Ik denk ook dat er werkelijk nog sponsoren zijn om die game toernooien uit te zenden. Volgens mij in Japan en de USA al die dedicated kanalen te vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 23:17 schreef speknek het volgende:
Ik zou het volstoppen met stukjes uit videogames en dan tijdens het uitzenden besmuikt de oudere generatie live via twitter zien afhaken.
Als je Ziggo extra pakket hebt, er is een kanaal met ouwe meuk en complete wondere wereldsquote:Op zondag 1 september 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
Een ding wat ik ook wel mis is een filmpje met Chriet, al is het maar voor zijn cultstatus. Geen avond over de toekomst zonder Chriet.
[ afbeelding ]
Hebben Nostalgie op UPC volgens mij komt het daar ook wel eens langs ja.quote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je Ziggo extra pakket hebt, er is een kanaal met ouwe meuk en complete wondere werelds
Ik kan uren kijken naar een complete Tedshow van 2 uur of een wondere wereldquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebben Nostalgie op UPC volgens mij komt het daar ook wel eens langs ja.
Eens, leuke ventquote:Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef Ringo het volgende:
Hij is oké. Een blije eikel, maar met een goed verhaal en zeer toffe fragmenten. Waarvan Air bear met stip de beste.
Je mist een Rquote:
of STRP, daar heeft ie al eerder geexposeerd met die intimacy jurk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dat lichtproject zal wel zijn premičre bij Glow krijgen.
Dit is wel waar jaquote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef Ringo het volgende:
Nee, Wilfried is pas blij als iemand over zijn jeugd begint te vertellen. Over die goeie ouwe boomhut, en Spik de hond. Over moeder en haar zondagse koolsoep. Vakanties in Zeeland. Vader die het vlees kwam snijden. Anekdotes uit het leven gegrepen.
Genotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |