Ben je getrouwd? Wist ik ook al nietquote:Op zondag 1 september 2013 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Vaag. Mijn vrouw niet gelukkig.
Hollandse fatty's
Ik snap niet waarop dit gebaseerd is...quote:Op zondag 1 september 2013 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Vaag. Mijn vrouw niet gelukkig.
Hollandse fatty's
Waar woon je dan?quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als ik hier in Nederland een keertje buiten kom zie ik alleen maar lekkere wijven, de één nog mooier dan de ander.
Nee hoor:quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, dit is het gemiddelde met vrouwen van alle leeftijden.
De gemiddelde studente is zeker minimaal 1 kop groter dan mij altijd.
Ligt ms aan de stad? Geen idee. Ik zie ze helaas wel veel.quote:Op zondag 1 september 2013 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarop dit gebaseerd is...
Ik ben 10 dagen in Turkije geweest en daar in de stad wel wat mooie meisjes gezien. De meisjes daar zijn wel slank en klein enzo maar ze hebben allemaal zo een uitgezakt lichaam lijkt wel, heel raar. Of het moet komen door slechte pasvorm ofzo. Zou zeker raken daar niet van, ze hebben vaak ook echt zo een fuckface waar je U tegen zegt.![]()
Als ik hier in Nederland een keertje buiten kom zie ik alleen maar lekkere wijven, de één nog mooier dan de ander.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je getrouwd? Wist ik ook al niet
Gemiddelde studente is toch echt wel langer hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee hoor:
[ afbeelding ]
Overigens zijn de Nederlanders van beneden de rivieren het kleinst, dus verhuis naar het prachtige zuiden.
Ik was toch naar die meet... onderweg daarheen alleen maar mooie meisjes gezien en op locatie zelf alleen maar mooie meisjes, blonde meisjes blauwe ogen overal...Sommige met beetje babyvet maar dat is niet zo erg vind ik!quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt ms aan de stad? Geen idee. Ik zie ze helaas wel veel.
Al zitten hier ontelbaar studenten en daar zit wel veel moois tussen.
[..]vrouwtJE. Niet getrouwd.
Kan ook liggen aan dat je desperate bent dat je alles mooi vindquote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gemiddelde studente is toch echt wel langer hoor.
[..]
Ik was toch naar die meet... onderweg daarheen alleen maar mooie meisjes gezien en op locatie zelf alleen maar mooie meisjes, blonde meisjes blauwe ogen overal...Sommige met beetje babyvet maar dat is niet zo erg vind ik!
Moet je het weer op mij betrekken jochie? En dadelijk weer zeuren dat ik het topic kaapquote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de aids die jij produceert.
Maar daar komen zeker alleen maar de oudjes, en niet de jeugd zou ik dan denken?quote:Op zondag 1 september 2013 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Bij mij was er afgelopen weekend een dorpsfeest van 3 dagen lang, ik heb alleen maar vrouwen en mannen gezien met overgewicht
1 uit de 10 zag er normaal uit, en dan overdrijf ik echt niet.
Nee ben niet desprate, iedereen die daar was kan wel bevestigen wat ik zeg.quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook liggen aan dat je desperate bent dat je alles mooi vind
Je staat dus inmiddels zolang droog dat alles er lekker uitziet....quote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
We hadden hier in de zomer feestweek in de winkelstraat centrum. Ik ging pinnen, ik zag alleen maar jailbait, geile studentes, en hete cougars..
Nou nee, overdag misschien wat meer oudjes (rond de 40), maar 's avonds alleen maar jeugd, 3 uit de 10 hebben dan een normale figuur.quote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar daar komen zeker alleen maar de oudjes, en niet de jeugd zou ik dan denken?
We hadden hier in de zomer feestweek in de winkelstraat centrum. Ik ging pinnen, ik zag alleen maar jailbait, geile studentes, en hete cougars..
Gemiddelde lengte 21-jarige is 1,71 m.quote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Gemiddelde studente is toch echt wel langer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |