teveel voor een voetballerquote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef EvanStone het volgende:
Hoeveel is 100 miljoen euro eigenlijk?
Garanties heb je inderdaad nooit. Staat in ieder geval vast dat Bale een hoop extra shirtinkomsten gaat opleveren, een hoop extra sponsorcontractjes en dat hij een mooi uithangbord mag worden voor de club. Want denk nu niet dat zijn werkzaamheden er op zitten met wat trainingen en wat voetbalwedstrijden.quote:
2573856110 Tsjechische kronenquote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef EvanStone het volgende:
Hoeveel is 100 miljoen euro eigenlijk?
Ik zal niet zeggen dat hij de duurste voetballer van de wereld zou moeten zijn op het moment. Daarentegen zal Messi vast nog meer opleveren momenteel. Het moet alleen wel geboden worden. Er moet wel verkocht moeten willen worden.quote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vooruit, Hertha BSC was zeer overdreven. Bale hoort zeker in de Europese (sub)top thuis, maar de duurste voetballer aller tijden? Kom op, ik kan zo twintig spelers noemen die beter zijn. Tien daarvan spelen overigens bij Barcelona.
Dit zijn gewoon een hoop zinloze aannamesquote:Op zondag 1 september 2013 23:24 schreef Copthorne het volgende:
Bedenk ook eens wat voor een last dit voor Bale zelf gaat worden. Die wordt nu geconfronteerd met een enorm verwachtingspatroon. Hij kwam als een nobody bij Tottenham binnen en hij is nu de duurste voetballer aller tijden.
Volgens mij gaat hij die verwachtingen nooit waarmaken. Dit wordt Miralem Sulejmani x 1000.
Nee, inderdaad, die bank was bijna failliet, stel je eens voor dat ze ¤10.000.000 gaan verdienenquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Copthorne het volgende:
Real Madrid leent het bedrag bij een bank die overeind gehouden is met steun van de EU.
Gekker moet het toch niet worden?
Een aanname is het inderdaad. Zinloos? Het is gebaseerd op voorbeelden uit het verleden en de algemene kennis dat hoge transferbedragen en hoge verwachtingspatronen verlammend kunnen werken.quote:Op zondag 1 september 2013 23:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon een hoop zinloze aannames
Geert maakt zich overal druk om.quote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef nitraat5 het volgende:
Jonge.. binnen een dag hebben ze al het geld al terug betaald (na presentatie).
dus ik weet niet waar Geert zich druk over maakt.
Dit.quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoewel ik normaal vind dat bedrijven en clubs in de private sector dit helemaal zelf mogen weten, en hierdoor normaal gesproken ook geen bezwaar heb tegen clubs die zo veel betalen voor een speler, vind ik hier zowaar dat Wilders misschien wel een klein puntje heeft.
De schuld van Real is bizar hoog, en toch krijgen ze een zo op het oog onverantwoorde lening van een bank die staatssteun krijgt. Privaat geld mag nóóit zo risicovol geïnvesteerd worden. Tenzij Real natuurlijk gewoon de afspraken van de lening na kan komen, dan is er niks aan de hand en heb ik niks gezegd.
Franck Ribéry is wel erg veranderd sinds hij verkozen is tot beste voetballer afgelopen donderdag.quote:Op zondag 1 september 2013 23:49 schreef Nikmans het volgende:
Leuk voor Real maar het is heiligschennis dat deze man duurder is dan de beste voetballer ter wereld natuurlijk
[ afbeelding ]
Gohquote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef nitraat5 het volgende:
Trouwens, 100 miljoen is gewoon gebasseerd op de record aankoop van real (ronaldo).
Als het record bedrag nou 55 miljoen was geweest, dan zouden ze maar 60 miljoen geven...
Stoer johquote:Op zondag 1 september 2013 23:30 schreef BesottedOrb het volgende:
Bale is niks vergeleken met Ronaldo.
Ik hoop overigens dat Bale beide kruisbanden afscheurt.
En 7 miljoen (ruim 15 miljoen keiharde guldens!) via Chadli.quote:Op zondag 1 september 2013 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stoer joh
Een lichtpuntje voor de PVV'ers alhier. 12 miljoen is via de transfer van Eriksen al teruggevloeid naar Nederland!
Logisch he. Een miljonair kan ook meer geld lenen bij de bank dan een Sjonnie die leeft van een uitkering, gek he?quote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef Copthorne het volgende:
Het is krom dat Feyenoord bijna failliet gaat met 20 miljoen in de min, terwijl een club als Madrid 600 miljoen euro schuld mag hebben en spelers mag blijven kopen.
Dit gaat echt nergens meer over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |