Ik fiets en ik tennis af en toe, verder doe ik niks aan sport, dus nee, ik heb niet heel veel spiermassaquote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iedereen met die statistieken te dik is. Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je een beetje spiermassa hebt ben je dan echt niet te dik.
Suriname. Overigens zijn de vrouwen dan weer wel ondergemiddeld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar kom je dan vandaan? Over algemeen zijn allochtonen kleiner. Balkan (Bosniers) uitgezonderd. Dat zijn sowieso de langste mensen volgens mij.
Snap ik, maar ik zou het niet gezegd hebben als ik het niet vrij vaak zag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De Chinezen hebben ook een succesvol basketbal team op de OS... Overal wonen wel lange mensen.. Maar als ik zelf rondkijk zijn de lange slungels toch meestal een Jaap, Lodewijk of Jeroen
100 kg is voor iemand van ongeveer 1,88 het maximaal bereikbare wat spiermassa betreft. Dan kan je dat wel te dun vinden, maar dan moet je overstappen op steroïden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iedereen met die statistieken te dik is. Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je een beetje spiermassa hebt ben je dan echt niet te dik.
Het is sowieso dom om geen AAS te gebruiken, zit je als een stakker je tijd te verspillen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef Serene het volgende:
[..]
100 kg is voor iemand van ongeveer 1,88 het maximaal bereikbare wat spiermassa betreft. Dan kan je dat wel te dun vinden, maar dan moet je overstappen op steroïden.
Bij welk vetpercentage is dat het maximum volgens jou?quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef Serene het volgende:
[..]
100 kg is voor iemand van ongeveer 1,88 het maximaal bereikbare wat spiermassa betreft. Dan kan je dat wel te dun vinden, maar dan moet je overstappen op steroïden.
15% ongeveer.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef Ludd het volgende:
[..]
Bij welk vetpercentage is dat het maximum volgens jou?
Hoe lang ben je nu dan? Te lang zijn is niet echt goed voor je. Bereid je maar voor op rug- en gewrichtsklachten.quote:
Ah, ok maar sommigen vind een hoger vetpercentage bij maximale spiermassa mooier. En dan kan je bij 1.88 daar wel over heen, ook zonder te kuren. Ik vind persoonlijk een strongman fysiek mooier dan een drooggetrainde bodybuilder.quote:
Natuurlijk, maar dat kan je binnen een week bereiken en kost geen moeite. Die persoon van net leek groter te willen worden wat spiermassa betreft.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ah, ok maar sommigen vind een hoger vetpercentage bij maximale spiermassa mooier. En dan kan je bij 1.88 daar wel over heen, ook zonder te kuren. Ik vind persoonlijk een strongman fysiek mooier dan een drooggetrainde bodybuilder.
Wat kan je binnen een week bereiken zonder moeite?quote:Op zondag 1 september 2013 14:35 schreef Serene het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat kan je binnen een week bereiken en kost geen moeite. Die persoon van net leek groter te willen worden wat spiermassa betreft.
Vetpercentage omhoog gooien.quote:Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat kan je binnen een week bereiken zonder moeite?
ben je altijd zo achterdochtig gelijk tegen mensen?quote:Op zondag 1 september 2013 14:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat zeggen veel Gold Diggers...
Ik vertrouw niemand!quote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je altijd zo achterdochtig gelijk tegen mensen?
prima hoor, dan zal ik het niet persoonlijk opvattenquote:
Oeh, oppassen, ''hij'' is terugquote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef Roces18 het volgende:
nu is het afgelopen, ik ben weer terug en weer OT
anders word ik echtb oos
Maar jij bent getrouwd, dus dan maakt het toch niks uit meer.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ben ik nou godverdomme de enige foeilelijke fokker hier?
Ja, godverdomme, ik wil ook wel eens een avontuurtje.... dit dat.... godverdomme... zelfs de bulldog van de buren gaat over zijn nek als ik langsloopquote:Op zondag 1 september 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij bent getrouwd, dus dan maakt het toch niks uit meer.
You're welcomequote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, ik wil ook wel eens een avontuurtje.... dit dat.... godverdomme... zelfs de bulldog van de buren gaat over zijn nek als ik langsloop
Had 'ie al gepost, toch.quote:
1.78 is ook nog prima te doen, dan ben je alsnog langer dan de meeste Nederlandse meisjes. Maar als je 1.70 of kleiner bent zoals TS is het wel weer een stuk vervelender, want dan zijn heel veel meisjes gewoon langer dan jij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef Grielen het volgende:
Ik ben ook 1.78 maar het gaat gewoon om je uitstraling. Vrienden van me die langer zijn maar minder zelfverzekerd krijgen minder aandacht in de kroeg
Ik voel me toch erg kleinquote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.78 is ook nog prima te doen, dan ben je alsnog langer dan de meeste Nederlandse meisjes. Maar als je 1.70 of kleiner bent zoals TS is het wel weer een stuk vervelender, want dan zijn heel veel meisjes gewoon langer dan jij.
Ik snap TS wel, maar alsnog schiet hij er zo niets mee op.
Als ik geen chick was ook, nohomoquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef tetouaribo het volgende:
Acceptatie dima. Je bent een mooie jongen(L). Als ik een chick was had ik je wel een ritje gegeven.
Ik wildr hem niet afschrikken, maar je hebt gelijk. Ik ben wel het mannetje trouwens.quote:Op zondag 1 september 2013 16:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als ik geen chick was ook, nohomo
Mark Wahlberg ookquote:
Wie is Mark Walhlberg?quote:
Ik zie er ook zo uitquote:
Dan zou je toch iedere meid om je vinger kunnen windenquote:
Dat ben je ook. Aan jou hoeveel je je daar druk over gaat lopen maken.quote:
Maar jij bent een dikje hihaho!quote:
Jij durfde toch niet te meeten?!quote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
KLB / [Meet] KLB beach meet 2013
Kom jij ook Geelman?
hoe groot ben jij dan?quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Aan jou hoeveel je je daar druk over gaat lopen maken.
Toch kan ik je niet aanraden om er zo'n complex over te ontwikkelen als dat TS doet. Want Niemand Geeft Een Neuk.
Zie mijn eerdere post over zelfvertrouwen. Ts klaagt dat ie geen chicks kan krijgen vanwege zijn gebrek aan lengte, ik klaag gewoon dat ik klein ben.quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Aan jou hoeveel je je daar druk over gaat lopen maken.
Toch kan ik je niet aanraden om er zo'n complex over te ontwikkelen als dat TS doet.
jesus christus wat een autistiten meet. Sowieso afspreken met mensen die je via internet hebt ontmoetquote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
KLB / [Meet] KLB beach meet 2013
Kom jij ook Geelman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |