Leuk om te lezen ook dat topic.quote:
Ik baal ook echt verschrikkelijk, maar dat is mede ook vanwege het waarom.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuk om te lezen ook dat topic.
Ik baal wel dat ik niet kon. Volgende keer beter.
Ben je al iets beter dan?quote:Op zondag 1 september 2013 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik baal ook echt verschrikkelijk, maar dat is mede ook vanwege het waarom.
Het gaat wel de goede kant op, maar ik ben zo snel moe.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 11:21 schreef Kentoet het volgende:
Duurt al wel een tijd zo.
Hoop dat je snel weer fitter bent, kan de minimoppentrommel weer beginnen.
Corrie had het er de hele tijd over: "Mexicanobakker had er moeten zijn, nu is er geen reet aan."quote:Op zondag 1 september 2013 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meet was zeker mislukt zonder mij?
Ja zelfde hier. Fijn dat het een geslaagde meet was wel.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuk om te lezen ook dat topic.
Ik baal wel dat ik niet kon. Volgende keer beter.
Wel helemaal verhuisd nu?quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zelfde hier. Fijn dat het een geslaagde meet was wel.
Ja helemaal geluktquote:
Ook fijnquote:
Arnie maakt hem helemaal af.quote:Christina heeft er volgens haar vader uren om gehuild. 'Als ik producent Reinout Oerlemans van Eyeworks tegenkom, sla ik hem twee blauwe ogen. Het is een lul', voegt de ziedende Adam er nog aan toe.
Heel flauw, ik hoor net bij het voetballen 'zoeken naar het gaatje'quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Ik ook niet.
Hoewel er ook een chronische vreemdganger zit die het nu gooit op 'sexverslaving' waarbij zijn vriendin het snapt. Dat lijkt me dan ook wel weer aardig.
De keuzefilm lijkt me nog wel wat. Ken je die?quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Vorige week heb ik ook maar een klein stukje gekeken. Deze week hetzelfde. Ik kijk liever Red mijn VakantieVanaf half 11 kijk ik nog wel eventjes.
Ik geloof het niet, maar ik ben niet zo een Westernliefhebber.quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
De keuzefilm lijkt me nog wel wat. Ken je die?
Dat is kut. Troost je dat je dat in ieder geval nog hebt, als hier alles uitvalt dan kan ik een boek gaan lezen of zo.quote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
Alles ligt er hier uit. Zit nu op 3G te kutten.
Dat is serieus kut.quote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
Alles ligt er hier uit. Zit nu op 3G te kutten.
Ik heb nu geen rits, maar alles goed jaquote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Corrie. Alles kits achter de rits?
Eerste bericht al online, tot nu toe is het leukquote:Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu geen rits, maar alles goed jaHoe bevalt je nieuwe 'job'?
Leuk hoor dat je dit, vind het ook wel echt iets voor je.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerste bericht al online, tot nu toe is het leuk
Hassani mogelijk naar Heracles Almelo
#OmroepMaxquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb alleen nog maar spijkerbroeken met ritsen bedenk ik. Paar jaar terug ook alleen met knopen. Wel handiger met openmaken, niet met dichtdoen.
Spekkie.quote:
Ik vind het zo teleurstellend elke keer. Na 10 minuten heb ik er al geen fut meer voor.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
Ik ga wel een stukje Zomergasten kijken om te zien hoe ontzettend goed het deze week is.
jij niet dan wou je zeggen???quote:
Nee ik check niet of het nog werkt. Ik ga ervan uit dat dat gewoon zo is.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij niet dan wou je zeggen???
dan weet ik een leuke South Park aflevering die je MOET kijken .. iets met Angelina Jolie
Je kunt toch nog gewoon 1,2 en 3 kijken? Free to air enzo.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Ik ga niet kijken want alles ligt er hier uit door die gore pleuris upc.
Werkt niet op je flatscreen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je kunt toch nog gewoon 1,2 en 3 kijken? Free to air enzo.
Ingebouwde digitale ontvanger geloof ik. Ik heb het een keer helemaal uitgezocht, maar de helft vergeten natuurlijk.quote:
1 tegen 100 is ook nu.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Oh het begint al, ik heb altijd half 9 in mijn hoofd. Nou ja heel eventjes kijken dan.
Half 9 dus?quote:Op zondag 1 september 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 tegen 100 is ook nu.
Wil je daar de OP even van aanpassen? Staat 21.20 in, klopt niet.
Ja. Ik had hem toch maar aangezet en het is wel een goede aflevering.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Deze zomergast heeft goeie filmpjes.
Dat is lief van je. Maar lijkt erop dat ik weer beeld heb. Alleen internet werkt nog niet.quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Anders mag je mijn videoband wel lenen Tem.
Heb je wel al de helft gemist... Staat het eigenlijk gewoon op UG? Weet ik niet eens.quote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Maar lijkt erop dat ik weer beeld heb. Alleen internet werkt nog niet.
Ja 10 dagen ofzo.quote:Op zondag 1 september 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel al de helft gemist... Staat het eigenlijk gewoon op UG? Weet ik niet eens.
Oh ja dat was ook nu. Had ik naartoe gekund, maar ja, moet ik WEER naar buitenquote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Musical Singalong staat hier aan.
Metropole Orkest
Met filmpjes natuurlijk, door de rechten mag het niet langer dan dat online.quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Compleet? Of zonder sommige filmpjes?
Zou ik niet doenquote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook nu. Had ik naartoe gekund, maar ja, moet ik WEER naar buiten
OK ik dacht dat sommige filmpjes helemaal niet mochten, verkeerd begrepen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met filmpjes natuurlijk, door de rechten mag het niet langer dan dat online.
4.7/10quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
Niet van mij...maar ik vond hem leuk
Situatie in behandelkamer van een huisarts...
Doc, I can't stop singing 'The green, green grass of home'.
That sounds like Tom Jones syndrome.
Is it common?
Well........It's not unusual.........
Ik loop er zo naartoe ja. Nou ZO, kwartiertje lopen denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Is wel vlakbij natuurlijk
.
Vaak wel zonder een aanzienlijk deel van de fragmenten wegens copyright. Je mist dan wel wat.quote:
Die Turk zei zeker Flabber?quote:Op zondag 1 september 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Grappig, net bij 1 tegen 100:
[ afbeelding ]
47 seconden om een foto te maken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Grappig, net bij 1 tegen 100:
[ afbeelding ]
O jammer.quote:Op zondag 1 september 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet, kreeg net het linkje. Dit is van de FP.
FPquote:Op zondag 1 september 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet, kreeg net het linkje. Dit is van de FP.
Wat een faalpartij was dat zeg.quote:
Nee dit is red mijn vakantie, in Malgrat de Mar. vandaar in het Engels. Nou ja, Engels is een groot woord.quote:
Ik neem het op he, ja ik weet het ik ben cultuurbarbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
En daar ga jij Zomergasten voor missen?
Ik vertrouw hem voor geen meter.quote:
Ik trek dat topic vanavond niet geloof ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
Het topic vind ik altijd een beetje te boven mijn pet. Ik let toch alleen op de kleding en zo
Tja wat zal ik daar eens op zeggen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
zodra er batterijen bij komen kijken hoeft onze Corrie al niet meer mensen
ja hey sp3cularium zit juist hier omdat hij geen zin heeft in dat gegeil van jequote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Er zit wat op zijn lip, een miniem snorretje.
Vorig jaar werd er geklaagd dat men er te negatief was.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Er wordt teveel gegeild in dat topic.
Dus ik zit daar niet.
OK ik houd mijn mond al weer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hey sp3cularium zit juist hier omdat hij geen zin heeft in dat gegeil van je
Omdat batterijen niet genoeg power leveren om het gewenste effect te bereiken?quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft Corrie een benzinevibo die je moet aantrekken met een touwtje.
zo'n knijpkatjequote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft Corrie een benzinevibo die je moet aantrekken met een touwtje.
Zou ik niet weten, volgens mij zat ik toen niet in dat topic.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er geklaagd dat men er te negatief was.
De tarzan van Corrie draait nog op steenkool.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
zodra er batterijen bij komen kijken hoeft onze Corrie al niet meer mensen
aaawwwquote:
Ik zal eens kijken of ik wat kritische punten kan formuleren.quote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, volgens mij zat ik toen niet in dat topic.
Anders was het nooit zo negatief geworden natuurlijk.
Helemaal niet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij lijkt op Thom Yorke.
Die van Radiohead, dames en heren.
Veel mensen doen daar slimmer dan ze zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post er weleens , maar ik voel me altijd een beetje dom.
Oh ik was weg
nee nu moet je blijvenquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post er weleens , maar ik voel me altijd een beetje dom.
Oh ik was weg
Oh kan ook, kan ik niet zo goed hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel mensen doen daar slimmer dan ze zijn.
Beide een Auschwitz hoofd maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik iemand onderspuit komt dat niet bij zomergasten hoor.quote:
Ze verdienen dit. Vanmiddag ben ik gebeten door zo'n dikke rode bosmier.quote:Op zondag 1 september 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
Ook gemeen eigenlijk, ze maken het huis van die mieren kapot.
Dus je had vaak een pijnlijke poes?quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik heb ook wel boter op mijn hoofd, vroeger, toen ik nog een tuin had, gooide ik kokend water in de gaatjes waar de mieren uit kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je had vaak een pijnlijke poes?9.6/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
[..]
Dus je had vaak een pijnlijke poes?Niet zo geslaagd schat, die gaatjes zaten in het terrasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dus je had vaak een pijnlijke poes?De miereneter stak zijn slurf er geregeld in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Om boos te worden?quote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Hoe krijg ik het toch elke keer weer voor elkaar
Is voor ons wel leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee om van die stomme inkoppertjes te posten.
Ja dus kijk maar uitquote:Op zondag 1 september 2013 22:57 schreef Kentoet het volgende:
Wist je dat seriemoordenaars altijd beginnen met het vermoorden van dieren?
Razende Corrie en dr kokende mierenheuvelquote:
[..]
Dus je had vaak een pijnlijke poes?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sowieso iets met miereneters denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Geniaal idee. Ik ga erover nadenken. Wat wil ik nog zien?
twitter:ReneGijp twitterde op zondag 01-09-2013 om 19:29:38BREAKING: Feyenoord heeft 't bod van 10m op Pellé van Lazio geaccepteerd. Pelle nu op weg naar Italië! http://t.co/7paXEMRduY reageer retweet
Google daar maar eens op, krijg je 1 plaatje als het goed is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis allebei niks.quote:Op zondag 1 september 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik zie liever Ronald de Boer dan Waterkutje.
hehehehehehequote:Op zondag 1 september 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Ik zie liever Ronald de Boer dan Waterkutje.
Ja? Zou zijn miereneter de mieren er wel uit mogen slurpen?quote:Op zondag 1 september 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ronald is tenminste nog 'easy on the eye'
Dat nou ook weer niet, niet iedereen die ik een leuke vent vind mag meteen slurpen he?quote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Zou zijn miereneter de mieren er wel uit mogen slurpen?
Verdelgingsmiddel in de grot spuiten.quote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Zou zijn miereneter de mieren er wel uit mogen slurpen?
Drugshond ook niet?quote:Op zondag 1 september 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, niet iedereen die ik een leuke vent vind mag meteen slurpen he?
Wel want hij is getrouwd dus dat is sowieso al meteenquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef sp3c het volgende:
maar alstie het zou vragen dan zou je niet hard 2 get spelen of wel?
Dat hield hem een keer eerder ook niet tegen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel want hij is getrouwd dus dat is sowieso al meteenal was hij de mooiste man ter wereld.
Hem misschien niet, maar mij welquote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hield hem een keer eerder ook niet tegen.
jij ziet gewoon wat je wil zienquote:Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja note voor jou, ik zie een piemeltje.
Dat is Ronald de Boer die voor je deur staat.quote:Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja note voor jou, ik zie een piemeltje.
straaljagersquote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow wat zie jij dan?
En waarom is die film in zwart/wit?
Dan gooi ik de deur meteen dicht. Zit zijn piemeltje tussen de deur.quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Ronald de Boer die voor je deur staat.
Artistiek verantwoord noemen ze dan.quote:Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow wat zie jij dan?
En waarom is die film in zwart/wit?
Ik noem het meestal compleet kut.quote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Artistiek verantwoord noemen ze dan.
Ik was er al bang voorquote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Artistiek verantwoord noemen ze dan.
Ik kan je al verklappen dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorHopelijk wordt het zometeen kleur, want bloed in zw/w is niet zo spannend.
Mweh, dat is best kut dan. Ik heb niet voor niets pas geleden een kleurentv gekocht.quote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan je al verklappen dat dat niet gaat gebeuren.
Ik vond het bij die film over Ed Wood wel goed werken, maar daar blijft het geloof ik wel bij.quote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik noem het meestal compleet kut.
Beetje met de tijd meegaan knorrie.quote:Op zondag 1 september 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mweh, dat is best kut dan. Ik heb niet voor niets pas geleden een kleurentv gekocht.
Is moeilijk he als je al 150 bent.quote:Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Beetje met de tijd meegaan knorrie.
wanneer begon je het mierenhoop te noemen???quote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hiervoor had ik nog een toverlantaarn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
wanneer begon je het mierenhoop te noemen???Bij een lantaarn denk ik eerder aan het mannelijk equivalent van de mierenhoop eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn heeft hij weer de lapo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |