Ja had dan dat shot opnieuw opgenomenquote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
En natuurlijk tonen ze nu zelf dat shot weer van de VOOR DE BOMEN vallende Mike (oh kom op, heel Nederland weet het intussen wel) in de 'wat voorafging', waarna dat 'hij is in de bomen beland, dat bemoeilijkt het zoeken' nog stommer overkomt.
Serieus.
PRECIESquote:Op maandag 2 september 2013 20:06 schreef MissJ het volgende:
wtf hoe kan dit dan?
Bij de cliff viel hij toch echt te pletter op het gras?? En dan nu weten ze niet waar hij terecht is gekomen?
quote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef OliviaV het volgende:
Ehh bedankt, ik wist het nog niet en heb bewust dit topic de hele zomer vermeden..
Graag gedaan. Groetjes de Telegraaf, zappen.blog.nl, mediacourant, RTL Boulevard, Shownieuws en tenslotte ArnieAlberts van het FOK!forum.quote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef OliviaV het volgende:
Ehh bedankt, ik wist het nog niet en heb bewust dit topic de hele zomer vermeden..
quote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Graag gedaan. Groetjes de Telegraaf, zappen.blog.nl, mediacourant, RTL Boulevard, Shownieuws en tenslotte ArnieAlberts van het FOK!forum.
Ik verklapte helemaal niks: dat deden de makers met de Spring Levend-app. Zoek ergens anders een zondebok.quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Oeps sorry, had het tegen ArnieAlberts die verklapte wie te pletter was gevallen.
Nog erger, als Rik naar de totaal geschokte Rikki rent zie je het lijk ook gewoon op het grasveld liggenquote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
En natuurlijk tonen ze nu zelf dat shot weer van de VOOR DE BOMEN vallende Mike (oh kom op, heel Nederland weet het intussen wel) in de 'wat voorafging', waarna dat 'hij is in de bomen beland, dat bemoeilijkt het zoeken' nog stommer overkomt.
Serieus.
Ja, en die bomen staan kei ver weg.. maar madam Rikki is in shock omdat ze het/hem gezien heeftquote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus.
...Nóóóóóóóóóóóóóóóóóhquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger, als Rik naar de totaal geschokte Rikki rent zie je het lijk ook gewoon op het grasveld liggen![]()
Je hebt heel de zomerstop onder een steen geleefd?quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Oeps sorry, had het tegen ArnieAlberts die verklapte wie te pletter was gevallen.
Nee joh, das van die boarding dinges ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger, als Rik naar de totaal geschokte Rikki rent zie je het lijk ook gewoon op het grasveld liggen![]()
Maak je geen zorgen, je ziet hem toch niet meer terug.quote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef OliviaV het volgende:
Ik vind het knap, daar het een hype was om het zo HARD mogelijk overal te roepen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt heel de zomerstop onder een steen geleefd?
Jep! Iig wel expres vermeden, maargoed maakt ook niet uit verder het wordt toch wel duidelijk deze aflevering.quote:Op maandag 2 september 2013 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt heel de zomerstop onder een steen geleefd?
En nu verklap je het alquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef luftersel het volgende:
Jongens, wacht nog maar even af tot de scene waarin Aysen en Menno de parachute van Mike onderzoeken. Om het realistischer te maken hebben ze er een zielig plukje gras op gelegd.
Nee, het feit dat die parachute-instructeur zegt dat er NIKS aan onklaar gemaakt is volgens hem... 2 seconden kijken en Aysen ziet dat het is doorgesnedenquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef luftersel het volgende:
Jongens, wacht nog maar even af tot de scene waarin Aysen en Menno de parachute van Mike onderzoeken. Om het realistischer te maken hebben ze er een zielig plukje gras op gelegd.
Ja klopt het is net gezegd dat het Mike isquote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef OliviaV het volgende:
[..]
Jep! Iig wel expres vermeden, maargoed maakt ook niet uit verder het wordt toch wel duidelijk deze aflevering.
Je had ook tot 20:30 kunnen wachten met hier kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef OliviaV het volgende:
Louis wou stoppen ivm andere werkzaamheden en toen kregen de schrijvers het briljante plan hem maar dood te makenquote:
Fijne reclame voor dat Paracentrumquote:Op maandag 2 september 2013 20:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, het feit dat die parachute-instructeur zegt dat er NIKS aan onklaar gemaakt is volgens hem... 2 seconden kijken en Aysen ziet dat het is doorgesneden
Niemand overleeft dat!quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef Frey het volgende:
Mike is neergestort, maar is hij ook daadwerkelijk dood?
quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Arme ik
Nu hebben we geen leuke mannen meer in GTST
O jee, verklap ik nu dat Mike nog leeft? Het is toch onderhand al reclame? (ik kijk nietquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef Frey het volgende:
Mike is neergestort, maar is hij ook daadwerkelijk dood?
Als ze dát hadden gedaan... Nah laat maar ik breng dalijk nog iemand bij de productie op ideeën. Komt er binnenkort een reclamespecial voor Mega Toby - De musical, zie je de cliff weer en blijkt Mike tijdens het vallen te transformeren in Turbo Toby en gewoon weg te vliegen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niemand overleeft dat!
Alleen Mega Toby misschien
Nee, je verklapt dat er een lullig stukje gras op die parachute zitquote:Op maandag 2 september 2013 20:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
O jee, verklap ik nu dat Mike nog leeft? Het is toch onderhand al reclame? (ik kijk niet) Niemand wist het nog natuurlijk, mijn excuses.
Ik verklap dat Frits in de 1000e aflevering in bad geëlectrocuteerd gaat worden.quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, je verklapt dat er een lullig stukje gras op die parachute zit
Oh, hahaha. Ja ik zag het eerst over het hoofd, maar het is echt héél erg zielig. 'Hij is in een boom geland, dus we gooien er maar wat gras op.quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, je verklapt dat er een lullig stukje gras op die parachute zit
Dat is allang geweest, dus niet meer relevant. Dat met dat gras op die parachute is nog niet voorbij gekomen in de aflevering (volgens mij, denk je soms dat ik ga kijken?quote:Op maandag 2 september 2013 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik verklap dat Frits in de 1000e aflevering in bad geëlectrocuteerd gaat worden.
Die zal er vast wel weer komen!quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Arme ik
Proestquote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ze dát hadden gedaan... Nah laat maar ik breng dalijk nog iemand bij de productie op ideeën. Komt er binnenkort een reclamespecial voor Mega Toby - De musical, zie je de cliff weer en blijkt Mike tijdens het vallen te transformeren in Turbo Toby en gewoon weg te vliegen.
Moet je vooral tijdens de bewuste aflevering naar dit topic kijkenquote:Op maandag 2 september 2013 20:07 schreef OliviaV het volgende:
Jonge boompjes, zijn nog zo klein dat je ze niet zietquote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt mooi, die bomen op dat grasveld waar het lijk ligt
Je vergeet Ferry Doedensquote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Arme ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |