Ga toch heen. Het was gewoon een collectieve wanprestatie. Niet goed opgelet bij die corner?quote:
Legt hij die bal af op Schöne dan sta je comfortabel voor en is er niets aan de hand dus ik vind het wel grotendeels zijn schuld dat je de wedstrijd niet op slot gooit. Verder heb je wel gelijk dat het een collectieve wanprestatie was maar dit soort momenten zijn cruciaalquote:Op maandag 2 september 2013 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga toch heen. Het was gewoon een collectieve wanprestatie. Niet goed opgelet bij die corner?
Gewoon niet op reageren. Die jongen is niet goed bij.quote:Op maandag 2 september 2013 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga toch heen. Het was gewoon een collectieve wanprestatie. Niet goed opgelet bij die corner?
Mooi als beide weer spoedig fit zijn. Hopelijk ruim voor 1 oktober...quote:
Als hij gelijk heeft heb jij het dus niet.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Legt hij die bal af op Schöne dan sta je comfortabel voor en is er niets aan de hand dus ik vind het wel grotendeels zijn schuld dat je de wedstrijd niet op slot gooit. Verder heb je wel gelijk dat het een collectieve wanprestatie was maar dit soort momenten zijn cruciaal
Sja, zo kan je het zienquote:Op maandag 2 september 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens was Bojan voor het eerst niet bar slecht maar gewoon matig dus hij maakt al stappen vooruit
Het is ook gewoon geen rechtsbuiten dus waarom hij bij ons daar moet spelen is mij ook een raadselquote:Op maandag 2 september 2013 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zo kan je het zien.
Ik vind dat hij veels te weinig laat zien, op elk gebeid, passing, scorend vermogen, positiespel etc.
Wat deed die gast de hele tijd op rechts/in het midden? Ja zag zeker 3-4 situaties dat de middenvelders de linkerflank zochten en dat meneer ergens anders rondhobbelde?
Dat zeg ik ook niet. Maar als je weet dat zo'n speler toch weggaat, dan ga je direct de boer op met hem. Dan verkoop je hem voor 10 of 11 miljoen, maar ben je wel op tijd om een adequate vervanger te halen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:36 schreef Omega het volgende:
[..]
Het was toch Eriksen die al die clubs nee verkocht?
Ik kan mij niet herinneren dat Eriksen naar een club wilde en dat Ajax te veel vroeg.
Zonder fatsoenlijke buitenspeler zie ik het somber in voor ons dit seizoen....quote:Op maandag 2 september 2013 13:45 schreef TIM-846 het volgende:
Het zal me benieuwen of er nog wat bij komt.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 02-09-2013 om 13:47:36DUARTE 4 JAAR NAAR #Ajax zie Telesport.nl reageer retweet
Waarschijnlijk spelers die hun taak uit kunnen voeren. Niveautje Schone, Poulsen hooguit.quote:Op maandag 2 september 2013 13:45 schreef TIM-846 het volgende:
Het zal me benieuwen of er nog wat bij komt.
Want? Zo deed iedereen hier ook over Schone en die heeft het ook prima gedaan. Niet wereldschokkend maar gewoon goed.quote:
Duarte is wel stukken beter dan Schönequote:Op maandag 2 september 2013 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Zo deed iedereen hier ook over Schone en die heeft het ook prima gedaan. Niet wereldschokkend maar gewoon goed.
Haha, nee.quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is wel stukken beter dan Schöne
Dat moeten we nog maar eens zien, ik zeg niet dat hij slechter is maar van Heracles naar Ajax is toch een aardige stapquote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is wel stukken beter dan Schöne
Dat waren er wel meer niet toen ze kwamen voor noppes en vervolgens voor een paar miljoen weggingen.quote:
Dus dat is de insteek? Winst maken? Ik dacht dat Ajax naar een hoger niveau wilde...quote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat waren er wel meer niet toen ze kwamen voor noppes en vervolgens voor een paar miljoen weggingen.
Hoe vaak heb jij hem zien spelen? Duarte heeft alles in zich om te slagen bij Ajax techniek,snelheid, goed overzicht. Het is geen Eriksen maar wel een echte versterkingquote:
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen? Duarte heeft alles in zich om te slagen bij Ajax techniek,snelheid, goed overzicht. Het is geen Eriksen maar wel een echte versterking
Op de lange termijn is dat zeker te realiseren, maar hedendaags nog niet.quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus dat is de insteek? Winst maken? Ik dacht dat Ajax naar een hoger niveau wilde...
Voor het eerst een post van jou waar ik het mee eens ben zo'n beetje.quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen? Duarte heeft alles in zich om te slagen bij Ajax techniek,snelheid, goed overzicht. Het is geen Eriksen maar wel een echte versterking
Goed overzicht? Hahahaha, dan kan Wijnaldum veldmaarschalk worden. Als Duarte één ding NIET heeft, dan is het overzicht. Duarte kan controlerend helemaal niets en opbouwend is hij ook zeer matig. Veel foute passes en keuzes. Het enige wat hij kan is af en toe voor de goal verrassen, maar de stap van Eriksen naar Duarte is als van Messi naar Affelay.quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Maar echt beter dan Schone is hij niet. Leuk eredivisiespelertje, dat wel.quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een goede scouting valt dat zeker te realiseren, zelfs op korte termijn. Dan moet je niet aankomen met typetjes zoals Duarte, Schone en Sana. Leuke spelers voor de Eredivisie, maar niet om Ajax naar een hoger niveau te tillen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Op de lange termijn is dat zeker te realiseren, maar hedendaags nog niet.
Iets met beste stuurlui....quote:Op maandag 2 september 2013 14:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Met een goede scouting valt dat zeker te realiseren, zelfs op korte termijn.
Met jou?quote:Op maandag 2 september 2013 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer er op in te gaan en dan komt er misschien nog een leuke discussie
Het is wel heel lastig om een speler te halen die Ajax direct beter maakt voor onder de 10 miljoen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het sowieso altijd moeilijk als "de" speler van een laagvlieger naar Ajax komt, Schone had ook een stroef begin maar heeft zich toch vrij snel aangepast, maar Ajax beter maken doet hij zeker niet.
Ben benieuwd of Duarte dat wel gaat lukken.
twitter:ThomasHvV twitterde op maandag 02-09-2013 om 13:52:35Zojuist Urby Emanuelson gespot op Schiphol. Zou het? reageer retweet
Litmanen en Kanu ook gespot op Schiphol.quote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:ThomasHvV twitterde op maandag 02-09-2013 om 13:52:35Zojuist Urby Emanuelson gespot op Schiphol. Zou het? reageer retweet
niet opgeroepen voor oranje?quote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Het schijnt dat ie nog familie hier heeft wonenquote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
Zoals ik al eerder zei het kan drie kanten op met Duarte, hij kan positief gaan opvallen, destijds was hij het grootste talent van Sparta en niet bijvoorbeeld Strootman. En iedereen weet hoe het met Strootman is gegaan toen hij uiteindelijk de stap van Utrecht naar PSV maakte.
Ook kan hij gaan tegenvallen of hij gaat net zoals Schone presteren en we hebben er uiteindelijk als versterking niet veel aan.
Word '97 deurquote:
Dit soort berichtenquote:Op maandag 2 september 2013 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
De boel een beetje spannend houden vandaagquote:
Nee echtquote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
Zoals ik al eerder zei het kan drie kanten op met Duarte, hij kan positief gaan opvallen, destijds was hij het grootste talent van Sparta en niet bijvoorbeeld Strootman. En iedereen weet hoe het met Strootman is gegaan toen hij uiteindelijk de stap van Utrecht naar PSV maakte.
Ook kan hij gaan tegenvallen of hij gaat net zoals Schone presteren en we hebben er uiteindelijk als versterking niet veel aan.
Dat is toch echt het enige wat je op dit moment kan zeggen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Cavaliers het volgende:
Dat zijn teksten. Het kan positief of negatief uitvallen. Zo, nou..... Ik ben in shock.
Ja, maarja. Je kunt wel een mening hebben door zijn prestaties bij Sparta en Heracles.quote:Op maandag 2 september 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is toch echt het enige wat je op dit moment kan zeggen.![]()
Waarom een speler alvast afkraken of ophemelen zonder dat je hem hebt zien spelen?
Daar heeft hij het gewoon goed gedaan? Je kan hem beter nu goedkoop bij Heracles oppikken dan dat hij straks bij een AZ of Twente aan het schitteren is.quote:Op maandag 2 september 2013 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maarja. Je kunt wel een mening hebben door zijn prestaties bij Sparta en Heracles.
Hij heeft het goed gedaan bij Sparta en Heracles ja. Maar nogmaals, bij Heracles. Mensen vraag zich dus terecht af of de stap van Heracles naar Ajax niet te groot is.quote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar heeft hij het gewoon goed gedaan? Je kan hem beter nu goedkoop bij Heracles oppikken dan dat hij straks bij een AZ of Twente aan het schitteren is.
Zo'n gok heb je toch altijd?quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan bij Sparta en Heracles ja. Maar nogmaals, bij Heracles. Mensen vraag zich dus terecht af of de stap van Heracles naar Ajax niet te groot is.
Dat is een risico die je moet nemen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft het goed gedaan bij Sparta en Heracles ja. Maar nogmaals, bij Heracles. Mensen vraag zich dus terecht af of de stap van Heracles naar Ajax niet te groot is.
Hoezo moet dat, Duarte was geen verplicht nummertje ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is een risico die je moet nemen.
Vond het toch allemaal vrij matig wat er nu op het middenveld stond.quote:Op maandag 2 september 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo moet dat, Duarte was geen verplicht nummertje ofzo
Ik bedoel meer dat ik eigenlijk vind dat we geld zat hebben om iets meer te kopen dan alleen een Duarte. Kopen en investeren zijn bijna scheldwoorden gewordenquote:Op maandag 2 september 2013 14:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond het toch allemaal vrij matig wat er nu op het middenveld stond.
Ja eens, maar wie? In Nederland loopt er behalve Tadic niet iets rond wat direct een versterking is.quote:Op maandag 2 september 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik eigenlijk vind dat we geld zat hebben om iets meer te kopen dan alleen een Duarte. Kopen en investeren zijn bijna scheldwoorden geworden
Het begint langzamerhand op een principekwestie te lijken om mee te kunnen koketteren. "Kijk ons eens zuinig zijn"quote:Op maandag 2 september 2013 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik eigenlijk vind dat we geld zat hebben om iets meer te kopen dan alleen een Duarte. Kopen en investeren zijn bijna scheldwoorden geworden
Dat wordt echt een hel.quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begint langzamerhand op een principekwestie te lijken om mee te kunnen koketteren. "Kijk ons eens zuinig zijn"
Het is nog altijd niet per se iets slechts, maar voor mij is het ondertussen wel duidelijk dat de CL wedstrijden rampzalige oogaids gaat opleveren.
Tja de loting zit ook nooit mee he. Er zijn ook wel pouls waar Ajax kans zou hebben op plek 2 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het begint langzamerhand op een principekwestie te lijken om mee te kunnen koketteren. "Kijk ons eens zuinig zijn"
Het is nog altijd niet per se iets slechts, maar voor mij is het ondertussen wel duidelijk dat de CL wedstrijden rampzalige oogaids gaat opleveren.
Als die hun fysiek er flink in knallen... maar de derde plek moet wel mogelijk zijn in de poule.quote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat wordt echt een hel.
Alhoewel, Celtic kan leuk zijn
Welke poule dan?quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja de loting zit ook nooit mee he. Er zijn ook wel pouls waar Ajax kans zou hebben op plek 2 bijvoorbeeld.
Ik vraag me oprecht af hoeveel die er hier zou maken in een seizoenquote:
Niet zoveel als Siggyquote:Op maandag 2 september 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel die er hier zou maken in een seizoen.
122.quote:Op maandag 2 september 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoeveel die er hier zou maken in een seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |