Slechte poging omdat je gaten ziet waar je weg kunt vluchten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het dragen van zo'n rebel-achtige doek je om kop is natuurlijk niet enkel voorbehouden aan de Taliban. Sterker, er lopen ook zat Taliban-strijders rond zonder een duik voor hun smoel.
En hoe komen ze het idee? Geen idee, misschien omdat het er ruig uitziet? Of denk je dat mannetjes van nog geen tien jaar oud zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachte van de moslimextremist?
Ik suggereerde eerder al dat ze Lawrence of Arabia, toch een gerenommeerde kaskraker, naspeelden.quote:
Of gewoon door de knieën schieten natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar is de Stadsmarinier? waar zijn de Buurtvaders? waar is de politie? waar zijn de ouders? waar is de politiek?
Geef die jongeren iets te doen! kickbokslessen met subsidie of iets dergelijk!
Tuurlijk deed je dat. Dat het nu heel goed uitkomt wist je toen ook niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb als kind ook wel eens gespeeld met een t-shirt over m'n kop, gewoon omdat dat er stoer uitzag.
En toen bestond de Taliban nog niet eens
Sterk, sterk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef 3-voud het volgende:
Laten we eerlijk zijn, we weten allemaal wel dat ze voor die verbeeltenis bewust hebben gekozen.
Doordat elk kind zich zo kleed aan wat hij of zij stoer vindt.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waar baseer je dat precies op?
Niet om het een of ander, maar we weten nog niet eens wie of wat die mannetjes uit willen beelden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slechte poging omdat je gaten ziet waar je weg kunt vluchten.
Laten we eerlijk zijn, we weten allemaal wel dat ze voor die verbeeltenis bewust hebben gekozen.
En dan de kosten van de ziekenhuisopname neerleggen bij de lokale afdeling van het gefaalde jeugdwerk!quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Of gewoon door de knieën schieten natuurlijk.
Dat had ik als overtuigde linkse toen al ingepland uiteraard,quote:Op maandag 2 september 2013 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tuurlijk deed je dat. Dat het nu heel goed uitkomt wist je toen ook niet.
Dat was niet hoe ik de vraag bedoelde....quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien omdat een t-shirt over je kop trekken makkelijker is dan een militair uniform bij elkaar hengelen?
Zomaar een idee hoor
Het is weer open omdat het AD een artikel aan het onderwerp heeft gewijd:quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef sonnyspek het volgende:
Dat mensen het verschil niet zien tussen riddertje spelen of spelen als een terroristische organisatie baart mij zorgen. Schijnbaar hebben die kinderen daar dus al interesse voor, ik wou vroeger ook soldaat worden, zo werken die dingen.
Waarom is het topic weer open?
Dat zeg je goed. Want zo'n doek om je kop ziet er stoer uit voor een kind.quote:Op maandag 2 september 2013 16:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Doordat elk kind zich zo kleed aan wat hij of zij stoer vindt.
Dan hadden ze gewoon een heel klein kind opgegeten ivm vermeende toverkracht.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Straatklinker het volgende:
Misschien waren ze wel 'congolese rebel' aan het spelen(of beter gezegd 'oefenen'). Je weet wel kind soldaat, oorlog etc.
En daarom doen ze het. Waarom dit een discussie in een nieuwsforum waard zou zijn is mij een raadsel.quote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Want zo'n doek om je kop ziet er stoer uit voor een kind.
Dat is slechts een aanname, breng het niet als een feit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik bang van wel. Blijkbaar worden die kinderen in de moskeeën/ouders en/of vrienden al zo onderwezen dat ze denken dat het stoer is zich zo te kleden. Ik zeg niet dat ze de koran helemaal kennen, maar de gedachte is er.
Worden zwaarden en geweren nog wel verkocht in een speelgoedwinkel?quote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef sonnyspek het volgende:
Dat mensen het verschil niet zien tussen riddertje spelen of spelen als een terroristische organisatie baart mij zorgen. Schijnbaar hebben die kinderen daar dus al interesse voor, ik wou vroeger ook soldaat worden, zo werken die dingen.
Waarom is het topic weer open?
Dat bericht gaat echt nergens over. Een of ander kereltje wordt lastiggevallen. Vervelend, maar niet uitzonderlijk. Mijn papa heeft vroeger ook wel eens een hartig woordje gesproken met irritante oudere kinderenquote:Op maandag 2 september 2013 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het is weer open omdat het AD een artikel aan het onderwerp heeft gewijd:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
En aangezien het nieuws overheerst wordt door ewl of niet binnenvallen van Syrie en het regime van de troon stoten wat indirect hulp voor de rebellen betekend kun je ook niet beweren dat ze sympathiseren met terroristen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Taliban zijn weinig in het nieuws. Syrische rebellen zijn daarentegen veel in het nieuws. Kan me prima voorstellen dat koters dat op televisie zien en het stoer vinden om zich uit te dossen als die rebellen.
Long sleeve, short sleeve spelen is natuurlijk gewoon coolquote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan hadden ze gewoon een heel klein kind opgegeten ivm vermeende toverkracht.
Alleen nog kromzwaarden waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Worden zwaarden en geweren nog wel verkocht in een speelgoedwinkel?
Ik denk niet dat die mannetjes zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachtegoed van moslimextremisten. Ik denk wél dat ze op een bepaalde manier op een idee zijn gebracht. Oudere broers?quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het dragen van zo'n rebel-achtige doek je om kop is natuurlijk niet enkel voorbehouden aan de Taliban. Sterker, er lopen ook zat Taliban-strijders rond zonder een duik voor hun smoel.
En hoe komen ze het idee? Geen idee, misschien omdat het er ruig uitziet? Of denk je dat mannetjes van nog geen tien jaar oud zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachte van de moslimextremist?
TV?quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mannetjes zich uitvoerig hebben verdiept in het gedachtegoed van moslimextremisten. Ik denk wél dat ze op een bepaalde manier op een idee zijn gebracht. Oudere broers?
Nee, maar de rubberen bermbom is de bom hoorde ik.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Worden zwaarden en geweren nog wel verkocht in een speelgoedwinkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |