Klopt.quote:Op maandag 2 september 2013 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan verkleedde je je ook als militair en dat zag er waarschijnlijk nog realistischer uit dan die kinderen met die t-shirts om hun hoofd.
Ze kiezen het voorbeeld van de oorlogen die ze nu op het nieuws zien en die strijders zien er zo uit.quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het te denken geeft dat dergelijke strijders hun voorbeeld zijn. Soldaatje / oorlogje spelen is heel gewoon voor kinderen. Kinderen kiezen vaak hun helden als voorbeeld. Kennelijk behoort de Taliban tot die helden.
Een stukje voorlichting / opvoeding zou op z'n plaats zijn.
Ik maak het ook niet groter dan het is. Sterker nog: ik reken die kinderen niks aan. Ze doen hun grote voorbeelden na. Vroeger was Tour of Duty, tegenwoordig kennelijk de Taliban. En juist dat geeft te denken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
20 jaar terug liepen we met plastic pistolen en legerhelmpjes omdat we tour of duty hadden gezien... maak het niet groter dan het is.
Ze doen gewoon na wat ze op tv zien, net zoals wij vroeger.quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet groter dan het is. Sterker nog: ik reken die kinderen niks aan. Ze doen hun grote voorbeelden na. Vroeger was Tour of Duty, tegenwoordig kennelijk de Taliban. En juist dat geeft te denken.
Ik acht de kans dat die snotapen zich het gedachtegoed van de Taliban eigen hebben gemaakt, niet heel groot.quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het te denken geeft dat dergelijke strijders hun voorbeeld zijn. Soldaatje / oorlogje spelen is heel gewoon voor kinderen. Kinderen kiezen vaak hun helden als voorbeeld. Kennelijk behoort de Taliban tot die helden.
Een stukje voorlichting / opvoeding zou op z'n plaats zijn.
Ook dat mechanisme begrijp ik volledig. Vervolgens leggen ouders dan uit aan de kinderen dat ze zich niet als Taliban moeten verkleden of gedragen... - Opvoeden heet zoiets.quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze kiezen het voorbeeld van de oorlogen die ze nu op het nieuws zien en die strijders zien er zo uit.
Ja en de kinderen van Plantsoen 13 waren de Vietnamezen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet groter dan het is. Sterker nog: ik reken die kinderen niks aan. Ze doen hun grote voorbeelden na. Vroeger was Tour of Duty, tegenwoordig kennelijk de Taliban. En juist dat geeft te denken.
Amerikanen hebben duizenden onschuldige burgers omgelegd in Vietnam. Dat zijn dus wel prima voorbeelden in jouw optiek?quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zorgwekkendst in dit verhaal is het vetpercentage van de uiterst rechtse. Daar laat burgerwacht Braas toch een mooi "dikke mensen zorgen ervoor dat we meer premie betalen"-argument liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderen tussen de 4 en 8. Ja echt iets om je druk om te maken
quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fucking dit inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens is de Taliban een interpretatie van onze Twitter-pa.
Waarom? Ze zijn gewoon aan het spelen en zo'n shirt over je hoofd ziet er ook best stoer uit. En ik begrijp nog steeds niet waarom het perse Taliban of terroristen moeten zijn, hoe ze zich verkleden.quote:Op maandag 2 september 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook dat mechanisme begrijp ik volledig. Vervolgens leggen ouders dan uit aan de kinderen dat ze zich niet als Taliban moeten verkleden of gedragen... - Opvoeden heet zoiets.
Meer een razende hommel. Hij lijkt zelfs op Voorschrift met z'n erectie.quote:Op maandag 2 september 2013 14:48 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch juist een held?
Met een theedoek om je kop ben je tegenwoordig een sympathisant van de Taliban.quote:Op maandag 2 september 2013 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is de Taliban een interpretatie van onze Twitter-pa.
Ik spreek nergens goedkeuring uit voor Amerikaanse daden, hoewel ik ook altijd een beetje moe word van mensen die Amerika overal bij slepen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Amerikanen hebben duizenden onschuldige burgers omgelegd in Vietnam. Dat zijn dus wel prima voorbeelden in jouw optiek?
De film was natuurlijk niet voldoende arthouse voor u.quote:Op maandag 2 september 2013 15:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer een razende hommel. Hij lijkt zelfs op Voorschrift met z'n erectie.
Dit met name dus.quote:Op maandag 2 september 2013 14:52 schreef Re het volgende:
tyfus wat een verkankerd moraliserend land zijn we geworden
Jij denkt dat ze dat doen. Shit zeg, toen ik klein was speelden we ook soldaatje. Ik geloof niet dat ook maar 1 van de jochies die een Duitser speelde later neo-Nazi is geworden. Maar ik begrijp dat dat een gemiste kans wasquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, het topic is weer open.
[..]
Ik spreek nergens goedkeuring uit voor Amerikaanse daden, hoewel ik ook altijd een beetje moe word van mensen die Amerika overal bij slepen.
Het Amerikaanse leger is als leger redelijk generiek. De Taliban is veel specifieker... een soort religieuze politie. Ik vind het verontrustend dat in Nederland opgroeiende kinderen kennelijk de Taliban als een soort helden zien en zich zo gaan verkleden.
Volgens mij was jij degene die Tour of Duty als voorbeeld noemde.quote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, het topic is weer open.
[..]
Ik spreek nergens goedkeuring uit voor Amerikaanse daden, hoewel ik ook altijd een beetje moe word van mensen die Amerika overal bij slepen.
Ik betwijfel of die mannetjes het gedachtegoed van de Taliban hebben geadopteerd. Sterker, ik vraag me ten zeerste af of die knaapjes uberhaupt de Taliban willen uitbeelden. Leek mij eerder een interpretatie van de Twitteraar.quote:Het Amerikaanse leger is als leger redelijk generiek. De Taliban is veel specifieker... een soort religieuze politie. Ik vind het verontrustend dat in Nederland opgroeiende kinderen kennelijk de Taliban als een soort helden zien en zich zo gaan verkleden.
Volgens mij heb ik inderdaad ook wel eens Nazi vs. Joden gespeeld, compleet met Hitlergroet. En dan verstopten de Joden zich op zolder of in de schuur ofzo.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat doen. Shit zeg, toen ik klein was speelden we ook soldaatje. Ik geloof niet dat ook maar 1 van de jochies die een Duitser speelde later neo-Nazi is geworden. Maar ik begrijp dat dat een gemiste kans was
DAT DIT KAN!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 16:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik inderdaad ook wel eens Nazi vs. Joden gespeeld, compleet met Hitlergroet. En dan verstopten de Joden zich op zolder of in de schuur ofzo.
Aangezien je op FOK! bent terechtgekomen, is het ook wel redelijk slecht met je afgelopen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik inderdaad ook wel eens Nazi vs. Joden gespeeld, compleet met Hitlergroet. En dan verstopten de Joden zich op zolder of in de schuur ofzo.
Ik sluit Kamervragen van de PVV niet uit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:11 schreef nikk het volgende:
Overdreven gedoe. Hopelijk gaat dit geen rel opleveren.
Nee, ik ging in op iemand die Tour of Duty als voorbeeld noemde.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij was jij degene die Tour of Duty als voorbeeld noemde.
Ik vraag me niet af wie ze hebben willen uitbeelden. Het is aan de foto's namelijk duidelijk te zien dat ze zich als taliban uitdosten. Wat mij bezorgd maakt, is niet zozeer dat kinderen "soldaatje spelen" of zich als zodanig uitdossen, maar dat ze uitgerekend voor de taliban kiezen. Hoe komen ze op dat idee?quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ik betwijfel of die mannetjes het gedachtegoed van de Taliban hebben geadopteerd. Sterker, ik vraag me ten zeerste af of die knaapjes uberhaupt de Taliban willen uitbeelden. Leek mij eerder een interpretatie van de Twitteraar.
Waar zie je dat aan dan?quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het is aan de foto's namelijk duidelijk te zien dat ze zich als taliban uitdosten.
Misschien omdat een t-shirt over je kop trekken makkelijker is dan een militair uniform bij elkaar hengelen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ging in op iemand die Tour of Duty als voorbeeld noemde.
[..]
Ik vraag me niet af wie ze hebben willen uitbeelden. Het is aan de foto's namelijk duidelijk te zien dat ze zich als taliban uitdosten. Wat mij bezorgd maakt, is niet zozeer dat kinderen "soldaatje spelen" of zich als zodanig uitdossen, maar dat ze uitgerekend voor de taliban kiezen. Hoe komen ze op dat idee?
Is wel wat voor te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me niet af wie ze hebben willen uitbeelden. Het is aan de foto's namelijk duidelijk te zien dat ze zich als taliban uitdosten. Wat mij bezorgd maakt, is niet zozeer dat kinderen "soldaatje spelen" of zich als zodanig uitdossen, maar dat ze uitgerekend voor de taliban kiezen. Hoe komen ze op dat idee?
Ja, of als Palestijn, of als piraat, of als relbraziliaan, of als voetbalhooligan, of als de eerste incognito deelnemer van Waku Waku.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me niet af wie ze hebben willen uitbeelden. Het is aan de foto's namelijk duidelijk te zien dat ze zich als taliban uitdosten.
Het dragen van zo'n rebel-achtige doek je om kop is natuurlijk niet enkel voorbehouden aan de Taliban. Sterker, er lopen ook zat Taliban-strijders rond zonder een duik voor hun smoel.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
TV misschien? Misschien waren ze wel Somalische piraten zoals ik eerder al zei?quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Jah... en die gekleurde kids kwamen nu pas op dat idee sinds dit soort vijanden van het westen dagelijks nieuws zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien omdat een t-shirt over je kop trekken makkelijker is dan een militair uniform bij elkaar hengelen?
Zomaar een idee hoor
Nou eigenlijk ben ik bang van wel. Blijkbaar worden die kinderen in de moskeeën/ouders en/of vrienden al zo onderwezen dat ze denken dat het stoer is zich zo te kleden. Ik zeg niet dat ze de koran helemaal kennen, maar de gedachte is er.quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het dragen van zo'n rebel-achtige doek je om kop is natuurlijk niet enkel voorbehouden aan de Taliban. Sterker, er lopen ook zat Taliban-strijders rond zonder een duik voor hun smoel.
En hoe komen ze het idee? Geen idee, misschien omdat het er ruig uitziet? Of denk je dat mannetjes van nog geen tien jaar oud zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachte van de moslimextremist?
Ik heb als kind ook wel eens gespeeld met een t-shirt over m'n kop, gewoon omdat dat er stoer uitzag.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah... en die gekleurde kids kwamen nu pas op dat idee sinds dit soort vijanden van het westen dagelijks nieuws zijn.
Jezelf de gek aansteken kun je ook in doorslaan natuurlijk.
En waar baseer je dat precies op?quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik bang van wel. Blijkbaar worden die kinderen in de moskeeën/ouders en/of vrienden al zo onderwezen dat ze denken dat het stoer is zich zo te kleden. Ik zeg niet dat ze de koran helemaal kennen, maar de gedachte is er.
Slechte poging omdat je gaten ziet waar je weg kunt vluchten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het dragen van zo'n rebel-achtige doek je om kop is natuurlijk niet enkel voorbehouden aan de Taliban. Sterker, er lopen ook zat Taliban-strijders rond zonder een duik voor hun smoel.
En hoe komen ze het idee? Geen idee, misschien omdat het er ruig uitziet? Of denk je dat mannetjes van nog geen tien jaar oud zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachte van de moslimextremist?
Ik suggereerde eerder al dat ze Lawrence of Arabia, toch een gerenommeerde kaskraker, naspeelden.quote:
Of gewoon door de knieën schieten natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar is de Stadsmarinier? waar zijn de Buurtvaders? waar is de politie? waar zijn de ouders? waar is de politiek?
Geef die jongeren iets te doen! kickbokslessen met subsidie of iets dergelijk!
Tuurlijk deed je dat. Dat het nu heel goed uitkomt wist je toen ook niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb als kind ook wel eens gespeeld met een t-shirt over m'n kop, gewoon omdat dat er stoer uitzag.
En toen bestond de Taliban nog niet eens
Sterk, sterk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef 3-voud het volgende:
Laten we eerlijk zijn, we weten allemaal wel dat ze voor die verbeeltenis bewust hebben gekozen.
Doordat elk kind zich zo kleed aan wat hij of zij stoer vindt.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waar baseer je dat precies op?
Niet om het een of ander, maar we weten nog niet eens wie of wat die mannetjes uit willen beelden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slechte poging omdat je gaten ziet waar je weg kunt vluchten.
Laten we eerlijk zijn, we weten allemaal wel dat ze voor die verbeeltenis bewust hebben gekozen.
En dan de kosten van de ziekenhuisopname neerleggen bij de lokale afdeling van het gefaalde jeugdwerk!quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Of gewoon door de knieën schieten natuurlijk.
Dat had ik als overtuigde linkse toen al ingepland uiteraard,quote:Op maandag 2 september 2013 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tuurlijk deed je dat. Dat het nu heel goed uitkomt wist je toen ook niet.
Dat was niet hoe ik de vraag bedoelde....quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien omdat een t-shirt over je kop trekken makkelijker is dan een militair uniform bij elkaar hengelen?
Zomaar een idee hoor
Het is weer open omdat het AD een artikel aan het onderwerp heeft gewijd:quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef sonnyspek het volgende:
Dat mensen het verschil niet zien tussen riddertje spelen of spelen als een terroristische organisatie baart mij zorgen. Schijnbaar hebben die kinderen daar dus al interesse voor, ik wou vroeger ook soldaat worden, zo werken die dingen.
Waarom is het topic weer open?
Dat zeg je goed. Want zo'n doek om je kop ziet er stoer uit voor een kind.quote:Op maandag 2 september 2013 16:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Doordat elk kind zich zo kleed aan wat hij of zij stoer vindt.
Dan hadden ze gewoon een heel klein kind opgegeten ivm vermeende toverkracht.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Straatklinker het volgende:
Misschien waren ze wel 'congolese rebel' aan het spelen(of beter gezegd 'oefenen'). Je weet wel kind soldaat, oorlog etc.
En daarom doen ze het. Waarom dit een discussie in een nieuwsforum waard zou zijn is mij een raadsel.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Want zo'n doek om je kop ziet er stoer uit voor een kind.
Dat is slechts een aanname, breng het niet als een feit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik bang van wel. Blijkbaar worden die kinderen in de moskeeën/ouders en/of vrienden al zo onderwezen dat ze denken dat het stoer is zich zo te kleden. Ik zeg niet dat ze de koran helemaal kennen, maar de gedachte is er.
Worden zwaarden en geweren nog wel verkocht in een speelgoedwinkel?quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef sonnyspek het volgende:
Dat mensen het verschil niet zien tussen riddertje spelen of spelen als een terroristische organisatie baart mij zorgen. Schijnbaar hebben die kinderen daar dus al interesse voor, ik wou vroeger ook soldaat worden, zo werken die dingen.
Waarom is het topic weer open?
Dat bericht gaat echt nergens over. Een of ander kereltje wordt lastiggevallen. Vervelend, maar niet uitzonderlijk. Mijn papa heeft vroeger ook wel eens een hartig woordje gesproken met irritante oudere kinderenquote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het is weer open omdat het AD een artikel aan het onderwerp heeft gewijd:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
En aangezien het nieuws overheerst wordt door ewl of niet binnenvallen van Syrie en het regime van de troon stoten wat indirect hulp voor de rebellen betekend kun je ook niet beweren dat ze sympathiseren met terroristen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Taliban zijn weinig in het nieuws. Syrische rebellen zijn daarentegen veel in het nieuws. Kan me prima voorstellen dat koters dat op televisie zien en het stoer vinden om zich uit te dossen als die rebellen.
Long sleeve, short sleeve spelen is natuurlijk gewoon coolquote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan hadden ze gewoon een heel klein kind opgegeten ivm vermeende toverkracht.
Alleen nog kromzwaarden waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Worden zwaarden en geweren nog wel verkocht in een speelgoedwinkel?
Ik denk niet dat die mannetjes zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachtegoed van moslimextremisten. Ik denk wél dat ze op een bepaalde manier op een idee zijn gebracht. Oudere broers?quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TV?quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mannetjes zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachtegoed van moslimextremisten. Ik denk wél dat ze op een bepaalde manier op een idee zijn gebracht. Oudere broers?
Nee, maar de rubberen bermbom is de bom hoorde ik.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vind het een feit, mag jij niet vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is slechts een aanname, breng het niet als een feit.
Ja, toevallig net gezien.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Als ik soldaatje speelde deed ik dat omdat de soldaten the good guys waren.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Want zo'n doek om je kop ziet er stoer uit voor een kind.
Mooizo.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was niet hoe ik de vraag bedoelde....
[..]
Het is weer open omdat het AD een artikel aan het onderwerp heeft gewijd:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
Daardoor is het niet meer alleen een tweet, maar is er een nieuwsbericht bij aanwezig. En dan voldoet het aan de criteria die de NWS-mods stellen (zie OP van NWS-feedback).
Televisie, denk ik eerder.quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mannetjes zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachtegoed van moslimextremisten. Ik denk wél dat ze op een bepaalde manier op een idee zijn gebracht. Oudere broers?
Klopt. En wij zijn allemaal een vliegtuig.quote:Op maandag 2 september 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar we weten nog niet eens wie of wat die mannetjes uit willen beelden.
Terroristen/moslimstrijders/MO rebellen... 1 pot nat. Voor de niet-legers aldaar is dit het huis-tuin-keuken tenue.quote:Taliban zijn weinig in het nieuws. Syrische rebellen zijn daarentegen veel in het nieuws. Kan me prima voorstellen dat koters dat op televisie zien en het stoer vinden om zich uit te dossen als die rebellen.
Er was in mijn ervaring nooit echt sprake van 'goed' versus 'slecht'. Je speelde oorlogje met je zelfgemaakte stokgeweer en probeerde te winnen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik soldaatje speelde deed ik dat omdat de soldaten the good guys waren.
Wij wel, en je wou altijd de goede zijn he.quote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was in mijn ervaring nooit echt sprake van 'goed' versus 'slecht'. Je speelde oorlogje met je zelfgemaakte stokgeweer en probeerde te winnen.
Dat jij het een feit vind, maakt het geen feit. Maar goed, Sonnyspek speelde altijd de ridder op het witte paard. Saai hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind het een feit, mag jij niet vinden.
In Urk is alles anders.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wij wel, en je wou altijd de goede zijn he.
Wetenschappelijke feiten hoeven geen feiten te zijn voor gelovigen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij het een feit vind, maakt het geen feit. Maar goed, Sonnyspek speelde altijd de ridder op het witte paard. Saai hoor.
Linksen zijn sowiezo nogal verward over het goed/ slecht principequote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was in mijn ervaring nooit echt sprake van 'goed' versus 'slecht'. Je speelde oorlogje met je zelfgemaakte stokgeweer en probeerde te winnen.
Ach, ik kende vroeger ook gasten die online altijd aan de kant van nazi's speelden. Is dat dan plots ook raar?quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wij wel, en je wou altijd de goede zijn he.
Wil jij zeggen dat er geen sprake is van islamisering?quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
De islamiseringsbrigade is weer massaal aanwezig me dunkt.
En jij hebt er eenquote:Op maandag 2 september 2013 16:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. En wij zijn allemaal een vliegtuig.
Hou toch op man, die gastjes hebben iets met wat leek op een t-shirt op hun kop op televisie gezien. Of in Starwars. En daarom doen ze het na.quote:[..]
Terroristen/moslimstrijders/MO rebellen... 1 pot nat. Voor de niet-legers aldaar is dit het huis-tuin-keuken tenue.
Wat lul jij nou man?quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wetenschappelijke feiten hoeven geen feiten te zijn voor gelovigen.
Klopt. Precies dat laatste is het interessante aspect. Niet dat kinderen soldaatje spelen of ruzie maken met elkaar. Dat is van alle tijden. Maar het aspect dat ze uitgerekend de Taliban nadoen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat bericht gaat echt nergens over. Een of ander kereltje wordt lastiggevallen. Vervelend, maar niet uitzonderlijk. Mijn papa heeft vroeger ook wel eens een hartig woordje gesproken met irritante oudere kinderen![]()
Enige verschil is dat deze ventjes een doek voor hun smoel dragen.
En dat is blijkbaar een nieuwsverhaal waard.
Dat is heel fijn voor linksen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Linksen zijn sowiezo nogal verward over het goed/ slecht principe
Nee, dat wil ik niet zeggen maar ik dacht ik knal er ook even een one-liner a la Walder_Frey in. Typisch dat je op deze wél reageert...quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat er geen sprake is van islamisering?
Eerst weet je het niet, nu weer wel.quote:Op maandag 2 september 2013 16:34 schreef remlof het volgende:
Hou toch op man, die gastjes hebben iets met wat leek op een t-shirt op hun kop op televisie gezien. Of in Starwars. En daarom doen ze het na.
Holy guacamolequote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Gelukkig spellen we wel beter.quote:Op maandag 2 september 2013 16:33 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |