Lekker naar de Huishoudbeurs.quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie, hexje, Kally en anderen die nog willen, wanneer is onze meet?
Eerstvolgende KamaSutrA beurs is op 27, 28 en 29 september 2013.quote:
Is dat alleen een vrouwenmeet?quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ik ga morgen een topic openen voor weer een DWDD meet, misschien combineren? Is dat wat? Op EEN vrijdag (denk oktober of november).quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 18:55 schreef Tem het volgende:
Naja, Hexje is gewoon een vent natuurlijk. Weet Waaghals dat wel?
Ja, gaan wij met zijn allen naar de kroeg.quote:
Dat is wel leuk, alleen lukt doordeweeks nooit voor mijquote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ga morgen een topic openen voor weer een DWDD meet, misschien combineren? Is dat wat? Op EEN vrijdag (denk oktober of november).
Oh dan doen we wat anders toch. Die DWDD meet was toevallig net vanmiddag verzonnen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, alleen lukt doordeweeks nooit voor mij
Ik moet dan vanuit brussel komen en ben altijd pas om 18u klaar.
Neehee, ik noemde nu.gewoon even degenen.die wel wilden maar niet konden. Iedereen is welkom natuurlijkquote:
Nou aan het commentaar te zien van jullie leek het er eerder op alsof jullie dat NIET wilden...quote:
Doe eens niet zo dwars. Is juist leuk als jullie ook komen, ben extra benieuwd nu ik weet dat specularium hilarisch is en jij een mooie maan.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
Begon begon er nou met een shortlist van vrouwen en één she-male.
Ja we vinden wel een datum. Even wachten tot Uccie beter is en dan komt het wel goed!quote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan doen we wat anders toch. Die DWDD meet was toevallig net vanmiddag verzonnen.
En de heren mogen ook best mee, maar volgens mij willen ze niet met ons
quote:Op maandag 2 september 2013 10:12 schreef Drugshond het volgende:
Qua beschrijving heeft Liesje en Tem het zaakje al nailed. Daar ga ik geen extra effort is stoppen.
Nu ook een beetje laat om daar nog een eigen draai aan te geven.
Face it : Eigenlijk zijn aan we deze meet veuls (Heer vergeef mijn Brabants accent) te loat aan begonnen.
Ja het was frisjes tijdens de film. Ofschoon ik de film al had gezien heb ik (stiekum) wel genoten van de skyline van Rotterdam + gratis helicopters en zo. Zelfs de dreigende wolken waren (soms) erg mooi. Ook de vluchtbewegingen van vliegtuigen later op de avond waren goed te volgen.
Leuke gimmick, om zo buiten een film te bekijken. Sta er voor volgend jaar zeker niet negatief tegen over mits !! we vooraf een beter kennismaking strijdplan hebben. En graag met iets betere nachttemperaturen.
A priori niet miepen over mijn outfit. Ik viel in Rotterdam-Zuid (Kleine Kruiskade) nog niet eens op. Waar ik 2 uur eerder begon.
Gezichten en mensen . Wat me direct opviel. Mis een keukentrapje. Wat zijn sommige mensen lang zeg.!!!
----------------------------------------------------
Tasje van liesje is wel grappig. Pokemon-achtig iets (gaat vast nog een collectors item worden). Die viel me wel (grappig) op.
----------------------------------------------------
Negatieve ervaringen : 0
Laat dat laatstgenoemde ook een subtiele hint (voor de mensen die er niet bij waren) zijn. We bijten niet en je krijgt na afloop ook niet zomaar een commandomes in je rug.
LOL! Ondanks de zoette witte wijn meuk?quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Tem het volgende:
Liesje mag ook mee naar de kroeg. Die was wel gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |