Qua beschrijving heeft Liesje en Tem het zaakje al nailed. Daar ga ik geen extra effort is stoppen.
Nu ook een beetje laat om daar nog een eigen draai aan te geven.
Face it : Eigenlijk zijn aan we deze meet veuls (Heer vergeef mijn Brabants accent) te loat aan begonnen.
Ja het was frisjes tijdens de film. Ofschoon ik de film al had gezien heb ik (stiekum) wel genoten van de skyline van Rotterdam + gratis helicopters en zo. Zelfs de dreigende wolken waren (soms) erg mooi. Ook de vluchtbewegingen van vliegtuigen later op de avond waren goed te volgen.
Leuke gimmick, om zo buiten een film te bekijken. Sta er voor volgend jaar zeker niet negatief tegen over
mits !! we vooraf een beter kennismaking strijdplan hebben. En graag met iets betere nachttemperaturen.
A priori niet miepen over mijn outfit. Ik viel in Rotterdam-Zuid (Kleine Kruiskade) nog niet eens op. Waar ik 2 uur eerder begon.
Gezichten en mensen . Wat me direct opviel. Mis een keukentrapje. Wat zijn sommige mensen lang zeg.!!!
----------------------------------------------------
Tasje van liesje is wel grappig. Pokemon-achtig iets (gaat vast nog een collectors item worden). Die viel me wel (grappig) op.
----------------------------------------------------
Negatieve ervaringen : 0
Laat dat laatstgenoemde ook een subtiele hint (voor de mensen die er niet bij waren) zijn. We bijten niet en je krijgt na afloop ook niet zomaar een commandomes in je rug.