Laatste is t bestequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn de anderen het kijken waard?
Daar hadden ze het bij moeten laten.quote:
Mooi fragment.quote:
Eindredacteur.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mooi fragment.
Tong, volgens mij heb jij wel eens gezegd dat Peter van Ingen één van de betere presentatoren van Zomergasten was. Hij is nog steeds betrokken bij het programma, maar waarom presenteert hij het niet meer?
Derksen lijkt me ook wel interessant, al zou je dan misschien als eis moeten stellen dat het maximaal 15 minuten over voetbal mag gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Met Johan Derksen zou best interessant zijn denk ik. Met die anderen eerder leuk
Ja Johan is interessant ... Ik ken hem van vroeger toen ik nog een puber was ... gaf hij voetballes ..quote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Met Johan Derksen zou best interessant zijn denk ik. Met die anderen eerder leuk
Ik zie liever dat ze Ronald Waterreus eens ondervragen over zijn ontzettend interessante mening.quote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar graag een serie Zomergasten met Wilfred Genee, Johan Derksen, Rene van der Gijp, Johan Boskamp, Hans Kraaij jr en Emile Schelvis
Denk dat ie die 15 min niet eens haalt ...quote:Op zondag 29 september 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Derksen lijkt me ook wel interessant, al zou je dan misschien als eis moeten stellen dat het maximaal 15 minuten over voetbal mag gaan.
Kan makkelijk, wordt gewoon een muziekshowtje.quote:Op zondag 29 september 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Derksen lijkt me ook wel interessant, al zou je dan misschien als eis moeten stellen dat het maximaal 15 minuten over voetbal mag gaan.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar graag een serie Zomergasten met Wilfred Genee, Johan Derksen, Rene van der Gijp, Johan Boskamp, Hans Kraaij jr en Emile Schelvis
Zijn grootste interesse ligt in de muziek.quote:Op zondag 29 september 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 29 september 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan makkelijk, wordt gewoon een muziekshowtje.
Dat Wilfried het waarschijnlijk nog een jaar presenteert.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al wat bekend over de nieuwe editie van Zomergasten?
Het is net een parodie van de speld op die knaap die de oceaan wil ontdoen van plasticquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef Disana het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)tofzuiger_voor_smog/
Hé, een reactie op een stokoude postquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is net een parodie van de speld op die knaap die de oceaan wil ontdoen van plastic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |