Die man kijkt moeilijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:02 schreef Evil_Jur het volgende:
De Japanse Reuzenkrab is eigenlijk het ergste, maar dat ding blijft tenminste in de zee:
[ afbeelding ]
Jij hebt liever een stier voor je op het fietspad?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Paarden![]()
[ afbeelding ]
Beesten zijn groot en eng. Ze lopen gewoon over het fietspad het de normaalste zaak van de wereld isEn om met je fiets achter deze dieren te rijden is gewoon eng.
ga zo door stier![]()
Br, een soort hele grote spin.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die is inderdaad echt, Toch vind ik de Degenkrab (Horseshoe crab) smeriger omdat dat ding eigenlijk meer een teek dan een krab is.
De Japanse Reuzenkrab is eigenlijk het ergste, maar dat ding blijft tenminste in de zee:
[ afbeelding ]
Die fuckers worden echt enorm (grootste geleedpotige ter wereld!): [ afbeelding ]
zeker en de rest slaapt hij. Is het zo raar dattie uitsterftquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:49 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
De panda...
Oh wat is dit een mislukt beest...
Ze doen de hele dag niks anders als lui liggen en bamboe vreten..
Totaal geen bijdrage in de maatschappij van het dierenrijk
Gewoon een ordinaire witte beer met zwarte vlekken...
Maar ze zien er zo verrekte schattig uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:44 schreef Mof het volgende:
Panda's natuurlijk. Arrogante maar vooral luie beesten.
Ze maken amper kinderen, voelen zich te goed om iets anders dan bamboe te eten, Zitten dag in dag uit een beetje te slapen en vervolgens gaat iedereen zeuren dat ze uitstereven.
[ afbeelding ]
En vrouwen die paarden haten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:09 schreef Isegrim het volgende:
Mannen die paarden haten zijn gewoon jaloers dat meisjes meer aandacht voor hun paard hebben dan voor hen.
Idem ditoquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:22 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
Kutbeesten... en ze moeten altijd mij hebben...
Die zijn lesbisch.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En vrouwen die paarden haten?
Dit beest wekt ook grote irritatie bij me op. Vreet alleen maar bamboe, verdwijnt het bamboe past zo'n beest zich niet aan. Zonder de mens was dit beest ALLANG uitgestorven. Maar je het is het logo van het WNF dus dan moet je wel alles op alles zetten om het beest voort te laten bestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:44 schreef Mof het volgende:
Panda's natuurlijk. Arrogante maar vooral luie beesten.
Ze maken amper kinderen, voelen zich te goed om iets anders dan bamboe te eten, Zitten dag in dag uit een beetje te slapen en vervolgens gaat iedereen zeuren dat ze uitstereven.
[ afbeelding ]
en ook nog eens een zeer lage sexdrive. Laten we wel wezen, dat beest is nog net niet impotent. Zit ie daar maar op zijn luie krent om zich heen te kijken waar de bamboe blijft. Zelfs gevarieerd eten is hem nog teveel moeite.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit beest wekt ook grote irritatie bij me op. Vreet alleen maar bamboe, verdwijnt het bamboe past zo'n beest zich niet aan. Zonder de mens was dit beest ALLANG uitgestorven. Maar je het is het logo van het WNF dus dan moet je wel alles op alles zetten om het beest voort te laten bestaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:24 schreef Ladidadida het volgende:
. Daarnaast zijn ze ook nog eens nutteloos. Gadverdamme
Duiven INDERDAAD !!!! Het zijn net belgische aanvals vliegtuigjes. Ze moeten altijd mij hebben ! Hoewel ze me ook wel aan het lachen maken. Als ze bijv hun uitwerpselen droppen op mn vriend of op mn moederquote:
Dat vind ik juist het grappigste beest ooit. Ze schijnen ook zeer goed te smaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij mij telt dat voor de Geoduck.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een afzichtelijk rotbeest. Het is geen eend trouwens, het is een schelpdier.
Wat is echter de grote kracht van dit beest? Hij kan zich uit zijn dubbele schelp rollen en daarmee de vorm aannemen van een enorme slappe fallus. Op die manier versiert hij de vrouwtjes en kan hij aan het paren gaan..
Hier een voorbeeld van een Geoduck in versierstand, al heeft deze een ernstig gezwel aan zijn linkerkant:
[ afbeelding ]
De snelheid waarmee dit gedrocht vrouwen afwerkt en dan doorgaat naar de volgende is onvoorstelbaar. Zonder ook maar 1 centimeter te bewegen bevrucht hij alle vrouwtjes in een straal van 30 vierkante meter.
Wat is het nut daar nou van?! Je bent verdomme zo lelijk als wat, waarom zouden wij jouw kinderen willen zien?!
Pfff, als er 1 beest genomineerd mag worden om uit te sterven is het dit beest wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |