Ideal zelfs tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb bij mijn Hitman Absolution een 30 day trial voor PS+ gekregen, maar als ik deze wil activeren wordt om mijn creditcard gegevens gevraagd. Dacht het niet.
Ik koop alles in de PS store door prepaid PSN cards in de winkel te halen.
Als ik nu bijvoorbeeld een jaar PS+ zou willen, kan dat dan met prepaid PSN kaarten, of moeten ze daar mijn creditcard gegevens voor hebben?
kan ik dat ook doen als ik al ps plus heb?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef Griebus het volgende:
Als je bij wehkampf een psn kaartje van 50 euro besteld, heb je 7,50 korting en heb je in de playstation store 1 jaar + 3 maanden gratis!!
!
!
[ afbeelding ]
ja! zelf gisteren nog gedaan, geen probleem.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan ik dat ook doen als ik al ps plus heb?
Inderdaad, mijn abonnement loopt nu tot juli 2015quote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
ja! zelf gisteren nog gedaan, geen probleem.
Telt gewoon bij je abo op.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn abonnement loopt nu tot juli 2015
Maar moet ik dan nog mijn creditcard gegevens geven, ook al hoef ik verder niets te betalen?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:56 schreef Griebus het volgende:
Als je bij wehkampf een psn kaartje van 50 euro besteld, heb je 7,50 korting en heb je in de playstation store 1 jaar + 3 maanden gratis!!
!
!
[ afbeelding ]
Eerste vraag: nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar moet ik dan nog mijn creditcard gegevens geven, ook al hoef ik verder niets te betalen?
Bij mijn 30-day free trial vroegen ze er om, terwijl ik niets hoefde te betalen verder. Vreemd dat ze er dan om vragen dan.
Dus het is gewoon een poging om niets vermoedende mensen die die 30 day trial activeren en de kleine lettertjes niet lezen een abonnement aan te smeren.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Eerste vraag: nee.
Tweede ding: je abo wordt automatisch verlengd indien je met creditcard bent aangemeld voor de 30 day trial. Dus zsm. automatische verlenging uitzetten.
Staat er gewoon bij en internet staat er vol mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een poging om niets vermoedende mensen die die 30 day trial activeren en de kleine lettertjes niet lezen een abonnement aan te smeren.
Valt me tegen van Sony, zo ken ik ze niet.
Dan moet je wel iedere maand aan zo'n gratis psplus trial zien te komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Staat er gewoon bij en internet staat er vol mee.
Als ze niet zulke maatregelen voeren, dan maakt iedereen elke maand een nieuwe account aan en gaan ze teren op de gratis ps plus trials.
https://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan moet je wel iedere maand aan zo'n gratis psplus trial zien te komen.
jip, is me ook overkomen door die muziek dienst van hen, waar ik een 30 day trial van had, zag op een bankafschrift van me 10 euro afgeschreven, bleek dus dat die automatische verlenging aanstondquote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een poging om niets vermoedende mensen die die 30 day trial activeren en de kleine lettertjes niet lezen een abonnement aan te smeren.
Dan ken je ze niet goed... Overigens werkt het bij vrijwel elke gratis proefperiode zo. Of het nu een PlayStation abonnement is of de krant.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Ixnay het volgende:
Doen als je het nog nooit gespeeld hebt.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PSN+ HK: Devil May Cry HD Collection full game (English/Japanese Version),is maar 11 gig.......en gratis/F2P.
Doen of niet?Ik heb nog nooit een DMC spel gespeeld.
Kan ik mijn trophies verzameling vergroten op EU account
Waarom heeft PSN Europa altijd klote contents??![]()
Aha OKquote:Op donderdag 5 september 2013 18:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Doen als je het nog nooit gespeeld hebt.
Voelt wel erg gedateerd aan.
Heb 1 kapot gespeeld op de ps2 de HD remake heb ik ook... Die ligt stof te happen.
Welke PSN? HK of EU?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
Staan trouwens weer prima aanbiedingen op PSN momenteel. Veel Japanse meuk, inclusief RPG's en fighters, en er is ook een race-sale. Daarnaast ook wat arcade-games in de aanbieding, zoals Crazy Taxi, MegaMan 9-10, volgens my Daytona, etc etc.
Op XBL Marketplace trouwens voor de 300ste keer een Call of Duty sale.Gooi die meuk dan gewoon lekker permanent in de aanbieding, ipv iedere 2-3 maanden opnieuw proberen...
SILENCE!quote:
NLsequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke PSN? HK of EU?
300x CoD sale??Ik vind M$ en Xbox heel erg zielig
heeft gewoon te maken met de exclusiviteitsdeals die ze hebben met Activisionquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke PSN? HK of EU?
300x CoD sale??Ik vind M$ en Xbox heel erg zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |