Ja liever raketten op schieten ipv te bashen natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 13:28 schreef DeToffifee het volgende:
Zou dat islam gebash hier achterwege kunnen blijven?
Hou een beetje niveau, graag.quote:Op maandag 2 september 2013 13:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja liever raketten op schieten ipv te bashen natuurlijk
bronquote:More than 150 Kurds have joined Jabhat al-Nusra
More than 150 ethnic Kurds from Iraqi northern region of Kurdistan have joined the Islamist extremist group of Jabhat al-Nusra that is fighting Syrian Kurdish parties, member said.
A Kurdish member of the Islamic front, codenamed Abu Shahid, told Awyna news that more than 150 persons have joined the group for jihad against the Kurds. No one has forced us to join Jabhat al-Nusra, he said, adding that the Kurdish members are from the provinces of Erbil, Sulaymaniya and Dohuk, three provinces of Kurdistan Region.
Abu Shahid further revealed three leading officials of Jabhat al-Nusra are ethnic Kurds.
Ja iddquote:Op maandag 2 september 2013 13:33 schreef DeToffifee het volgende:
Hou een beetje niveau, graag.En voor de zoveelste keer, want ik heb echt het idee dat weinigen dat hier een bal kan schelen: het gaat om gifgas dat niet getolereerd kan worden.
Dat is een aanname.quote:Op maandag 2 september 2013 13:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Geef je meteen ook een signaal voor als er in de toekomst weer es heibel is in een moslimland, je gewoon het gebruik van gifgas in de schoenen van je vijand schuift en je automatisch de hulp krijgt van de VS.
Pfff 1 post met daarin :quote:Op maandag 2 september 2013 13:35 schreef expans het volgende:
ISIS / Nusra clashen weer met de YPG (Koerdische militie) in verschillende steden
en dan lees je weer dit;
[..]
bron
Soennitische Koerden hebben eerder ookal gevochten tegen de PKK als lid van de Hizbullah (niet te verwarren met Hezbollah).
Dat hoop jij natuurlijk ...quote:
Voor de mensen die net komen kijken alleen omdat het onderwerp trending is door de USA, kan het nogal ingewikkeld zijn jaquote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pfff 1 post met daarin :
ISIS - Nusra - YPG - Koerden - milities - Soennieten - PKK - Hizbullah - Hezbollah
Ik hou me liever bij de feiten.quote:Op maandag 2 september 2013 13:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat hoop jij natuurlijk ...
Maar het is wel zo ... het gebeurt nu al voor je ogen
Want men viel Irak binnen om precies dat op te lossen? En ze gingen weg toen precies dat was opgelost?quote:Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Doet me denken aan Irak waar nog dagelijks soennieten en sjieeten elkaar opblazen ...
Daar verander je niets aan, mag je nog tussenkomen, van zodra je je rug omdraait beginnen ze weer ... islam hé
Tja hoe kan ik hier nog op reageren ?quote:Op maandag 2 september 2013 13:48 schreef trancethrust het volgende:
Want men viel Irak binnen om precies dat op te lossen? En ze gingen weg toen precies dat was opgelost?
Of ging het toch totaal ergens anders over?
Ik roep geen van beide en heb op geen van beide aangestuurd. Ik neem bovenstaande derhalve maar als indicatie dat je niet over verdere argumentatie beschikt.quote:Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja hoe kan ik hier nog op reageren ?
Zeg ik A, ben ik islam-basher
Zeg ik B, ben ik Amerika-hater
Bewijst maar weer eens dat iedereen gehersenspoeld kan worden.quote:Op maandag 2 september 2013 13:35 schreef expans het volgende:
ISIS / Nusra clashen weer met de YPG (Koerdische militie) in verschillende steden
en dan lees je weer dit;
[..]
bron
Soennitische Koerden hebben eerder ookal gevochten tegen de PKK als lid van de Hizbullah (niet te verwarren met Hezbollah).
Ja een middenweg mag niet hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja hoe kan ik hier nog op reageren ?
Zeg ik A, ben ik islam-basher
Zeg ik B, ben ik Amerika-hater
quote:Syria asks the United Nations to stop U.S. strike
(Reuters) - Syria has asked the United Nations to prevent "any aggression" against Syria following a call over the weekend by U.S. President Barack Obama for punitive strikes against the Syrian military for last month's chemical weapons attack.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE98105G20130902
Ach ja, was het maar zo simpel he.....quote:Op maandag 2 september 2013 14:30 schreef Logician het volgende:
Mijn zoon van 11 was gisteren aan het meekijken en ging alle opties bij hemzelf na, wat als dit wat als dat, zijn oplossing was een onzichtbare drone die alleen Assad zou pakken zodat er zo weinig mogelijk mensen dood zouden gaan..
Beide kampen zijn fout bezig, daarom boeit het wat mij betreft ook niet wie er chemische wapens gebruikt heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef McNulty het volgende:
Hypocriet dat men de executie video's van de rebellen gebruikt om met hun vingertje te kunnen wijzen hoe wreed ze zijn, terwijl het Assad regime duizenden doden op hun geweten hebben met hun gifgas aanvallen, barrel bombs, brandbommen etc.
Ja, Obama heeft letterlijk gezegd dat Assad daar schuldig aan is. Door de veelheid van bewijzen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef Frutsel het volgende:
Heeft Obama nu letterlijk gezegd dat het regiem van Assad schuldig is aan de chemische aanval of is Assad verantwoordelijk voor de chemische aanval?
Een raketaanval op Syrie omdat ze Assad verantwoordelijk houden voor de chemische aanval is immers makkelijker uit te leggen dan dat Assad schuldig is.
Maar ik kon ff niet terugvinden of Obama letterlijk iets gezegd had
Ja maar vooralsnog zag ik geen bewijzen dat Assad die wapens heeft ingezet.quote:Op maandag 2 september 2013 14:39 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ja, Obama heeft letterlijk gezegd dat Assad daar schuldig aan is. Door de veelheid van bewijzen.
Gisteren heeft Kerry gezegd dat er bewijzen waren op haar, bloed, van Sarie gas.
Je vraagt of Obama letterlijk zegt dat het Assad was. Ik zeg ja. Dit is trouwens al een hele tijd in het nieuws, hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar vooralsnog zag ik geen bewijzen dat Assad die wapens heeft ingezet.
Heb je een filmpje of geluidsfragment waar Obama zegt dat Assad de chemische troep heeft gebruikt want ik zag tot nu toe alleen één waar hij aangeeft dat het regiem Assad verantwoordelijk wordt gehouden voor de aanval.
Maakt toch geen moer uit of het Assad zelf verantwoordelijk is of zijn regiem? Het eindresultaat blijft gewoon hetzelfde: mensen zijn gedood.quote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef Frutsel het volgende:
Heeft Obama nu letterlijk gezegd dat het regiem van Assad schuldig is aan de chemische aanval of is Assad verantwoordelijk voor de chemische aanval?
Een raketaanval op Syrie omdat ze Assad verantwoordelijk houden voor de chemische aanval is immers makkelijker uit te leggen dan dat Assad schuldig is.
Maar ik kon ff niet terugvinden of Obama letterlijk iets gezegd had
Jep en laten wij nu ook nog wat meer mensen doden om dat te bestraffenquote:Op maandag 2 september 2013 14:59 schreef McNulty het volgende:
Maakt toch geen moer uit of het Assad zelf verantwoordelijk is of zijn regiem? Het eindresultaat blijft gewoon hetzelfde: mensen zijn gedood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |