Jouw argumentenquote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tja, what can I say; ik heb gewoon een beter esthetisch oog.
Ik zit denk ik iets onder de 15 maar mijn lichaam is lelijkerquote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik lijk qua lichaam op 15%.
athletiek ben ik.
Alleen mijn lichaam is mooier wel en iets droger ook.
Maar ik wel:quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga nu toch ook geen foto plaatsen van een zeekoe
En toch bovengemiddeld veel negers geprojecteerd op percentage samenstelling bevolking...quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen.![]()
Waarom denk je dat ze basketballen dat is gewoon een hoge concentratie lange mensen omdat je anders niet in het team zit
Psychische hulp, jij bent net zo'n wijf van 35kg dat denkt dat ze nog te dik is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Bij 100 kg ben je met zulke lengtes nog ecto. Hulp voor wat? De enige hulp die ik nodig heb is die van de spuit.
Omdat die beter kunnen bballen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En toch bovengemiddeld veel negers geprojecteerd op percentage samenstelling bevolking...
Roep nou niet weer te hard dingen waar je geen visualisatie bij hebt, misschien vergis je je weer zoals het 20% vetpercentage bij vrouwen.quote:
Ik ben een man dus daar mag ik mijn zegje over doen. Met 100KG heeft hij zeker 30 procentquote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Roep nou niet weer te hard dingen waar je geen visualisatie bij hebt, misschien vergis je je weer zoals het 20% vetpercentage bij vrouwen.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:33 schreef Scootermuisje het volgende:
Korte jongens kunnen wel heel leuk en sexy zijnben zelf ook maar 1.60m dusja geen probleem
quote:
Wtf...Wie lekt mijn foto's door??quote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Van wat ik gezien heb, vind ik Dima wel schattig
Tuurlijk jong, t'is goed jong.quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Psychische hulp, jij bent net zo'n wijf van 35kg dat denkt dat ze nog te dik is.
Sowieso. Als 'ie een goed lichaam had gehad, dan hadden we daar nu wel bewijs van gezien. Het is het enige waar die gozer het over heeft hier op Fok.quote:Op zondag 1 september 2013 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben een man dus daar mag ik mijn zegje over doen. Met 100KG heeft hij zeker 30 procent
Dream on. hahaha, als je dik bent hoef je niet op mij te projecteren dan ik "dun" ben want zo zie ik er bij lange na niet uitquote:
Dat is niet dik, dat is obesitas.quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
oke veel plezier met je nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
WA groepschat van een half jaar geleden. (Klb meet)quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wtf...Wie lekt mijn foto's door??
Zijn er stiekem foto's gemaakt???
Is het weer zover, doe je weer een poging om een foto van me in je fap handen te krijgen. Ik heb nooit beweerd een goed lichaam te hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso. Als 'ie een goed lichaam had gehad, dan hadden we daar nu wel bewijs van gezien. Het is het enige waar die gozer het over heeft hier op Fok.
Ik heb nooit foto doorgestuurd daar toch? Alleen in de huidige.quote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
WA groepschat van een half jaar geleden. (Klb meet)
Edit: toen had je zelf foto gestuurd.
Doe eens rustig aan joh. Waarom zo opgefokt hele tijd.quote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Is het weer zover, doe je weer een poging om een foto van me in je fap handen te krijgen. Ik heb nooit beweerd een goed lichaam te hebben.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Is het weer zover, doe je weer een poging om een foto van me in je fap handen te krijgen. Ik heb nooit beweerd een goed lichaam te hebben.
Jawel. Eentje waar je half op stond, daarom zeg ik ook: van wat ik gezien hebquote:Op zondag 1 september 2013 13:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nooit foto doorgestuurd daar toch? Alleen in de huidige.![]()
![]()
1.88 met 100 kilo kan gewoon als je redelijke spiermassa hebt en niet superdroog. Dat betekent niet dat je "fucking dik" bent zoals jij wil doen geloven. Er zit nog heel wat tussen een ripped bodybuilder fysiek en "fucking" dik.quote:Op zondag 1 september 2013 13:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben een man dus daar mag ik mijn zegje over doen. Met 100KG heeft hij zeker 30 procent
9-10% bij mannenquote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Roces18 het volgende:
trouwens ik denk dat dit plaatje beter is, dus met 25% klopt het met mijn eigen beeld;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
1.88 met 100 kilo kan gewoon als je redelijke spiermassa hebt en niet superdroog. Dat betekent niet dat je "fucking dik" bent zoals jij wil doen geloven. Er zit nog heel wat tussen een ripped bodybuilder fysiek en "fucking" dik.
Enkele voorbeelden die overeenkomen met de verhouding 1.88 en 100 kilo, die echt niet "fucking dik" zijn,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[img]http://www.wfc.si/modules/uploader/uploads/news/pictures_news/img_0538_copy1.jpg[img]
Ik ben de rust zelve.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan joh. Waarom zo opgefokt hele tijd.
En Hugh heeft best wel sexy fap handen oke.
Oh die wasknijper foto!quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel. Eentje waar je half op stond, daarom zeg ik ook: van wat ik gezien heb
Hij was ook sarcastisch met fucking dik. Geef gewoon toe dat er iets mis met je is als je 100 kg bij 1.88 nog te dun vindt ogen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
1.88 met 100 kilo kan gewoon als je redelijke spiermassa hebt en niet superdroog. Dat betekent niet dat je "fucking dik" bent zoals jij wil doen geloven. Er zit nog heel wat tussen een ripped bodybuilder fysiek en "fucking" dik.
Enkele voorbeelden die overeenkomen met de verhouding 1.88 en 100 kilo, die echt niet "fucking dik" zijn,
[ afbeelding ]
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een fokker er zo uit ziet.
gr
Dat was mijn 2e keusquote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
tfoe dus je wilt niet met mij14-15~~
Ik heb zo mijn bronnen toch.quote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh die wasknijper foto!
Ik heb geen facepic gestuurd dacht ik.
Alsof je zijn handen ooit gezien hebquote:Op zondag 1 september 2013 13:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve.
En duidelijk mag zijn dat wij een ander beeld van sexy hebben.
Nee. maar er is een verschil tussen 100KG wegen door vet en 100kg wegen door spieropbouw. En een fokker! ziet er nou eenmaal niet zo uit anders had ik wel wat pics gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Hier nog een voorbeeld:
Cain Velasquez
[ afbeelding ]
Die is bij 1.85 bijna 110 KG. Dat moet dan al helemaal verschrikkelijk dik zijn volgens jou?
Meneer heeft toch een Fobo.quote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof je zijn handen ooit gezien heb
Je vergeet dat dit getrainede mensen zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Hier nog een voorbeeld:
Cain Velasquez
[ afbeelding ]
Die is 1.85 en ruim boven de 100 KG. Dat moet dan al helemaal verschrikkelijk dik zijn volgens jou?
Waarom niet lekker met iemand met 3% voel je lekker al die aderenquote:
En een mini pikjequote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom niet lekker met iemand met 3% voel je lekker al die aderen
Ah, en fokkers kunnen niet trainen. Die fysiek van Cain Velasquez is toch niets extreems? Dat kan iedereen met trainen toch bereiken?quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je vergeet dat dit getrainede mensen zijn.
Ongetraind iemand (FOK!er bv) van 1,85 100kg+ ziet er echt niet zo uit.
Ik ben 16 en word al bijna 17, hater.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Alleen 15 jarige tienersletjes vallen daar op
Niet extreem maar voor dat moet je toch wel 2-3 per week in de sportschool zitten. En aangezien dit forum niet dutchbodybuilding.nl is, denk ik niet dat hij er zo uit zietquote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ah, en fokkers kunnen niet trainen. Die fysiek van Cain Velasquez is toch niets extreems? Dat kan iedereen met trainen toch bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |