Je lijkt Sammie wel met dat gezeikquote:
Omdat?quote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil nu zo'n adoratietopic zoals Rave er ook een heeft.
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)quote:
Dat is voor winnaars, sorryquote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat gaat hij dood aan teveel suikersquote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)
bijzaakquote:Op maandag 2 september 2013 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat gaat hij dood aan teveel suikers
quote:
Stoppen we in een Berghaus..past net!quote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar we moeten maar eens een meet gaan regelen waar de tassen gevuld zijn met bier ipv dood gewicht (voor bb regelen we 120L fristi)
quote:
quote:
Eensch.quote:Op maandag 2 september 2013 00:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Denk dat als je BB opvouwt hij ook wel in een Berghaus pastquote:Op maandag 2 september 2013 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stoppen we in een Berghaus..past net!
Dan gewoon met een kampvuurtje, tentje erbij!quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef m.k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog met een van de inzittende van deze dingen gepraat
Hahah is het zon ukkie? Volgens mij was hij best lang toch?quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Denk dat als je BB opvouwt hij ook wel in een Berghaus past
Ja kamperen als meet. Al draai ik nog niet zo lang mee hier misschien ben ik niet eens uitgenodigd.quote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan gewoon met een kampvuurtje, tentje erbij!
Van neus tot drempel dat je hem kan gooien zit een beste afstand dat wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah is het zon ukkie? Volgens mij was hij best lang toch?
Dat mag zeer zekerquote:
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja kamperen als meet. Al draai ik nog niet zo lang mee hier misschien ben ik niet eens uitgenodigd.
Hahah dan valt ie harderquote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Van neus tot drempel dat je hem kan gooien zit een beste afstand dat wel ja.
* Fanta-stick Doet aanrakenquote:
Waar dan?quote:Op maandag 2 september 2013 00:25 schreef m.k het volgende:
Ik weet 2 plekken waar gratis gekampeerd kan worden, bij de een hebben we een set kurken nodig de ander niet![]()
Ik slaap bij marymouse dan.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.
Voor bij de heauxmeauxs op de HOP zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 00:27 schreef m.k het volgende:
Hoog weet allicht waar ik het over heb met betrekking tot de kurken
quote:Op maandag 2 september 2013 00:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Voor bij de heauxmeauxs op de HOP zeker?
quote:
toedeloequote:
Heel nietquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Jezus oude foto's van mijn dorpie kijken op facebook met radiohead op de achtergrond, beste afsluiter voor mijn 21e jaardagquote:
Oww nicee..gefeliciteerd nog! Dacht dat je 40 was ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 00:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Jezus oude foto's van mijn dorpie kijken op facebook met radiohead op de achtergrond, beste afsluiter voor mijn 21e jaardag![]()
En daar?
quote:Op maandag 2 september 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oww nicee..gefeliciteerd nog! Dacht dat je 40 was ofzo
2 componenten lak is het bestquote:....ik kijk nu boondocks en ben mijn nagels aan het lakken.
quote:
24uurquote:Op maandag 2 september 2013 00:29 schreef Fanta-stick het volgende:
ik hoorde zoiets over als mannen 2 weken in het veld zitten dat ze dan automatisch op je mogen ofzo.
Ik gedraag me ook super oud altijd, dat is een van mijn vele kwaliteitenquote:Op maandag 2 september 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...maar dan lees ik weer onze oude gesprekken terug en toen was je 18...
Het je het wel ontvet? en de 2 componenten gaat 1op 2, goed roeren.quote:Ik heb eerst mijn nagelriemen geolied en verwijderd, daarna nagels gevijld en egaal gemaakt, daarna basislakje, daarna 2 laagjes kleur en zometeen topcoat.
Ja maar je wilt toch niet zo oud geschat worden?quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook super oud altijd, dat is een van mijn vele kwaliteiten
[..]
Het je het wel ontvet? en de 2 componenten gaat 1op 2, goed roeren.
Vind er niks mis mee eigenlijk, al vind ik 40 wel ver gaanquote:Op maandag 2 september 2013 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar je wilt toch niet zo oud geschat worden?
Ow ja vergeten te vermelden eerst ontvet met nagellakremover.
Dat is ooit ontstaan bij lmb.quote:
Jij hoort in je bedje te drogen pindaquote:
Mijn tent staat altijd, zitten zelfs discoballen bij.quote:Op maandag 2 september 2013 00:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alleen als jij bij mij in de tent slaapt.
'Regel die discoballen ook voor de meet dan... oh wacht neequote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Mijn tent staat altijd, zitten zelfs discoballen bij.![]()
Ik zal ze alvast dippen in de discomix die ze ook gebruiken voor softijsjesquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef m.k het volgende:
[..]
'Regel die discoballen ook voor de meet dan... oh wacht nee
Het ligt een beetje aan welke van de 2 kampeer locaties we kiezen, bij de een zijn er al genoeg ballenquote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik zal ze alvast dippen in de discomix die ze ook gebruiken voor softijsjes
quote:
Als het een hop is kan je het vergeten.quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan welke van de 2 kampeer locaties we kiezen, bij de een zijn er al genoeg ballen
quote:
Doet u mij maar een hele sloot. Tering wat vroeg.quote:
Toch wel al aan die bitches verteld dat je militair bent? Anders laat je hun ff je FB zien.quote:Op maandag 2 september 2013 08:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Hoogvlieger, je had geen ongelijk met je nieuwe lading dametjes. Ook hier
quote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Toch wel al aan die bitches verteld dat je militair bent? Anders laat je hun ff je FB zien.
Mijn schoonheid is in den persone vele malen verbluffender dan welke foto dan ookquote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Toch wel al aan die bitches verteld dat je militair bent? Anders laat je hun ff je FB zien.
Aan zelfkennis geen gebrekquote:Op maandag 2 september 2013 11:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn schoonheid is in den persone vele malen verbluffender dan welke foto dan ook
Doe maar niet, als je het alleen door de poort rijden al een hoogtepunt vindquote:Op maandag 2 september 2013 11:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had officier moeten worden..
Dan wordt het juist alleen maar beterquote:Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je het alleen door de poort rijden al een hoogtepunt vind
Was jij niet die ene wannabee officier die wel een ruggengraat had?quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan wordt het juist alleen maar beter
Nee, ik was die Sld2 die natte dromen krijgt over promoties.quote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij niet die ene wannabee officier die wel een ruggengraat had?
Tussen stapels peppie meuk toch?quote:Op maandag 2 september 2013 14:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik was die Sld2 die natte dromen krijgt over promoties.
Je bedoelt dat de peppie meuk boven en onder m'n leuter in m'n onderbroek zit op het moment dat ik een natte droom krijg?quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tussen stapels peppie meuk toch?
Nee, dat je tijdens je natte droom gaat slaapwandelen en dan je leuning tussen de peppie meuk steektquote:Op maandag 2 september 2013 14:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de peppie meuk boven en onder m'n leuter in m'n onderbroek zit op het moment dat ik een natte droom krijg?
Nou als ik dat tijdens m'n slaapwandelen doe kan ik dat toch niet weten he!!!? Of niet dan!?quote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat je tijdens je natte droom gaat slaapwandelen en dan je leuning tussen de peppie meuk steekt
De witte vlekken zijn een goede give awayquote:Op maandag 2 september 2013 14:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou als ik dat tijdens m'n slaapwandelen doe kan ik dat toch niet weten he!!!? Of niet dan!?
quote:Op maandag 2 september 2013 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De witte vlekken zijn een goede give away
Presentquote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij niet die ene wannabee officier die wel een ruggengraat had?
Ben jij dat? Die legendarische officier die wel een ruggengraat heeft?quote:
Ik ben in te huren voor lezingenquote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben jij dat? Die legendarische officier die wel een ruggengraat heeft?Iedereen kent de verhalen, maar niemand weet dat het over jou gaat
hehequote:Op maandag 2 september 2013 15:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben in te huren voor lezingen
quote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Wellicht, misschien wel, misschien niet.quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja hallo, jij bent zeker weer zo'n tegendraadse onderofficer
Ik vertel overigens mensen liever helemaal niet dat ik militair ben (in b4 ''HUAHAHA NATRES NEPMILITAIR!111''), alleen mijn vrienden weten hutquote:Op maandag 2 september 2013 09:55 schreef Schild het volgende:
[..]
Je hebt DM...quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]En dat op jouw leeftijd
Wat heb je uitgevroten?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:22 schreef m.k het volgende:
En dan komt zo meteen de grap met jonge god en boeddha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |