Ik vermoed een complot!!quote:Op maandag 2 september 2013 16:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ken je trouwens Assad zijn verjaardag ?
11/9
Wie zegt dat ze niets doen? Israel handelt altijd achter de schermen zoals het moet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)ently-by-israel.html
Toch opvallend dat Israël zo stil is in dit conflict. Normaal zijn ze altijd zo welbespraakt.
Nee, referenties voor je mening, en argumenten ter onderbouwing, kom ik bij jou niet echt tegen. Dat maakt het mogelijk je reacties kort te houden. Keurige hapklare brokken. Maar het blijft dan niet meer dan een mening. Ik doe mijn best te laten zien waar ik mijn informatie vandaan haal, en hoe ik aan die mening kom. En dan zie ik niet hoe de Syrische regering verantwoordelijk kan zijn voor wat er vorige week is gebeurd. Waarbij ik ook nog aanteken, dat nog altijd niet duidelijk is wat dat dan precies was, wat er is voorgevallen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:54 schreef DeToffifee het volgende:
Denk het niet. Ik hou hier niet eeuwenlange betogen dat het vooral maar niet de Syrische regering is geweest.
Waar leidt je dat in Godsnaam uit af?quote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef DeToffifee het volgende:
Hier mee eens.
Het gaat er de VS dus ook om dat de mogelijkheid op chemische wapens gestopt wordt.
Voor die mensen zou dit artikel wel helpenquote:Op maandag 2 september 2013 13:42 schreef expans het volgende:
[..]
Voor de mensen die net komen kijken alleen omdat het onderwerp trending is door de USA, kan het nogal ingewikkeld zijn ja.
Vanaf vraag 6 (Why hasn’t the United States fixed this yet?) gaat het definitief richting 'zijspoor'. Daarvóór leunt de machinist al vervaarlijk over.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Voor die mensen zou dit artikel wel helpen
9-questions-about-syria-you-were-too-embarrassed-to-ask
Sorry, volgende keerquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Had liever een grotere foto gezien van de landkaart van Syrie dan de gezicht van Bashar.
Geplaatst: 27 juli 2013quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Dit moeten we dan steunen
Dat het regeringsleger nog lang doorgaat met het neerslaan van deze zogenaamde "rebellen".
Waarom dat gezichtje erbij?quote:Op maandag 2 september 2013 14:30 schreef Logician het volgende:
Mijn zoon van 11 was gisteren aan het meekijken en ging alle opties bij hemzelf na, wat als dit wat als dat, zijn oplossing was een onzichtbare drone die alleen Assad zou pakken zodat er zo weinig mogelijk mensen dood zouden gaan..
Minder CoD laten spelen...quote:
Amen to that.quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Dat het regeringsleger nog lang doorgaat met het neerslaan van deze zogenaamde "rebellen".
Goed artikel!quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Voor die mensen zou dit artikel wel helpen
9 questions about Syria you were too embarrassed to ask
Slecht artikel.quote:Op maandag 2 september 2013 17:51 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Vanaf vraag 6 (Why hasn’t the United States fixed this yet?) gaat het definitief richting 'zijspoor'. Daarvóór leunt de machinist al vervaarlijk over.
DIT is actueler.
quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Die bovenstaande gekken lopen nu al een redelijke tijd in Syrie los. Is de oplossing echt ze gewoon hun gang te laten gaan? Assad was echt niet beter ofzo hoor, vergelijk met hoe deze zooi begon 2 jaar terug. Dan maar elkaar laten afmaken? De rest van de Syriers laten stikken?quote:
Je analyseert teveel. Ik dacht dat de vn het was maar blijkbaar de vs.quote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Nee. In je krampachtige verlangen om je te onderscheiden van een fictieve groep die jij brandmerkt als 'aluhoedjes', beschuldig je er anderen van onwaarheden te verkondigen. Terwijl je dat zelf doet. En als je er dan op gewezen wordt dat je zelf onwaarheden de wereld in stuurt, blijkt dat je een gelovige bent, met lak aan de feiten?
Uit de plannen van Obama. En zo kort kan je zijn in je bewoordingen, soms.quote:Op maandag 2 september 2013 17:04 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Waar leidt je dat in Godsnaam uit af?
En jij denkt dat de Amerikanen daar van onder de indruk zouden zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 19:23 schreef rakotto het volgende:
Egypte zou de oorlogsschepen van de USA in de Rode zee niet door moeten laten.
Nee, de Shabiha-militie die, gesponsord door Assad, vrouwen en kinderen uitmoorden, dat zijn lieverdjes. 1 2 3quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Toch betwijfel ik het of dit directe orders van Assad zijn, het is moeilijk om iedereen in de gaten te houden in een land dat in chaos ligt.quote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, de Shabiha-militie die, gesponsord door Assad, vrouwen en kinderen uitmoorden, dat zijn lieverdjes. 1 2 3
En laten we deze 13-jarig jongetje dat gemarteld en vermoord werd ook niet vergeten.
Nogmaals je kan Assad geen morele superiortiteit toespelen t.o.v. de rebellen!!!!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |