Dat is best veel in een paar maandenquote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef baggerbaas het volgende:
ps. Mijlpaal bereikt. Vanmorgen kreeg ik van mijn weegschaal de bevestiging dat er sinds mei 30kg af is
Hmmm, pfff, daar vraag je watquote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doe je mee met de Rotterdam Marathon in 2015?
Ja dan mag dat hoor. Ground zero is ook een flinke workout!quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb ook gelopen vanmiddag maar het wou niet echt. Zaterdagnacht hele nacht gefeest op ground zero dus de benen wouden niet echt. Dus na 4.7km was ik wel klaar met een soort van fartlek.
OMG dat is echt snelquote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef baggerbaas het volgende:
ps. Mijlpaal bereikt. Vanmorgen kreeg ik van mijn weegschaal de bevestiging dat er sinds mei 30kg af is
Ja dat kun je wel stellen. Lopen, hakken, lopen enz..quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja dan mag dat hoor. Ground zero is ook een flinke workout!
Daar zou je voor de gein eens een avond moeten lopen met je Garmin en hartslagmeterquote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel stellen. Lopen, hakken, lopen enz..
Dan zijn je schouders te verkrampt/te hoogquote:Op maandag 2 september 2013 20:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
Kreeg alleen een nieuw verschijnsel, na 5.5 km tintelende onderarmen en handen.![]()
Diëten en 6x per week sportenquote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
OMG dat is echt snel![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Is ook mijn doel.. ik zit nu op 19 kilo sinds augustus 2012! (vooral de weekenden met wijn/bier vind ik toch moeilijk op te geven)
ow! Weer iets om op te letten dus.Nu voor het eerst dan ook.quote:Op maandag 2 september 2013 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zijn je schouders te verkrampt/te hoog
Zo dan! Knap hoor!quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
[..]
Diëten en 6x per week sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Wolve000 het volgende:
Bagger!
Vandaag niet met de club op pad gegaan, maar met Mo. Voor de verandering ook maar eens een kortere training. Dus een goed excuus om het tempo omhoog te gooien! Heb geprobeerd in de buurt te blijven van m'n 5km wedstrijdtempo, en dat is aardig gelukt! Uiteindelijk over 7,92km gemiddeld precies 6 minuut per kilometer weten te halen. En volgens endomondo was daarbij m'n snelste 5km voltooid in 29:27, slechts 8 seconden boven m'n PR.
Zeker happy dus!
http://www.endomondo.com/workouts/240199918/10882483Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Bagger ook, goed man! Zou willen dat ik een dergelijke discipline had.
Welke versie van adblock heb je? Ik had daar eerst ook last van (met osx dan, dat wel) maar met 2.6.6 onthoudt ie het braaf onder osx in linux.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Guard het volgende:
Zucht... Ik word er een beetje moe van dat adblock op chrome onder windows 8, heeft blijkbaar een beetje last van geheugenverlies. Ik kan zo ongeveer een keer per dag het fok.nl domain aan mijn filters toevoegen (want ik sta ads wel toe op Fok!, brave user als ik ben).
ik heb 2.6.6 en ik heb het zelfde gedaan als op mijn andere machines, enige verschil is dat die win 7 draaien.quote:Op maandag 2 september 2013 21:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Welke versie van adblock heb je? Ik had daar eerst ook last van (met osx dan, dat wel) maar met 2.6.6 onthoudt ie het braaf onder osx in linux.
Oja, ik had nu een uitzondering toegevoegd via de opties, ipv via het knopje rechtsbovenaan in je scherm. Dat zou ook het verschil kunnen zijn.
Heb je op je andere machines het ingesteld door op het knopje rechtsbovenaan te klikken en dan "don't run on pages on this domain" te klikken, of via datzelfde knopje - options - tabje customize - stop blocking adds.quote:Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb 2.6.6 en ik heb het zelfde gedaan als op mijn andere machines, enige verschil is dat die win 7 draaien.
Temptingquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
30 november 2013 - Total Trail Experience (Lommel)
• Streamnl - 15 km
PS @ Guard & Jero (en andere die dit leuk vinden) er zijn nog tickets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |