouw veranderen. Is ook wel eens leuk voor de afwisseling
Malibu Barbie Convertible or gtfo!quote:Op zondag 8 september 2013 13:05 schreef Basp1 het volgende:
Misschien hebben ze in gta 5 ook wel roze auto`s zitten.
Je weet wat ze zeggen he, girl = guy in real life.quote:
Mee eens. Ik ga hem zeker nog een keer spelen. Weinig games die zo'n indruk achter lieten als The Last of Us.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef Ixnay het volgende:
The last of us moet je echt gespeeld hebben als ps3 eigenaar.
Was er nuchter en zonder verwachtingen aan begonnen maar het is wel een ervaring waar ik vaak nog aan terugdenk. Weinig games kunnen zo'n sfeer neerzetten.
12GB versie / welke prijscategorie?quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand nog een goede ps3 console actie? Of een goedkope bundel met fifa 2014?
prijscategorie gewoon het goedkope model, meer dan fifa zal er niet worden gespeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 19:02 schreef Aether het volgende:
[..]
12GB versie / welke prijscategorie?
Dixons heeft het 12GB model (beperkt) voor ¤169.quote:Op zondag 8 september 2013 19:03 schreef videonatic het volgende:
[..]
prijscategorie gewoon het goedkope model, meer dan fifa zal er niet worden gespeeld.
Dat zijn er inderdaad weinig, FF7 onder andere.quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ga hem zeker nog een keer spelen. Weinig games die zo'n indruk achter lieten als The Last of Us.
Battlefield 4 en Call of Duty Ghosts kun je, als je ze voor de PS3 al gekocht hebt, voor ¤10,- weer opnieuw kopen op de PS4, maar het is dan wel een digitale download. Daar heb je dus wel een account voor nodig denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Elvi het volgende:
Toch maar SR2 gekocht![]()
Volgens mij is het veel slimmer om te wachten op de PS4 voor SR4 en GTAV? Of kan je PS3 spellen ook op de PS4 spelen zonder een account van de store?
PS4 ondersteunt uit zichzelf totaal geen PS3, omdat de interne architectuur compleet verschilt. Het aanbieden van PS3 op PS4 in de toekomst verloopt via een streaming-service. Het PS3-spel draait dan op een server op afstand en je PS4 ontvangt het beeld daarvan. Dat zal een betaalde dienst zijn, dus uiteraard via je PSN-account.quote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Elvi het volgende:
Toch maar SR2 gekocht![]()
Volgens mij is het veel slimmer om te wachten op de PS4 voor SR4 en GTAV? Of kan je PS3 spellen ook op de PS4 spelen zonder een account van de store?
quote:Op maandag 9 september 2013 15:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Battlefield 4 en Call of Duty Ghosts kun je, als je ze voor de PS3 al gekocht hebt, voor ¤10,- weer opnieuw kopen op de PS4, maar het is dan wel een digitale download. Daar heb je dus wel een account voor nodig denk ik.
Ok thanks. Dan is de keuze snel gemaakt: op de PS4 wachten dusquote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PS4 ondersteunt uit zichzelf totaal geen PS3, omdat de interne architectuur compleet verschilt. Het aanbieden van PS3 op PS4 in de toekomst verloopt via een streaming-service. Het PS3-spel draait dan op een server op afstand en je PS4 ontvangt het beeld daarvan. Dat zal een betaalde dienst zijn, dus uiteraard via je PSN-account.
Beiden gebruiken een standaard 2.5 inch hdd, moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Platina het volgende:
Iemand ervaring met het plaatsen van een phat HDD in een super slim? Lukt dat een beetje?
Zelf ook nog gedaan paar dagen geleden op m'n nieuwe 12gig superslim, echt zo gebeurd.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Platina het volgende:
Mooi zo, ben het zoeken naar een goedkope 2de hands slim namelijk beu. Kutvolk op marktplaats met hun belachelijke prijzen
Dan waarschijnlijk een super slim 12gb halen.
Zal ik doen. Bedanktquote:Op maandag 9 september 2013 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelf ook nog gedaan paar dagen geleden op m'n nieuwe 12gig superslim, echt zo gebeurd.
Als je de superslim voor de eerste keer aanzet met een HDD erin, wordt gevraagd of je wil overschakelen van het flashgeheugen naar de nieuwe HDD. Alle data wordt dan gekopieerd, waarna de flashchip uitschakelt en alles voortaan via de HDD verloopt.
Vergeet dus alleen niet een montagebeugel nog te kopen, want die zit uiteraard standaard niet in het apparaat.
Goedzo. Betaal die paar tientjes extra en haal een betrouwbare nieuwe PS3 met garantie en frisse ongebruikte controller.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Platina het volgende:
Mooi zo, ben het zoeken naar een goedkope 2de hands slim namelijk beu. Kutvolk op marktplaats met hun belachelijke prijzen
Dan waarschijnlijk een super slim 12gb halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |