quote:Gemiddelde lengte mannen meer toegenomen dan van vrouwen
In 2011 was de gemiddelde man in Nederland 1,81 meter lang, de gemiddelde vrouw 1,68 meter. Vergeleken met 1991 zijn mannen nu 2,1 en vrouwen 0,6 centimeter langer. Het verschil tussen de gemiddelde lengte van beide geslachten is daarmee gestegen van 11,9 naar 13,4 centimeter.
Bron: CBSquote:Gemiddeld gewicht sneller gestegen dan de lengte
Het lichaamsgewicht van de gemiddelde volwassene in Nederland is meer gestegen dan de gemiddelde lengte. De afgelopen twintig jaar werd de gemiddelde man 5,6 kilogram en de vrouw 3,7 kilogram zwaarder. In 2011 woog een man gemiddeld 84 en een vrouw 70 kilogram.
quote:Wat is de gemiddelde lengte van mannen in andere landen?
Land - lengte
België - 180,4 cm
Canada - 180,1 cm
Duitsland - 180,2 cm
Frankrijk - 173,1 cm
Finland - 176,6 cm
Italië - 172,2 cm
Japan - 165,6 cm
Nederland - 180,8 cm
Noorwegen - 179,7 cm
Spanje - 170,0 cm
Taiwan - 172,7 cm
Verenigde Staten - 175,5 cm
Zelfs wereldwijd ben ik flink ondergemiddeld...quote:Wat is de gemiddelde lengte van vrouwen in andere landen?
Land - gemiddelde lengte
België 166,6 cm
Canada 165 cm
Duitsland 163,5 cm
Frankrijk 161,8 cm
Finland 163,5 cm
Italië 162,1 cm
Japan 153,0 cm
Nederland 169,6 cm
Noorwegen 167,6 cm
Spanje 160,3 cm
Verenigde Staten 164,1 cm
Fixed.quote:
Liever lang en ecto dan klein en jacked.quote:Op zondag 1 september 2013 12:34 schreef Susteren het volgende:
Jij wordt kast man, hoe kleiner je bent hoe sneller je er jacked uit ziet bro.
Nee, dit is het gemiddelde met vrouwen van alle leeftijden.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is een gemiddelde, genoeg kleinere vrouwen.
Ja, best veel eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen zijn gemiddeld 70 kg, meer dan ik had verwacht
Idd. Vaag. Mijn vrouw niet gelukkig.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Boeiend, die moeten toch op hun knieën?quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, dit is het gemiddelde met vrouwen van alle leeftijden.
De gemiddelde studente is zeker minimaal 1 kop groter dan mij altijd.
Ben je getrouwd? Wist ik ook al nietquote:Op zondag 1 september 2013 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Vaag. Mijn vrouw niet gelukkig.
Hollandse fatty's
Ik snap niet waarop dit gebaseerd is...quote:Op zondag 1 september 2013 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Vaag. Mijn vrouw niet gelukkig.
Hollandse fatty's
Waar woon je dan?quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik hier in Nederland een keertje buiten kom zie ik alleen maar lekkere wijven, de één nog mooier dan de ander.
Nee hoor:quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, dit is het gemiddelde met vrouwen van alle leeftijden.
De gemiddelde studente is zeker minimaal 1 kop groter dan mij altijd.
Ligt ms aan de stad? Geen idee. Ik zie ze helaas wel veel.quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop dit gebaseerd is...
Ik ben 10 dagen in Turkije geweest en daar in de stad wel wat mooie meisjes gezien. De meisjes daar zijn wel slank en klein enzo maar ze hebben allemaal zo een uitgezakt lichaam lijkt wel, heel raar. Of het moet komen door slechte pasvorm ofzo. Zou zeker raken daar niet van, ze hebben vaak ook echt zo een fuckface waar je U tegen zegt.![]()
Als ik hier in Nederland een keertje buiten kom zie ik alleen maar lekkere wijven, de één nog mooier dan de ander.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je getrouwd? Wist ik ook al niet
Gemiddelde studente is toch echt wel langer hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee hoor:
[ afbeelding ]
Overigens zijn de Nederlanders van beneden de rivieren het kleinst, dus verhuis naar het prachtige zuiden.
Ik was toch naar die meet... onderweg daarheen alleen maar mooie meisjes gezien en op locatie zelf alleen maar mooie meisjes, blonde meisjes blauwe ogen overal...Sommige met beetje babyvet maar dat is niet zo erg vind ik!quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt ms aan de stad? Geen idee. Ik zie ze helaas wel veel.
Al zitten hier ontelbaar studenten en daar zit wel veel moois tussen.
[..]vrouwtJE. Niet getrouwd.
Kan ook liggen aan dat je desperate bent dat je alles mooi vindquote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gemiddelde studente is toch echt wel langer hoor.
[..]
Ik was toch naar die meet... onderweg daarheen alleen maar mooie meisjes gezien en op locatie zelf alleen maar mooie meisjes, blonde meisjes blauwe ogen overal...Sommige met beetje babyvet maar dat is niet zo erg vind ik!
Moet je het weer op mij betrekken jochie? En dadelijk weer zeuren dat ik het topic kaapquote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de aids die jij produceert.
Maar daar komen zeker alleen maar de oudjes, en niet de jeugd zou ik dan denken?quote:Op zondag 1 september 2013 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Bij mij was er afgelopen weekend een dorpsfeest van 3 dagen lang, ik heb alleen maar vrouwen en mannen gezien met overgewicht
1 uit de 10 zag er normaal uit, en dan overdrijf ik echt niet.
Nee ben niet desprate, iedereen die daar was kan wel bevestigen wat ik zeg.quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook liggen aan dat je desperate bent dat je alles mooi vind
Je staat dus inmiddels zolang droog dat alles er lekker uitziet....quote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
We hadden hier in de zomer feestweek in de winkelstraat centrum. Ik ging pinnen, ik zag alleen maar jailbait, geile studentes, en hete cougars..
Nou nee, overdag misschien wat meer oudjes (rond de 40), maar 's avonds alleen maar jeugd, 3 uit de 10 hebben dan een normale figuur.quote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar daar komen zeker alleen maar de oudjes, en niet de jeugd zou ik dan denken?
We hadden hier in de zomer feestweek in de winkelstraat centrum. Ik ging pinnen, ik zag alleen maar jailbait, geile studentes, en hete cougars..
Gemiddelde lengte 21-jarige is 1,71 m.quote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Gemiddelde studente is toch echt wel langer hoor.
Eerder 1m80 inderdaad. Die paardenvrouwen in het Noorden.quote:Op zondag 1 september 2013 12:47 schreef Confetti het volgende:
Gemiddeld 1,68? Geloof er weinig van eerlijk gezegd.
Hahahahaha je bent zo grappig neequote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Smurfenland bestaat niet, gekkie
3cm langer dan ik dus.quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gemiddelde lengte 21-jarige is 1,71 m.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahahaha je bent zo grappig nee
quote:Op zondag 1 september 2013 12:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Smurfenland bestaat niet, gekkie
Volgens mij is de gemiddelde man in Nederland nog een stukje groter hoor. Nou ja, misschien worden hier de bejaarde mensen ook meegerekend, dat vertekent het beeld dan.quote:
Ja klopt, bij mij altijd wel minimaal anderhalf.quote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef Ludd het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde man in Nederland nog een stukje groter hoor. Nou ja, misschien worden hier de bejaarde mensen ook meegerekend, dat vertekent het beeld dan.
Jongeren worden steeds langer. Als ik boodschappen doe in de supermarkt zijn die 16 jarige vakkenvullers allemaal een halve kop groter dan mij.![]()
+1quote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de aids die jij produceert.
Dan ben je gewoon een smerige freak. Dames horen petite te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:52 schreef Significantie het volgende:
Cool, ik ben langer dan alle gemiddeldes (zowel man en vrouw) en ik ben een vrouw
Jij kan toch ook hakken dragen? Of althans, dikke zolen dan? Je hebt ook speciale schoenen waardoor je 5 a 7 cm groter lijkt, zonder dat je zo'n dikke zool hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
3cm langer dan ik dus.
En dan hebben ze allemaal nog minimaal hakjes van 5cm aan en voila we komen op 1,76, net geen 10 cm langer dan mij dan dus...
Subtielquote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een smerige freak. Dames horen petite te zijn.
Het draait allemaal om de verhoudingen, ziet er niet uit zo.quote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef Ludd het volgende:
Jij kan toch ook hakken dragen? Of althans, dikke zolen dan? Je hebt ook speciale schoenen waardoor je 5 a 7 cm groter lijkt, zonder dat je zo'n dikke zool hebt.
Als vrouw is het toch niet prettig om langer dan de gemiddelde man te zijn?quote:Op zondag 1 september 2013 12:52 schreef Significantie het volgende:
Cool, ik ben langer dan alle gemiddeldes (zowel man en vrouw) en ik ben een vrouw
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 september 2013 12:52 schreef Significantie het volgende:
1m70 voor een vrouw is ideaal. Groter dan 1m75 = paard.quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ach, 1.88! Sommige houden ervan, anderen niet!quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook acromegalie met van die vergroeide handen enzo.quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Significantie het volgende:
[..]
Ach, 1.88! Sommige houden ervan, anderen niet!
quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
1m70 voor een vrouw is ideaal. Groter dan 1m75 = paard.
In de basketbalwereld is bijna elke man langer dan dat ik ben..quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als vrouw is het toch niet prettig om langer dan de gemiddelde man te zijn?
Opvallende troll is opvallend.quote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook acromegalie met van die vergroeide handen enzo.
Nee, ik heb in vergelijking tot mijn lengte kleine handen en normale voetenquote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook acromegalie met van die vergroeide handen enzo.
Hoi xTHEWAYYOUAREquote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Significantie het volgende:
[..]
In de basketbalwereld is bijna elke man langer dan dat ik ben..
Ja bij volleybal ook, maar het lijkt mij als vrouw echt niet prettig om >180 cm te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Significantie het volgende:
[..]
In de basketbalwereld is bijna elke man langer dan dat ik ben..
Trollquote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Ludd het volgende:
Er was trouwens toch ook een fokker die zijn benen had laten verlengen? Of was dat een trol?
Oh ik wist het nog niet.quote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Significantie het volgende:
[..]
Het was al algemeen bekend dat ik een andere naam had?
Maakt me echt geen flikker uit. Ik heb genoeg vriendinnen die even lang zijn of iets kleiner!quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja bij volleybal ook, maar het lijkt mij als vrouw echt niet prettig om >180 cm te zijn.
Jouw probleem is niet dat je klein bent maar gewoon dat je niet weet hoe je een vrouw moet versieren.quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je langer dan de gemiddelde man bent dan kan je vet makkelijk natte vinger halen omdat al die lange meisjes dan eindelijk een kerel hebben gevonden die langer is dan hen.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je langer dan de gemiddelde man bent dan kan je vet makkelijk natte vinger halen omdat al die lange meisjes dan eindelijk een kerel hebben gevonden die langer is dan hen.
En hoeveel weeg jij dan bij die 1m95 ''lekkertje'', 70 kg? Alsof dun veel beter is dan dikquote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]lange meisjes zijn lelijk
![]()
Tik zelf de 1.95 aan maar hoef echt geen meisje van 1.90 ofzo , 1.75 is toch wel de max.
En sowieso gemiddelde vrouw in nederland weegt 70kg, wtf? Allemaal luie mensen in Nederland zeg , doe wat aan je lichaam met je 20 procent bodyfat.
En zichzelf maar mooi vinden he in Nederland, kapsones van die lelijke trollen.
Dun is beter dan dik bij vrouwen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En hoeveel weeg jij dan bij die 1m95 ''lekkertje'', 70 kg? Alsof dun veel beter is dan dik
Ten eerste dun is altijd veel beter dan dik. Dik zijn is slecht voor je gezondheid, mensen kunnen amper lopen, nemen twee stoelen in beslag in de trein/vliegtuig en zijn vies om naar te kijken. Dunne mensen niet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En hoeveel weeg jij dan bij die 1m95 ''lekkertje'', 70 kg? Alsof dun veel beter is dan dik
Zegt wie, Lodon?quote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dun is beter dan dik bij vrouwen.
Dit dus, wtf.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet topmodellen slank, maar gewoon normaal slank.quote:Op zondag 1 september 2013 13:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zegt wie, Lodon?![]()
[ afbeelding ]
Dit is gewoon walgelijk
Dit wijs jij af?quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]lange meisjes zijn lelijk
![]()
Tik zelf de 1.95 aan maar hoef echt geen meisje van 1.90 ofzo , 1.75 is toch wel de max.
En sowieso gemiddelde vrouw in nederland weegt 70kg, wtf? Allemaal luie mensen in Nederland zeg , doe wat aan je lichaam met je 20 procent bodyfat.
En zichzelf maar mooi vinden he in Nederland, kapsones van die lelijke trollen.
ten eerste respect voor die uitzonderlijke goede url.quote:
Je hebt dik en je hebt dik. Er is altijd wel iemand die nog ongezonder en nog lelijker is dan jezelf. Als je je daar aan spiegelt kom je je eigen problemen ook nooit onder ogen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ten eerste dun is altijd veel beter dan dik. Dik zijn is slecht voor je gezondheid, mensen kunnen amper lopen, nemen twee stoelen in beslag in de trein/vliegtuig en zijn vies om naar te kijken. Dunne mensen niet.
En nee, ik weeg 85 kg en dat is normaal voor 1.95
Je zei niet slank, je zei dun.quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet topmodellen slank, maar gewoon normaal slank.
Ik ga nu toch ook geen foto plaatsen van een zeekoe
Blond, blond en nog 's blond. Cliché cliché.quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit wijs jij af?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.88 en 100 kg is wel beetje veel tenzij je krachttraining doet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt dik. Er is altijd wel iemand die nog ongezonder en nog lelijker is dan jezelf. Als je je daar aan spiegelt kom je je eigen problemen ook nooit onder ogen.
En dat gewicht is echt niet ''normaal'' bij die lengte. Ik ben 7 cm korter dan jij en 15 kg zwaarder, en zelfs ik oog nog lelijk dun.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En dat gewicht is echt niet ''normaal'' bij die lengte. Ik ben 7 cm korter dan jij en 15 kg zwaarder, en zelfs ik oog nog lelijk dun.
Gast als je 100kg weegt bij 1.88 dan is er echt wat mis met je. Dan ben je moddervet.quote:Je BMI is 22,4
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen?
Ja want dun en slank verschilt wel 10 kgquote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je zei niet slank, je zei dun.
Doe ik. En nog oog ik dun. Ik bedoel maar.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1.88 en 100 kg is wel beetje veel tenzij je krachttraining doet.
En allemaal lelijke karakterloze koppen ook. Je zou het er wel op kunnen maar echt mooi zijn ze niet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Blond, blond en nog 's blond. Cliché cliché.
Dan verwijs ik je door naar een oogartsquote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doe ik. En nog oog ik dun. Ik bedoel maar.
Pff, Volgens het BMI is Kate Moss nog gezond. Die stimuleren graatmagerquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
Gast als je 100kg weegt bij 1.88 dan is er echt wat mis met je. Dan ben je moddervet.
Slank is iets anders dan dun. Het is gewoon niet hetzelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want dun en slank verschilt wel 10 kg
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doe ik. En nog oog ik dun. Ik bedoel maar.
Hij is gewoon skinnyfat.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Dan moet je er dus zo ripped uit zien; En ik durf 100.000 euro te wedden dat je er niet zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Goed argument: WANT HET IS GEWOON NIET ZOquote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Slank is iets anders dan dun. Het is gewoon niet hetzelfde.
Hoe wil jij dat nu weten, je hebt me nog nooit gezienquote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je door naar een oogarts
Omdat 1.88 en 100 kg best wel veel is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat nu weten, je hebt me nog nooit gezien
Gast, waar heb je het over?quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Roces18 het volgende:
Middelste rijtje is wat mij betreft de meest sexy rijquote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?20% is toch een prima vetpercentage voor vrouwen? Misschien houd jij van droger, maar 20% is harstikke gezond en die zijn heus niet dik.
[ afbeelding ]
Roces18 vind rechtsboven al te dik.quote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Middelste rijtje is wat mij betreft de meest sexy rij
Ik zou ze allemaal ploegen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?20% is toch een prima vetpercentage voor vrouwen? Misschien houd jij van droger, maar 20% is harstikke gezond en die zijn heus niet dik.
[ afbeelding ]
25% is toch maxquote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Middelste rijtje is wat mij betreft de meest sexy rij
ja nou 35% procent danquote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, 100kg of meer of je bent dunne ectoquote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt dik. Er is altijd wel iemand die nog ongezonder en nog lelijker is dan jezelf. Als je je daar aan spiegelt kom je je eigen problemen ook nooit onder ogen.
Wed jij lekker een eind weg sprinkhaan.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Dan moet je er dus zo ripped uit zien; En ik durf 100.000 euro te wedden dat je er niet zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Het valt mij juist vaak op hoeveel lange allochtonen ik zie.quote:Op zondag 1 september 2013 12:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Hollanders langste volk ter wereld! (behalve dat we door het uiteenvallen van de joego's nu geloof ik ingehaald zijn door de Serviers)
al die buitenlanders moeten oprotten, want die halen het gemiddelde omlaag (Hah, dat hebben ze vast nog niet bedacht bij de PVV)
Vind jij. En jouw mening is geen wet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat 1.88 en 100 kg best wel veel is.
HET IS GEWOON ZO
Maar als je nou wel mocht kiezen, wat dan?quote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar goed, ik ben dan ook afzichtelijk dus stel geen hoge eisen :p
quote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef madeliefff het volgende:
Dima waar maak je je druk om, je ziet er leuk uit toch!![]()
Je hoeft niet lang te zijn om succes te hebben bij de vrouwen... t draait om persoonlijkheid . Geloof me nou maar, ik ken lelijke en kleine mannen die met gemak vrouwen versieren. Misschien dat vrouwen op hun eisenlijstje een bepaalde lengte hebben staan maar als het erop aan komt is dat geen probleem. Met uitzondering van een bepaalde oppervlakkige groep die op elk dingetje let, die worden nooit gelukkig.
Mannelijkheid uitstralen doe je niet perse met lengte, ik ken lange slungelige types die dat niet doen hoor . Met zelfverzekerd of ondernemend zijn bijv straalt iemand dat sneller uit
Een klein chineesje lijkt me fantastischquote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je nou wel mocht kiezen, wat dan?
Jouw mening ook niet, maar toch doe je zo van: kijk mij ik heb gelijk want het is gewoon zoquote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Vind jij. En jouw mening is geen wet.
Had geen visualisatie hequote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Huh, sla je nu om van 20% naar 35%? Dat is nog al een verschil.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een klein chineesje lijkt me fantastisch
Oke dikkertjequote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wed jij lekker een eind weg sprinkhaan.
Waar kom je dan vandaan? Over algemeen zijn allochtonen kleiner. Balkan (Bosniers) uitgezonderd. Dat zijn sowieso de langste mensen volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Het valt mij juist vaak op hoeveel lange allochtonen ik zie.Binnen mijn familie is ook iedere man bovengemiddeld qua lengte.
Weleens naar basketbal gekeken?quote:Op zondag 1 september 2013 13:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar kom je dan vandaan? Over algemeen zijn allochtonen kleiner. Balkan (Bosniers) uitgezonderd. Dat zijn sowieso de langste mensen volgens mij.
Bij 100 kg ben je met zulke lengtes nog ecto. Hulp voor wat? De enige hulp die ik nodig heb is die van de spuit.quote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja, 100kg of meer of je bent dunne ecto
Zoek hulp man
Ah, ok. Ik dacht even dat je wel wist hoeveel 20% vetpercentage was, en dat je dat nog te dik vond. Dat valt weer mee dan.quote:
Dat zijn uitzonderingen.quote:
Ik lijk qua lichaam op 15%.quote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100KG en 1.88 IS FUCKING DIK MANquote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Bij 100 kg ben je met zulke lengtes nog ecto. Hulp voor wat? De enige hulp die ik nodig heb is die van de spuit.
Tja, what can I say; ik heb gewoon een beter esthetisch oog.quote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw mening ook niet, maar toch doe je zo van: kijk mij ik heb gelijk want het is gewoon zo
Jouw argumentenquote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tja, what can I say; ik heb gewoon een beter esthetisch oog.
Ik zit denk ik iets onder de 15 maar mijn lichaam is lelijkerquote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik lijk qua lichaam op 15%.
athletiek ben ik.
Alleen mijn lichaam is mooier wel en iets droger ook.
Maar ik wel:quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga nu toch ook geen foto plaatsen van een zeekoe
En toch bovengemiddeld veel negers geprojecteerd op percentage samenstelling bevolking...quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen.![]()
Waarom denk je dat ze basketballen dat is gewoon een hoge concentratie lange mensen omdat je anders niet in het team zit
Psychische hulp, jij bent net zo'n wijf van 35kg dat denkt dat ze nog te dik is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Bij 100 kg ben je met zulke lengtes nog ecto. Hulp voor wat? De enige hulp die ik nodig heb is die van de spuit.
Omdat die beter kunnen bballen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En toch bovengemiddeld veel negers geprojecteerd op percentage samenstelling bevolking...
Roep nou niet weer te hard dingen waar je geen visualisatie bij hebt, misschien vergis je je weer zoals het 20% vetpercentage bij vrouwen.quote:
Ik ben een man dus daar mag ik mijn zegje over doen. Met 100KG heeft hij zeker 30 procentquote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Roep nou niet weer te hard dingen waar je geen visualisatie bij hebt, misschien vergis je je weer zoals het 20% vetpercentage bij vrouwen.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:33 schreef Scootermuisje het volgende:
Korte jongens kunnen wel heel leuk en sexy zijnben zelf ook maar 1.60m dusja geen probleem
quote:
Wtf...Wie lekt mijn foto's door??quote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Van wat ik gezien heb, vind ik Dima wel schattig
Tuurlijk jong, t'is goed jong.quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Psychische hulp, jij bent net zo'n wijf van 35kg dat denkt dat ze nog te dik is.
Sowieso. Als 'ie een goed lichaam had gehad, dan hadden we daar nu wel bewijs van gezien. Het is het enige waar die gozer het over heeft hier op Fok.quote:Op zondag 1 september 2013 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben een man dus daar mag ik mijn zegje over doen. Met 100KG heeft hij zeker 30 procent
Dream on. hahaha, als je dik bent hoef je niet op mij te projecteren dan ik "dun" ben want zo zie ik er bij lange na niet uitquote:
Dat is niet dik, dat is obesitas.quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
oke veel plezier met je nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
WA groepschat van een half jaar geleden. (Klb meet)quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wtf...Wie lekt mijn foto's door??
Zijn er stiekem foto's gemaakt???
Is het weer zover, doe je weer een poging om een foto van me in je fap handen te krijgen. Ik heb nooit beweerd een goed lichaam te hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso. Als 'ie een goed lichaam had gehad, dan hadden we daar nu wel bewijs van gezien. Het is het enige waar die gozer het over heeft hier op Fok.
Ik heb nooit foto doorgestuurd daar toch? Alleen in de huidige.quote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
WA groepschat van een half jaar geleden. (Klb meet)
Edit: toen had je zelf foto gestuurd.
Doe eens rustig aan joh. Waarom zo opgefokt hele tijd.quote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Is het weer zover, doe je weer een poging om een foto van me in je fap handen te krijgen. Ik heb nooit beweerd een goed lichaam te hebben.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Is het weer zover, doe je weer een poging om een foto van me in je fap handen te krijgen. Ik heb nooit beweerd een goed lichaam te hebben.
Jawel. Eentje waar je half op stond, daarom zeg ik ook: van wat ik gezien hebquote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nooit foto doorgestuurd daar toch? Alleen in de huidige.![]()
![]()
1.88 met 100 kilo kan gewoon als je redelijke spiermassa hebt en niet superdroog. Dat betekent niet dat je "fucking dik" bent zoals jij wil doen geloven. Er zit nog heel wat tussen een ripped bodybuilder fysiek en "fucking" dik.quote:Op zondag 1 september 2013 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben een man dus daar mag ik mijn zegje over doen. Met 100KG heeft hij zeker 30 procent
9-10% bij mannenquote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Roces18 het volgende:
trouwens ik denk dat dit plaatje beter is, dus met 25% klopt het met mijn eigen beeld;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
1.88 met 100 kilo kan gewoon als je redelijke spiermassa hebt en niet superdroog. Dat betekent niet dat je "fucking dik" bent zoals jij wil doen geloven. Er zit nog heel wat tussen een ripped bodybuilder fysiek en "fucking" dik.
Enkele voorbeelden die overeenkomen met de verhouding 1.88 en 100 kilo, die echt niet "fucking dik" zijn,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img]http://www.wfc.si/modules/uploader/uploads/news/pictures_news/img_0538_copy1.jpg[img]
Ik ben de rust zelve.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan joh. Waarom zo opgefokt hele tijd.
En Hugh heeft best wel sexy fap handen oke.
Oh die wasknijper foto!quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel. Eentje waar je half op stond, daarom zeg ik ook: van wat ik gezien heb
Hij was ook sarcastisch met fucking dik. Geef gewoon toe dat er iets mis met je is als je 100 kg bij 1.88 nog te dun vindt ogen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
1.88 met 100 kilo kan gewoon als je redelijke spiermassa hebt en niet superdroog. Dat betekent niet dat je "fucking dik" bent zoals jij wil doen geloven. Er zit nog heel wat tussen een ripped bodybuilder fysiek en "fucking" dik.
Enkele voorbeelden die overeenkomen met de verhouding 1.88 en 100 kilo, die echt niet "fucking dik" zijn,
[ afbeelding ]
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een fokker er zo uit ziet.
gr
Dat was mijn 2e keusquote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
tfoe dus je wilt niet met mij14-15~~
Ik heb zo mijn bronnen toch.quote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh die wasknijper foto!
Ik heb geen facepic gestuurd dacht ik.
Alsof je zijn handen ooit gezien hebquote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve.
En duidelijk mag zijn dat wij een ander beeld van sexy hebben.
Nee. maar er is een verschil tussen 100KG wegen door vet en 100kg wegen door spieropbouw. En een fokker! ziet er nou eenmaal niet zo uit anders had ik wel wat pics gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Hier nog een voorbeeld:
Cain Velasquez
[ afbeelding ]
Die is bij 1.85 bijna 110 KG. Dat moet dan al helemaal verschrikkelijk dik zijn volgens jou?
Meneer heeft toch een Fobo.quote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof je zijn handen ooit gezien heb
Je vergeet dat dit getrainede mensen zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Hier nog een voorbeeld:
Cain Velasquez
[ afbeelding ]
Die is 1.85 en ruim boven de 100 KG. Dat moet dan al helemaal verschrikkelijk dik zijn volgens jou?
Waarom niet lekker met iemand met 3% voel je lekker al die aderenquote:
En een mini pikjequote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom niet lekker met iemand met 3% voel je lekker al die aderen
Ah, en fokkers kunnen niet trainen. Die fysiek van Cain Velasquez is toch niets extreems? Dat kan iedereen met trainen toch bereiken?quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je vergeet dat dit getrainede mensen zijn.
Ongetraind iemand (FOK!er bv) van 1,85 100kg+ ziet er echt niet zo uit.
Ik ben 16 en word al bijna 17, hater.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Alleen 15 jarige tienersletjes vallen daar op
Niet extreem maar voor dat moet je toch wel 2-3 per week in de sportschool zitten. En aangezien dit forum niet dutchbodybuilding.nl is, denk ik niet dat hij er zo uit zietquote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ah, en fokkers kunnen niet trainen. Die fysiek van Cain Velasquez is toch niets extreems? Dat kan iedereen met trainen toch bereiken?
Het is .comquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet extreem maar voor dat moet je toch wel 2-3 per week in de sportschool zitten. En aangezien dit forum niet dutchbodybuilding.nl is, denk ik niet dat hij er zo uit ziet
Ja er zijn altijd uitzonderingen , jonge jongequote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het is .com
Daarnaast denk ik dat hier best wel mensen zitten die 2-3 keer per week krachttraining doen.
Waarom willen jullie steeds foto's? Gay much.quote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd uitzonderingen , jonge jongeHoe vaak moet ik dat herhalen. En als hij er zo uit zou zien had ik allang pics gehad en was deze discussie klaar.
ik hoef geen fotos van zijn lul, maar kan van zijn torso tochquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom willen jullie steeds foto's? Gay much.
Maar hij is beroemd, knap en heeft geld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef CornflakesXL het volgende:
Stel je niet aan Tom cruise is toch ook maar 1,70
Tom Cruisequote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef CornflakesXL het volgende:
Stel je niet aan Tom cruise is toch ook maar 1,70
hij is niet knapquote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij is beroemd, knap en heeft geld.
Maak daar maar 19-jarig van. Ookal hb ik ook geen probleem met 15%.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Alleen 15 jarige tienersletjes vallen daar op
Och och, Lodon durft niet voor haar mening uit te komen en krabbelt snel terug.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, maar vele andere vrouwen vinden van wel.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Och och, Lodon durft niet voor haar mening uit te komen en krabbelt snel terug.
Hehe. Cliché tienermeisjessmaak.quote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk zelf maar in mijn fobo waar ik op val.
ik zie er beter uitquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Maak daar maar 19-jarig van. Ookal hb ik ook geen probleem met 15%.
Nee, ik ben wel iets gespierder.quote:
Ah, dus die andere is je vriendje? How cute.quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel iets gespierder.
k vind Tom wel wat hebbenquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, maar vele andere vrouwen vinden van wel.
Ja, ga je nu de jaloerse homo uithangen?quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ah, dus die andere is je vriendje? How cute.
Nee, niet m'n type. Ik gun het jequote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, ga je nu de jaloerse homo uithangen?
Bedanktquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, niet m'n type. Ik gun het je
Waarschijnlijk door zijn uitstralingquote:
Toen ik jou zag leek je daar opquote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel iets gespierder.
So be it.quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hehe. Cliché tienermeisjessmaak.
Tom. Ik vind geld niet aantrekkelijkquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tom of Tom's bankrekening?
Wat ben jij een chagrijn.quote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tom of Tom's bankrekening?
jaquote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door zijn uitstraling
[..]
Toen ik jou zag leek je daar op
[..]
So be it.
Ja, wel ongeveer hetzelfde, maar ik post liever geen pics van mezelf. Krijg je van die vieze mannetjes zoals Abraham die op je gaan zitten fappenquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]een barbie poppenhuis een villa kunnen noemen
je kleren uit moeten zoeken bij de Bart Smit
Maar voor mij maak je een uitzondering toch.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wel ongeveer hetzelfde, maar ik post liever geen pics van mezelf. Krijg je van die vieze mannetjes zoals Abraham die op je gaan zitten fappen
Dat zeggen veel Gold Diggers...quote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Tom. Ik vind geld niet aantrekkelijk
Al dat spul gaat rond in de KLB-WAquote:Op zondag 1 september 2013 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar voor mij maak je een uitzondering toch.
Ik geil niet op jonge jochies met 6 packs.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wel ongeveer hetzelfde, maar ik post liever geen pics van mezelf. Krijg je van die vieze mannetjes zoals Abraham die op je gaan zitten fappen
Als dat een grapje was: je hebt echt geen humor.quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent degen die niet tegen een grapje kan.
Daar heb ik niks aan.quote:Op zondag 1 september 2013 14:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al dat spul gaat rond in de KLB-WA
De Chinezen hebben ook een succesvol basketbal team op de OS... Overal wonen wel lange mensen.. Maar als ik zelf rondkijk zijn de lange slungels toch meestal een Jaap, Lodewijk of Jeroenquote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Het valt mij juist vaak op hoeveel lange allochtonen ik zie.Binnen mijn familie is ook iedere man bovengemiddeld qua lengte.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als dat een grapje was: je hebt echt geen humor.
hij heeft gelijk, ik ben 1,87 en ik vind mezelf met 90 kg al te dik, ik moet iets van 85 kg, dan is het goedquote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Roep nou niet weer te hard dingen waar je geen visualisatie bij hebt, misschien vergis je je weer zoals het 20% vetpercentage bij vrouwen.
Dat wil niet zeggen dat iedereen met die statistieken te dik is. Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je een beetje spiermassa hebt ben je dan echt niet te dik.quote:Op zondag 1 september 2013 14:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, ik ben 1,87 en ik vind mezelf met 90 kg al te dik, ik moet iets van 85 kg, dan is het goed
(zit nu op 89)
Ik fiets en ik tennis af en toe, verder doe ik niks aan sport, dus nee, ik heb niet heel veel spiermassaquote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iedereen met die statistieken te dik is. Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je een beetje spiermassa hebt ben je dan echt niet te dik.
Suriname. Overigens zijn de vrouwen dan weer wel ondergemiddeld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar kom je dan vandaan? Over algemeen zijn allochtonen kleiner. Balkan (Bosniers) uitgezonderd. Dat zijn sowieso de langste mensen volgens mij.
Snap ik, maar ik zou het niet gezegd hebben als ik het niet vrij vaak zag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De Chinezen hebben ook een succesvol basketbal team op de OS... Overal wonen wel lange mensen.. Maar als ik zelf rondkijk zijn de lange slungels toch meestal een Jaap, Lodewijk of Jeroen
100 kg is voor iemand van ongeveer 1,88 het maximaal bereikbare wat spiermassa betreft. Dan kan je dat wel te dun vinden, maar dan moet je overstappen op steroïden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iedereen met die statistieken te dik is. Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je een beetje spiermassa hebt ben je dan echt niet te dik.
Het is sowieso dom om geen AAS te gebruiken, zit je als een stakker je tijd te verspillen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef Serene het volgende:
[..]
100 kg is voor iemand van ongeveer 1,88 het maximaal bereikbare wat spiermassa betreft. Dan kan je dat wel te dun vinden, maar dan moet je overstappen op steroïden.
Bij welk vetpercentage is dat het maximum volgens jou?quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef Serene het volgende:
[..]
100 kg is voor iemand van ongeveer 1,88 het maximaal bereikbare wat spiermassa betreft. Dan kan je dat wel te dun vinden, maar dan moet je overstappen op steroïden.
15% ongeveer.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Bij welk vetpercentage is dat het maximum volgens jou?
Hoe lang ben je nu dan? Te lang zijn is niet echt goed voor je. Bereid je maar voor op rug- en gewrichtsklachten.quote:
Ah, ok maar sommigen vind een hoger vetpercentage bij maximale spiermassa mooier. En dan kan je bij 1.88 daar wel over heen, ook zonder te kuren. Ik vind persoonlijk een strongman fysiek mooier dan een drooggetrainde bodybuilder.quote:
Natuurlijk, maar dat kan je binnen een week bereiken en kost geen moeite. Die persoon van net leek groter te willen worden wat spiermassa betreft.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ah, ok maar sommigen vind een hoger vetpercentage bij maximale spiermassa mooier. En dan kan je bij 1.88 daar wel over heen, ook zonder te kuren. Ik vind persoonlijk een strongman fysiek mooier dan een drooggetrainde bodybuilder.
Wat kan je binnen een week bereiken zonder moeite?quote:Op zondag 1 september 2013 14:35 schreef Serene het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat kan je binnen een week bereiken en kost geen moeite. Die persoon van net leek groter te willen worden wat spiermassa betreft.
Vetpercentage omhoog gooien.quote:Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat kan je binnen een week bereiken zonder moeite?
ben je altijd zo achterdochtig gelijk tegen mensen?quote:Op zondag 1 september 2013 14:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat zeggen veel Gold Diggers...
Ik vertrouw niemand!quote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je altijd zo achterdochtig gelijk tegen mensen?
prima hoor, dan zal ik het niet persoonlijk opvattenquote:
Oeh, oppassen, ''hij'' is terugquote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef Roces18 het volgende:
nu is het afgelopen, ik ben weer terug en weer OT
anders word ik echtb oos
Maar jij bent getrouwd, dus dan maakt het toch niks uit meer.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ben ik nou godverdomme de enige foeilelijke fokker hier?
Ja, godverdomme, ik wil ook wel eens een avontuurtje.... dit dat.... godverdomme... zelfs de bulldog van de buren gaat over zijn nek als ik langsloopquote:Op zondag 1 september 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij bent getrouwd, dus dan maakt het toch niks uit meer.
You're welcomequote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, ik wil ook wel eens een avontuurtje.... dit dat.... godverdomme... zelfs de bulldog van de buren gaat over zijn nek als ik langsloop
Had 'ie al gepost, toch.quote:
1.78 is ook nog prima te doen, dan ben je alsnog langer dan de meeste Nederlandse meisjes. Maar als je 1.70 of kleiner bent zoals TS is het wel weer een stuk vervelender, want dan zijn heel veel meisjes gewoon langer dan jij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Grielen het volgende:
Ik ben ook 1.78 maar het gaat gewoon om je uitstraling. Vrienden van me die langer zijn maar minder zelfverzekerd krijgen minder aandacht in de kroeg
Ik voel me toch erg kleinquote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.78 is ook nog prima te doen, dan ben je alsnog langer dan de meeste Nederlandse meisjes. Maar als je 1.70 of kleiner bent zoals TS is het wel weer een stuk vervelender, want dan zijn heel veel meisjes gewoon langer dan jij.
Ik snap TS wel, maar alsnog schiet hij er zo niets mee op.
Als ik geen chick was ook, nohomoquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef tetouaribo het volgende:
Acceptatie dima. Je bent een mooie jongen(L). Als ik een chick was had ik je wel een ritje gegeven.
Ik wildr hem niet afschrikken, maar je hebt gelijk. Ik ben wel het mannetje trouwens.quote:Op zondag 1 september 2013 16:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als ik geen chick was ook, nohomo
Mark Wahlberg ookquote:
Wie is Mark Walhlberg?quote:
Ik zie er ook zo uitquote:
Dan zou je toch iedere meid om je vinger kunnen windenquote:
Dat ben je ook. Aan jou hoeveel je je daar druk over gaat lopen maken.quote:
Maar jij bent een dikje hihaho!quote:
Jij durfde toch niet te meeten?!quote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
KLB / [Meet] KLB beach meet 2013
Kom jij ook Geelman?
hoe groot ben jij dan?quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Aan jou hoeveel je je daar druk over gaat lopen maken.
Toch kan ik je niet aanraden om er zo'n complex over te ontwikkelen als dat TS doet. Want Niemand Geeft Een Neuk.
Zie mijn eerdere post over zelfvertrouwen. Ts klaagt dat ie geen chicks kan krijgen vanwege zijn gebrek aan lengte, ik klaag gewoon dat ik klein ben.quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Aan jou hoeveel je je daar druk over gaat lopen maken.
Toch kan ik je niet aanraden om er zo'n complex over te ontwikkelen als dat TS doet.
jesus christus wat een autistiten meet. Sowieso afspreken met mensen die je via internet hebt ontmoetquote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
KLB / [Meet] KLB beach meet 2013
Kom jij ook Geelman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |