Je lijkt Sammie wel met dat gezeikquote:
Omdat?quote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil nu zo'n adoratietopic zoals Rave er ook een heeft.
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)quote:
Dat is voor winnaars, sorryquote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat gaat hij dood aan teveel suikersquote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)
bijzaakquote:Op maandag 2 september 2013 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat gaat hij dood aan teveel suikers
quote:
Stoppen we in een Berghaus..past net!quote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)
quote:
quote:
Eensch.quote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Denk dat als je BB opvouwt hij ook wel in een Berghaus pastquote:Op maandag 2 september 2013 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stoppen we in een Berghaus..past net!
Dan gewoon met een kampvuurtje, tentje erbij!quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog met een van de inzittende van deze dingen gepraat
Hahah is het zon ukkie? Volgens mij was hij best lang toch?quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Denk dat als je BB opvouwt hij ook wel in een Berghaus past
Ja kamperen als meet. Al draai ik nog niet zo lang mee hier misschien ben ik niet eens uitgenodigd.quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan gewoon met een kampvuurtje, tentje erbij!
Van neus tot drempel dat je hem kan gooien zit een beste afstand dat wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah is het zon ukkie? Volgens mij was hij best lang toch?
Dat mag zeer zekerquote:
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja kamperen als meet. Al draai ik nog niet zo lang mee hier misschien ben ik niet eens uitgenodigd.
Hahah dan valt ie harderquote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Van neus tot drempel dat je hem kan gooien zit een beste afstand dat wel ja.
* Fanta-stick Doet aanrakenquote:
Waar dan?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef m.k het volgende:
Ik weet 2 plekken waar gratis gekampeerd kan worden, bij de een hebben we een set kurken nodig de ander niet![]()
Ik slaap bij marymouse dan.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.
Voor bij de heauxmeauxs op de HOP zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef m.k het volgende:
Hoog weet allicht waar ik het over heb met betrekking tot de kurken
quote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Voor bij de heauxmeauxs op de HOP zeker?
quote:
toedeloequote:
Heel nietquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Jezus oude foto's van mijn dorpie kijken op facebook met radiohead op de achtergrond, beste afsluiter voor mijn 21e jaardagquote:
Oww nicee..gefeliciteerd nog! Dacht dat je 40 was ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Jezus oude foto's van mijn dorpie kijken op facebook met radiohead op de achtergrond, beste afsluiter voor mijn 21e jaardag![]()
En daar?
quote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oww nicee..gefeliciteerd nog! Dacht dat je 40 was ofzo
2 componenten lak is het bestquote:....ik kijk nu boondocks en ben mijn nagels aan het lakken.
quote:
24uurquote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef Fanta-stick het volgende:
ik hoorde zoiets over als mannen 2 weken in het veld zitten dat ze dan automatisch op je mogen ofzo.
Ik gedraag me ook super oud altijd, dat is een van mijn vele kwaliteitenquote:Op maandag 2 september 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...maar dan lees ik weer onze oude gesprekken terug en toen was je 18...
Het je het wel ontvet? en de 2 componenten gaat 1op 2, goed roeren.quote:Ik heb eerst mijn nagelriemen geolied en verwijderd, daarna nagels gevijld en egaal gemaakt, daarna basislakje, daarna 2 laagjes kleur en zometeen topcoat.
Ja maar je wilt toch niet zo oud geschat worden?quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook super oud altijd, dat is een van mijn vele kwaliteiten
[..]
Het je het wel ontvet? en de 2 componenten gaat 1op 2, goed roeren.
Vind er niks mis mee eigenlijk, al vind ik 40 wel ver gaanquote:Op maandag 2 september 2013 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar je wilt toch niet zo oud geschat worden?
Ow ja vergeten te vermelden eerst ontvet met nagellakremover.
Dat is ooit ontstaan bij lmb.quote:
Jij hoort in je bedje te drogen pindaquote:
Mijn tent staat altijd, zitten zelfs discoballen bij.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.
'Regel die discoballen ook voor de meet dan... oh wacht neequote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mijn tent staat altijd, zitten zelfs discoballen bij.![]()
Ik zal ze alvast dippen in de discomix die ze ook gebruiken voor softijsjesquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef m.k het volgende:
[..]
'Regel die discoballen ook voor de meet dan... oh wacht nee
Het ligt een beetje aan welke van de 2 kampeer locaties we kiezen, bij de een zijn er al genoeg ballenquote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zal ze alvast dippen in de discomix die ze ook gebruiken voor softijsjes
quote:
Als het een hop is kan je het vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan welke van de 2 kampeer locaties we kiezen, bij de een zijn er al genoeg ballen
quote:
Doet u mij maar een hele sloot. Tering wat vroeg.quote:
Toch wel al aan die bitches verteld dat je militair bent? Anders laat je hun ff je FB zien.quote:Op maandag 2 september 2013 08:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Hoogvlieger, je had geen ongelijk met je nieuwe lading dametjes. Ook hier
quote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Toch wel al aan die bitches verteld dat je militair bent? Anders laat je hun ff je FB zien.
Mijn schoonheid is in den persone vele malen verbluffender dan welke foto dan ookquote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Toch wel al aan die bitches verteld dat je militair bent? Anders laat je hun ff je FB zien.
Aan zelfkennis geen gebrekquote:Op maandag 2 september 2013 11:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn schoonheid is in den persone vele malen verbluffender dan welke foto dan ook
Doe maar niet, als je het alleen door de poort rijden al een hoogtepunt vindquote:Op maandag 2 september 2013 11:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had officier moeten worden..
Dan wordt het juist alleen maar beterquote:Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je het alleen door de poort rijden al een hoogtepunt vind
Was jij niet die ene wannabee officier die wel een ruggengraat had?quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan wordt het juist alleen maar beter
Nee, ik was die Sld2 die natte dromen krijgt over promoties.quote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij niet die ene wannabee officier die wel een ruggengraat had?
Tussen stapels peppie meuk toch?quote:Op maandag 2 september 2013 14:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik was die Sld2 die natte dromen krijgt over promoties.
Je bedoelt dat de peppie meuk boven en onder m'n leuter in m'n onderbroek zit op het moment dat ik een natte droom krijg?quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tussen stapels peppie meuk toch?
Nee, dat je tijdens je natte droom gaat slaapwandelen en dan je leuning tussen de peppie meuk steektquote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de peppie meuk boven en onder m'n leuter in m'n onderbroek zit op het moment dat ik een natte droom krijg?
Nou als ik dat tijdens m'n slaapwandelen doe kan ik dat toch niet weten he!!!? Of niet dan!?quote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat je tijdens je natte droom gaat slaapwandelen en dan je leuning tussen de peppie meuk steekt
De witte vlekken zijn een goede give awayquote:Op maandag 2 september 2013 14:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou als ik dat tijdens m'n slaapwandelen doe kan ik dat toch niet weten he!!!? Of niet dan!?
quote:Op maandag 2 september 2013 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De witte vlekken zijn een goede give away
Presentquote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij niet die ene wannabee officier die wel een ruggengraat had?
Ben jij dat? Die legendarische officier die wel een ruggengraat heeft?quote:
Ik ben in te huren voor lezingenquote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij dat? Die legendarische officier die wel een ruggengraat heeft?Iedereen kent de verhalen, maar niemand weet dat het over jou gaat
hehequote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben in te huren voor lezingen
quote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Wellicht, misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent zeker weer zo'n tegendraadse onderofficer
Ik vertel overigens mensen liever helemaal niet dat ik militair ben (in b4 ''HUAHAHA NATRES NEPMILITAIR!111''), alleen mijn vrienden weten hutquote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Je hebt DM...quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]En dat op jouw leeftijd
Wat heb je uitgevroten?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:22 schreef m.k het volgende:
En dan komt zo meteen de grap met jonge god en boeddha
Nee, Charlie is familie van Zuluquote:Op maandag 2 september 2013 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh oke, is hij ook familie van Roger?
Een nichtje van India?quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, Charlie is familie van Zulu
Die is al te vaak gemaakt...quote:
Mooi zo, nieuwe functie kun je goed gebruiken in de huidige tijd.quote:Nee, mooie functie gekregen, en een hoop mooie dingen nu in het vooruitzicht.
Kijk, je hebt hem door.quote:
Moet je beter vegen en het stof verwijderen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kijk, je hebt hem door.
Trouwens, ik weet nu al waarom ik een stijve nek heb vandaag. Ik kwam op school, en zag de nieuwe VeVa lichting, KL camo broek, kisten, en dan een blauwe polo (officieel schooltenue), maar ik heb nike airmax, vage burgerjassen en shirtjes voorbij zien komen. Ik kreeg gelijk nekkramp
Je regelt het maar, 05:00 mag ookquote:Op maandag 2 september 2013 17:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar, maar, dan lig ik nog te trekken onder de dekens
Je brengt me toch wel ontbijt op bed?quote:Op maandag 2 september 2013 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je regelt het maar, 05:00 mag ook
Ik breng je een paar keer opdrukken naast je bedquote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je brengt me toch wel ontbijt op bed?
Ik kijk wel toe vanuit bedquote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik breng je een paar keer opdrukken naast je bed
Bluf!quote:Op maandag 2 september 2013 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet ook maar eens een bakkie scoren, AchJa
Heb je wel een TSBM?quote:Op maandag 2 september 2013 18:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt niet, ik ga helemaal los vanavond
Heel simpel, blijven liggen in bed met me dikke lichaam en kijken hoe jij je een hernia staat te drukkenquote:Op maandag 2 september 2013 18:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe ga jij toekijken als het bed rechtop tegen de muur staat?
Is ook beter denk ik...als ik over defensie begin zeggen ze waarom ik niet ga studeren ( en dat zijn vrienden he).quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vertel overigens mensen liever helemaal niet dat ik militair ben (in b4 ''HUAHAHA NATRES NEPMILITAIR!111''), alleen mijn vrienden weten hut
Over drukken gesproken: Drukker!!quote:Op maandag 2 september 2013 18:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heel simpel, blijven liggen in bed met me dikke lichaam en kijken hoe jij je een hernia staat te drukken![]()
![]()
Een rol 100mph tape doet wonderen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:12 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heel simpel, blijven liggen in bed met me dikke lichaam en kijken hoe jij je een hernia staat te drukken![]()
![]()
Praat eens niet zoveel poep, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Over drukken gesproken: Drukker!!
Oeh oeh, tape mij tegen het plafond aanquote:
Ja, kan ik ook wel gebruiken denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef jitzzzze het volgende:
Naast een bakkie, ben ik ook wel toe aan even rupsen. Wat jij AchJa?
Morgen om 09:00?quote:Op maandag 2 september 2013 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook wel gebruiken denk ik.
Wat dacht je zelf...quote:Op maandag 2 september 2013 18:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
Oeh oeh, tape mij tegen het plafond aan![]()
Aapsoldaat heeft gewoon wat motivatie nodigquote:Op maandag 2 september 2013 18:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf...![]()
Alsof jij de eerste bedlegerige dwarskop bent die ik tegen ben gekomen...![]()
Mantelriemen plus tape en met gezwinde spoed naar de douche schuiven, moet je eens opletten hoe snel je plotseling wil opstaan.
Hoeven de lakens ook niet meer gewassen te worden, en hoef ik niet eens meer op te staan om naar de douche te lopenquote:Op maandag 2 september 2013 18:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf...![]()
Alsof jij de eerste bedlegerige dwarskop bent die ik tegen ben gekomen...![]()
Mantelriemen plus tape en met gezwinde spoed naar de douche schuiven, moet je eens opletten hoe snel je plotseling wil opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat van warm water uit?quote:Op maandag 2 september 2013 18:25 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hoeven de lakens ook niet meer gewassen te worden, en hoef ik niet eens meer op te staan om naar de douche te lopen![]()
Een enorme houten kaakquote:Op maandag 2 september 2013 19:04 schreef AchJa het volgende:
@Jitzzze
Toen kon dat nog (vanaf 1:05):
Tegenwoordig houten kaak...![]()
quote:
Luisteren, schrijven en praten, bij appel nog 2 man KO gegaan. Woensdag 't veld in met de sgt der marns.quote:
Doe mij er ook een paarquote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
AJ heeft gewoon weer eens bakkies...
Het was ff zoeken... maar weer gevonden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
AchJa weer in de oude filmtrommel gedoken![]()
Ik wist nog dat op 1:05 het bier en frisdrank aan boord kwam
KO?quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Luisteren, schrijven en praten, bij appel nog 2 man KO gegaan. Woensdag 't veld in met de sgt der marns.
Bij appel twee man KO???quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Luisteren, schrijven en praten, bij appel nog 2 man KO gegaan. Woensdag 't veld in met de sgt der marns.
Op dag 1 al, dit kan alleen maar een succes wordenquote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij appel twee man KO???![]()
![]()
![]()
Gvd, Neerlandsch hoop in bange dagen...
quote:
2 meiden die de nacht ervoor wat teveel hadden gedronken en niks hadden gegetenquote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij appel twee man KO???![]()
![]()
![]()
Gvd, Neerlandsch hoop in bange dagen...
Und?quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
2 meiden die de nacht ervoor wat teveel hadden gedronken en niks hadden gegeten
Dat maakt het verhaal niet beter, BB.quote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik verklaar het KO gaanquote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal niet beter, BB.
Boeiend, het blijft een slecht verhaal. Die twee dozen zetten jou en je gehele klas voor schut.quote:
Appel was alleen bijzonderheden melden en programma bespreken, daarna les. Niet lang dus.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef AchJa het volgende:
Hoe lang moesten jullie in de houding staan BB? Twee uur???
Ze zitten niet in m'n klas, wij hebben geen meidenquote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Boeiend, het blijft een slecht verhaal. Die twee dozen zetten jou en je gehele klas voor schut.
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je gehele jaar zetten ze ook voor aap.quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zitten niet in m'n klas, wij hebben geen meiden
Godver...quote:Op maandag 2 september 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Appel was alleen bijzonderheden melden en programma bespreken, daarna les. Niet lang dus.
De Sgt van de vloot liet nog dat kraantje pappie filmpje zienquote:Op maandag 2 september 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je gehele jaar zetten ze ook voor aap.
Het kan me niet schelen, spreek die twee mutsen aan op hun gedrag.quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De Sgt van de vloot liet nog dat kraantje pappie filmpje zien
Is al gebeurdquote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen, spreek die twee mutsen aan op hun gedrag.
Sgt? Of bootsman?quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De Sgt van de vloot liet nog dat kraantje pappie filmpje zien
quote:Op maandag 2 september 2013 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of het is zo'n kutnaut die modern wil doen...
Tsja, wat moet ik daar nou eens over zeggenquote:Op maandag 2 september 2013 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op zijn laarzen met mes en voddenbaal tenue...
De kwartiers zijn daar meester in!quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, wat moet ik daar nou eens over zeggen
Je had je zaken niet geregeld?quote:Op maandag 2 september 2013 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Maar sws wel leuke opleiding, alleen jammer van de waarschuwing
Dat wel, alles in orde, alleen niet uitgecheckt bij het verlaten van de school, dus sta ik voor spijbelenquote:
Uitchecken??????quote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat wel, alles in orde, alleen niet uitgecheckt bij het verlaten van de school, dus sta ik voor spijbelenI know, eigen schuld, alleen dat mocht wel ff gezegd worden.
Ja, betreden van de school moet je met je schoolpas bij een poortje, dan gaat die open, beetje 'tzelfde als trein systeem. Maar er stond 1 poortje al open dus daar was ik doorheen gelopen, ging ik vragen aan de mentor, zegt ie dat ik een brief thuis krijgquote:
Gvd...quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, betreden van de school moet je met je schoolpas bij een poortje, dan gaat die open, beetje 'tzelfde als trein systeem. Maar er stond 1 poortje al open dus daar was ik doorheen gelopen, ging ik vragen aan de mentor, zegt ie dat ik een brief thuis krijg
Correct.quote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef jitzzzze het volgende:
Maar de score na 1 dag is dus twee paxen KO en een waarschuwing?_!
quote:
Wat ook vaak werd geprobeerd, vooral bij een gesloten deur...quote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In mijn tijd was er gewoon een deur waar je doorheen kon lopen
ONZ?quote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn god, waar zijn al die lui vandaan getrokken?
Overal rond NLquote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn god, waar zijn al die lui vandaan getrokken?
Ja, gezien de verhalen van BB wel.quote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel ONZ heeft zich aangemeld voor de VeVa? Tsja, klinkt wel logisch
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 2 september 2013 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, gezien de verhalen van BB wel.
Dan verwacht ik morgen wel een paintquote:Op maandag 2 september 2013 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, gezien de verhalen van BB wel.
Denk dat er ook een paar KLB-ers tussen zittenquote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel ONZ heeft zich aangemeld voor de VeVa? Tsja, klinkt wel logisch
En R&P'ersquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat er ook een paar KLB-ers tussen zitten
Daar zijn ze toch nog veel te jong voorquote:
Ontkracht het dan eens.quote:
Dat die 2 het voor hunzelf verpesten dat moeten ze zelf weten, hele lichting was op tijd, geen bijzonderheden en alles verliep naar behoren. En die waarschuwing tsjah, dat is gewoon pechquote:
geen bijzonderheden? 2 leden die flauwvallen?quote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat die 2 het voor hunzelf verpesten dat moeten ze zelf weten, hele lichting was op tijd, geen bijzonderheden en alles verliep naar behoren. En die waarschuwing tsjah, dat is gewoon pech
Op dat na dus.quote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
geen bijzonderheden? 2 leden die flauwvallen?
Godver...quote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Dat zijn allemaal mietjes.quote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat er ook een paar KLB-ers tussen zitten
Ja, alleen die hoeft niet gemeld te worden aan de instructeurquote:Op maandag 2 september 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jouw waarschuwing, dat maakt drie bijzonderheden.
op zondagavondquote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 2 september 2013 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
dan moet je pax zeggen
En dat maakt het een mindere bijzonderheid ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen die hoeft niet gemeld te worden aan de instructeur
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat dat schoolzaken zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat maakt het een mindere bijzonderheid ofzo?
Het zijn allemaal schoolzaken, want ROC is geen onderdeel van Defensie.quote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat dat schoolzaken zijn.
Klopt, maar het heeft ook niks met het militaire deel van de opleiding te maken, vandaar schoolzaken.quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zijn allemaal schoolzaken, want ROC is geen onderdeel van Defensie.
Jij zit toch op school. Dus telt dat.quote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ga je nou de instructeur lopen uithangenquote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zit toch op school. Dus telt dat.
Of ga je elke zaak met betrekking op jouw opleiding afwentelen op andere zaken?
Ah, ik zie dat de aflulmotor gestart is.quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft ook niks met het militaire deel van de opleiding te maken, vandaar schoolzaken.
Geen idee, misschien.quote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Maar waarom poortjes bij de school? Iets met "heeft u vuur- of steekwapens bij u?"
Ik vind dat een beetje vreemde redenatie. Dus eigenlijk zeg je, het maakt niet uit hoe je je 'misdraagt', of wegblijft tijdens schooluren, zolang je maar braaf aanwezig bent bij de militaire instructie is de rest niet belangrijk?quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft ook niks met het militaire deel van de opleiding te maken, vandaar schoolzaken.
Zet maar weer uit, ben pleitequote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de aflulmotor gestart is.
Pax is ook lulkoek, Personnel Assigned to Exercise of passagier.quote:Op maandag 2 september 2013 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
dan moet je pax zeggen
quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vreemde redenatie. Dus eigenlijk zeg je, het maakt niet uit hoe je je 'misdraagt', of wegblijft tijdens schooluren, zolang je maar braaf aanwezig bent bij de militaire instructie is de rest niet belangrijk?
Je hebt hem zelf gestart, dus succes ermee.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zet maar weer uit, ben pleite
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat dat geen bijzonderheid is in het oog van instructeurs en militairen die er rondlopen. School telt net zo hard mee, alleen daar heeft militaire les niks mee te maken. De administratie wel.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje vreemde redenatie. Dus eigenlijk zeg je, het maakt niet uit hoe je je 'misdraagt', of wegblijft tijdens schooluren, zolang je maar braaf aanwezig bent bij de militaire instructie is de rest niet belangrijk?
Sorry.quote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ga je nou de instructeur lopen uithangen
Dat is speciaal om het leven van leerlingen zuur te makenquote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Maar waarom poortjes bij de school? Iets met "heeft u vuur- of steekwapens bij u?"
quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat dat geen bijzonderheid is in het oog van instructeurs en militairen die er rondlopen. School telt net zo hard mee, alleen daar heeft militaire les niks mee te maken. De administratie wel.
Je zegt nu precies hetzelfde als MM, maar in andere woordenquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat dat geen bijzonderheid is in het oog van instructeurs en militairen die er rondlopen. School telt net zo hard mee, alleen daar heeft militaire les niks mee te maken. De administratie wel.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat die 2 het voor hunzelf verpesten dat moeten ze zelf weten, hele lichting was op tijd, geen bijzonderheden en alles verliep naar behoren. En die waarschuwing tsjah, dat is gewoon pech
quote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zal dan wel een cursus begrijpend lezen nodig hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, die zegt dat de rest niet belangrijk is zolang je je niet misdraagt bij militaire les, wat dus niet klopt, omdat ik net zeg dat dat dus wel zo is en het wel uitmaakt.quote:Op maandag 2 september 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zegt nu precies hetzelfde als MM, maar in andere woorden
daarom bij de Kmar geen lulkoekquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pax is ook lulkoek, Personnel Assigned to Exercise of passagier.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja MM, misschien leuk voor jou, we moeten het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus kennen voor hw
Wien Neerlandsch bloed door d'aderen vloeit,quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Oja MM, misschien leuk voor jou, we moeten het 1e en 6e couplet van het Wilhelmus kennen voor hw
quote:Op maandag 2 september 2013 20:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wien Neerlandsch bloed door d'aderen vloeit,
Van vreemde smetten vrij
Niet zo politiek correct he
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Refrein:
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen,
Oerâlde, leave Fryske grûn,
Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân ferbûn.
Refrein
Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare,
Syn namme en taal, syn frije sin;
Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare,
En twang, fan wa ek, stie it tsjin.
Refrein
Trochloftich folk fan dizze âlde namme,
Wês jimmer op dy âlders great!
Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme
In grien, in krêftich bloeiend leat!
Refrein
quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben geen Groninger, maar wat zeggen die ook alweer? Het kan vriezen, het kan dooien. Maar het beste zijn dooie friezen?
Jezus, achteruitgang van het onderwijs... dat leerde je vroeger op de basisschool. What's next? Binnen de lijntjes leren tekenen?quote:Op maandag 2 september 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Vroegah moesten we dat leren.quote:
Dat waren nog eens lichtingen!quote:20 dec 1673 Regiment Nassau Friesland
19 mrt 1702 Regiment Oranje Friesland
05 feb 1765 Regiment Karabiniers Oranje Friesland
Jij kan het weten, jij was erbijquote:Op maandag 2 september 2013 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah moesten we dat leren.
[..]
Dat waren nog eens lichtingen!![]()
die gingen gewoon zonder poncholiner de ligsleuf in hoorquote:Op maandag 2 september 2013 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah moesten we dat leren.
[..]
Dat waren nog eens lichtingen!![]()
Zoiets ja...quote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben geen Groninger, maar wat zeggen die ook alweer? Het kan vriezen, het kan dooien. Maar het beste zijn dooie friezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij mochten ook nog gewoon moriaantje zwart als roet zingen, dat mag nu ook niet meerquote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jezus, achteruitgang van het onderwijs... dat leerde je vroeger op de basisschool. What's next? Binnen de lijntjes leren tekenen?
quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets ja...
Maar ja, dat kan ik een volk wat een groente van 38 letters heeft niet kwalijk nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze mag ook niet meer zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wij mochten ook nog gewoon moriaantje zwart als roet zingen, dat mag nu ook niet meer
quote:Op maandag 2 september 2013 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze mag ook niet meer zeker?
[ afbeelding ]
Niks ligsleuf, te paard, dragonders en kurassiers voorwaertsch!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
die gingen gewoon zonder poncholiner de ligsleuf in hoor
Tijd voor uw pil meneer AJ.quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks ligsleuf, te paard, dragonders en kurassiers voorwaertsch!!!!
Mooi, we weten nu dus al wat je morgenavond eet, en waar je woensdagmorgen ziek van bentquote:
Denk dat je binnen een kwartier op de witte scooter zit. Het staat al sinds zaterdag op de keukentafelquote:Op maandag 2 september 2013 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, we weten nu dus al wat je morgenavond eet, en waar je woensdagmorgen ziek van bent
En nog niet uitzichzelf weggelopen?quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat je binnen een kwartier op de witte scooter zit. Het staat al sinds zaterdag op de keukentafel
Geen idee, dat moet je aan de adverteerder vragenquote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nog niet uitzichzelf weggelopen?
Een leuk ding voor statische doeleinden of ff snel een afdakje maken, voor de voetsoldaat niet echt handig. Bereden op pad gaat het ook nog wel als je bovenluiks staat. Voor de rest diep wegstoppen en niet teveel aandacht aan schenken.quote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Poncho ziet er trouwens wel peppie uit als je hem aantrekt
... die hartelijk lacht om alle ophef hieroverquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan de adverteerder vragen
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
... die hartelijk lacht om alle ophef hierover
Boreel!quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
*sobersoquote:
Opstijgen!!!quote:
Auf Ansbach-Dragoner auf Ansbach-Bayreuth! Schnall um deinen Säbel und rüste dich zum Streit.quote:Op maandag 2 september 2013 20:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opstijgen!!!
"De oudst in leeftijd aanwezige artillerist zet zijn linkervoet op de stoel en rechtervoet op tafel wat het opstijgen te paard symboliseert en zet het artillerielied in."
Kan hilarisch zijn als er echt ouwe bazen in de zaal zitten...
We maken er onderkomens vanquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een leuk ding voor statische doeleinden of ff snel een afdakje maken, voor de voetsoldaat niet echt handig. Bereden op pad gaat het ook nog wel als je bovenluiks staat. Voor de rest diep wegstoppen en niet teveel aandacht aan schenken.
herkenbaarquote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opstijgen!!!
"De oudst in leeftijd aanwezige artillerist zet zijn linkervoet op de stoel en rechtervoet op tafel wat het opstijgen te paard symboliseert en zet het artillerielied in."
Kan hilarisch zijn als er echt ouwe bazen in de zaal zitten...
En het toch gewoon proberen... Rollator aan de kant en klimmen mbv zijn net iets jongere lichtingsmaatjes...quote:
Wel karakter!quote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het toch gewoon proberen... Rollator aan de kant en klimmen mbv zijn net iets jongere lichtingsmaatjes...
"De oudst in leeftijd aanwezige kmarrokaan doet zijn linkerhand op de stoel voor zich,rechter hand op de linkerhand en zakt door de knieën wat het laseren in dekking symboliseert en zet kraantje pappie - werkveld in."quote:
wat dreunt daar op die heidequote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het toch gewoon proberen... Rollator aan de kant en klimmen mbv zijn net iets jongere lichtingsmaatjes...
Wat ligt daar in't verschietquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
wat dreunt daar op die heide
quote:Op maandag 2 september 2013 21:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"De oudst in leeftijd aanwezige kmarrokaan doet zijn linkerhand op de stoel voor zich,rechter hand op de linkerhand en zakt door de knieën wat het laseren in dekking symboliseert en zet kraantje pappie - werkveld in."
Dat wel, de laatste artjaardag moest er zo'n ouwe baas gereanimeerd worden....quote:
Ik mag dit soort verhalen en dit soort mensen welquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wel, de laatste artjaardag moest er zo'n ouwe baas gereanimeerd worden....![]()
Zijn collega ouwe bazen: Huhuhu, als je dan toch moet gaan dan maar tijdens zo'n feestje, huhuhuhu"
Achteraf had het niet gehoeven, maar door alle jenever en weinig eten had die ouwe een dusdanig lage bloeddruk dat er geen pols gevoeld werd... We zien hem volgend jaar wel weer denk ik.
Oei...quote:
Idd, die oudjes onder elkaar is altijd lachen. Vent afgevoerd met de ambu, hup allemaal weer naar binnen en vlot aan het bier want ze konden niet bij de tap komen toen ze met hem bezig waren, vonden ze allemaal maar kut.quote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mag dit soort verhalen en dit soort mensen wel
Was ook niet standaard in het onderwijs, de gene die het niet konden moesten het maar fixenquote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jezus, achteruitgang van het onderwijs... dat leerde je vroeger op de basisschool. What's next? Binnen de lijntjes leren tekenen?
Ik kan mij behoorlijk goed inbeelden hoe dat verlopen isquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, die oudjes onder elkaar is altijd lachen. Vent afgevoerd met de ambu, hup allemaal weer naar binnen en vlot aan het bier want ze konden niet bij de tap komen toen ze met hem bezig waren, vonden ze allemaal maar kut.
Niet direct persoonlijk aangevallen voelen BB. Is gewoon een constatering die ik maanden terug ook met eenquote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was ook niet standaard in het onderwijs, de gene die het niet konden moesten het maar fixen
Nou....quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht je alles wel gezien te hebben
Deze wou ik al gaan posten, blij dat die verantwoordelijkheid gedeeld kan wordenquote:
Daarom zeg ik ook, sgt vond dat je het gewoon moest weten, zo niet ga je het fixen. Niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet direct persoonlijk aangevallen voelen BB. Is gewoon een constatering die ik maanden terug ook met eendeed (dat het Wilhelmus niet meer geleerd wordt op de basisschool).
Net als mijnreaktie dat de koude oorlog tegenwoordig in de geschiedenisboekjes nog maar één pagina in beslag neemt, en heel WO II in 23 pagina's.
Sobersoquote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Deze wou ik al gaan posten, blij dat die verantwoordelijkheid gedeeld kan worden
Dat jullie überhaupt de moeite nemen om die topics verder te lezen dan de eerste 5 postsquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou....
In dat topic werd ff terloops een verwijzing gemaakt naar deze: KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Godver gti...![]()
quote:
U is goed bezig vandaagquote:
Ik zet voort wat jij begonnen bent.quote:
Dat was uit je oorspronkelijk reaktie niet duidelijk. Dat het de sgt was die zei dat als je het Wilhelmus niet kent je het maar moet fixenquote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, sgt vond dat je het gewoon moest weten, zo niet ga je het fixen. Niet zo moeilijk toch
Mijn dank hiervoor is grootquote:Op maandag 2 september 2013 21:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zet voort wat jij begonnen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |