Schijnbaar toch niet zo'n proletenbar dus.quote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef Geelman het volgende:
Waarom hechten mensen zoveel waarde aan dat proletenspel?!
Simpele zielen die niet snappen dat topvoetballers geen 100 miljoen waard zijnquote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef W.Heisenberg het volgende:
Geen mens is 100 miljoen waard, maar een merk wel.
Simpele zielen die niet snappen dat topvoetballers (net als b.v. filmsterren) niet alleen sporters zijn, maar merken
Oh jongens, de boekhouder van Real is er.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel, je lult maar een eind weg.
Real heeft tientallen miljoenen op de bank staan. Ja, ze hebben schulden maar die worden altijd netjes afbetaald.
Het gaat er niet zo veel om wat mensen denken.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe gaat die bank winst maken? Of denk jij dat Madrid die lening op korte termijn met rente zal terugbetalen?
Waarom dan? 'Gewoon' is geen argument.quote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar toch niet zo'n proletenbar dus.
Tevens is hij het geld gewoon waard. Het wordt er immers voor uitgegeven. Buiten dat gaat Madrid normaal gesproken veel winst op hem maken.
Dat hopen ze...blijkbaar zijn ze erg zeker van hun zaak.quote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Tevens is hij het geld gewoon waard. Het wordt er immers voor uitgegeven. Buiten dat gaat Madrid normaal gesproken veel winst op hem maken.
En waarom zijn ze het niet waard? Het wordt er voor uitgegeven. Het wordt weer in ruime mate terug verdient. Dus is het het allemaal uiteindelijk allemaal waard.quote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Simpele zielen die niet snappen dat topvoetballers geen 100 miljoen waard zijn
Filmsterren trouwens ook niet
Neymar heeft zo'n beetje de helft gekost.. Ook veel geld, maar dit is echt een stuk meer waanzin dan de 57 mln euro voor Neymar..quote:
Het geld wordt ervoor uitgegeven, dus hij is het waard?quote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Dven het volgende:
[..]
C. Ronaldo is een goed voorbeeld. Zijn transfersom is na ongeveer een jaar terugverdient uit alleen al de shirtverkoop.quote:Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarom dan? 'Gewoon' is geen argument.
De rente betalen ze en ze zullen ook moeten aflossen. Anders sluit die bank dat contract niet, het is geen liefdadigheidsorganisatie.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe gaat die bank winst maken? Of denk jij dat Madrid die lening op korte termijn met rente zal terugbetalen?
Sjeiksquote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Crisis he...![]()
Waar halen ze dat geld vandaan?
Ik heb het gevoel dat jij geen fuck weet van voetbal. Bale is een fantastische voetballer.quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het geld wordt ervoor uitgegeven, dus hij is het waard?
Als ik morgen 150 euro voor een ijsje betaal, is het ijsje dus ook 150 euro waard?
Doe toch normaal man. Vroeger speelde een speler als Bale gewoon bij Hertha BSC. Een zwaar overschatte voetballer, dat is het. En Real is een proletenclub met een korte termijn visie (zoals echte Spanjaarden betaamt, ze leven van dag tot dag).
Waarom zijn ze het wel waard?quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Dven het volgende:
[..]
En waarom zijn ze het niet waard? Het wordt er voor uitgegeven. Het wordt weer in ruime mate terug verdient. Dus is het het allemaal uiteindelijk allemaal waard.
Dat jij chagrijnig wordt van de bedragen, dat is jouw probleem. Maar geen absoluut gegeven dat het foutief is.
Dan is dat ene ijsje inderdaad 150 euro waard ja.quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het geld wordt ervoor uitgegeven, dus hij is het waard?
Als ik morgen 150 euro voor een ijsje betaal, is het ijsje dus ook 150 euro waard?
Doe toch normaal man. Vroeger speelde een speler als Bale gewoon bij Hertha BSC. Een zwaar overschatte voetballer, dat is het. En Real is een proletenclub met een korte termijn visie (zoals echte Spanjaarden betaamt, ze leven van dag tot dag).
Omdat het geld dubbel en dwars terug wordt verdient.quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze het wel waard?
Dit zijn gewoon achterlijke bedragen.![]()
Ga eens serieus nadenken..
Kijk alleen al naar mijn avatar.quote:Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij geen fuck weet van voetbal. Bale is een fantastische voetballer.
Noem mij eens de links-back van Tottenham vorig jaar.
Dat weet je niet..quote:Op zondag 1 september 2013 23:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat het geld dubbel en dwars terug wordt verdient.
Dan zou je toch moeten weten dat Bale buitencategorie is en geen Hertha-BSC kwaliteit.quote:Op zondag 1 september 2013 23:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kijk alleen al mijn avatar.Ik volg het voetbal al sinds ik 4 ben en ik bezoek regelmatig wedstrijden in de Premier League, dus je zegt dit tegen de verkeerde ben ik bang.
Verder is een bedrag van 100 miljoen euro voor Bale gewoon waanzin.
Vooruit, Hertha BSC was zeer overdreven. Bale hoort zeker in de Europese (sub)top thuis, maar de duurste voetballer aller tijden? Kom op, ik kan zo twintig spelers noemen die beter zijn. Tien daarvan spelen overigens bij Barcelona.quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan is dat ene ijsje inderdaad 150 euro waard ja.
Maar goed, visionair op het gebied van voetbal, Copthorne, beslist anders. Bale is overschat en kan er geen ruk van (wat je insinueert wanneer meneer op niveau van Hertha BSC zou moeten acteren.
Ik geloof dat je vooral handelt uit persoonlijke ergernis, niet zo zeer vanuit logisch gedachtegoed
100.000.000 keer een euro.quote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef EvanStone het volgende:
Hoeveel is 100 miljoen euro eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |