dat verplichte kritische zodra het over China gaat, blij dat hij zich daar niet aan conformeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Inderdaad. Serieus ingaan op humor..quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Wilfried past toch niet zo in Zomergasten.
Heel herkenbaar ook. Mijn iPhone is wifi-wise van slag en ik baal dat ik een paar dagen moet wachten op vervangingquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef luxerobots het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, zo veel onvrede over kleine dingen.
Ik vind van wel, niet iederen moet het doen, maar een keer om te zien hoe groot het is wel. Ongelofelijk dit.quote:
Ja het is indrukwekkend, maar ze hebben wel een hele stad aan mieren gedood.quote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind van wel, niet iederen moet het doen, maar een keer om te zien hoe groot het is wel. Ongelofelijk dit.
1 Stad ja, kun je nagaan dat er miljoenen van dit soort heuvels/steden bestaan in een wereld die wij amper kennen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is indrukwekkend, maar ze hebben wel een hele stad aan mieren gedood.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind van wel, niet iederen moet het doen, maar een keer om te zien hoe groot het is wel. Ongelofelijk dit.
maar om eens goed te kunnen onderzoeken hier het werkt is dit wel de enige manier ben ik bangquote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Spannende gedachte.quote:Op zondag 1 september 2013 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 Stad ja, kun je nagaan dat er miljoenen van dit soort heuvels/steden bestaan in een wereld die wij amper kennen.
God heeft de hele mensenwereld behalve een oude man met zijn familie gedood.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al zo'n afweging te maken of zo'n hele kolonie uitroeien deze kennis rechtvaardigt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Disana het volgende:
het verschilt natuurlijk enorm per mierensoort. Onze kleine miertjes bouwen wel iets van een andere orde onder onze terrassenquote:Op zondag 1 september 2013 22:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 Stad ja, kun je nagaan dat er miljoenen van dit soort heuvels/steden bestaan in een wereld die wij amper kennen.
Ik snap het wel, we zijn nu eenmaal verzot op kennis, maar het is toch een beetje een vervelende gedachte.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al zo'n afweging te maken of zo'n hele kolonie uitroeien deze kennis rechtvaardigt.
Maar goed, zo werkt dat nu eenmaal, denk ik.
Wat is jouw oplossing?quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
Ondertussen ben ik druk bezig met een ware holocaust onder fruitvliegjes.
Ik vang ze in de kruimeldief en laat ze vrij in de natuurquote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
Azijn met een beetje afwasmiddel. Ik gun ze dragonazijn en ze verzuipen er met bosjes in.quote:
Ja, dit zijn meer een soort termieten heuvels. Maar ook in onze bossen hebben ze soms enorme bouwwerken alleen al bovengronds. Om dan nog maar te zwijgen over de wereld van de wormen. Ooit filmpje gezien van de Wurm Lady, die aan wilde tonen hoe belangrijk ze voor ons als mens zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het verschilt natuurlijk enorm per mierensoort. Onze kleine miertjes bouwen wel iets van een andere orde onder onze terrassen
Ik zou daar inmiddels ook wel een eindoplossing voor willen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Copycat het volgende:
Verzuipen dus. Ik heb een spuitbus.quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Azijn met een beetje afwasmiddel. Ik gun ze dragonazijn en ze verzuipen er met bosjes in.
Want je moet per se kritisch zijn over China?quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China
Hèhè.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Onze hond vreet ze op... hoor je heel de avond die kaken op elkaar klappen.
geprobeerd maar in de Randstad trappen Fruitvliegjes er niet meer inquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Azijn met een beetje afwasmiddel. Ik gun ze dragonazijn en ze verzuipen er met bosjes in.
Quote me dan eens helemaal.quote:Op zondag 1 september 2013 22:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Want je moet per se kritisch zijn over China?
Hij is Erik van Muiswinkel (quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
aan het einde een kolonie die in een eikeltje leeftquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, dit zijn meer een soort termieten heuvels. Maar ook in onze bossen hebben ze soms enorme bouwwerken alleen al bovengronds. Om dan nog maar te zwijgen over de wereld van de wormen. Ooit filmpje gezien van de Wurm Lady, die aan wilde tonen hoe belangrijk ze voor ons als mens zijn.
Western, mehquote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef waxmask het volgende:
Gattica was wel aardig. Hoe is Dead Man eigenlijk? Zijn keuze film?
Ik moest even denken aan deze post waar ik hard om moest lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:44 schreef Mof het volgende:
Panda's natuurlijk. Arrogante maar vooral luie beesten.
Ze maken amper kinderen, voelen zich te goed om iets anders dan bamboe te eten, Zitten dag in dag uit een beetje te slapen en vervolgens gaat iedereen zeuren dat ze uitstereven.
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat mensen kritisch moeten zijn, maar hij doet natuurlijk zaken in China. Kreeg een beetje een idee dat hij niet anders dan positief moet zijn. Roosegaarde is natuurlijk ook een ondernemer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij is Erik van Muiswinkel () niet.
dit dus. Was mooi geweest.quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Cattaga had de keuze film moeten zijn
quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Mooie gedachte, iets niet willen weten is liefde
Dat vond ik ook een nadenkertje. Voor de rest vooral kunst- en techniekverhalen. Heb het niet allemaal gevolgd, vond het ook niet zo boeiend. Teveel van hetzelfde. In die zin vind ik maatschappelijke figuren als Wouter Bos interessanter voor zo'n programma. Maarja.quote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Mooie gedachte, iets niet willen weten is liefde
Nee ik ben niet zo arrogant als Wouter om mij zo belangrijk te vinden. Daarbij wil ik bij ZG iets zien wat ik niet zag, dat is vanavond het geval. Bij Wouter had ik werkelijk elk filmpje gezien, en wat hij erover zei was ook niks. Zelfs het filmpje van Fortuijn was verknipt.quote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een nadenkertje. Voor de rest vooral kunst- en techniekverhalen. Heb het niet allemaal gevolgd, vond het ook niet zo boeiend. Teveel van hetzelfde. In die zin vind ik maatschappelijke figuren als Wouter Bos interessanter voor zo'n programma. Maarja.
Denken jullie trouwens niet steeds gedurende zo'n aflevering: stel dat ik Zomergast was, welke fragmenten zou ik erin stoppen? Ik wel, maar ik kom niet verder dan een fragment van Up, een Engelse documentaire over een aantal mensen dat op verschillende leeftijden wordt geïnterviewd (7, 14, 21, .... tot 56).
vroeger wel eens gedaan met youtube vind ik die vraag niet meer relevantquote:Op zondag 1 september 2013 23:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een nadenkertje. Voor de rest vooral kunst- en techniekverhalen. Heb het niet allemaal gevolgd, vond het ook niet zo boeiend. Teveel van hetzelfde. In die zin vind ik maatschappelijke figuren als Wouter Bos interessanter voor zo'n programma. Maarja.
Denken jullie trouwens niet steeds gedurende zo'n aflevering: stel dat ik Zomergast was, welke fragmenten zou ik erin stoppen? Ik wel, maar ik kom niet verder dan een fragment van Up, een Engelse documentaire over een aantal mensen dat op verschillende leeftijden wordt geïnterviewd (7, 14, 21, .... tot 56).
Als het dan echt zou moeten zou het inderdaad een deprimerende mozaïek worden in de trend van 5th Element. Want in werkelijkheid is het triest gesteld met ons, en daar gaat een weg met oplichtende sneeuwvlokjes ook niet echt iets aan veranderen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
vroeger wel eens gedaan met youtube vind ik die vraag niet meer relevant
Ik zou er vee fragmenten instoppen die ik juist vreselijk vind
Is gejat van een caberetier, weet even niet welkequote:Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan deze post waar ik hard om moest lachen
Mijn keuze film zou 2001 ASO zijn, de meest overschatte kutfilm ooitquote:Op zondag 1 september 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als het dan echt zou moeten zou het inderdaad een deprimerende mozaïek worden in de trend van 5th Element. Want in werkelijkheid is het triest gesteld met ons, en daar gaat een weg met oplichtende sneeuwvlokjes ook niet echt iets aan veranderen.
Ja maar hij praat over zijn eigen visie, als hij de gangbare voors en tegens rond zijn onderneming ook nog moet belichten is 3 uur te weinig.quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen kritisch moeten zijn, maar hij doet natuurlijk zaken in China. Kreeg een beetje een idee dat hij niet anders dan positief moet zijn. Roosegaarde is natuurlijk ook een ondernemer.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jim Jarmusch dead man is een geweldige film. Minstens zo goed als Down by law.
Ik denk ook dat er werkelijk nog sponsoren zijn om die game toernooien uit te zenden. Volgens mij in Japan en de USA al die dedicated kanalen te vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 23:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou het volstoppen met stukjes uit videogames en dan tijdens het uitzenden besmuikt de oudere generatie live via twitter zien afhaken.
Als je Ziggo extra pakket hebt, er is een kanaal met ouwe meuk en complete wondere wereldsquote:Op zondag 1 september 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
Een ding wat ik ook wel mis is een filmpje met Chriet, al is het maar voor zijn cultstatus. Geen avond over de toekomst zonder Chriet.
[ afbeelding ]
Hebben Nostalgie op UPC volgens mij komt het daar ook wel eens langs ja.quote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je Ziggo extra pakket hebt, er is een kanaal met ouwe meuk en complete wondere werelds
Ik kan uren kijken naar een complete Tedshow van 2 uur of een wondere wereldquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebben Nostalgie op UPC volgens mij komt het daar ook wel eens langs ja.
Eens, leuke ventquote:Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef Ringo het volgende:
Hij is oké. Een blije eikel, maar met een goed verhaal en zeer toffe fragmenten. Waarvan Air bear met stip de beste.
Je mist een Rquote:
of STRP, daar heeft ie al eerder geexposeerd met die intimacy jurk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dat lichtproject zal wel zijn première bij Glow krijgen.
Dit is wel waar jaquote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef Ringo het volgende:
Nee, Wilfried is pas blij als iemand over zijn jeugd begint te vertellen. Over die goeie ouwe boomhut, en Spik de hond. Over moeder en haar zondagse koolsoep. Vakanties in Zeeland. Vader die het vlees kwam snijden. Anekdotes uit het leven gegrepen.
Genotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |