Zo een vraag is niet eens serieus te nemen. SR is leuk voor erbij. Hoofdgerecht is altijd GTAquote:Op zondag 8 september 2013 11:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu bezig met Saints Row 3.
Ik twijfel welk spel ik wil/ moet kopen: Saints row 4 of GTA V... Ik neig naar Saints Row. Wat vinden jullie? (en nee beide is geen optie)
Oh, girl gamersquote:Op zondag 8 september 2013 11:59 schreef Elvi het volgende:
SR is echt wel tof! En bovendien kan ik de hoofdpersoon in een vrouw veranderen. Is ook wel eens leuk voor de afwisseling
Malibu Barbie Convertible or gtfo!quote:Op zondag 8 september 2013 13:05 schreef Basp1 het volgende:
Misschien hebben ze in gta 5 ook wel roze auto`s zitten.
Je weet wat ze zeggen he, girl = guy in real life.quote:
Mee eens. Ik ga hem zeker nog een keer spelen. Weinig games die zo'n indruk achter lieten als The Last of Us.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef Ixnay het volgende:
The last of us moet je echt gespeeld hebben als ps3 eigenaar.
Was er nuchter en zonder verwachtingen aan begonnen maar het is wel een ervaring waar ik vaak nog aan terugdenk. Weinig games kunnen zo'n sfeer neerzetten.
12GB versie / welke prijscategorie?quote:Op zondag 8 september 2013 14:09 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand nog een goede ps3 console actie? Of een goedkope bundel met fifa 2014?
prijscategorie gewoon het goedkope model, meer dan fifa zal er niet worden gespeeld.quote:Op zondag 8 september 2013 19:02 schreef Aether het volgende:
[..]
12GB versie / welke prijscategorie?
Dixons heeft het 12GB model (beperkt) voor ¤169.quote:Op zondag 8 september 2013 19:03 schreef videonatic het volgende:
[..]
prijscategorie gewoon het goedkope model, meer dan fifa zal er niet worden gespeeld.
Dat zijn er inderdaad weinig, FF7 onder andere.quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ga hem zeker nog een keer spelen. Weinig games die zo'n indruk achter lieten als The Last of Us.
Battlefield 4 en Call of Duty Ghosts kun je, als je ze voor de PS3 al gekocht hebt, voor ¤10,- weer opnieuw kopen op de PS4, maar het is dan wel een digitale download. Daar heb je dus wel een account voor nodig denk ik.quote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Elvi het volgende:
Toch maar SR2 gekocht![]()
Volgens mij is het veel slimmer om te wachten op de PS4 voor SR4 en GTAV? Of kan je PS3 spellen ook op de PS4 spelen zonder een account van de store?
PS4 ondersteunt uit zichzelf totaal geen PS3, omdat de interne architectuur compleet verschilt. Het aanbieden van PS3 op PS4 in de toekomst verloopt via een streaming-service. Het PS3-spel draait dan op een server op afstand en je PS4 ontvangt het beeld daarvan. Dat zal een betaalde dienst zijn, dus uiteraard via je PSN-account.quote:Op maandag 9 september 2013 15:06 schreef Elvi het volgende:
Toch maar SR2 gekocht![]()
Volgens mij is het veel slimmer om te wachten op de PS4 voor SR4 en GTAV? Of kan je PS3 spellen ook op de PS4 spelen zonder een account van de store?
quote:Op maandag 9 september 2013 15:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Battlefield 4 en Call of Duty Ghosts kun je, als je ze voor de PS3 al gekocht hebt, voor ¤10,- weer opnieuw kopen op de PS4, maar het is dan wel een digitale download. Daar heb je dus wel een account voor nodig denk ik.
Ok thanks. Dan is de keuze snel gemaakt: op de PS4 wachten dusquote:Op maandag 9 september 2013 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PS4 ondersteunt uit zichzelf totaal geen PS3, omdat de interne architectuur compleet verschilt. Het aanbieden van PS3 op PS4 in de toekomst verloopt via een streaming-service. Het PS3-spel draait dan op een server op afstand en je PS4 ontvangt het beeld daarvan. Dat zal een betaalde dienst zijn, dus uiteraard via je PSN-account.
Beiden gebruiken een standaard 2.5 inch hdd, moet geen probleem zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Platina het volgende:
Iemand ervaring met het plaatsen van een phat HDD in een super slim? Lukt dat een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |