quote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En dat gewicht is echt niet ''normaal'' bij die lengte. Ik ben 7 cm korter dan jij en 15 kg zwaarder, en zelfs ik oog nog lelijk dun.
Gast als je 100kg weegt bij 1.88 dan is er echt wat mis met je. Dan ben je moddervet.quote:Je BMI is 22,4
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen?
Ja want dun en slank verschilt wel 10 kgquote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je zei niet slank, je zei dun.
Doe ik. En nog oog ik dun. Ik bedoel maar.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1.88 en 100 kg is wel beetje veel tenzij je krachttraining doet.
En allemaal lelijke karakterloze koppen ook. Je zou het er wel op kunnen maar echt mooi zijn ze niet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Blond, blond en nog 's blond. Cliché cliché.
Dan verwijs ik je door naar een oogartsquote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doe ik. En nog oog ik dun. Ik bedoel maar.
Pff, Volgens het BMI is Kate Moss nog gezond. Die stimuleren graatmagerquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
Gast als je 100kg weegt bij 1.88 dan is er echt wat mis met je. Dan ben je moddervet.
Slank is iets anders dan dun. Het is gewoon niet hetzelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want dun en slank verschilt wel 10 kg
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doe ik. En nog oog ik dun. Ik bedoel maar.
Hij is gewoon skinnyfat.quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Dan moet je er dus zo ripped uit zien; En ik durf 100.000 euro te wedden dat je er niet zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Goed argument: WANT HET IS GEWOON NIET ZOquote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Slank is iets anders dan dun. Het is gewoon niet hetzelfde.
Hoe wil jij dat nu weten, je hebt me nog nooit gezienquote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je door naar een oogarts
Omdat 1.88 en 100 kg best wel veel is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat nu weten, je hebt me nog nooit gezien
Gast, waar heb je het over?quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Roces18 het volgende:
En sowieso gemiddelde vrouw in nederland weegt 70kg, wtf? Allemaal luie mensen in Nederland zeg , doe wat aan je lichaam met je 20 procent bodyfat.
Middelste rijtje is wat mij betreft de meest sexy rijquote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?20% is toch een prima vetpercentage voor vrouwen? Misschien houd jij van droger, maar 20% is harstikke gezond en die zijn heus niet dik.
[ afbeelding ]
Roces18 vind rechtsboven al te dik.quote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Middelste rijtje is wat mij betreft de meest sexy rij
Ik zou ze allemaal ploegen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Gast, waar heb je het over?20% is toch een prima vetpercentage voor vrouwen? Misschien houd jij van droger, maar 20% is harstikke gezond en die zijn heus niet dik.
[ afbeelding ]
25% is toch maxquote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Middelste rijtje is wat mij betreft de meest sexy rij
ja nou 35% procent danquote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, 100kg of meer of je bent dunne ectoquote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt dik. Er is altijd wel iemand die nog ongezonder en nog lelijker is dan jezelf. Als je je daar aan spiegelt kom je je eigen problemen ook nooit onder ogen.
En dat gewicht is echt niet ''normaal'' bij die lengte. Ik ben 7 cm korter dan jij en 15 kg zwaarder, en zelfs ik oog nog lelijk dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |